Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Positivo schreef:Dat een aankoopoptie bij huur, belangrijk is wordt nog maar eens bewezen in het geval Oshimen-Charleroi.

Voor 15 ! Miljoen op weg naar Atalanta Bergamo. Optie : 3,5 miljoen . Ik moet het verschil niet uitrekenen zeker. Met Charleroi zal Stvv een stevige concurrent hebben voor Ali Alipour ......(een understatement dat kan tellen)

Ik ben ook eens naar de jaarrekening van Charleroi gaan kijken. Laatst gepubliceerd boekjaar 2 ! Milj. Netto winst. Dat wordt voor dit boekjaar een veelvoud ! Stvv is daar echt een kneusje tegen....en waarschijnlijk de slechtste van de Jupiler league. Er wordt gezegd dat je geen ploeg kunt kopen, maar laat ons realist zijn ... het helpt wel, niet ?

De ambitie van de Japanners is toch echt niet niks ....
Neem de G5, reken daar Antwerp maar bij ....en dan zijn er nog met een hoop geld op de rekening en top 6 ambities ...
Charleroi, Zulte-Waregem, Kortrijk .... en de anderen hopen ook heimelijk er bij te zijn..... Allez 11 ploegen(er is altijd één verrassing) voor 6 plaatsen.

De Japanners zullen echt (véél) beter moeten doen op gebied van transfers !
Of 25% extra budget (en het geld van Tomiyasu) gaat voldoende zijn ?

Vooruit stvv !
Voor ne Positivo kunt gij wel een stukske paniekeren, hoor!

Dit jaar hadden ze, op papier en in de boekhouding, ook een betere selectie als die van ons. Ze zijn toch achter ons geëindigd? (Play-off 2, daar heb ik het niet over. De plotse terugval van ons was niet normaal, daar blijf ik bij).

Elke keer als wij PO I halen, zullen we boven ons gewicht moeten boksen, anders halen we het niet. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:
voetballiefhebber schreef:Wolke Janssens zou worden omgeschoold naar centrale verdediger liet Brys weten na de laatste match. Vandaar dat hij toen al even noodgedwongen die kans kreeg. Zijn contract werd dan ook verlengd. Ze zien in die rol meer in hem, dan als aanvaller blijkbaar.
Speelde wel toevallig centraal die match, maar hij wordt omgeschoold tot rechtervleugelverdediger.
Inderdaad, rechtervleugel zoals Botaka, niet centraal. Ik had Wolke al lang afgeschreven, zoals de meesten denk ik, maar als Brys overtuigd is dat hij Wolke dezelfde transformatie als Botaka kan laten ondergaan, moeten we hem daarin durven vertrouwen.
Overdrijven is een kunst
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Smurf »

Persoonlijk lijkt een keeper me absoluut geen prioriteit.
Ik denk toch dat de meesten onder ons en nog veel belangrijker de trainers en technische staf heel tevreden waren over Steppe. Het lijkt me dus niet dat ze op zoek gaan naar een vervanger. Een tweede doelman zoeken lijkt me niet hoognodig. Als Pirard niet moeilijk doet, is hij voldoende als 2de keeper. Een betere dan Pirard komt niet om op de bank te zitten. Wanneer Pirrd zijn contract afloopt, hebben we misschien een jonge doelman die een plek kan opschuiven.
Andere posities zijn veel belangrijker.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

Smurf schreef:Wanneer Pirrd zijn contract afloopt, hebben we misschien een jonge doelman die een plek kan opschuiven.
Andere posities zijn veel belangrijker.
Waarom zou je in godsnaam een jonge Belgische doelman zijn contract gewoon laten aflopen terwijl je er nu nog wat geld voor kan krijgen. :gek:
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Hoe lang loopt Pirard zijn contract nog? Hij vertegenwoordigt een (beperkte) transferwaarde, maar anderzijds is het openbreken (lees: salaris verhogen) van het contract van een doelman die wat mij betreft niet de kwaliteiten heeft om eerste doelman te zijn bij een ploeg die meer ambieert dan louter het behoud, ook niet echt een geweldige strategische zet. Best verkopen 1 jaar voor zijn contract afloopt. Ik vrees echter dat niemand veel geld op tafel zal willen leggen.

Buffon zijn contract bij PSG is ontbonden. Misschien daar eens bij polsen? :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door nippy »

Henri is de man schreef:
nippy schreef:
En Louis Bostyn van Zulte????
Een paar keer in actie gezien, ik vond hem zeer degelijk keepen.
vind hem in ieder geval veel beter dan Pirard.
Sorry - dat vind ik toch eerder in de trend van "het gras is groener aan de overkant".
Pirard heeft hier ook zeer degelijke matchen gespeeld
Maar ook draken van matchen en dat heb ik Bostyn niet zien doen.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

Tja om eerlijk te zijn. Sommige goals die Pirard binnenkreeg tijdens POII...
Misschien omdat hij matchritme miste. Maar denk dat er keepers van uit 2de provinciale die eruit haalde. Zijn niveau was echt wel heel laag bij wijlen.
Al pakte hij er af en toe wel 1 die die keeper van 2de provinciale dan weer niet gehad zou hebben. ;)

Hij is ondertussen 24. Denk dat volgend seizoen het erop of eronder wordt voor hem. Bij bvb Davino Verhulst duurde hij ook tot zijn 24 om regelmaat in zijn prestatie te krijgen. Geen man overboord dus. Maar het mag wel gaan komen :)
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Smurf »

Wel Geel Blauw om op je vraag te antwoorden. Hem een nieuw contract geven zou ik niet doen, omdat ik hem als 1e keeper op dit moment niet goed genoeg vind (toch niet als je ambitie wil tonen, want ik vind 'm niet eens zo slecht). Waarom z'n contract laten aflopen? Simpelweg omdat ik geen enkele ploeg zie die er geld voor gaat geven. Als ze hem willen houden, kunnen ze z'n contract uiteraard verlengen. Maar ik denk niet dat dit het geval is (en al zeker niet met opslag).
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

Keepers, keepers, ... dat is het probleem niet zolang Steppe blijft.
Vooraan zal er moeten ingekocht worden: Kamada en Boli zullen er waarschijnlijk niet meer zijn volgend seizoen (samen bijna 30 goals zeker?)
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Franz schreef:Keepers, keepers, ... dat is het probleem niet zolang Steppe blijft.
Vooraan zal er moeten ingekocht worden: Kamada en Boli zullen er waarschijnlijk niet meer zijn volgend seizoen (samen bijna 30 goals zeker?)
Zo is dat.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Franz schreef:Keepers, keepers, ... dat is het probleem niet zolang Steppe blijft.
Vooraan zal er moeten ingekocht worden: Kamada en Boli zullen er waarschijnlijk niet meer zijn volgend seizoen (samen bijna 30 goals zeker?)
Musona en Ganvoulla eens polsen bij Anderlecht maar ik verwacht eerder dat Vetokele hier binnenkort weer voor de deur staat.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

Stuttgart zou een eerste bod op Endo hebben gedaan.
Nie zievere, speile!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door toyotacorolla »

Steeds leegloop na een wat beter seizoen dreigt.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

toyotacorolla schreef:Steeds leegloop na een wat beter seizoen dreigt.
Ge kunt deze post zetten op de fora van 90 % van de clubs die er bestaan. Genk... leegloop, Eintracht Frankfurt... leegloop, Ajax... leegloop.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

inderdaad , degene die denken vijf jaar aan een ploeg te bouwen zijn in de vorige eeuw blijven steken ! :cool:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie