Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

omeloe schreef:Blijkbaar worden die 9 miljoen verdeeld onder een aantal forumleden ! :roll: Dus de verkoop van Tomiyasu is irrelevant wat betreft de ingaande transfers . :P
Als da de onzin wat zou beperken, is het nog win-win :D
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

omeloe schreef:Blijkbaar worden die 9 miljoen verdeeld onder een aantal forumleden ! :roll: Dus de verkoop van Tomiyasu is irrelevant wat betreft de ingaande transfers . :P
In dat geval ken ik degene die de gesprekken geleid heeft




























:Roland:
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

keigoede verkoop. en nu kan er worden ingekocht: op het verlanglijstje staan 2 spitsen, een nummer 10 en een tweetal centrale verdedigers. goede goedkope, die binnen anderhalf jaar voor 10 miljoen kunnen worden verkocht.
Toch ook nog een serieuze pluim voor brys die tomi heeft gelanceerd en daardoor zij ploeg heel wat geld heeft bezorgd. Is trouwens niet de eerste keer dat hij op deze manier een speler brengt... :party: :party:
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Haspengouw schreef:De Smet werd bij Gent, in de matchen dat hij minuten kreeg, vooral uitgespeeld als linkervleugelverdediger. Hieruit zou ik afleiden dat hij eerder aangetrokken wordt als linkervleugel dan als centrale verdediger. Stel dat dit klopt, zal hij de concurrentie moeten aangaan met Acolatse. Ik ken hem niet goed genoeg om hem te beoordelen en kan dus ook moeilijk inschatten of hij beter zal zijn dan Acolatse.

Dat Nana Asaré de eerste keus was op zijn positie, is natuurlijk geen schande. Waar ik het wel moeilijker mee heb, is dat hij slechts 17 van de 30 matchen in de reguliere competitie de selectie haalde en 6 van de 10 in PO1. Deze aantallen kan je een beetje vergelijken met de selecties van Alexandre De Bruyn bij ons.

Ik had gehoopt dat men voor die positie iemand aantrok met meer adelbrieven... Na het vertrek van De Norre, vond ik Acolatse ook niet echt overtuigend op die positie.

Hopelijk kan De Smet ons positief verrassen.
Ik ga u eens uit de waan helpen
Welke adelbrieven had Tomi of DeNorre ,
Als 20 jarige heeft hij behoorlijk wat selecties gehaald vorig seizoen
Gent is een tot nader order nog steeds een top club , waar het toch nog net iets moeilijker is om als jongere de basis te halen
Hopelijk meer van dat
Puik werk om een goede jonge Belg met heel wat potentieel te halen , en zonder transfer som dan nog .
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

9 miljoen is goed gewerkt.
Nu investeren.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Goed werk ivm transfer van Tomiyasu.
Transferrecord van de club zwaar verbroken.
Tesamen met de wintertransfers maakt dat voorlopig al 14 Miljoen aan transferinkomsten voor 2019, best benieuwd waar die teller gaat staan op 31/08 en hoeveel van dat bedrag in het sportieve gaat geherinvesteerd worden.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Haspengouw schreef:De Smet werd bij Gent, in de matchen dat hij minuten kreeg, vooral uitgespeeld als linkervleugelverdediger. Hieruit zou ik afleiden dat hij eerder aangetrokken wordt als linkervleugel dan als centrale verdediger. Stel dat dit klopt, zal hij de concurrentie moeten aangaan met Acolatse. Ik ken hem niet goed genoeg om hem te beoordelen en kan dus ook moeilijk inschatten of hij beter zal zijn dan Acolatse.

Dat Nana Asaré de eerste keus was op zijn positie, is natuurlijk geen schande. Waar ik het wel moeilijker mee heb, is dat hij slechts 17 van de 30 matchen in de reguliere competitie de selectie haalde en 6 van de 10 in PO1. Deze aantallen kan je een beetje vergelijken met de selecties van Alexandre De Bruyn bij ons.

Ik had gehoopt dat men voor die positie iemand aantrok met meer adelbrieven... Na het vertrek van De Norre, vond ik Acolatse ook niet echt overtuigend op die positie.

Hopelijk kan De Smet ons positief verrassen.

Op selecties kun je niet afgaan als je een selectie hebt van rond de 30 spelers. De ene match speel je meer verdedigend en neem je hem mee, de andere match speel je aanvallend en heb je liever een extra speler die aanvallend ingesteld is op de bank.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

omeloe schreef:Blijkbaar worden die 9 miljoen verdeeld onder een aantal forumleden ! :roll: Dus de verkoop van Tomiyasu is irrelevant wat betreft de ingaande transfers . :P
Hoeveel BMW full uptions kun je trouwens kopen voor 9 miljoen?
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door zipke373 »

Vouch schreef:
omeloe schreef:Blijkbaar worden die 9 miljoen verdeeld onder een aantal forumleden ! :roll: Dus de verkoop van Tomiyasu is irrelevant wat betreft de ingaande transfers . :P
Hoeveel BMW full uptions kun je trouwens kopen voor 9 miljoen?
Ongeveer een 36-tal BMW M760Li xDrive dacht ik... ;)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

iemand een update van de aboverkoop ? Deze week nog ergens gelezen dat men aan 2000 zat
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jones schreef:iemand een update van de aboverkoop ? Deze week nog ergens gelezen dat men aan 2000 zat
Woensdag waren ze volgens de abo verkopers inderdaad de 2000 voorbij !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

kenniksvanvoetbal schreef:
Jones schreef:iemand een update van de aboverkoop ? Deze week nog ergens gelezen dat men aan 2000 zat
Woensdag waren ze volgens de abo verkopers inderdaad de 2000 voorbij !
Iemand die weet hoe het er vorig jaar in deze fase voorstond ?
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door luc de kanarie »

volgens s menten waren het er vorig jaar minder
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

luc de kanarie schreef:volgens s menten waren het er vorig jaar minder
Eigenaardig niet ? Zonder een noemenswaardige transfer.
Het kan niet anders dan dat de supporter waardeert,dat de Japanners de transfer van oa Tomiyasu zeer professioneel hebben onderhandeld. Dat geeft de burger moed !
Ik begrijp dat. Die transfer is een zeer duidelijk signaal. Een volgende zou mi Rob Schoofs zijn. Ik denk dat we vertrokken zijn om het geloof in Stvv terug te brengen.

Ik had graag hier een steekproef gedaan. Mensen die vorig jaar géén abo hadden en nu door de evoluties overwegen er wel een te kopen !
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

Positivo schreef:
luc de kanarie schreef:volgens s menten waren het er vorig jaar minder
Eigenaardig niet ? Zonder een noemenswaardige transfer.
Het kan niet anders dan dat de supporter waardeert,dat de Japanners de transfer van oa Tomiyasu zeer professioneel hebben onderhandeld. Dat geeft de burger moed !
Ik begrijp dat. Die transfer is een zeer duidelijk signaal. Een volgende zou mi Rob Schoofs zijn. Ik denk dat we vertrokken zijn om het geloof in Stvv terug te brengen.

Ik had graag hier een steekproef gedaan. Mensen die vorig jaar géén abo hadden en nu door de evoluties overwegen er wel een te kopen !
Ik heb er al enkele jaren geen meer, maar kan het niet meer opbrengen om de verplaatsing (+30min telkens) te doen. (En andere niet sportieve redenen)
Kga wel bij regelmaat een wedstrijd komen mee pikken.
Plaats reactie