Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

kenniksvanvoetbal schreef:
enrique schreef:Ik weet een zaak
Als ik een overname doe en ik moet nog 9M doorstorten aan andere instanties, dan gaat de overname niet door

Mikman mag hier zijn commentaar op geven ;) :) :)
als je dat maar weet ! wie neemt er nu een schuldenput over :roll: Och ja , het zal nu waarschijnlijk daar weer twee jaar over gaan .....
dat de schuldenput moest gedempt worden .En volgend jaar zou de nieuwe tribune Noord staan! nog ne put bij .... :) :)
Dat ge niks van voetbal kent, daarmee komt ge zelf op de proppen, daar kunnen wij niet over oordelen. Wat betreft het verhaal van de Noordtribune sla je de bal wel mis. Die wordt gezet door RD en verhuurd aan Stvv. Dus de bouw heeft geen enkele invloed op het budget van stvv. Stvv betaalt RD (voor zover geweten) per toeschouwer.

Wat een dwaas hé die RD, een tribune zetten die hem feitelijk niets opbrengt ....
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

lindoke schreef:Ik weet dat we niet mogen vergelijken, maar ambitie is toch een schone deugd hoor.
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/88 ... mpaign=%2F
Moet Stvv op zoek naar nieuwe sponsor ?
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

Positivo schreef:
lindoke schreef:Ik weet dat we niet mogen vergelijken, maar ambitie is toch een schone deugd hoor.
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/88 ... mpaign=%2F
Moet Stvv op zoek naar nieuwe sponsor ?
Als ik het japanse stvv twitter account bezie, komen er gelijk elke dag 2-3 sponsors bij.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Positivo schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
enrique schreef:Ik weet een zaak
Als ik een overname doe en ik moet nog 9M doorstorten aan andere instanties, dan gaat de overname niet door

Mikman mag hier zijn commentaar op geven ;) :) :)
als je dat maar weet ! wie neemt er nu een schuldenput over :roll: Och ja , het zal nu waarschijnlijk daar weer twee jaar over gaan .....
dat de schuldenput moest gedempt worden .En volgend jaar zou de nieuwe tribune Noord staan! nog ne put bij .... :) :)
Dat ge niks van voetbal kent, daarmee komt ge zelf op de proppen, daar kunnen wij niet over oordelen. Wat betreft het verhaal van de Noordtribune sla je de bal wel mis. Die wordt gezet door RD en verhuurd aan Stvv. Dus de bouw heeft geen enkele invloed op het budget van stvv. Stvv betaalt RD (voor zover geweten) per toeschouwer.

Wat een dwaas hé die RD, een tribune zetten die hem feitelijk niets opbrengt ....
Ik denk dat jullie de Zuid tribune bedoelen. Noord gaat nog een aantal jaren meegaan zoals ze is hoor :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Mikman schreef:
enrique schreef:Ik weet een zaak
Als ik een overname doe en ik moet nog 9M doorstorten aan andere instanties, dan gaat de overname niet door

Mikman mag hier zijn commentaar op geven ;) :) :)
En waarom niet? Stel dat DMM gewoon 1€ betaald heeft, plus de schulden overgenomen? Dan is de overnameprijs de facto 9 miljoen Euro. DMM heeft ook 5 miljoen Euro schulden die STVV aan hun had, omgezet in nieuwe aandelen. Dus de schuldeiser is DMM zelf, geen andere instantie.
DMM als schuldeiser was dat geld kwijt, maar STVV werd daardoor ook wel meer waard wegens minder schulden op de balans. Broekzak-vestzak.
Als STVV straks schuldenvrij is en DMM verkoopt de club voor ( ik geef een fictief voorbeeld) 10 miljoen Euro, dan hebben ze 1 miljoen winst gemaakt.
Mathematisch is daar geen speld tussen te krijgen
;) ;) ;)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tompie »

lindoke schreef:
Positivo schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
enrique schreef:Ik weet een zaak
Als ik een overname doe en ik moet nog 9M doorstorten aan andere instanties, dan gaat de overname niet door

Mikman mag hier zijn commentaar op geven ;) :) :)
als je dat maar weet ! wie neemt er nu een schuldenput over :roll: Och ja , het zal nu waarschijnlijk daar weer twee jaar over gaan .....
dat de schuldenput moest gedempt worden .En volgend jaar zou de nieuwe tribune Noord staan! nog ne put bij .... :) :)
Dat ge niks van voetbal kent, daarmee komt ge zelf op de proppen, daar kunnen wij niet over oordelen. Wat betreft het verhaal van de Noordtribune sla je de bal wel mis. Die wordt gezet door RD en verhuurd aan Stvv. Dus de bouw heeft geen enkele invloed op het budget van stvv. Stvv betaalt RD (voor zover geweten) per toeschouwer.

