Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door toyotacorolla »

Elk jaar hetzelfde. :grappig:
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stan »

fruitboerke schreef:
the fan schreef:Elk jaar diezelfde hoop bij iedereen en ik snap echt niet dat iedereen daar in trapt!
Er is tot nu toe ook maar 1 echte basispion vertrokken he en dat is Kamada.Die moet men kost wat kost deftig vervangen en voor de rest zal het wachten zijn op wie effectief de ploeg nog zal verlaten om dan pas een vervanger binnen te halen. Het lot van zo goed als elke Belgische club .Ik heb het hier nog al eens gepost . Wie denkt dat die Japanners hier met geld gaan smijten gaat ferm bedrogen uitkomen.
Je bent toch De Norre en Bezus niet vergeten, die nog vervangen moeten worden?
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

fruitboerke schreef:
the fan schreef:Elk jaar diezelfde hoop bij iedereen en ik snap echt niet dat iedereen daar in trapt!
Er is tot nu toe ook maar 1 echte basispion vertrokken he en dat is Kamada.
De Norre - Bezus ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Henri is de man schreef:
fruitboerke schreef:
the fan schreef:Elk jaar diezelfde hoop bij iedereen en ik snap echt niet dat iedereen daar in trapt!
Er is tot nu toe ook maar 1 echte basispion vertrokken he en dat is Kamada.
De Norre - Bezus ?
Ik zou anders de basispionnen die de voorbije 2 jaar vertrokken anders ook eens oplijsten?

Kunnen de Japanners direct een volledige ploeg à la Waasland Beveren gaan aankopen....
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef:
Henri is de man schreef:
fruitboerke schreef:
the fan schreef:Elk jaar diezelfde hoop bij iedereen en ik snap echt niet dat iedereen daar in trapt!
Er is tot nu toe ook maar 1 echte basispion vertrokken he en dat is Kamada.
De Norre - Bezus ?
Ik zou anders de basispionnen die de voorbije 2 jaar vertrokken anders ook eens oplijsten?

Kunnen de Japanners direct een volledige ploeg à la Waasland Beveren gaan aankopen....
Vreemde repliek...
Bezus werd vervangen door Vloet en De Norre door Gliha. Beiden lopen hier niet meer rond. Men heeft in winter duidelijk gecommuniceerd dat men minstens gelijkwaardige spelers ging halen. Het lijkt me duidelijk dat dat niet gelukt is. Dus naast Kamada moeten er nog 2 basisspelers vervangen worden tov vorig seizoen.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Henri is de man schreef:
STVV-fan schreef:
Henri is de man schreef:
fruitboerke schreef:
the fan schreef:Elk jaar diezelfde hoop bij iedereen en ik snap echt niet dat iedereen daar in trapt!
Er is tot nu toe ook maar 1 echte basispion vertrokken he en dat is Kamada.
De Norre - Bezus ?
Ik zou anders de basispionnen die de voorbije 2 jaar vertrokken anders ook eens oplijsten?

Kunnen de Japanners direct een volledige ploeg à la Waasland Beveren gaan aankopen....
Vreemde repliek...
Bezus werd vervangen door Vloet en De Norre door Gliha. Beiden lopen hier niet meer rond. Men heeft in winter duidelijk gecommuniceerd dat men minstens gelijkwaardige spelers ging halen. Het lijkt me duidelijk dat dat niet gelukt is. Dus naast Kamada moeten er nog 2 basisspelers vervangen worden tov vorig seizoen.
Helemaal juist.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

toyotacorolla schreef:Elk jaar hetzelfde. :grappig:
Ik begrijp niet goed waarom zoveel cynisme nodig is na zo'n seizoen. Op de laatste dag van de vorige zomermercato hebben de Japanners een speler binnen gehaald waar nooit iemand van gehoord had, maar ons (mij toch) enkele mooie Stayen-avonden heeft bezorgd. Als ze 24 augustus nog niks binnengehaald hebben, moogt ge nog eens afkomen met uw fles azijn.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Henri is de man schreef:
STVV-fan schreef:
Henri is de man schreef:
fruitboerke schreef:
the fan schreef:Elk jaar diezelfde hoop bij iedereen en ik snap echt niet dat iedereen daar in trapt!
Er is tot nu toe ook maar 1 echte basispion vertrokken he en dat is Kamada.
De Norre - Bezus ?
Ik zou anders de basispionnen die de voorbije 2 jaar vertrokken anders ook eens oplijsten?

