Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door hamster »

Van waar komt dat zot idee om zoveel tekst aan Vossen te besteden? Stvv heeft een ander type spits nodig.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

hamster schreef:Van waar komt dat zot idee om zoveel tekst aan Vossen te besteden? Stvv heeft een ander type spits nodig.
Is in het systeem Brys toch hetzelfde type als Kamada? Een valse 9 achter een diepe spits.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

AirMontella schreef:
hamster schreef:Van waar komt dat zot idee om zoveel tekst aan Vossen te besteden? Stvv heeft een ander type spits nodig.
Is in het systeem Brys toch hetzelfde type als Kamada? Een valse 9 achter een diepe spits.
Alleen met veel minder talent.

Moet voor mij echt niet komen. Beperkte speler die bovendien nog eens blessuregevoelig is.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Ik weet niet in hoeverre de piste Vossen concreet is .
Voor mij hoeft hij niet te komen , maar zo een speler mag altijd , als een fitte Vossen al niet goed genoeg meer is voor sommigen dan zou ik wel eens willen weten wat die allemaal verwachten
Er zijn weinig spitsen in de JPL die beter zijn , en Belgen al zeker niet .
Dan hebben we meteen ook iemand voor de strafschoppen , Peeters wil men toch ook terug voor zijn vrije trappen :lol:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

miel schreef:Ik weet niet in hoeverre de piste Vossen concreet is .
Voor mij hoeft hij niet te komen , maar zo een speler mag altijd , als een fitte Vossen al niet goed genoeg meer is voor sommigen dan zou ik wel eens willen weten wat die allemaal verwachten
Er zijn weinig spitsen in de JPL die beter zijn , en Belgen al zeker niet .
Dan hebben we meteen ook iemand voor de strafschoppen , Peeters wil men toch ook terug voor zijn vrije trappen :lol:
Vossen is inderdaad 1 van de beste Belgische spitsen in de JPL.

Maar dat zegt meer over het niveau van de overige Belgische spitsen, dan over het niveau van Vossen hoor.

Als men echt achter Vossen hengelt: die zijn transfer komt x aantal jaren te laat.

We hadden hem moeten gaan halen vóór hij naar Cercle ging
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

hamster schreef:Van waar komt dat zot idee om zoveel tekst aan Vossen te besteden? Stvv heeft een ander type spits nodig.
STVV heeft vooral goeie spitsEN (mv) nodig, welk type dat is maakt niet zoveel uit. Je hebt iemand nodig die zo GOED is als Kamada, ook al is dat een ander type.

Heeft Vossen de klasse van Kamada?

Neen, maar een evenwaardige vervanger halen is wishfull thinking, tenzij je een gok doet die goed uitvalt. Je moet dat deels collectief oplossen.
Kamada werd vorig jaar als back-up van Bezus gehaald die ok op de 8 kon spelen, tot hij toevallig een goeie 9,5 bleek.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

Bij de piste Vossen zijn er vier vragen te stellen:
1. Laten zijn blessures (nog) toe dat hij (verder) professioneel voetbal kan spelen (hij is toch nog maar 30)?
2. Kan er een aanvaardbaar loon worden afgesproken (hij zal moeten inleveren tegenover bij Brugge)?
3. Kan er een aanvaardbare transfersom worden afgesproken (hij heeft nog 1 jaar contract bij Brugge geloof ik)?
4. Wil hij naar STVV komen (dat is toch 'tweede garnituur' vergeleken met Brugge en een reeks andere ploegen)?

Als er op elk van die vragen een positief antwoord mogelijk is, dan is Vossen een uitstekende transfer.
Zeker als je dat zou vergelijken met onbekende buitenlanders ('witte merels') of 'halve gebuisden' zoals Ganvoula & Co.
Ik snap totaal niet waarom sommige forumgangers Vossen niet goed genoeg vinden: die maakt gegarandeerd minstens 10 goals per seizoen.
Mij lijkt het erg onwaarschijnlijk dat Vossen naar STVV zou komen, hij kan waarschijnlijk nog wel terecht bij een Europees spelende ploeg.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Kanarie1987
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

Vossen mag van mij direct komen. Spits met een neus voor doelpunten, zou bij ons nog wel potten breken denk ik. Speelde afgelopen seizoen wel weinig , maar als je als concurrent Wesley moraes hebt is dat ergens wel logisch...Belg en Limburger, ondanks z'n racing verleden. Zou een straffe transfer zijn denk ik, maar volgens mij is hij geen optie...
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

Blessuregevoelig, op dit moment een hoog loon en geen doorverkoopwaarde. Geen transfersom aan betalen en al zeker geen zwaar loon.

Zijn houding staat mij ook niet echt aan, maar dat is niet objectief.
A loyal football fan only supports the shirt...
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Amzu »

[quote="Franz"]Bij de piste Vossen zijn er vier vragen te stellen:
1..
2. Kan er een aanvaardbaar loon worden afgesproken (hij zal moeten inleveren tegenover bij Brugge)?
3. .
4. .

Puur uit interesse (en om te zien of jij of andere forumgangers dat een beetje kunnen inschatten), maar wat vind jij dan een aanvaardbaar loon voor zo'n speler ? Of voor eender welke bovengemiddelde speler die nu naar STVV zou kunnen komen ?
Je mag het uitdrukken in € netto per maand. :|
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Franz schreef:Bij de piste Vossen zijn er vier vragen te stellen:
1. Laten zijn blessures (nog) toe dat hij (verder) professioneel voetbal kan spelen (hij is toch nog maar 30)?
2. Kan er een aanvaardbaar loon worden afgesproken (hij zal moeten inleveren tegenover bij Brugge)?
3. Kan er een aanvaardbare transfersom worden afgesproken (hij heeft nog 1 jaar contract bij Brugge geloof ik)?
4. Wil hij naar STVV komen (dat is toch 'tweede garnituur' vergeleken met Brugge en een reeks andere ploegen)?

Als er op elk van die vragen een positief antwoord mogelijk is, dan is Vossen een uitstekende transfer.
Zeker als je dat zou vergelijken met onbekende buitenlanders ('witte merels') of 'halve gebuisden' zoals Ganvoula & Co.
Ik snap totaal niet waarom sommige forumgangers Vossen niet goed genoeg vinden: die maakt gegarandeerd minstens 10 goals per seizoen.
Mij lijkt het erg onwaarschijnlijk dat Vossen naar STVV zou komen, hij kan waarschijnlijk nog wel terecht bij een Europees spelende ploeg.
Voor mij 4 x neen .Geen Vossen aub.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

Vossen geeft me een Tom de Sutter gevoel, nee bedankt.
Nie zievere, speile!
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

Als Vossen aan een aanvaardbaar loon wil voetballen dan zeg ik volmondig ja tegen een speler met zijn kwaliteiten.
Of hij nu ex-Genk is of niet of hij al dan niet dingen gezegd heeft kan me eigenlijk weinig schelen. Er zijn immers geen clubspelers meer.

Ik zie hier ook mensen roepen dat Vrancken hier trainer moet worden gaan we dan voor hem hetzelfde principe toepassen …. hij kuste immers het Genk logo en deed al meerdere Ferraratjes :)
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

STVV wil Zweedse middenvelder naar Stayen halen
STVV heeft de 28-jarige Zweed Marcus Rohden een driejarig contract voorgeschoteld.
Bron : HLN

Laten we maar stoppen met te praten over die sukkelaar
Over tot de orde van de dag
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

enrique schreef:STVV wil Zweedse middenvelder naar Stayen halen
STVV heeft de 28-jarige Zweed Marcus Rohden een driejarig contract voorgeschoteld.
Bron : HLN

Laten we maar stoppen met te praten over die sukkelaar
Over tot de orde van de dag
Rohden Speelt bij FC Crotone, kwam vorig jaar uit in de Serie B. Het is zijn derde seizoen in Italië, in zijn twee eerste seizoen speelde hij met Crotone in de Serie A. Hij won voordien in Zweden 1x de landstitel en 1x de beker, hij werd ook regelmatig opgeroepen voor de nationale ploeg.
Plaats reactie