Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

lindoke schreef:Vojvoda die nog bij ons gespeeld heeft gaat waarschijnlijk naar Standard. En eerlijk gezegd verwondert mij dat niet. Ik heb hem indertijd een aantal keren zien spelen en je kon zien dat het een ruwe diamant was. Spijtig want dat is volgens mij een talent dat we ons hebben laten ontglippen.
Zeker van :mrgreen:
lindoke schreef: Ander schandaal in de STVV rangen was Vojvoda. Mijn lieve mensen, wat was dat zeg. Die jongen bleef de foute beslissingen aan elkaar rijgen totdat zijn vertrouwen onder vriespunt zakte. Ik begreep dan niet goed waarom hij na de rust er nog steeds bij liep.
Was hier destijds te plat. Had wel talent, maar zijn mentaliteit was er niet naar. Heeft zich wel herpakt bij Moeskroen en is echt wel explosief gegroeid, en is daar nu 1 vd betere spelers. Had dat eerlijk gezegd zelf niet verwacht.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Weinig transfergeruchten wel tot nu toe, buiten Rocha.

Ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Gaan ze voor het charmeoffensief bij de supporters ( Cuypers, Castro Montes, Dessers, Schoofs, ...) of weer proberen om onbekende parels als Tomiyasu en communicatie te halen
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Mikman schreef:
Verrekeskop schreef:
Mikman schreef:
Het is moeilijk uit te maken wat STVV precies verstaat onder budget. De bruto-marge (= omzet ) was vorig boekjaar 9,17 miljoen Euro, in principe is dat wat men verstaat onder budget, maar er waren ook voor 4,7 miljoen uitgaande transfers, en voor ongeveer hetzelfde bedrag aan inkomende transfers.
Bruto marge=omzet?? De lessen economie overgeslagen of wat? Bruto marge is bruto winst zonder aftrek van allerhande kostenposten, niet de totale omzet.
https://www.staatsbladmonitor.be/bedrij ... 0845049251

Jaarrekening 2018: omzet 9.170.615
Bruto-marge 2018: 9.170.615

Ik lees maar af wat er letterlijk staat.

Andere bedrijfsopbrengsten: 4.708.906 ( dat zijn dus hoogstwaarschijnlijk de uitgaande transfers )
Bedrijfsopbrengsten 13.879.520€ ( omzet + uitgaande transfers )

Bedrijfskosten 16.163.909€ waarvan 4.681.251 diensten en diverse goederen ( inkomende transfers ).
Ik zie in de "ontslagen - benoemingen" dat ze Tateishi als bestuurder hebben aangesteld en er een resem Japanners de revue zijn gepasseerd en ook terug vertrokken zijn, wil dat zeggen dat Tateishi er in geslaagd is zijn greep op STVV te versterken en dat ze in Japan vinden dat hij goed werk levert?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Halenaar schreef:
lindoke schreef:Vojvoda die nog bij ons gespeeld heeft gaat waarschijnlijk naar Standard. En eerlijk gezegd verwondert mij dat niet. Ik heb hem indertijd een aantal keren zien spelen en je kon zien dat het een ruwe diamant was. Spijtig want dat is volgens mij een talent dat we ons hebben laten ontglippen.
Zeker van :mrgreen:
lindoke schreef: Ander schandaal in de STVV rangen was Vojvoda. Mijn lieve mensen, wat was dat zeg. Die jongen bleef de foute beslissingen aan elkaar rijgen totdat zijn vertrouwen onder vriespunt zakte. Ik begreep dan niet goed waarom hij na de rust er nog steeds bij liep.
Was hier destijds te plat. Had wel talent, maar zijn mentaliteit was er niet naar. Heeft zich wel herpakt bij Moeskroen en is echt wel explosief gegroeid, en is daar nu 1 vd betere spelers. Had dat eerlijk gezegd zelf niet verwacht.
Toen ik dit schreef had hij inderdaad een draak van een wedstrijd gespeeld en dat is omdat er op tactisch gebied nog een pak schaafwerk aan was. Technisch vond ik hem zeer onderlegd.