Kunnen de Japanners direct een volledige ploeg à la Waasland Beveren gaan aankopen....
Vreemde repliek...
Bezus werd vervangen door Vloet en De Norre door Gliha. Beiden lopen hier niet meer rond. Men heeft in winter duidelijk gecommuniceerd dat men minstens gelijkwaardige spelers ging halen. Het lijkt me duidelijk dat dat niet gelukt is. Dus naast Kamada moeten er nog 2 basisspelers vervangen worden tov vorig seizoen.
Ben ik het ook wel mee eens. Basisspelers die vertrekken moeten vervangen worden door minstens evenwaardige spelers. Als je dat nalaat in de mercato van vertrek, moet je dat de eerstvolgende keer rechtzetten, lijkt me toch logisch.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

Bezus en De Norre zijn inderdaad niet vervangen. Wel door verschuivingen binnen de kern, maar niet in de breedte. Ook dat kost je op termijn punten. Kamada is weg en dat maakt dus een totaal van 3 basisspelers in vergelijking met vorig seizoen.

Neem daar nog eens bij dat je, om PO1 te halen, je kern zelfs nog moet versterken tov de kern die je in de heenronde van vorig seizoen had.

Dat maakt dat er heel wat inkomende meerwaardes gehaald moeten worden. Gezien de vorige 2 transferperiodes, zullen ze me zeer aangenaam moeten gaan verrassen.

Spreken over 'PO1 binnen 3 jaar' en zeggen dat je eigenlijk geen spelers hoeft te verkopen omdat je als eigenaar financieel sterk genoeg staat is 1. Het waarmaken nog wat anders. Er moeten daden komen nu. Sterkhouders behouden én gericht versterken. Anders lijkt de uitgesproken ambitie me gewoon onrealistisch.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Heeft men altijd de vertrokken spelers "vervangen"? Nee.

Stond onze ploeg er toch jaar na jaar, ondanks de vele (veelal ontetechte) kritieken en prognoses van de criticasters? Ja.

Je moet spelers aankopen op basis van het systeem dat je wil spelen en niet op basis van de spelers die hier vorig seizoen rondliepen.

By the way, het enige wat "al jaren hetzelfde" is, is dat cynische gezeik van bepaalde forumleden hier.
Ik geef mensen gelijk Lindo gelijk als ze zeggen dat ze nog even de transfers afwachten. Al dat andere is onnodige brol en bullshit en wijst op een mentaliteitsprobleem.
En zolang dat mentaliteitsprobleem niet opgelost is (en dat ligt echt wel aan de persoon zelf), zal het niet veranderen.

Voor de Japanners is STVV commercieel interessant als zij STVV in Japan kunnen verkopen.
Da kan enerzijds door Japanse spelers aan te trekken die effectief spelen (check) en de sfeer op en rond de ploeg (dikke nul). Het zijn die cynische mensen die dat deel verpesten en maar niet lijken te snappen dat, om STVV echt hot en groots te maken in Japan (om de grotere Japanse bedrijven naar hier te halen), die sfeer nodig is.
Het is die sfeer die de mensen zelf moeten maken, niet de club, de mensen. Zolang de mentaliteit niet verandert, blijft dit een probleem.

Wanneer dat een doorn in het oog wordt van de Japanners houd ik die cynisten hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor dat voorval.

Dat gezegd zijnde lijken de Japanners het been stijf te houden ivm Tomi. Lijkt me dat, eens Tomi verkocht is, bepaalde dossiers in een stroomversnelling komen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

WTF heb ik zonet gelezen!!??
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

[quote="STVV-fan"]Heeft men altijd de vertrokken spelers "vervangen"? Nee.

Stond onze ploeg er toch jaar na jaar, ondanks de vele (veelal ontetechte) kritieken en prognoses van de criticasters? Ja.

Je moet spelers aankopen op basis van het systeem dat je wil spelen en niet op basis van de spelers die hier vorig seizoen rondliepen.

By the way, het enige wat "al jaren hetzelfde" is, is dat cynische gezeik van bepaalde forumleden hier.
Ik geef mensen gelijk Lindo gelijk als ze zeggen dat ze nog even de transfers afwachten. Al dat andere is onnodige brol en bullshit en wijst op een mentaliteitsprobleem.
En zolang dat mentaliteitsprobleem niet opgelost is (en dat ligt echt wel aan de persoon zelf), zal het niet veranderen.

Voor de Japanners is STVV commercieel interessant als zij STVV in Japan kunnen verkopen.
Da kan enerzijds door Japanse spelers aan te trekken die effectief spelen (check) en de sfeer op en rond de ploeg (dikke nul). Het zijn die cynische mensen die dat deel verpesten en maar niet lijken te snappen dat, om STVV echt hot en groots te maken in Japan (om de grotere Japanse bedrijven naar hier te halen), die sfeer nodig is.
Het is die sfeer die de mensen zelf moeten maken, niet de club, de mensen. Zolang de mentaliteit niet verandert, blijft dit een probleem.

