Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Positivo schreef:
lindoke schreef:
Jan Bulder schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
Het zou er nog aan mankeren! Het gaat nog een aantal succesrijke seizoenen duren vooraleer de fratsen van RD gaan vergeten zijn!
Joenges toch! Als ge hier de laatste tijd iets neer schrijft wordt het ineens sterk overdreven of volledig uit de context getrokken. .
Is dat iets van de laatste weken ? Of eerder van het laatste decennia ?
Bwa, normaal moei ik me niet snel in die spelletjes, maar als je je mening eens wil zeggen en je wordt direct gepakt op hetgeen je zegt.......
Ik trek het me niet aan hoor, en indien het me de keel uithangt beperk ik me een tijdje tot gewoon lezen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Koberoosen
Berichten: 47
Lid geworden op: 11 mar 2019, 13:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Koberoosen »

http://www.voetbalnieuws.be/news/423739 ... verwachten

Er zijn geruchten dat tomiyasu voor 9 miljoen euro weggaat , bologna heeft het bedrag met 3 miljoen euro verhoogd!

Dat is een veel beter bedrag!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Ironisch genoeg is HBVL de beste bron om (binnenlands) nieuws met betrekking tot STVV te vinden.

HLN is doodstil op dat vlak en de overige "nieuwssites", kopiëren het allemaal van elkaar.

In het Belang stond dat Tateishi én Pinto dit weekend van Italië zouden terugkomen.

Inkomende transfers (zoals die Baltic) zullen dan pas vanaf maandag gebeuren.

Het lijkt mij nogal vroeg voor Tateishi en Pinto om terug te komen, dus oftewel hebben ze gekregen wat ze vroegen voor Tomi, oftewel hebben ze daar de onderhandelingen opgeblazen.

In het allerbeste geval hebben ze een speler mee
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:Ironisch genoeg is HBVL de beste bron om (binnenlands) nieuws met betrekking tot STVV te vinden.

HLN is doodstil op dat vlak en de overige "nieuwssites", kopiëren het allemaal van elkaar.

In het Belang stond dat Tateishi én Pinto dit weekend van Italië zouden terugkomen.

Inkomende transfers (zoals die Baltic) zullen dan pas vanaf maandag gebeuren.

Het lijkt mij nogal vroeg voor Tateishi en Pinto om terug te komen, dus oftewel hebben ze gekregen wat ze vroegen voor Tomi, oftewel hebben ze daar de onderhandelingen opgeblazen.

In het allerbeste geval hebben ze een speler mee
Misschien hebben ze gewoon gezegd : dat is de prijs, te nemen of te laten. Wil men hem, mag men zelf naar St-Truiden komen
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

Het Bosnisch talent dat bij ons meer traint maar nog niet getekend heeft. Speelde sterk in de oefenwedstrijd. Zag de pas, deed veel goeie dingen en maakt een prachtige vrijetrap goal. Die heist supporter die hier feedback kwam geven over Troonbeeckx had wel gelijk over zen snelheid. Vond deze ookwel goed spelen. Oke het is tegen Herk maar mag gezegt worden. Eerste helft vond ik minder wel secuurder achterin maar op de ingeving van ceballos na niet veel wow aan. Eerste helft met de "beste" 11, 0-1 , tweede helft 2-5. Mo Nitcheu en Nelson Balongo, 2 stevige grote jongens spitse speelde ook mooi spel.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk eens in actie gaan schieten om versterking binnen te halen, want dat is broodnodig na zoveel vertrekkers.
Brys heeft geen spits meer ter beschikking. Boli sluit morgen naar het schijnt weer aan.

Als je ziet dat alle clubs zich aan het versterken zijn. Zulte-Waregem o.a. heeft al een paar goede versterkingen binnengehaald. Bij STVV blijft het bij mogelijke versterkingen, interesse in die of die speler. Meer dan degelijke namen werden genoemd, maar niks is concreet. Wie vervangt Kamada? Hoelang is het nog wachten vooraleer Bezus en De Norre eens degelijk vervangen worden? Hopelijk gaan ze weer niet afkomen met spelers uit Haïti of uit de derde of vierde klasse in diverse landen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk eens in actie gaan schieten om versterking binnen te halen, want dat is broodnodig na zoveel vertrekkers.
Brys heeft geen spits meer ter beschikking. Boli sluit morgen naar het schijnt weer aan.

Als je ziet dat alle clubs zich aan het versterken zijn. Zulte-Waregem o.a. heeft al een paar goede versterkingen binnengehaald. Bij STVV blijft het bij mogelijke versterkingen, interesse in die of die speler. Meer dan degelijke namen werden genoemd, maar niks is concreet. Wie vervangt Kamada? Hoelang is het nog wachten vooraleer Bezus en De Norre eens degelijk vervangen worden? Hopelijk gaan ze weer niet afkomen met spelers uit Haïti of uit de derde of vierde klasse in diverse landen.
Standard, Brugge, Gent (3 clubs die op zich aantrekkelijker zijn) hebben zich verstrekt.
Waregem is 2 spelers gaan huren om de andere spelers die ze gehuurd hebben te vervangen. Waarvan ik enkel jaloers ben op Oberlin.

Voor de rest scheelt er niet veel hoor.
Beveren is, op Ampomah na, al zijn goede spelers kwijt en heeft er nog geen 1.
Antwerp moet ook nog DEFTIG in gang schieten, zij spelen dan nog eens Europees en hun kern is verre van klaar.
Zelfs de "meesteronderhandelaars" van Genk moeten zich nog versterken.
Malinovksy is de volgende die daar vertrekt (en de exodus is nog niet gedaan) en het enige wat zij hebben binnengehaald is Bongonda (OK, dat is wel een klepper) en een 17 jarige speler waarvan iedereen veel doet.
En dan zwijgen we nog volledig over Anderslecht.

Zeker niet ALLE clubs hebben zich "versterkt".
Het is gewoon dat je ziet dat wij officieel enkel nog maar een speler uit de amateurklassen hebben gehaald, dat er spelers in de pijplijn zitten maar er nog niet uitkomen, dat Tomi waarschijnlijk vertrekt en die zever met Diagne, dat je zo reageert.

Ik verwacht, nu Tateishi en Pinto terug zullen komen uit Italië, wel wat beweging komende week met een eerste, officiële inkomende transfer van die Tarik Baltic
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tompie »

Owusu tekende bij Gent. Maar niet die van Antwerp. Die mag bij ons tekenen wat mij betreft. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Koberoosen
Berichten: 47
Lid geworden op: 11 mar 2019, 13:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Koberoosen »

Ik hoop dat we vandaag wat transfernieuws te horen gaan krijgen :)
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/201 ... mos-athene

Charis Charisis vertrekt transfervrij naar Atrimos Athene. Hij werd hier op het forum nog een aantal keren vernoemd, als interessante piste.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Haspengouw schreef:https://www.voetbalkrant.com/nieuws/201 ... mos-athene

Charis Charisis vertrekt transfervrij naar Atrimos Athene. Hij werd hier op het forum nog een aantal keren vernoemd, als interessante piste.
Spijtig, had ik echt graag terug in een shirt van STVV gezien
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Het blijft inderdaad angstvallig stil. HBVL moet het zelfs doen met : "Wat hebben we geleerd uit de eerste oefenmatch van STVV"...

Opmerkelijk toch, de voorbije weken gonsde het van de geruchten (in en uit), nu blijft het plots stil.
Ik vraag mij af of het een veel gebruikte strategie is: het opzettelijk lanceren van geruchten om te zien waar de perslekken zitten of, om de journalisten op een afstand te houden.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Henri is de man schreef:Het blijft inderdaad angstvallig stil. HBVL moet het zelfs doen met : "Wat hebben we geleerd uit de eerste oefenmatch van STVV"...

Opmerkelijk toch, de voorbije weken gonsde het van de geruchten (in en uit), nu blijft het plots stil.
Ik vraag mij af of het een veel gebruikte strategie is: het opzettelijk lanceren van geruchten om te zien waar de perslekken zitten of, om de journalisten op een afstand te houden.
Jammer toch, want de namen die werden genoemd waren spelers met mogelijk een meerwaarde voor STVV. Jonge bankzitter van Atalanta Bergamo, een veelbelovend talent. Die speler uit Iran met heel wat adelbrieven, ...

Nu moeten we het doen met een jongen uit Heist en misschien een 17-jarig talent dat nog niet meteen inzetbaar is, maar mits wat geluk kan hij wel een mooie toekomst opbouwen. Niet iedere 17-jarige is een Verschaeren natuurlijk.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door the fan »

Elk jaar diezelfde hoop bij iedereen en ik snap echt niet dat iedereen daar in trapt!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

the fan schreef:Elk jaar diezelfde hoop bij iedereen en ik snap echt niet dat iedereen daar in trapt!
Er is tot nu toe ook maar 1 echte basispion vertrokken he en dat is Kamada.Die moet men kost wat kost deftig vervangen en voor de rest zal het wachten zijn op wie effectief de ploeg nog zal verlaten om dan pas een vervanger binnen te halen. Het lot van zo goed als elke Belgische club .Ik heb het hier nog al eens gepost . Wie denkt dat die Japanners hier met geld gaan smijten gaat ferm bedrogen uitkomen.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie