Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Haspengouw schreef:
enrique schreef:STVV wil Zweedse middenvelder naar Stayen halen
STVV heeft de 28-jarige Zweed Marcus Rohden een driejarig contract voorgeschoteld.
Bron : HLN

Laten we maar stoppen met te praten over die sukkelaar
Over tot de orde van de dag
Rohden Speelt bij FC Crotone, kwam vorig jaar uit in de Serie B. Het is zijn derde seizoen in Italië, in zijn twee eerste seizoen speelde hij met Crotone in de Serie A. Hij won voordien in Zweden 1x de landstitel en 1x de beker, hij werd ook regelmatig opgeroepen voor de nationale ploeg.
Dit geeft de burger moed ...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Rohden is transfervrij.

28j, Italiaanse 2e klasse bij Crotone (12e positie), aflopend contract, wel voormalig international bij Zweden.

Mja - type (en opvolger van) De Petter ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Henri is de man schreef:
Mja - type (en opvolger van) De Petter ?
Daar dacht ik ook meteen aan.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Bologna toont verregaande interesse voor Tomiyasu.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Yellow Feaver »

Ben ik nu de enigste die Vossen absoluut wil hebben?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Yellow Feaver schreef:Ben ik nu de enigste die Vossen absoluut wil hebben?
Ik ook. Mbokani was ook versleten en nog 3 jaar ouder. Zie nu eens...
Ge moet alleen fouriers vinden om hem te voederen vooraan
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Jones schreef:
Yellow Feaver schreef:Ben ik nu de enigste die Vossen absoluut wil hebben?
Ik ook. Mbokani was ook versleten en nog 3 jaar ouder. Zie nu eens...
Ge moet alleen fouriers vinden om hem te voederen vooraan
Het probleem met Vossen is dat hij amper betrokken is in het spel - zelfde verhaal met bijvoorbeeld Perbet.
Scoren makkelijk maar er zijn matchen waar ge u afvraagt of ze op de plein staan.

Ik zie persoonlijk liever min of meer dezelfde profielen komen als de te vervangen spelers, tenzij Vossen een extra optie is natuurlijk.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Heb toch ook wel een erg groot 'de sutter'-gevoel bij een mogelijke transfer van Vossen.
B. De Wever
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 mei 2019, 14:52

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door B. De Wever »

stvvilvoorde schreef:Heb toch ook wel een erg groot 'de sutter'-gevoel bij een mogelijke transfer van Vossen.
Ik heb zelfs absoluut geen gevoel bij Vossen.
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mattes »

Ik denk dat we ons nu vooral moeten focussen op eventuele transfers van Modou Diagne, Rhoden, Alipour en Peeters. Deze lijken mij op dit moment de meest concrete pistes. Zijn dit de verhoopte transfers? Negatief ben ik hier toch niet over!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Daarbovenop volgt STVV nog vier spelers op de voet. Ali Alipour, een Iraanse spits van Persepolis, Sieben Dewaele van Anderlecht, Stef Peeters van Caen en ook Gambiaanse spits Musa Barow van Atalanta staat hoog op het verlanglijstje.

Wat er van aan is, weet ik niet ...
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

stvvilvoorde schreef:Heb toch ook wel een erg groot 'de sutter'-gevoel bij een mogelijke transfer van Vossen.
Dan zitten we goed, want De Sutter scoorde 17 goals in 44 matchen bij Club Brugge toen hij 30 was (de huidige leeftijd van Vossen) :mrgreen:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door pat@ »

De Sutter was en is nog altijd een salon(spits) voetballer. Vossen daarentegen heeft wel altijd de wil om te werken en te winnen. Heeft hij nog genoeg kwaliteiten, daar ben ik ook niet van overtuigd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Franz schreef:
stvvilvoorde schreef:Heb toch ook wel een erg groot 'de sutter'-gevoel bij een mogelijke transfer van Vossen.
Dan zitten we goed, want De Sutter scoorde 17 goals in 44 matchen bij Club Brugge toen hij 30 was (de huidige leeftijd van Vossen) :mrgreen:
Nope, die zijn carriere bij Brugge was over op zijn 30ste.
Werd een transfer naar bursaspor opgedrongen, keerde snel naar Belgie terug, eerst bij Lokeren, vervolgens Oostende.
Allemaal grote succesverhalen.

Wil hier zeker niet Vossen op voorhand veroordelen.
Maar ik vind dat geen speler met uitzonderlijke kwaliteiten voor een ploeg als de onze.
Het loon wat je aan zo'n speler moet geven zal niet van de poes zijn en buiten zijn tor-instinct (als hij dat nog heeft), zie ik weinig kwaliteiten bij hem die een ploeg als de onze van dienst kunnen zijn.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

als je moet kiezen tussen vossen, mussa barow of ali alipour dan is dat niet moeilijk voor mij. ik ga er van uit dat zowel kamada als boli volgend seizoen niet meer bij ons spelen. mussa barow en alipour zijn dan volgens mij waardige vervangers. Over diagne ben ik ook te spreken, stef peeters dan weer wat minder. maar de namen klinken al wel een pak beter dan wat er vorig seizoen allemaal kwam binnenwaaien. volgende maandag starten ze weer en ik verwacht natuurlijk ook heel wat testspelers en onverwachte vertrekkers. altijd boeiende en spannende tijden.
mogen van mij weg: ceballos, gliha,nazon,buya turay, de sart
moeten zeker blijven: garcia, steppe, sankhon,texeira, acolatse, asamoah,( boli en tomiyasu zou wenselijk zijn, maar er zal een hoog bedrag voor beiden worden geboden en dan kan je ze beter laten gaan)
spannende tijden dus.
Plaats reactie