Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Het transferbeleid was gewoonweg dramatisch in elk opzicht dit seizoen zo simpel is het. Wie dat niet kan toegeven kent er niks van . :end:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

fruitboerke schreef:Het transferbeleid was gewoonweg dramatisch in elk opzicht dit seizoen zo simpel is het. Wie dat niet kan toegeven kent er niks van . :end:
Het was inderdaad niet goed. Maar dramatisch nu ook weer niet.
A loyal football fan only supports the shirt...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Dreke schreef:
fruitboerke schreef:Het transferbeleid was gewoonweg dramatisch in elk opzicht dit seizoen zo simpel is het. Wie dat niet kan toegeven kent er niks van . :end:
Het was inderdaad niet goed. Maar dramatisch nu ook weer niet.
Het is zo goed dat je bij elke vervanging een paar extra % inlevert!!
Je kan niks inbrengen dat een meerwaarde is......waarmee ik helemaal geen afbraak wil doen aan het teamwork van Brys. En laat ons eerlijk zijn,
je begint het type speler Bezus ernstig te missen. Hopelijk kan deze groep zich zondag nog èènmaal overtreffen .. :geel:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Gerkens staat op het lijstje van mogelijke versterkingen voor volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Begrijpelijke optie voor de positie van De Sart die te vaak onzichtbaar is in een match.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

Ik vond vooral de stijl van het antwoord opvallend.

- Staat Gerkens op het verlanglijstje?"
* Ja, Gerkens staat hoog op het lijstje. Maar niet het allerhoogste!


Als je tussen de lijnen leest, lijkt dit me toch de wil naar een ambitieuze transferzomer uit te stralen.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Het zal ook uitkijken zijn welke spelers niet meer te houden zijn...
En hoe Brys de wintertransfers inschat...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Wat de wintertransfers betreft is de enige mogelijke conclusie: mislukt over de ganse lijn. Twee sterkhouders en twee bankzitters verkocht. Vier spelers gehaald, waarvan Sylla en Kinoshita resp. 5 en 2 korte invalbeurten hadden en Vloet en Gliha niet eens aan een speelminuut kwamen. Ik denk dat we daar niet lang over moeten discussiëren dat dit een totale mislukking was, slechter dan de zomermercato die ook al geen onverdeeld succes was. Als we de komende twee seizoenen opnieuw willen meedoen voor PO1 en het minstens één keer halen zoals DMM vooropgesteld heeft, zal het transferbeleid toch een stuk beter moeten. Brys deed het zeer goed, maar de man moet ook wel materiaal krijgen om mee te werken.
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Jacques schreef:Wat de wintertransfers betreft is de enige mogelijke conclusie: mislukt over de ganse lijn. Twee sterkhouders en twee bankzitters verkocht. Vier spelers gehaald, waarvan Sylla en Kinoshita resp. 5 en 2 korte invalbeurten hadden en Vloet en Gliha niet eens aan een speelminuut kwamen. Ik denk dat we daar niet lang over moeten discussiëren dat dit een totale mislukking was, slechter dan de zomermercato die ook al geen onverdeeld succes was. Als we de komende twee seizoenen opnieuw willen meedoen voor PO1 en het minstens één keer halen zoals DMM vooropgesteld heeft, zal het transferbeleid toch een stuk beter moeten. Brys deed het zeer goed, maar de man moet ook wel materiaal krijgen om mee te werken.
Volledig akkoord, maar met die nuancering dat het voor volgend seizoen misschien wel aanwinsten kunnen zijn. Of toch meer potentieel bieden dan dat ze dat in de terugronde hebben gedaan.
Van Gliha zei Brys al dat hij een goede linker heeft, goede voorzet. Wanneer de conditionele achterstand weg is kan hier misschien wel iets inzitten?
Vloet hetzelfde... Kan misschien mits een volledige voorbereiding wel iets extra toevoegen aan deze groep. Is een nummer 10. Nu was het misschien ook een beetje van niet "durven" brengen aangezien het dan toch weer wat experimenteren was. Na het vertrek van Bezus zijn we immers toch een beetje anders gaan voetballen, of toch zeker de posities iets anders gaan invullen.
En ik weer niet waarom, maar van Kinoshita verwacht ik ook wel wat. Heeft een typisch profiel, en dat kan wel handig zijn. Heeft mij in die 2 korte invalbeurten eigenlijk ook niet ontgoocheld. Nu niet dat hij direct een grote invloed had op het spel, maar zowel zijn hakje tegen WB als gisteren het tikje achter het steunbeen, waren van degelijke kwaliteit.
Kijk ook naar Sankhon, is toch een speler die zijn waarde kan hebben in deze ploeg, al dan niet als basisspeler, maar voegt toch iets toe. Heeft ook op speelminuten moeten wachten en is er uiteindelijk ook doorgekomen.
Nu, los daarvan, moet er natuurlijk nog steeds kwaliteit bij wil je volgend seizoen terug meedoen voor POI. Ook al blijft iedereen.
Zowel op de backs als centraal op het middenveld kan er wel wat bij. In die zin is Gerkens zeker een prima optie.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Ik krijg het toch niet bepaald warm van Gerkens...

Ook volledig door de mand gevallen bij RSCA, zoals verwacht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Het is geen echte Anderlecht-speler, maar voor zijn doen heeft hij het goed gedaan, beter dan ik verwacht had. Zijn statistieken zijn even goed of beter dan die van Kums of Trebel. Dan ben je toch niet volledig door de mand gevallen? Het is vooral het Anderlecht-publiek dat hem vanaf dag één te min vond voor hun club, maar dat publiek kan je moeilijk als maatstaf nemen voor kwaliteit. We moeten er natuurlijk ook geen wereldtopper van maken. We weten wat we aan Gerkens wel en niet hebben. Als Brys hem echt wil, zal hij ook hier wel zijn doelpunten en assists meepikken.

Dit seizoen: 24 matchen, 5 doelpunten, 3 assists
Vorig seizoen: 34 matchen, 4 doelpunten, 6 assists
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Wat een dramatische transfers heeft STVV toch maar gedaan over het algemeen als je nu eens terugkijkt naar zomer en winter?
Zo'n Sylla, dat is nu toch een grap he!? Lenen zonder optie en dan nog niet mogen mee doen tegen de eigenaar. Wat heb je hier nu aan gehad? 2 invalbeurten waarvan eentje van 30 seconden?
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door nippy »

Halenaar schreef:Ik krijg het toch niet bepaald warm van Gerkens...

Ook volledig door de mand gevallen bij RSCA, zoals verwacht.

vind ik nu toch ook niet.
"volledig door de mand vallen" zijn spelers die op de bank belanden en er niet meer van af komen.
Gerkens heeft toch nog redelijk wat matchen gespeeld.
Ik zou dit een goede transfer vinden.
hij was goed toen bij ons en ik denk dat hij er zeker niet slechter op geworden is bij anderlecht.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

Ik denk dat Gerkens eerder naar het buitenland verkast dan dat hij terugkeert bij STVV. Tegen de lonen van een Franse of Duitse middenmotor kan STVV niet op. En ga je daar wel in mee, dan betaal je eigenlijk te veel voor wat hij waard is. Dus ik vind het geen echt realistische optie.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Mikman schreef:Ik denk dat Gerkens eerder naar het buitenland verkast dan dat hij terugkeert bij STVV. Tegen de lonen van een Franse of Duitse middenmotor kan STVV niet op. En ga je daar wel in mee, dan betaal je eigenlijk te veel voor wat hij waard is. Dus ik vind het geen echt realistische optie.
Om dan na verloop van tijd terug te keren zoals Stef Peeters?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie