Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef:Als ze Tomy nog een seizoen hier kunnen houden mogen we gerust van een mirakel spreken.

Voor ons zou het een godsgeschenk zijn, maar waarom zou Tomy nog in godsnaam hier willen blijven? Steekt nu al ver boven de rest uit, was de beste speler van het seizoen en de beste speler van de Asia cup. Die moet eigenlijk naar een grotere club gaan om verder progressie te maken.
Ik vind eigenlijk niet dat hij er boven uit steekt en hier niks meer bij te leren heeft. Vinden we Tommie dan zoveel beter dan Teix en Garcia? Op dit moment? Op termijn zal hij dat zeker wel worden. Hij is een topper in wording, dat ziet iedereen, en daarom is hij hier zo populair mede door zn leeftijd.
Maar hij heeft ook wel wat matchen gehad waarin hij het wat moeilijker had en foutjes gemaakt heeft. Dat kan hij zich bij een topclub niet veroorloven. Dan kom je op de bank terecht en sta je stil in uw ontwikkeling. Tommie moet vooral spelen om progressie te maken.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

STimVV schreef:
Halenaar schreef:Als ze Tomy nog een seizoen hier kunnen houden mogen we gerust van een mirakel spreken.

Voor ons zou het een godsgeschenk zijn, maar waarom zou Tomy nog in godsnaam hier willen blijven? Steekt nu al ver boven de rest uit, was de beste speler van het seizoen en de beste speler van de Asia cup. Die moet eigenlijk naar een grotere club gaan om verder progressie te maken.
Ik vind eigenlijk niet dat hij er boven uit steekt en hier niks meer bij te leren heeft. Vinden we Tommie dan zoveel beter dan Teix en Garcia? Op dit moment?
Ik vind persoonlijk van wel, zelfs als ik alle parameters (leeftijd, eerste seizoen op niveau, ...) weglaat vind ik hem er echt bovenuit steken.
Maar hij heeft ook wel wat matchen gehad waarin hij het wat moeilijker had en foutjes gemaakt heeft. Dat kan hij zich bij een topclub niet veroorloven. Dan kom je op de bank terecht en sta je stil in uw ontwikkeling. Tommie moet vooral spelen om progressie te maken.
Mee eens dat hij moet spelen, maar ik ben ervan overtuigd dat hij bij bijvoorbeeld een middenmotor in Duitsland altijd in de basis staat. En fouten zal hij op die leeftijd blijven maken hoor, net zoals elke speler op die leeftijd. Als de trainer het grote potentieel door heeft van zijn speler, laat hij die gewoon staan. Fouten maken hoort nu eenmaal bij het leerproces.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Niemand gaat 8 miljoen of meer aan Tomiyasu uitgeven om die dan direct terug een jaartje uit te lenen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Ik denk ook dat deze ploeg volgend seizoen kan meedoen voor de prijzen als ze kan samen gehouden worden en enkele zwakkere spelers kan vervangen. Het is genoeg om de flanken deftig in te vullen en op de 10 een degelijke speler aan te trekken. Het verleden heeft geleerd dat een ploeg die een seizoen goed gedraaid heeft het seizoen erna bijna altijd echt door komt. G*nk plukt nu ook de vruchten van vorig seizoen. Alhoewel daar wel meer individueel talent over de ganse lijn rond loopt.

Dus Tomi nog houden en die 3 spelers bijhalen. Als Tomi dit of volgend seizoen verkocht wordt sowieso aan een grote club verkopen en zorgen dat er nog een fikse doorverkoop percentage in de overeenkomst opgenomen is.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

Ik heb me blijkbaar toch te positief uitgelaten over de transfers van RD. Alhoewel. Ik dacht dan toch vooral aan de spelers die wel het predikaat “Geslaagd” opgespeld mogen krijgen.

Bezus, De Norre (misschien onder Lammens gehaald ?) en Djené hebben buiten hun spel toch ook behoorlijk geld opgebracht.
Teixeira, Assamoah, De.Petter , Steppe ...... waren toch ook geen foute keuzes.

In aantal en van dat niveau blijven de Japanners met veel meer geld toch wel nog achter.

@ lindoke
Kv Mechelen .....
Laatste seizoenen. Achtereenvolgens 9e, 10e, 7e ....... en 16e met degradatie.
Zegt dus weinig.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jebus4life »

Tomi wil blijkbaar toch nog graag een seizoentje bij STVV blijven als je hem ziet klungelen de eerste helft :D :lol:
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jebus4life »

Ik vond Vloet best veelbelovend invallen tegen Beerschot, dus toch iet of wat verbazend in dat licht.
Er waren wel wat technische foutjes en dergelijke, maar dat leek me meer aan een gebrek van matchritme te liggen dan aan puur kwaliteit
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Jebus4life schreef:
Ik vond Vloet best veelbelovend invallen tegen Beerschot, dus toch iet of wat verbazend in dat licht.
Er waren wel wat technische foutjes en dergelijke, maar dat leek me meer aan een gebrek van matchritme te liggen dan aan puur kwaliteit
Tja , naar het schijnt heeft De Sart een geweldige grasmaaier en ziet de tuin van Brys er dan ook altijd piekfijn uit. Vloet heeft zelfs geen grasmachine , vandaar dus. :roll:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mobius »

fruitboerke schreef:
Jebus4life schreef:
Ik vond Vloet best veelbelovend invallen tegen Beerschot, dus toch iet of wat verbazend in dat licht.
Er waren wel wat technische foutjes en dergelijke, maar dat leek me meer aan een gebrek van matchritme te liggen dan aan puur kwaliteit
Tja , naar het schijnt heeft De Sart een geweldige grasmaaier en ziet de tuin van Brys er dan ook altijd piekfijn uit. Vloet heeft zelfs geen grasmachine , vandaar dus. :roll:
Ik heb ook niet gezegd dat dit artikel "betrouwbaar" is he. Ik post het gewoon omdat het eventueel wel relevant is. Ik vond Vloet gisteren ook wel goed invallen. Vooral zijn flankwissel passes vielen mij op. Die gast heeft een zeer goede trap in de voet. Veel meer kan je niet zeggen op de 21 minuten (+ 6 extra time) die hij voor ons heeft mogen spelen. Moest het artikel kloppen, dan moet er toch iets zijn. Door de mand vallen op training? Niet goed in de groep liggen....?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Tot voor gisteren zou niemand hiervan opgekeken hebben. Wie zou er immers een optie lichten in het contract van ene speler die nooit speelt? Na gisteren kijkt men misschien een heel klein beetje van op. Zijn invalbeurt was inderdaad niet slecht, toonde over een degelijke (lange) pass te bezitten. Of dat (samen met zijn prestaties op training en bij de reserven) voldoende is om een verlengd verblijf (met evt. loonsverhoging?) af te dwingen, is moeilijk te beoordelen.
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

Jacques schreef:Tot voor gisteren zou niemand hiervan opgekeken hebben. Wie zou er immers een optie lichten in het contract van ene speler die nooit speelt? Na gisteren kijkt men misschien een heel klein beetje van op. Zijn invalbeurt was inderdaad niet slecht, toonde over een degelijke (lange) pass te bezitten. Of dat (samen met zijn prestaties op training en bij de reserven) voldoende is om een verlengd verblijf (met evt. loonsverhoging?) af te dwingen, is moeilijk te beoordelen.
Hbvl bevestigt dat Stvv niet doorgaat met Vloet.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

Als je een PO1 plaats ambieert, moet er toch een meerderheid aan spelers zijn van het niveau Kamada, Tomiyasu, Teixeira ..... Steppe. Liefst nog een paar betere. Denk je dat Vloet daar aan kan beantwoorden ?

Iemand die de beloften volgt ?
Als je die partij ziet van Brian De Keersmaecker van Beerschot-Wilrijk ......
Niemand bij Stvv die zich aandient ? Dat kan wel ineens snel gaan ....

Wie is de laatste speler bij stvv die van uit de jeugd is doorgegroeid ?
Toch niet Rob Schoofs zeker. Dat is van vorige eeuw bij manier van spreken.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Siebren Lathouwers en Stan Van Dessel tekenen hun eerste profcontract, tekenen allebei voor 2+1.

Positieve commentaren gelezen over allebei bij de match tegen Seraing.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Op welke positie spelen die jongens?
Ik zag trouwens die Nelson Balongo (?) overlaatst op een samenvatting een goal maken die ook wel wat talent verraadde. Lijkt me wel een type targetman-spits die in de toekomst iets zou kunnen beteken. (Al zag ik er nog maar weinig beelden van)
Plaats reactie