Daarnaast Halenaar, als je nog wat meer opzoekwerk doet ga je nog spelers vinden die ik in de ene wedstrijd verguisd heb en in een andere de hemel ingeprezen heb. Ik voel hiervoor absoluut geen schaamte hoor :mrgreen:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mattes »

Enorm stil rond transfers zowel inkomend als uitgaand. Is dit positief of net negatief?
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Mattes schreef:Enorm stil rond transfers zowel inkomend als uitgaand. Is dit positief of net negatief?
Zal weer wachten zijn tot half juni,als we aan de voorbereiding beginnen van volgend seizoen.
Altijd tijd genoeg hier he en dan maar pakken wat er nog rondloopt, scouting kent men niet,dat bewijst de vele mislukte transfers van dit seizoen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

vdl schreef:
Mattes schreef:Enorm stil rond transfers zowel inkomend als uitgaand. Is dit positief of net negatief?
Zal weer wachten zijn tot half juni,als we aan de voorbereiding beginnen van volgend seizoen.
Altijd tijd genoeg hier he en dan maar pakken wat er nog rondloopt, scouting kent men niet,dat bewijst de vele mislukte transfers van dit seizoen.
Inderdaad, ondertussen hebben de anderen de hele kern al klaar, tot de aankopen van de hesjes en flesjes water toe! Ik zag dat Vanderhaeghe gister zei dat hij zelfs zijn trainingen al uitgeschreven heeft tot half november.

Zagevent.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Het pikt precies ergens.

Als er nu 1 ding is dat toch OVERduidelijk gebleken is uit de voorbije twee transferperiodes onder de Japanners is dat de Japanners zelf niks loslaten totdat alles officieel is en dat je op 2 dagen tijd plots met 3-4 nieuwe aanwinsten kan zitten.

Maar maakt gij u maar op voor (nóg) een rondje blazen
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Antismurf »

Inkomende zomertransfer: Mathieu Troonbeeckx https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/m ... en-kanarie Goede statistieken, weliswaar in de eerste amateurreeks.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Degelijke statistieken, maar het blijft natuurlijk 1ste amateur. De vraag is hoe hij de overstap verteert. Dit lijkt me hoe dan ook maar een zoethoudertje/opwarmertje voor het serieuze werk. Behoudens een klein mirakel zal het niet Mathieu Troonbeeckx zijn die de sleutel voor deelname aan PO1 is. Dit zal eerder een transfer in de breedte en/of naar de toekomst toe zijn.

Iets anders: Voetbalbelgie meldt interesse van Fenerbahce voor Kamada. Aangezien we geen optie hebben op Daichi en Fenerbahce zowel qua transfersommen als salarissen in een heel andere categorie speelt, moeten we ons weinig of geen illusies maken.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Goede statistieken? Laatste jaar oké. Daarvoor maar pover.
Dit gaat het idd niet zijn om de poort naar PO1 open te beuken.

Toch welkom, hopelijk goede versterking in de breedte.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Jack schreef:Goede statistieken? Laatste jaar oké. Daarvoor maar pover.
Dit gaat het idd niet zijn om de poort naar PO1 open te beuken.

Toch welkom, hopelijk goede versterking in de breedte.
nog eentje gelijk De Bruyn ,ze zijn nog niet geleerd de Jappen na hun tien mislukte transfers van vorig seizoen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

Als het tegenvalt scholen we hem om tot rechtsback.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Ik heb er niks op tegen, maar ik begrijp dat soort transfers niet goed eigenlijk.
Om je kern te verbreden met belgische jonge spelers heb je toch je eigen beloftes? Er zijn er een hoop die net een contract kregen.
Als je dan ergens iets gaan halen moet het toch de bedoeling zijn dat het meerwaardes zijn voor de A-ploeg?
Ik heb hier hetzelfde gevoel als bij Wolke Janssens, in het beste geval is dat de 3e keuze op de positie van Botaka. Blijkbaar speelt deze jongen op dezelfde positie: rechtse flank. Wat is daar het nut dan van?
Allezja, we hebben kwaliteit nodig. Geen kwantiteit om de kern te vullen, daar heb je je eigen jeugdspelers toch voor?
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Hier kan toch niemand iets op tegen hebben? Jong, Belgisch, ik veronderstel ook goedkoop... Waardoor het risico beperkt blijft. Slaagt hij dan kan hij een meerwaarde betekenen, wordt het een flop dan zal de club er zijn broek niet aan scheuren.

Welkom Mathieu, hopelijk kan jij ons allen positief verrassen!
Plaats reactie