Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

ik zou vloet houden. is een goede speler. moet alleen nog wat wennen aan het systeem brys en fysiek groeien!
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tamas »

geelblauw schreef:ik zou vloet houden. is een goede speler. moet alleen nog wat wennen aan het systeem brys en fysiek groeien!
ik vind het toch wel een beetje eigenaardig dat je voor iemand, Vloet in dit geval, al beslist hem te laten vertrekken terwijl hij nog geen enkele kans gehad heeft. De laatste weken was er gelegenheid genoeg met spelers die compleet uit vorm waren én sinds het vertrek van Bezus hadden we niemand die dat kon overnemen (De Sart maar dat is compleet waardeloos). En … nadat je dan die beslissing hebt bekend gemaakt krijgt hij dan toch een kansje zich te bewijzen, raar, heel raar.
Ik zou hem zeker nog wat speelminuten geven en dan beslissen om hem al dan niet toch langer te houden, ook volgens mij heeft hij wel degelijk potentieel en dat was reeds merkbaar in de enige korte invalbeurt van zondag !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Wat een gezaag over die Vloet zeg.

Kansen krijgt hij elke week, op training. Iedereen weet dat Brys een strenge trainer is en dat bij hem kwaliteit primeert, dus laten we dat zo maar houden.

En het was niet dat zijn invalbeurt zo fantastisch was he, want als je sommige mag geloven hier....het was degelijk, maar heus niet meer dan dat.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Van Dessel is een centrale middenvelder.
Lathouwers ene voor de rechterkant.

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/e ... rTBQ6Uub0A

Van Dessel lijkt mij wel een klein manneke precies, al wil dat niks zeggen natuurlijk :ugeek:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Halenaar schreef:Wat een gezaag over die Vloet zeg.

Kansen krijgt hij elke week, op training. Iedereen weet dat Brys een strenge trainer is en dat bij hem kwaliteit primeert, dus laten we dat zo maar houden.

En het was niet dat zijn invalbeurt zo fantastisch was he, want als je sommige mag geloven hier....het was degelijk, maar heus niet meer dan dat.
Als kwaliteit primeert wat doet De Sart dan week na week op het veld .Komaan zeg . :o
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Kèrp
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mei 2019, 20:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kèrp »

STVV-fan schreef:Van Dessel is een centrale middenvelder.
Lathouwers ene voor de rechterkant.

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/e ... rTBQ6Uub0A

Van Dessel lijkt mij wel een klein manneke precies, al wil dat niks zeggen natuurlijk :ugeek:
Lathouwers wordt bij de beloften telkens uitgespeeld als centrale verdediger. Komt nog heel wat "body" tekort maar zit wel potentieel in.
Van Dessel nog niet voldoende zien spelen om een oordeel te vellen. Of is me alleszins nog niet opgevallen.

Vloet is een typische spelverdeler, maar heeft een te lage handelingssnelheid. Zondag viel dat niet op, hij kreeg alle ruimte en mogelijkheden om het spel te verdelen zonder onder druk te worden gezet. In Westerlo liet Brys Vloet 15min opwarmen om hem daarna terug langs hem op de bank te zetten vanwege een ongeïnteresseerde opwarming. Hij had het dus al snel verkorven bij Brys.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Als ik dit allemaal zo lees, waarom zou Brys dan Vloet brengen ipv Kinoshita?

Vloet mag weg, Kinoshita mag blijven.
In een match waar je iemand met présence in de 16 nodig hebt op dat moment, mag Vloet invallen als verbinding tussen verdediging en aanval.

Hoe leg je me dan zoiets uit als Vloet toch weg mag in de zomer? Of is dat laatste dan toch niet zo zeker?
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Tamas schreef:
geelblauw schreef:ik zou vloet houden. is een goede speler. moet alleen nog wat wennen aan het systeem brys en fysiek groeien!
ik vind het toch wel een beetje eigenaardig dat je voor iemand, Vloet in dit geval, al beslist hem te laten vertrekken terwijl hij nog geen enkele kans gehad heeft. De laatste weken was er gelegenheid genoeg met spelers die compleet uit vorm waren én sinds het vertrek van Bezus hadden we niemand die dat kon overnemen (De Sart maar dat is compleet waardeloos). En … nadat je dan die beslissing hebt bekend gemaakt krijgt hij dan toch een kansje zich te bewijzen, raar, heel raar.
Ik zou hem zeker nog wat speelminuten geven en dan beslissen om hem al dan niet toch langer te houden, ook volgens mij heeft hij wel degelijk potentieel en dat was reeds merkbaar in de enige korte invalbeurt van zondag !

Potentieel zichtbaar :o :roll: :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Vloet, Sekine, Kamada,... Noem maar op... Elke inkomende én uitgaande transfer moet bekeken worden door de bril van de uitgesproken ambitie.

Dit bestuur heeft de grote ambitie om ten laatste in 2020-2021 PO I te spelen (als het dan nog bestaat) en, met andere woorden, mee te dingen naar de prijzen. Goed, maar dan moeten je transfers ook in dat opzicht bekeken worden.

