Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Het bestuur heeft alleszins beloofd aan Brys dat de kern van dit seizoen in principe sterker zal zijn dan die van vorig seizoen...
Dat is zeker hoopgevend al zal moeten blijken of dat ook effectief het geval zal zijn
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

http://www.voetbalnieuws.be/news/423139 ... -geweigerd

HIer alvast wat onzin van de voorbije dagen de kop ingedrukt...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

2 spitsen, een linksback, 2 offensieve middenvelders en een vervanger voor Tomi hebben we al zeker nodig in mijn ogen. Direct inzetbaar he, geen meelopers.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tesneusdoek »

Renard schreef:http://www.voetbalnieuws.be/news/423139 ... -geweigerd

HIer alvast wat onzin van de voorbije dagen de kop ingedrukt...
6 Miljoen geweigerd...maar 9 miljoen? In Bologna zijn ze er redelijk van overtuigd dat de "president" van Sint Truiden bij hun op de koffie komt en dat het in orde komt voor die prijs, omdat er enkel nog wat details moeten besproken worden.

Van de andere kant vraag ik me wel af of we er goed aan doen om een speler die momenteel op een internationaal toernooi actief is, als titular bij Japan, nu al te verkopen. Als die niet volledig door de mand valt (of zwaar geblesseerd raakt), kan die volgende week al een paar miljoenen meer waard zijn. Ik vraag me af hoeveel spelers, die effectief spelen op de Copa America voor 9 miljoen weg mogen bij hun clubs. Misschien 10%? Het gaat hier toch over een jonge gast, international voor Japan, die zijn toekomstige ploeg dus nog veel plezier en geld kan opbrengen.

Soit, we zullen wel te horen krijgen wat er allemaal van aan is. Een rondreis door Italië om verschillende Serie A-clubs tegen elkaar te laten opbieden, is helemaal geen slecht idee. :D
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

tesneusdoek schreef:
Renard schreef:http://www.voetbalnieuws.be/news/423139 ... -geweigerd

HIer alvast wat onzin van de voorbije dagen de kop ingedrukt...
6 Miljoen geweigerd...maar 9 miljoen? In Bologna zijn ze er redelijk van overtuigd dat de "president" van Sint Truiden bij hun op de koffie komt en dat het in orde komt voor die prijs, omdat er enkel nog wat details moeten besproken worden.

Van de andere kant vraag ik me wel af of we er goed aan doen om een speler die momenteel op een internationaal toernooi actief is, als titular bij Japan, nu al te verkopen. Als die niet volledig door de mand valt (of zwaar geblesseerd raakt), kan die volgende week al een paar miljoenen meer waard zijn. Ik vraag me af hoeveel spelers, die effectief spelen op de Copa America voor 9 miljoen weg mogen bij hun clubs. Misschien 10%? Het gaat hier toch over een jonge gast, international voor Japan, die zijn toekomstige ploeg dus nog veel plezier en geld kan opbrengen.

Soit, we zullen wel te horen krijgen wat er allemaal van aan is. Een rondreis door Italië om verschillende Serie A-clubs tegen elkaar te laten opbieden, is helemaal geen slecht idee. :D
Zo denk ik ook... 2 jaar contract ook nog. Er zijn meerdere gegadigden blijkbaar, en wie weet komt daar ook nog (op)nieuw interesse van Duitsland.
Te vroeg om deze week te verkopen zou ik zeggen. Niets presseert, kan momenteel enkel in prijs stijgen.
Kanarie1987
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

Wie was die gekleurde man met geblondeerd haar op training? Een tester?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

[quote]Bij STVV zijn er ook een pak spelers die hun laatste contractjaar ingaan en daar zitten toch kleppers bij als Pol Garcia Tena, Yohan Boli, Alexis De Sart en Jorge Teixeira, maar ook jongens als Lucas Pirard (gewild door Waasland-Beveren), Alexandre De Bruyn en Samuel Asamoah.