Wat een dwaas hé die RD, een tribune zetten die hem feitelijk niets opbrengt ....
Ik denk dat jullie de Zuid tribune bedoelen. Noord gaat nog een aantal jaren meegaan zoals ze is hoor :grappig:
Er zijn heel wat problemen om alle nodige vergunningen in orde te krijgen voor de nieuwe Zuidtribune. Ziet er niet meteen naar uit dat dit voor direct zal zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stan »

geelblauw schreef:daniel schwaab is transfervrij, kobayashi is transfervrij. met allebei kunnen we wel iets denk ik. maar we hebben vooral dringend enkel spitsen nodig.
AUB
http://www.voetbalnieuws.be/news/426199 ... vertrekken
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Stan schreef:
geelblauw schreef:daniel schwaab is transfervrij, kobayashi is transfervrij. met allebei kunnen we wel iets denk ik. maar we hebben vooral dringend enkel spitsen nodig.
AUB
http://www.voetbalnieuws.be/news/426199 ... vertrekken
Mja, als die nog vertrekt en Boli bv ook nog, dan gaan ze toch serieus uit hun schulp moeten komen hoor. Dan spreken we van ten minste 5 a 6 direct inzetbare versterkingen.

Ik meende nog ergens gelezen te hebben dat er nog een aantal Japanners naar STVV zouden komen. Ik denk dat we eerder veel Japanse inkomende transfers gaan zien in de komende weken. Ik denk als er een heel seizoen met overwegend J-League spelers gaat gespeeld worden ze zich toch serieus gaan mispakken hoor. Of het zouden allemaal spelers van de top 3 van de Japanse competitie moeten zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

lindoke schreef:Ik weet dat we niet mogen vergelijken, maar ambitie is toch een schone deugd hoor.
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/88 ... mpaign=%2F
Ze zijn ermee bezig, toch?
2de budgetverhoging op 2 jaar tijd, bijkomend transferinkomsten (recordbedrag) van Tomi die voor een stuk geherinvesteerd zullen worden. Dat is waarschijnlijk meer dan in het hele Roland tijdperk bij elkaar opgeteld, maar dan werd er veel door de vingers gezien, want ja TINA en ge moet dankbaar zijn en blablabla. Enfin, qua ambitie lijkt het me tegenwoordig wel snor te zitten.
Koken kost echter geld en het geld moet van ergens komen. Zakelijk gezien is het daarom nu een goed moment om Boli en De Sart te verkopen en te herinvesteren in verdere groei en transfers. Het is dat of bijtekenen.
Ironisch genoeg gaat het om 2 spelers die men op dit forum al minstens 20 keer voor niks had weggejaagd en waar men bij een eigenlijke transfer waarschijnlijk over gaat klagen dat het weer uitverkoop is. Ziedaar de Truienaar. :)

Als we dan toch gaan vergelijken, kunnen we misschien ook eens kijken naar de tribunes. Hoeveel meer hebben die Antwerp de voorbije 3 jaar opgeleverd en hoeveel minder (!) hier?
Laatst gewijzigd door Jacques op 02 jul 2019, 18:51, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Elgromi schreef:
Positivo schreef:
lindoke schreef:Ik weet dat we niet mogen vergelijken, maar ambitie is toch een schone deugd hoor.
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/88 ... mpaign=%2F
Moet Stvv op zoek naar nieuwe sponsor ?
Als ik het japanse stvv twitter account bezie, komen er gelijk elke dag 2-3 sponsors bij.
Kan je niet vergelijken . Antwerp is een Grootstad , een metropool en STVV is een dwerg in het belgische voetbal .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

De sart zou op het punt staan om STVV te verlaten . :onfire: Daar zijn we eindelijk ook van af.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:Ironisch genoeg gaat het om 2 spelers die men op dit forum al minstens 20 keer voor niks had weggejaagd en waar men bij een eigenlijke transfer waarschijnlijk over gaat klagen dat het weer uitverkoop is. Ziedaar de Truienaar. :)
Jama Jaqcues, wil je dan niet snappen dat het gdvrmme!!! elk jaar hetzelfde liedje is? Dat het hetzelfde blijft als vier jaar terug? :lol: :grappig:

Ook belangrijk wat Meekers zegt: "Met de overgang is een bedrag gemoeid van 9 miljoen euro en een percentage op de doorverkoop"

Bedrag van Tomi is overigens niet gebudgetteerd, kan dus alle kanten uit.

Waarschijnlijk een gedeelte aan de kant houden om exploitatieverlies op te vangen, een gedeelte in de put smijten en een gedeelte gebruiken om te herinvesteren afhankelijk van hoe die gelden gespreid gaan worden over de twee jaar uit
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Als ik de reacties op de wedstrijdaankondiging van vandaag lees, merk ik op dat we een aantal Vietnamese fans rijker zijn.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Haspengouw schreef:Als ik de reacties op de wedstrijdaankondiging van vandaag lees, merk ik op dat we een aantal Vietnamese fans rijker zijn.
Dan moet je al niet vragen als Nguyen hier effectief tekent en op het trainingsveld staat :gek:

Tot ze beseffen dat hun nationale volksheld misschien amper de bank haalt :lol: :grappig:
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Chimedza4ever13 »

fruitboerke schreef:De sart zou op het punt staan om STVV te verlaten . :onfire: Daar zijn we eindelijk ook van af.
Nooit echt warm van gekregen. Wel loopvermogen en een aantal goals, maar te weinig "aanwezig" in het spel voor die positie, veel te weinig duels aangaan, waardoor je vaker ook maar met 10 man aan het spelen was. Meer nadeel dan voordeel. Desondanks toch de chouchou van de trainer en altijd in de ploeg. Als ze ambities hebben zoals zeggen, dan heb je daar op die positie, meer kwaliteit nodig, op een constant hoger niveau.
Plaats reactie