Het oude bestuur had als ambitie: "Het moet gezellig zijn, en we moeten er in blijven." Evenzeer een ambitie, en in dat opzicht was Vloet met zijn 23 jaar zeker een optie om te houden, en dat was waarschijnlijk ook wel gebeurd.

Voor de huidige ambitie is hij waarschijnlijk niet goed genoeg, en zo zijn er nog spelers. Ook gaan er basisspelers zijn die niet goed genoeg meer zullen zijn voor een basisplaats. Dit alles natuurlijk alleen indien men er in slaagt om de nodige stappen te zetten om de ambitie waar te maken.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

De kwaliteit van hun transfers is dan toch niet rechtevenredig met hun ambities.
Vloet, Gliha, Gladon, Nazon, Thallyson, DeBruyn, Kinoshita , Buya, Koike, ... dat zijn te veel floppers op te korte tijd.
Ipv die 9 meelopers die geen meerwaarde bieden moet je 3 meerwaardes zien te vinden: minder kwantiteit, meer kwaliteit. En vooral: houden wat goed is. En anders zal het altijd weer vanaf 0 herbeginnen zijn.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Correcte vaststelling, inkomend moet het een stuk beter, maar ik bekijk het als een positief gegeven dat men dan ook niet nodeloos vasthoudt aan spelers waar men niet in gelooft (Gladon, Nazon, Voet) zodat men ruimte maakt voor nieuwe (en hopelijk betere) inkomende transfers. Het is niet goed om een verkeerde speler te halen, maar het is pas helemaal fout om er willens nillens aan vast te houden "omdat hij geen kans heeft gehad", "omdat hij zoveel heeft gekost", "omdat hij uit de jeugd komt" of o.w.v weet ik veel wat voor drogreden.

Overigens tel ik Koike niet als flop. Die is expliciet gehaald met het oog op de toekomst, net als Tomiyasu vorig seizoen. Dat is niet correct om die bij de flops te zetten. Bij Buya blijf ik ook voorbehoud aantekenen. Ik zie dat eerder als een geval van "verkeerde man op de verkeerde plaats" dan als iemand die niet kan voetballen. Maar goed, ook daar heeft men niet lang gewacht om een oplossing te vinden.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

STimVV schreef:De kwaliteit van hun transfers is dan toch niet rechtevenredig met hun ambities.
Vloet, Gliha, Gladon, Nazon, Thallyson, DeBruyn, Kinoshita , Buya, Koike, ... dat zijn te veel floppers op te korte tijd.
Ipv die 9 meelopers die geen meerwaarde bieden moet je 3 meerwaardes zien te vinden: minder kwantiteit, meer kwaliteit. En vooral: houden wat goed is. En anders zal het altijd weer vanaf 0 herbeginnen zijn.
Stap 1 is gezet. De verantwoordelijke voor het sportief beleid is er niet meer. Ik zie dat als een positief signaal.
A loyal football fan only supports the shirt...
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tweety »

Dreke schreef:
STimVV schreef:De kwaliteit van hun transfers is dan toch niet rechtevenredig met hun ambities.
Vloet, Gliha, Gladon, Nazon, Thallyson, DeBruyn, Kinoshita , Buya, Koike, ... dat zijn te veel floppers op te korte tijd.
Ipv die 9 meelopers die geen meerwaarde bieden moet je 3 meerwaardes zien te vinden: minder kwantiteit, meer kwaliteit. En vooral: houden wat goed is. En anders zal het altijd weer vanaf 0 herbeginnen zijn.
Stap 1 is gezet. De verantwoordelijke voor het sportief beleid is er niet meer. Ik zie dat als een positief signaal.
mmm.. Veel verantwoordelijkheid had hij niet echt blijkbaar.
Ik heb mij laten vertellen (ff Peter VDB citeren :) ) dat hij niet echt veel in de pap te brokken had.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

Als dat zo is, zal een andere stap moeten gezet worden.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1465
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Krisaias »

tweety schreef:
Dreke schreef:
STimVV schreef:De kwaliteit van hun transfers is dan toch niet rechtevenredig met hun ambities.
Vloet, Gliha, Gladon, Nazon, Thallyson, DeBruyn, Kinoshita , Buya, Koike, ... dat zijn te veel floppers op te korte tijd.
Ipv die 9 meelopers die geen meerwaarde bieden moet je 3 meerwaardes zien te vinden: minder kwantiteit, meer kwaliteit. En vooral: houden wat goed is. En anders zal het altijd weer vanaf 0 herbeginnen zijn.
Stap 1 is gezet. De verantwoordelijke voor het sportief beleid is er niet meer. Ik zie dat als een positief signaal.
mmm.. Veel verantwoordelijkheid had hij niet echt blijkbaar.
Ik heb mij laten vertellen (ff Peter VDB citeren :) ) dat hij niet echt veel in de pap te brokken had.
Idd, geen beslissingsmacht wat betreft transfers voor de A-kern. Wel mee de nieuwe jeugdstructuur op poten gezet.

Over naar Tateishi m.a.w.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie