Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

lindoke schreef:Ik vind het erg spijtig dat Kamada weg is. Dat was een speler waar ik met plezier voor naar het stadion kwam. Ik vind zijn vertrek op dit moment zo spijtig dat wat aarzeling ervaar om mijn abonnement te vernieuwen.
AUB zeg. Kamada was gehuurd. Get over it.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Jan Bulder schreef:
lindoke schreef:Ik vind het erg spijtig dat Kamada weg is. Dat was een speler waar ik met plezier voor naar het stadion kwam. Ik vind zijn vertrek op dit moment zo spijtig dat wat aarzeling ervaar om mijn abonnement te vernieuwen.
AUB zeg. Kamada was gehuurd. Get over it.
Gehuurd?!?! So what?!? Ze hadden hem moeten kopen!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

lindoke schreef: Gehuurd?!?! So what?!? Ze hadden hem moeten kopen!
Dan had hij hier nooit rondgelopen!
A loyal football fan only supports the shirt...
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

lindoke schreef:
Jan Bulder schreef:
lindoke schreef:Ik vind het erg spijtig dat Kamada weg is. Dat was een speler waar ik met plezier voor naar het stadion kwam. Ik vind zijn vertrek op dit moment zo spijtig dat wat aarzeling ervaar om mijn abonnement te vernieuwen.
AUB zeg. Kamada was gehuurd. Get over it.
Gehuurd?!?! So what?!? Ze hadden hem moeten kopen!
Geen aankooopoptie afgedwongen bij de huur, dan heb je toch niets te zeggen op dat moment.
Zijn waarde is naar 4,5x verveelvoudigd... Ben benieuwd voor hoeveel hij verkocht wordt, sowieso teveel voor ons. Dus, onzin reactie.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef:
Jan Bulder schreef:
lindoke schreef:Ik vind het erg spijtig dat Kamada weg is. Dat was een speler waar ik met plezier voor naar het stadion kwam. Ik vind zijn vertrek op dit moment zo spijtig dat wat aarzeling ervaar om mijn abonnement te vernieuwen.
AUB zeg. Kamada was gehuurd. Get over it.
Gehuurd?!?! So what?!? Ze hadden hem moeten kopen!
Er vijf seconden bij stilgestaan dat Daichi misschien zelf niet meer wou komen?
Of dat de bazen niet overwogen hebben om hem te gaan halen?

Daichi werd een 2de Tomi (of zou dat toch geworden zijn)
Onbekend in Europa, na 2 seizoenen STVV praktisch basisspeler bij Japanse nationale ploeg.

Het hele abonnementverhaal dat je erachter plakt vind ik lichtelijk zever. Je had je abonnement ook al nog vóór Kamada kwam, dus waarom zou je begod, omdat nu precies hij niet meer te zien zal zijn in STVV-shirt, je abo niet verlengen?

Want als je speciaal voor 1 bepaalde speler een abonnement neemt, ga je in het hedendaagse voetbal toch dik bescheten gaan uitkomen hoor :D

Aan de andere kant snap ik wel dat mensen nu nog even wachten om eventueel hun abonnement te halen/te verlengen tot als er transfers gedaan zijn, zowel uitgaande als inkomende.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef:
Het hele abonnementverhaal dat je erachter plakt vind ik lichtelijk zever. Je had je abonnement ook al nog vóór Kamada kwam, dus waarom zou je begod, omdat nu precies hij niet meer te zien zal zijn in STVV-shirt, je abo niet verlengen?
Als je goed leest zie je dat ik "aarzeling ervaar" om mijn abo te nemen. Ik heb nergens geschreven dat ik al beslist heb om er geen te nemen. Dus trek de dingen niet altijd uit zijn context.
STVV-fan schreef: Want als je speciaal voor 1 bepaalde speler een abonnement neemt, ga je in het hedendaagse voetbal toch dik bescheten gaan uitkomen hoor :D
En hoeveel supporters denk je dat er bij Barcelona zijn die alleen voor Messi naar het stadion komen? Draai het en keer het hoe je het wil, spelers die iets "meer" hebben dan de dorsnee voetballer zullen altijd extra supporters aantrekken. Kamada is zo een speler.
STVV-fan schreef: Aan de andere kant snap ik wel dat mensen nu nog even wachten om eventueel hun abonnement te halen/te verlengen tot als er transfers gedaan zijn, zowel uitgaande als inkomende.
Het zou er nog aan mankeren! Het gaat nog een aantal succesrijke seizoenen duren vooraleer de fratsen van RD gaan vergeten zijn!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
Het zou er nog aan mankeren! Het gaat nog een aantal succesrijke seizoenen duren vooraleer de fratsen van RD gaan vergeten zijn!
Wat heeft DMM u dan misdaan? Niet tevreden over het sportieve gedeelte vorig seizoen, het eerste onder DMM?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Het is onredelijk om te verwachten dat Kamada hier zou kunnen blijven. Hopen ok, maar je kan dat niet verwachten. Eerder werd niet enkel Stuttgart, maar ook Fenerbahce genoemd. Dat is gewoon "out of our league", financieel, maar ook sportief. Wees niet verbaasd als Kamada uiteindelijk voor een bedrag tussen 5 en 10 miljoen verkocht wordt. Dat zijn bedragen die enkel voor de Belgische topclubs weggelegd zijn.
Ik begrijp niet goed dat je de keuze voor een abo laat afhangen van één speler. Ieder zijn ding natuurlijk, maar bij een club als de onze wil dat zeggen dat je iedere transferperiode met dichtgeknepen billen moet afwachten of jouw favoriete speler een maand later hier nog wel rondloopt. 't Is dat of de speler in kwestie bakt er niet al te veel van. :)
Persoonlijk zou ik ook stoppen met te kijken naar het verleden. DMM kan niets doen aan de fratsen van Roland. Bovendien maak je jezelf daar alleen maar ongelukkig mee. Het lijkt me beter om de blik op het heden en de toekomst te richten.

"It's a new dawn, it's a new day, it's a new life for me. And I'm feeling good."

Terzijde: Tomi weer 90 min in de basis bij Japan dat het Uruguay van Cavani en Suarez op 2-2 hield. Japan behoudt zo nog een (water)kans op kwalificatie voor de volgende ronde. Dinsdagnacht spelen ze nog tegen Ecuador, op papier de zwakste tegenstander in hun poule.
Overdrijven is een kunst
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

bod op tomi geweigerd. er zijn nog 3 andere italiaanse clubs in de running. dit wordt minstens 9 miljoen.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jebus4life »

De ultieme stunt zou binnen zijn om binnen 2-3 weken met het nieuws te komen dat het contract van Tomi opgengebroken is tot en met 2023.
Die dag zeg ik tegen m'n baas dat ik een halve dag congé nodig heb om m'n abonnement op STVV te gaan betalen :geelblauw:
*Niet dat ik er anders geen haal, maar ik kijk nog even de kat uit de boom om te zien wat er beweegt op de transfermarkt de komende weken.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

geelblauw schreef:bod op tomi geweigerd. er zijn nog 3 andere italiaanse clubs in de running. dit wordt minstens 9 miljoen.
Ik zou mij precies ook niet te hard haasten om te verkopen zolang Japan niet is uitgeschakeld op de Copa America
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

Henri is de man schreef:
geelblauw schreef:bod op tomi geweigerd. er zijn nog 3 andere italiaanse clubs in de running. dit wordt minstens 9 miljoen.
Ik zou mij precies ook niet te hard haasten om te verkopen zolang Japan niet is uitgeschakeld op de Copa America
Niet verkopen zonder deftig bod... Er is nog 6a7 weken transfermarkt, en hij ligt nog 2 jaar onder contract.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Eigenlijk zelfs nog 10 weken, officieel is de transfermarkt nog niet eens open. :)
Weinig reden om haast te maken voor ons. Als er geïnteresseerde clubs zenuwachtig zouden worden, moeten ze maar ineens de vraagprijs bieden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Jan Bulder schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
Het zou er nog aan mankeren! Het gaat nog een aantal succesrijke seizoenen duren vooraleer de fratsen van RD gaan vergeten zijn!
Wat heeft DMM u dan misdaan? Niet tevreden over het sportieve gedeelte vorig seizoen, het eerste onder DMM?
Maar waar zeg ik dat DMM mij iets misdaan heeft? Joenges toch! Als ge hier de laatste tijd iets neer schrijft wordt het ineens sterk overdreven of volledig uit de context getrokken. Ik ben tot nu toe tevreden met DMM. Het kan altijd beter en aangezien een aantal sterkhouders vertrekken moet men minstens evenwaardig bijhalen en zelfs nog beter. In mijn post verwees ik naar de periode met RD, en die was schandalig. Daar blijf ik wel bij.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

lindoke schreef:
Jan Bulder schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
Het zou er nog aan mankeren! Het gaat nog een aantal succesrijke seizoenen duren vooraleer de fratsen van RD gaan vergeten zijn!
Joenges toch! Als ge hier de laatste tijd iets neer schrijft wordt het ineens sterk overdreven of volledig uit de context getrokken. .
Is dat iets van de laatste weken ? Of eerder van het laatste decennia ?
Plaats reactie