"We gaan deze mercato afwachten en zien welke bewegingen er zijn geweest. Op 1 september kunnen we pas een goed beeld vormen over de spelersgroep en dan kunnen we over die jongens beslissingen nemen. We gaan dan speler per speler bekijken en evalueren hoe wij hun toekomst bij STVV zien."[\quote]

Dit is toch een beetje raar.
Als daar nog spelers tussen zitten die je eigenlijk zou willen houden dan kan je toch ook nu al onderhandelen om dat contract open te breken (hetzij om ze te laten blijven en volgend jaar niet transfervrij te verliezen of er niks voor te krijgen bij verkoop in de winter, hetzij om er nu in de zomer alsnog wat meer voor te vangen).
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Renard schreef:http://www.voetbalnieuws.be/news/423139 ... -geweigerd

HIer alvast wat onzin van de voorbije dagen de kop ingedrukt...
Ook ZEER belangrijk in dat artikel:

Modou Diagne zijn testen waren positief, men had al een principeakkoord, maar Diagne stelde bijkomende eisen.
Hij is nog in Sint-Truiden.

Dus nee, het is niet "weeral" hetzelfde liedje, nee het ligt niet aan STVV.

Doe nu toch eens normaal.

Weet je wat al 4 jaar hetzelfde is? Dezelfde zeik op dit forum in de zomer en wintermercato, DAT is een wederkerend fenomeen. Ik geloof dat sommige ontwenningsverschijnselen hebben ontwikkeld omdat ze nu niet meer op Roland kunnen kappen
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

STVV-fan schreef:
Renard schreef:http://www.voetbalnieuws.be/news/423139 ... -geweigerd

HIer alvast wat onzin van de voorbije dagen de kop ingedrukt...
Ook ZEER belangrijk in dat artikel:

Modou Diagne zijn testen waren positief, men had al een principeakkoord, maar Diagne stelde bijkomende eisen.
Hij is nog in Sint-Truiden.

Dus nee, het is niet "weeral" hetzelfde liedje, nee het ligt niet aan STVV.

Doe nu toch eens normaal.

Weet je wat al 4 jaar hetzelfde is? Dezelfde zeik op dit forum in de zomer en wintermercato, DAT is een wederkerend fenomeen. Ik geloof dat sommige ontwenningsverschijnselen hebben ontwikkeld omdat ze nu niet meer op Roland kunnen kappen
Inderdaad. Ik vind juist dat er met het nieuwe bestuurd en Meeckers eigenlijk meer info naar buiten komt over de bedoelingen. TVL vandaag, we zijn met dossiers bezig. Het is niet zo dat zo'n zaken op 2 dagen worden afgehandeld. Spelers en managers zijn zelfs nog op vakantie... tijd genoeg nog.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

Kanarie1987 schreef:Wie was die gekleurde man met geblondeerd haar op training? Een tester?
Niet zeker maar dat lijkt me Mo Nitcheu dus geen tester gewoon jeugd. Wel killer body, is een spits.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door sander0910 »

Kanarie1987 schreef:Wie was die gekleurde man met geblondeerd haar op training? Een tester?
Mo Nitcheu van de beloften
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

Hoe zit het eigenlijk met Nazon en Fabien Antunes?
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Jack schreef: Dit is toch een beetje raar.
Als daar nog spelers tussen zitten die je eigenlijk zou willen houden dan kan je toch ook nu al onderhandelen om dat contract open te breken (hetzij om ze te laten blijven en volgend jaar niet transfervrij te verliezen of er niks voor te krijgen bij verkoop in de winter, hetzij om er nu in de zomer alsnog wat meer voor te vangen).
Om te onderhandelen en tot een akkoord te komen, moet je met twee zijn. Ik vermoed dat deze spelers zelf ook uitkijken om eventueel een transfer te maken, zeker Boli en De Sart die hier al enkele jaren rondlopen. Zij gaan op dit moment geen vragende partij zijn om contractonderhandelingen op te starten. Qua marktwaarde valt er ook wel wat te zeggen voor een verkoop in deze periode. De marktwaarde van bv. Boli is waarschijnlijk nooit zo hoog geweest. Als ze deze transferperiode niet weg geraken, moeten we in september meteen onderhandelingen opstarten om te vermijden dat we in januari weer in een positie komen te zitten van "moeten verkopen als we er nog iets voor willen krijgen".
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Geel-Blauw schreef:Hoe zit het eigenlijk met Nazon en Fabien Antunes?
Antunes moest normaal al terug zijn, maar vermits hij niet rondloopt op training zal hij ook bij de vertrekkers horen zeker?

Was Nazon niet uitgeleend voor een jaar?

Keert hij niet samen met Buya en Koike terug in de winterperiode? (Buya en Koike omdat de competities daar dan afgelopen zijn)
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Transfermoeilijkheden met Diagne, niks nieuws onder de zon zeker

http://www.voetbalnieuws.be/news/423139 ... R7omub9cPU
Plaats reactie