Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Luc »

Misschien is William Owusu een mogelijkheid, dit jaar weinig aan de bak gekomen bij Antwerp door de komst van Mbokani maar het seizoen voordien was hij bij de beteren. Een aanvaller kan er nog wel bij ... :P
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

STVV praat met Rob Schoofs (hbvl)

Daichi Kamada hoogstwaarschijnlijk naar Stuttgart
Laatst gewijzigd door Henri is de man op 20 jun 2019, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Timme »

Henri is de man schreef:STVV praat met Rob Schoofs (hbvl)
Zeer goed nieuws, maar waarom staat dit nu toch al in de pers? Lek niks en communiceer als het rond is..
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Timme schreef:
Henri is de man schreef:STVV praat met Rob Schoofs (hbvl)
Zeer goed nieuws, maar waarom staat dit nu toch al in de pers? Lek niks en communiceer als het rond is..
Omdat het niet waar is.
Kanarie1987
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

Een middenveld met asamoah -Peeters en schoofs zie ik wel zitten :geelblauw: Toch in de thuiswedstrijden op ons kunstgras
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Krisaias »

Kanarie1987 schreef:Een middenveld met asamoah -Peeters en schoofs zie ik wel zitten :geelblauw: Toch in de thuiswedstrijden op ons kunstgras
Slecht klinkt dat niet natuurlijk, maar ik mis, net als na de winterstop tijdens het afgelopen seizoen, dan toch wat body en duelkracht op het middenveld...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Kanarie1987
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

Da klopt krisaias, body opt middenveld moet er ook zijn. Zeker als je in de winter verplaatsingen moet maken naar Kortrijk of dergelijke .. Dat zijn dan zware velden waar duels moeten gewonnen worden.. Hebben we mss wel een ervaren depetter voor achter de hand ... Of er komt zo een type mss wel nog bij .. In de thuismatchen , als er gevoetbald moet worden is de driehoek asamoah - Peeters en schoofs wel aantrekkelijk genoeg om mijn abbo te verlengen :D
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jokke »

Timme schreef:
Henri is de man schreef:STVV praat met Rob Schoofs (hbvl)
Zeer goed nieuws, maar waarom staat dit nu toch al in de pers? Lek niks en communiceer als het rond is..
Geen goed nieuws , oude wijn in nieuwe zakken brengt zelden wat resultaat op. Rob heeft zijn periode hier gehad en dat is nu voorbij. Uit dergelijke acties straalt zeer weinig ambitieuze vernieuwing ; alleen zuinige voorzichtigheid. Bovendien er is totaal geen zekerheid over dit bericht.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Krisaias schreef:
Kanarie1987 schreef:Een middenveld met asamoah -Peeters en schoofs zie ik wel zitten :geelblauw: Toch in de thuiswedstrijden op ons kunstgras
Slecht klinkt dat niet natuurlijk, maar ik mis, net als na de winterstop tijdens het afgelopen seizoen, dan toch wat body en duelkracht op het middenveld...
Inderdaad... Bovendien vind ik Schoofs en Peeters eigenlijk het beste op dezelfde positie. Ik mis in die driehoek een echte 10...
Sankhon zou die sterke man op het middenveld wel kunnen zijn, voetballend ook niet slecht.
Alleen zou Schoofs dan op de 10 terecht komen, wat ik niet zijn beste positie vind...
Dus Schoofs, het mag, ipv De Sart bv, maar geen prioriteit voor mij....
Laatst gewijzigd door lakie op 20 jun 2019, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

Krisaias schreef:
Kanarie1987 schreef:Een middenveld met asamoah -Peeters en schoofs zie ik wel zitten :geelblauw: Toch in de thuiswedstrijden op ons kunstgras
Slecht klinkt dat niet natuurlijk, maar ik mis, net als na de winterstop tijdens het afgelopen seizoen, dan toch wat body en duelkracht op het middenveld...
Charisis...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

Franz schreef:
Krisaias schreef:
Kanarie1987 schreef:Een middenveld met asamoah -Peeters en schoofs zie ik wel zitten :geelblauw: Toch in de thuiswedstrijden op ons kunstgras
Slecht klinkt dat niet natuurlijk, maar ik mis, net als na de winterstop tijdens het afgelopen seizoen, dan toch wat body en duelkracht op het middenveld...
Charisis...
Toch absoluut geen 10? Vond hem goed in het jaar dat hij bij ons was, maar vorig jaar bij mijn weten toch ook geen onvergetelijke indruk achter gelaten.
Ander en (hopelijk) beter dan maar...
Zelfde geld voor Rob, al kan ik wel begrijpen dat dit terug supporters/abonnees kan aantrekken.

Wel voor een pak minder terughalen, dan dat je ervoor gekregen hebt.
Toch al een tijdje weg, en ook geen indruk achter gelaten...
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

Lees dat Thoelen en Limbombe bij Gent weg mogen... Limbombe gratis overgenomen toen, dus mss wel goedkoop haalbaar.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

Renard schreef:
Franz schreef:
Krisaias schreef:
Kanarie1987 schreef:Een middenveld met asamoah -Peeters en schoofs zie ik wel zitten :geelblauw: Toch in de thuiswedstrijden op ons kunstgras
Slecht klinkt dat niet natuurlijk, maar ik mis, net als na de winterstop tijdens het afgelopen seizoen, dan toch wat body en duelkracht op het middenveld...
Charisis...
Toch absoluut geen 10? Vond hem goed in het jaar dat hij bij ons was, maar vorig jaar bij mijn weten toch ook geen onvergetelijke indruk achter gelaten.
Ander en (hopelijk) beter dan maar...
Zelfde geld voor Rob, al kan ik wel begrijpen dat dit terug supporters/abonnees kan aantrekken.

Wel voor een pak minder terughalen, dan dat je ervoor gekregen hebt.
Toch al een tijdje weg, en ook geen indruk achter gelaten...
Mijn reactie ging over body en duelkracht op het middenveld...
Als je Charisis kan aantrekken voor een beperkt budget (hetgeen zou moeten haalbaar zijn gezien zijn voorbije 'verloren seizoen'), dan heb je een 8 met power in huis. En die kan voetballen ook, en zich nooit wegsteekt. En eventueel ook als tweede lage 6 kan opereren naast Asamoah.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Yellow Feaver »

Schoofs - Asamoah en daarbij iemand met de nodige duelkracht en infiltrerend vermogen en je hebt een heel sterke driehoek.

Als we het systeem dezelfde invulling gaan geven als vorig seizoen is dat infiltrerend vermogen iets minder belangrijk.

Je kan het een '10' noemen. Maar een '10' zoals we hem allemaal kennen uit het verleden is compleet nutteloos in het hedendaagse voetbal en zie je nog maar zelden volgens mij.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Percy Tau (Z-Afrika onder contract bij Brighton & Hove) krijgt geen werkvergunning in Engeland.

Tau was het afgelopen seizoen op huurbasis actief bij Union en kroonde zich aldaar tot 'beste speler van de Proximus league'

Er wordt nu op het continent naar een nieuwe club gezocht voor Tau, op huurbasis of via definitieve transfer.
Plaats reactie