Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door zipke373 »

Positivo schreef:
luc de kanarie schreef:volgens s menten waren het er vorig jaar minder
Ik had graag hier een steekproef gedaan. Mensen die vorig jaar géén abo hadden en nu door de evoluties overwegen er wel een te kopen !
Ik ga terug eentje nemen maar dat is door een andere evolutie dan het transferbeleid...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

miel schreef: Ik ga u eens uit de waan helpen
Welke adelbrieven had Tomi of DeNorre ,
Als 20 jarige heeft hij behoorlijk wat selecties gehaald vorig seizoen
Gent is een tot nader order nog steeds een top club , waar het toch nog net iets moeilijker is om als jongere de basis te halen
Hopelijk meer van dat
Puik werk om een goede jonge Belg met heel wat potentieel te halen , en zonder transfer som dan nog .
Ik heb veel liever dat ze dit soort spelers halen, die net niet kunnen doorbreken bij de G5, dan dat ze in de amateurreeksen gaan kijken. Een amateurspeler moet er echt bovenuit steken of nog maar een jaar of 17 zijn om hem aan te werven. Een speler als Thibaut De Smet heeft toch wat bagage meegekregen om het te maken en die op lager niveau hebben dat meestal minder. In deze zaak hebben ze zeer goed werk geleverd, ook nog omdat hij eind contract is.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Positivo schreef:
luc de kanarie schreef:volgens s menten waren het er vorig jaar minder
Eigenaardig niet ? Zonder een noemenswaardige transfer.
Het kan niet anders dan dat de supporter waardeert,dat de Japanners de transfer van oa Tomiyasu zeer professioneel hebben onderhandeld. Dat geeft de burger moed !
Ik begrijp dat. Die transfer is een zeer duidelijk signaal. Een volgende zou mi Rob Schoofs zijn. Ik denk dat we vertrokken zijn om het geloof in Stvv terug te brengen.

Ik had graag hier een steekproef gedaan. Mensen die vorig jaar géén abo hadden en nu door de evoluties overwegen er wel een te kopen !
Awel ik zal uwen eerste proefpersoon spelen se. Ik had vorig jaar geen ABO en zal er heeeel misschien dees jaar wel eentje kopen ......maar dat gaat volledig afhangen van wat de komende weken hier gaat neerstrijken van DEFTIGE !! aanwinsten wel te verstaan. :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door weekenders »

Positivo schreef:
luc de kanarie schreef:volgens s menten waren het er vorig jaar minder
Eigenaardig niet ? Zonder een noemenswaardige transfer.
Het kan niet anders dan dat de supporter waardeert,dat de Japanners de transfer vaN n oa Tomiyasu zeer professioneel hebben onderhandeld. Dat geeft de burger moed !
Ik begrijp dat. Die transfer is een zeer duidelijk signaal. Een volgende zou mi Rob met transfersSchoofs zijn. Ik denk dat we vertrokken zijn om het geloof in Stvv terug te brengen. .

Ik had graag hier een steekproef gedaan. Mensen die vorig jaar géén abo hadden en nu door de evoluties overwegen er wel een te kopen !
Verleden jaar rond deze tijd had ik mijn abo al en zal dit seizoen ook eentje halen, wat er ook gebeurd met transfers en zo. Een beetje later door opstandigheden, heeft niets met beleid of spelers te maken. BTW het gaat hier zelfs over 3 stuks
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Positivo schreef:
luc de kanarie schreef:volgens s menten waren het er vorig jaar minder
Eigenaardig niet ? Zonder een noemenswaardige transfer.
Het kan niet anders dan dat de supporter waardeert,dat de Japanners de transfer van oa Tomiyasu zeer professioneel hebben onderhandeld. Dat geeft de burger moed !
Ik begrijp dat. Die transfer is een zeer duidelijk signaal. Een volgende zou mi Rob Schoofs zijn. Ik denk dat we vertrokken zijn om het geloof in Stvv terug te brengen.

Ik had graag hier een steekproef gedaan. Mensen die vorig jaar géén abo hadden en nu door de evoluties overwegen er wel een te kopen !
Niet te snel
Rustig blijven
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Underdog »

De transfer van De Smet is alvast een positief signaal. Jong, Belg en linksback. Een profiel dat we al twee seizoenen niet meer in onze kern gehad hebben. De Norre heeft dat weliswaar goed ingevuld, maar is van opleiding een middenvelder en rechtsvoetig. Goed werk dus!

Daarmee zijn nog lang niet al de lacunes in de kern opgevuld. Zeker als bijvoorbeeld ook Yohan Boli nog zou vertrekken. Maar rekening houdend met de spelers die tot nader order STVV'er zijn, vind ik dat we voorlopig vooral creativiteit missen.

In de winterstop is Bezus vertrokken en intussen zijn we ook Kamada kwijt. Naast 18 goals en 10 assists, zijn we daarmee ook een hele hoop vista en genialiteit kwijtgespeeld. Als het niet lukte, zag het er soms niet uit, maar het waren wel de spelers die vanuit het niks een opening of een doelkans konden creëren.

Dat namen als Schoofs, Peeters en Gerkens circuleren, ervaar ik als positief. Maar zij zijn niet de type spelers die Bezus of Kamada kunnen vervangen. Daarom ben ik vooral benieuwd of de clubleiding de komende weken dat probleem ook zal aanpakken.
B. De Wever
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 mei 2019, 14:52

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door B. De Wever »

Wat een enthousiasme.
Uw 2 beste spelers zijn weg, en iedereen loopt storm voor een abo.
Nu Garcia nog verlappen, dan is de top 3 volledig en zal het record van abo's snel sneuvelen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

B. De Wever schreef:Wat een enthousiasme.
Uw 2 beste spelers zijn weg, en iedereen loopt storm voor een abo.
Nu Garcia nog verlappen, dan is de top 3 volledig en zal het record van abo's snel sneuvelen.
Nu dat Tomyashu verkocht is , Kamada weg is en de reeds verworven centen van Bezus en De Norre verwacht ik niets minder dan een 5 tal stevige transfers . Belofte maakt schuld mijne heren .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Martinez1
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2019, 22:52
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Martinez1 »

Vietnamese FW Cong Phuong Nguyen (24) join STVV next season. I don't know why we took him. He is bad at J2 and Korea League this season.
Maybe they want Vietnamese Sponsors and fans...? I hope he prove me wrong!
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Krisaias »

Martinez1 schreef:Vietnamese FW Cong Phuong Nguyen (24) join STVV next season. I don't know why we took him. He is bad at J2 and Korea League this season.
Maybe they want Vietnamese Sponsors and fans...? I hope he prove me wrong!
De Vietnamese Messi gedoopt in de pers volgens Wikipedia :)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Het seizoen is 8 matchen ver daar en hij scoorde nog niet...
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door panter »

Wat hebben we nog nodig zijn spelers die toch naast goed kunnen voetballen ook body hebben!
Wat missen wij op dit moment nog 2 centrale verdedigers , rechtsback een stevige verdedigende middenvelder en als Boli zou blijven nog 1 goeie spits! Daarnaast graag ook een creatieve speler! Dus nog heel veel werk voor onze Jappen willen ze meedingen voor po1!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Vraagt letterlijk niemand zich af waar dat gerucht van die Vietnamees vandaan komt?

Die komt van dezelfde reageerder die gisteren beweerde dat Tomi voor 6 milj naar Bologna trok.....
Koberoosen
Berichten: 47
Lid geworden op: 11 mar 2019, 13:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Koberoosen »

Nergens lees ik dat die in belangstelling staat , dus volgens mij klopt dit gerucht totaal niet
Plaats reactie