Wanneer dat een doorn in het oog wordt van de Japanners houd ik die cynisten hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor dat voorval.

Dat gezegd zijnde lijken de Japanners het been stijf te houden ivm Tomi. Lijkt me dat, eens Tomi verkocht is, bepaalde dossiers in een stroomversnelling komen.[/quote]

Dus er moet eerst geld binnenkomen eer je tranfers kan doen !? of begrijp ik je verkeerd? toch niet zo kapitaalkrachtig dan ...!?
en de vier miljoen aan wintertranfers ...? (Bezus en de Norre)
De sfeer zal altijd in verhouding staan met de prestaties op het veld ,dus daar zorgen spelers , dus de club , in eerste instantie zelf voor !
Je kan feiten ,die iedereen kan vaststellen niet verkopen als Cynische zever of mentaliteitsprobleem.
Het enige wat juist is ,elders beweegt er ook maar weinig ........stilte voor de storm :cool:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Henri is de man schreef:
fruitboerke schreef:
the fan schreef:Elk jaar diezelfde hoop bij iedereen en ik snap echt niet dat iedereen daar in trapt!
Er is tot nu toe ook maar 1 echte basispion vertrokken he en dat is Kamada.
De Norre - Bezus ?
De Norre en Bezus waren al in de winter weg en zijn NIET vervangen , dat is een feit. Ik zal al lang content zijn indien ze deze mercato de spelers vervangen die de voorbije play offs meegedaan hebben en nu gaan vertrekken of reeds vertrokken zijn . Wait and see :heil:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:Heeft men altijd de vertrokken spelers "vervangen"? Nee.

Stond onze ploeg er toch jaar na jaar, ondanks de vele (veelal ontetechte) kritieken en prognoses van de criticasters? Ja.

Je moet spelers aankopen op basis van het systeem dat je wil spelen en niet op basis van de spelers die hier vorig seizoen rondliepen.

By the way, het enige wat "al jaren hetzelfde" is, is dat cynische gezeik van bepaalde forumleden hier.
Ik geef mensen gelijk Lindo gelijk als ze zeggen dat ze nog even de transfers afwachten. Al dat andere is onnodige brol en bullshit en wijst op een mentaliteitsprobleem.
En zolang dat mentaliteitsprobleem niet opgelost is (en dat ligt echt wel aan de persoon zelf), zal het niet veranderen.

Voor de Japanners is STVV commercieel interessant als zij STVV in Japan kunnen verkopen.
Da kan enerzijds door Japanse spelers aan te trekken die effectief spelen (check) en de sfeer op en rond de ploeg (dikke nul). Het zijn die cynische mensen die dat deel verpesten en maar niet lijken te snappen dat, om STVV echt hot en groots te maken in Japan (om de grotere Japanse bedrijven naar hier te halen), die sfeer nodig is.
Het is die sfeer die de mensen zelf moeten maken, niet de club, de mensen. Zolang de mentaliteit niet verandert, blijft dit een probleem.

Wanneer dat een doorn in het oog wordt van de Japanners houd ik die cynisten hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor dat voorval.

Dat gezegd zijnde lijken de Japanners het been stijf te houden ivm Tomi. Lijkt me dat, eens Tomi verkocht is, bepaalde dossiers in een stroomversnelling komen.
Menneke zet urre roze bril ens af.
Elke keer worden de beste spelers verkocht en komt er niks in de plaats ,nu weer Tommy daarvoor Bezus en De Norre .
Ze worden vervangen door suggelaars die niks kunnen of niet eens de kans krijgen om iets te laten zien.
Ze worden ook vervangen door een hoop Jappanner die het niveau niet halen,nu waarschijnlijk ook weer met Pirard.
Je hebt een goed seizoen gemaakt omdat het grootste deel van de kern al aanwezig was ,maar nog altijd niks te danken aan de Jappanners hoor.
Je moet de dingen eens realistisch bekijken en niet steeds alles willen goed praten, want als alles zo goed was ,zaten uw tribunes vol.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Men blijft geinteresseerd in zowel Schoofs, Peeters als Gerkens.

Mooi wel, maar nog steeds weinig concreet en is dat wel realistisch ? Vooral het loon van Gerkens (en ook Peeters) zal wel de moeite zijn...
Ik zou het persoonlijk wel een belangrijke stap vinden moesten 2/3 kunnen terughalen.

Als STVV eerst Tomiyasu gaat verkopen voor 9-10 Miljoen, gaan het moeilijke onderhandelingen worden om spelers aan te trekken die nog onder contract liggen. Alle ploegen zullen eveneens het onderste uit de kan willen halen.
Laatst gewijzigd door Henri is de man op 25 jun 2019, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie