Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Ik was er ook geen fan van.
Maar het was wel een jonge Belg op je blad (zeer waardevol tegenwoordig) die nota bene bij de U-21 van de Duivels speelde.
Zo iemand moet je altijd iéts opbrengen.

Vooral zeer ondankbaar van hem.
Het zou me verbazen dat hij een veel hoger niveau aan kan of hij moest nog héél veel progressie maken. Ik wens hem dus een bankzitterstatuut toe om over 2 jaar een stapje terug terug te moeten zetten...maar dan niet bij STVV!

Wie het contract opgemaakt heeft interesseert me niet eens zo fel. Het is er hoe het er is op dit moment. Als je dan daartegen zondigt waardoor het eenzijdig kosteloos ontbonden kan worden...dan heb je als verantwoordelijke gefaald.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:Ik was er ook geen fan van.
Maar het was wel een jonge Belg op je blad (zeer waardevol tegenwoordig) die nota bene bij de U-21 van de Duivels speelde.
Zo iemand moet je altijd iéts opbrengen.

Vooral zeer ondankbaar van hem.
Het zou me verbazen dat hij een veel hoger niveau aan kan of hij moest nog héél veel progressie maken. Ik wens hem dus een bankzitterstatuut toe om over 2 jaar een stapje terug terug te moeten zetten...maar dan niet bij STVV!

Wie het contract opgemaakt heeft interesseert me niet eens zo fel. Het is er hoe het er is op dit moment. Als je dan daartegen zondigt waardoor het eenzijdig kosteloos ontbonden kan worden...dan heb je als verantwoordelijke gefaald.
Wie het contract heeft opgesteld interesseert u niet, dat kan en dat mag, maar is wel belangrijk om te weten wie de optie in het contract heeft gezet en wie uiteindelijk verantwoordelijk gesteld kan worden voor die zever nu.
De Japanners konden niet anders dan ofwel een nieuw contract onderhandelen (wat ze gedaan hebben) ofwel de optie lichten (wat ze gedaan hebben).

Daarenboven wordt het contract niet ontbonden Jack, men stelt dat de optie in dat contract niet rechtsgeldig was, ergo, alsof het nooit bestaan heeft. Het contract wordt dus niet ontbonden, maar "loopt gewoon af" (in de natte droom van De Sart en hun makelaar. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd hoor)
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef: Ik blijf het zeggen, dit bestuur is een bende amateurs.
150 nutteloze samenwerkingen aangaan met tweedeklasser uit Japan ,maar deftige transfers realiseren zit er niet in.
De PO 1 ambitie zal snel veranderen in degradatiestres .
En waarom zijn het een bende amateurs?
Vanwege dit voorval?
Een contract dat de Japanners zelf niet onderhandeld hebben?

Waarom zijn het amateurs? Omdat ze twee weken in de voorbereiding de volledige kern niet klaar hebben? Omdat ze geen namen gaan halen die in uw fanatsiewereld in FIFA bij STVV spelen?

Waarom zijn het amateurs? Omdat ze STVV commercieel en PR-gewijs in Japan op de kaart willen zetten? Omdat ze daarom sponsoring en samenwerkingsakkoorden afsluiten in eigen land?
Kijk iets verder dan uw neus lang is, want die deals, die commerce, brengt Japans geld in de club, waardoor STVV kan groeien en betere spelers halen. Maar daar denkt Heer VDL niet aan, nee.

Het minste beetje respect voor de Japanners mag wel, is op zijn plaats en is zelfs geboden.

En wat dat degraderen betreft.
Twee seizoenen terug kreeg "iedereen" een natte droom van de kern van KV Mechelen. We zien waar dat spelleke geëindigd is.

Iedereen zag STVV aan het begin van vorig seizoen als vogel voor de kat. Niemand gaf 5 franc en een half voor ons. We hebben PO I op een haar na gemist en raakten tot in de kwartfinale van de beker.

Een klein beetje meer respect mag wel

En ja, ik weet dat ze nog geen transfers, transfers gedaan hebben (buiten De Smet) . Denk je dat ik niet ongeduldig zit te wachten?
Maar weet je wat het verschil is tussen mij en jou?
Jij gaat direct los en voor u zijn het direct al een bende amateurs en een bende niksnutten en alles en iedereen is slecht, booo Japanners: klotebestuur.
Ik zie waar de Japanners naartoe willen met die samenwerkingen en ben blij dat ZIJ tenminste een langetermijnvisie hebben.
Ik volg ook met argusogen de ontwikkelingen op transfergebied hoor. Ik zit ook rekensommen te maken.
Maar ik ga niet los telkens er iets gebeurt dat mij niet zint.

DAT is het grote verschil. Geen roze of zwarte of welke kleur bril dan ook.
Mentaliteit, DAT is het verschil
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

Amen to the person above me.
Het zijn amateurs die van dmm hebben alleen een bedrijf ter waarde van bijna 4 biljoen dollar.
Japaners geven hoop, dat stvv naar omhoog kan.
Ze spelen de aziatische markt heel hard uit. Terecht daar kennen ze hun markt maar al te goed.
Tomi is nog altijd niet officieel van bologna, mss daarna meer transfers nieuws of als ze klaar zen met de vietnamese misse te tekenen in vietnam zelf met waarschijnlijk ne hoop media aandacht van daar. Ik heb er vertrouwen in. Op japanse stvv site staat dat het plan europees voetbal is, een belofte aan de sponsors kun je dit ook bezien. En laatste weken hebben ze er veel binnegehaalt.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Elgromi schreef:Amen to the person above me.
Het zijn amateurs die van dmm hebben alleen een bedrijf ter waarde van bijna 4 biljoen dollar.
Japaners geven hoop, dat stvv naar omhoog kan.
Ze spelen de aziatische markt heel hard uit. Terecht daar kennen ze hun markt maar al te goed.
Tomi is nog altijd niet officieel van bologna, mss daarna meer transfers nieuws of als ze klaar zen met de vietnamese misse te tekenen in vietnam zelf met waarschijnlijk ne hoop media aandacht van daar. Ik heb er vertrouwen in. Op japanse stvv site staat dat het plan europees voetbal is, een belofte aan de sponsors kun je dit ook bezien. En laatste weken hebben ze er veel binnegehaalt.
Roland was ook ne krak in zijn vak,maar van voetbal had hij ook gene kaas gegeten.
Blijf maar in uw Aziatische droom zitten ,geldgewin is het enige waar het die mannen om draait.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:
vdl schreef: Ik blijf het zeggen, dit bestuur is een bende amateurs.
150 nutteloze samenwerkingen aangaan met tweedeklasser uit Japan ,maar deftige transfers realiseren zit er niet in.
De PO 1 ambitie zal snel veranderen in degradatiestres .
En waarom zijn het een bende amateurs?
Vanwege dit voorval?
Een contract dat de Japanners zelf niet onderhandeld hebben?

Waarom zijn het amateurs? Omdat ze twee weken in de voorbereiding de volledige kern niet klaar hebben? Omdat ze geen namen gaan halen die in uw fanatsiewereld in FIFA bij STVV spelen?

Waarom zijn het amateurs? Omdat ze STVV commercieel en PR-gewijs in Japan op de kaart willen zetten? Omdat ze daarom sponsoring en samenwerkingsakkoorden afsluiten in eigen land?
Kijk iets verder dan uw neus lang is, want die deals, die commerce, brengt Japans geld in de club, waardoor STVV kan groeien en betere spelers halen. Maar daar denkt Heer VDL niet aan, nee.

Het minste beetje respect voor de Japanners mag wel, is op zijn plaats en is zelfs geboden.

En wat dat degraderen betreft.
Twee seizoenen terug kreeg "iedereen" een natte droom van de kern van KV Mechelen. We zien waar dat spelleke geëindigd is.

Iedereen zag STVV aan het begin van vorig seizoen als vogel voor de kat. Niemand gaf 5 franc en een half voor ons. We hebben PO I op een haar na gemist en raakten tot in de kwartfinale van de beker.

Een klein beetje meer respect mag wel

En ja, ik weet dat ze nog geen transfers, transfers gedaan hebben (buiten De Smet) . Denk je dat ik niet ongeduldig zit te wachten?
Maar weet je wat het verschil is tussen mij en jou?
Jij gaat direct los en voor u zijn het direct al een bende amateurs en een bende niksnutten en alles en iedereen is slecht, booo Japanners: klotebestuur.
Ik zie waar de Japanners naartoe willen met die samenwerkingen en ben blij dat ZIJ tenminste een langetermijnvisie hebben.
Ik volg ook met argusogen de ontwikkelingen op transfergebied hoor. Ik zit ook rekensommen te maken.
Maar ik ga niet los telkens er iets gebeurt dat mij niet zint.

DAT is het grote verschil. Geen roze of zwarte of welke kleur bril dan ook.
Mentaliteit, DAT is het verschil
Kv Mechelen heeft de beker gewonnen, en wij nog altijd niks.
En gij zijt al blij als ze een kat een tenue aandoen, het zou eens een meevaller kunnen zijn :gek:
Ongeduldig, ik zit al van Januari op een deftige transfers te wachten, maar tis allemaal normaal om alleen maar basis spelers te verkopen en af te komen met Messi van de Wibra en jongeren die het niveau niet halen.
Mentaliteit die moet je in je ploeg krijgen ja,een winnaars mentaliteit, en die krijg je niet door ieder jaar naast de prijzen te grijpen omdat je uitverkoop doet.
Jij hebt een meelopers mentaliteit, altijd ja knikkende en tevreden zijn.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Toch raar verhaal, dat van De Sart.
Mij lijkt dat een manier om willens-nillens toch een transfer te forceren.
Als je transfermarkt bekijkt is De Sart toch één van de spelers uit onze kern met de hoogste waarde (momenteel 2.5M).
Terecht of niet dat laat ik in het midden, maar hij zal momenteel wel met een aantal mooie aanbiedingen schermen en wil hier kost wat kost vertrekken.
Met zo een cirque in de pers uit te spelen, zet je meer kracht bij voor een transfer en haal je evt het gevraagde transferbedrag omlaag.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

laat dat ventje maar vertrekken. 2 miljoen is ok. en een grote strik errond
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:Toch raar verhaal, dat van De Sart.
Mij lijkt dat een manier om willens-nillens toch een transfer te forceren.
Als je transfermarkt bekijkt is De Sart toch één van de spelers uit onze kern met de hoogste waarde (momenteel 2.5M).
Terecht of niet dat laat ik in het midden, maar hij zal momenteel wel met een aantal mooie aanbiedingen schermen en wil hier kost wat kost vertrekken.
Met zo een cirque in de pers uit te spelen, zet je meer kracht bij voor een transfer en haal je evt het gevraagde transferbedrag omlaag.
Inderdaad, maar als het contract wel rechtsgeldig is, betwijfel ik of ze hiermee hun slag gaan thuishalen. Het zou kunnen dat DMM uit revanchisme de prijs net nog gaat opdrijven. Ik betwijfel of je je met dit soort chantage praktijken fel populair maakt.

Hoe dan ook: cashen wat er nog te cashen valt, lijkt me het beste/enige dat nog mogelijk is. Hij heeft hier 3,5 jaar rondgelopen met ups en downs, goede matchen en verschrikkelijke matchen. Het is tijd voor wat anders. Schoofs en/of Gerkens in de plaats halen en het hoofdstuk De Sart snel en kordaat afsluiten.
Overdrijven is een kunst
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
vdl schreef: Ik blijf het zeggen, dit bestuur is een bende amateurs.
150 nutteloze samenwerkingen aangaan met tweedeklasser uit Japan ,maar deftige transfers realiseren zit er niet in.
De PO 1 ambitie zal snel veranderen in degradatiestres .
En waarom zijn het een bende amateurs?
Vanwege dit voorval?
Een contract dat de Japanners zelf niet onderhandeld hebben?

Waarom zijn het amateurs? Omdat ze twee weken in de voorbereiding de volledige kern niet klaar hebben? Omdat ze geen namen gaan halen die in uw fanatsiewereld in FIFA bij STVV spelen?

Waarom zijn het amateurs? Omdat ze STVV commercieel en PR-gewijs in Japan op de kaart willen zetten? Omdat ze daarom sponsoring en samenwerkingsakkoorden afsluiten in eigen land?
Kijk iets verder dan uw neus lang is, want die deals, die commerce, brengt Japans geld in de club, waardoor STVV kan groeien en betere spelers halen. Maar daar denkt Heer VDL niet aan, nee.

Het minste beetje respect voor de Japanners mag wel, is op zijn plaats en is zelfs geboden.

En wat dat degraderen betreft.
Twee seizoenen terug kreeg "iedereen" een natte droom van de kern van KV Mechelen. We zien waar dat spelleke geëindigd is.

Iedereen zag STVV aan het begin van vorig seizoen als vogel voor de kat. Niemand gaf 5 franc en een half voor ons. We hebben PO I op een haar na gemist en raakten tot in de kwartfinale van de beker.

Een klein beetje meer respect mag wel

En ja, ik weet dat ze nog geen transfers, transfers gedaan hebben (buiten De Smet) . Denk je dat ik niet ongeduldig zit te wachten?
Maar weet je wat het verschil is tussen mij en jou?
Jij gaat direct los en voor u zijn het direct al een bende amateurs en een bende niksnutten en alles en iedereen is slecht, booo Japanners: klotebestuur.
Ik zie waar de Japanners naartoe willen met die samenwerkingen en ben blij dat ZIJ tenminste een langetermijnvisie hebben.
Ik volg ook met argusogen de ontwikkelingen op transfergebied hoor. Ik zit ook rekensommen te maken.
Maar ik ga niet los telkens er iets gebeurt dat mij niet zint.

DAT is het grote verschil. Geen roze of zwarte of welke kleur bril dan ook.
Mentaliteit, DAT is het verschil

Ik ben eens benieuwd of je binnen drie maanden nog zo hoog van de toren zal blazen !? :lollig: IK HOOP HET NATUURLIJK.
Maar vrees het ergste !! Blijkbaar ziet mijne glazen bol heel andere dingen dan de uwe :o
Gingen we ook niet afstappen van een legioen Japanners (buitenlanders) en voor Limburgers (spelers uit eigen streek gaan )?
Mijne bol zegt het volgende: na de winteruitverkoop was het huilen met de pet op !en ik heb hem vandaag nog eens zitten opblinken :) en het
ziet er alleen maar extra bedroevend uit. Ik zou zeggen , erger kan niet meer .En lange rijen staan er voor een abo ook niet aan te schuiven .
:geelblauw: Om niet te zeggen dat je er geen kat ziet .
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Benieuwd wie de vervangen van Tomi wordt. Of gaan ze enkel maar cashen? Dan spreken ze van budgetverhoging ...
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stan »

voetballiefhebber schreef:Benieuwd wie de vervangen van Tomi wordt. Of gaan ze enkel maar cashen? Dan spreken ze van budgetverhoging ...
De Petter ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

't zijn precies solden op onheilsprofeten ;) :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Stan schreef:
voetballiefhebber schreef:Benieuwd wie de vervangen van Tomi wordt. Of gaan ze enkel maar cashen? Dan spreken ze van budgetverhoging ...
De Petter ...
Over De Petter gesproken... Het is nog niet zeker dat hij voldoende gaat herstellen om op dit niveau te blijven voetballen. Afwachten!
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

Wie is verantwoordelijk in het contract-dispuut? Het vorige bestuur, dat het contract opstelde? Het huidige, dat de optie lichtte zonder dat ze eigenlijk wisten wat er precies in stond (of wilden ze het verborgen houden)? En bijkomende vraag: geldt dat probleem dan voor meerdere contracten met optie die momenteel lopen? Wanneer was De Sart zich bewust dat hij een optie in zijn contract had die niet rechtsgeldig was? En was het contract op zich dan wel rechtsgeldig? Heeft hij dan wel recht gehad op de grote RSZ-kortingen die hij als voetballer genoot of moet hij nu honderdduizenden Euro's terugbetalen aan onterecht gekregen kortingen?


Het is jammer dat we zo een transfersom dreigen mis te lopen. Sportief gaan we hem niet missen ALS de ambitie om PO1 te halen oprecht blijkt. Want waar STVV naartoe wil, daar is voor de te beperkte De Sart toch geen plaats. Ik ga hem niet missen, alleen jammer dat we geen compensatie krijgen voor de opleiding en kansen die hij hier kreeg.
Ne jan-mijn-kloten die op de 3,5 jaar dat hij hier speelt nog geen woord Nederlands heeft geleerd, ook al is hij afkomstig van 15 km van Stayen. Die extra verzorging vroeg totdat Brys plots een halve dag vrij gaf, toen was het niet meer nodig. Weinig respectvol naar de medewerkers toe die speciaal tijd vrij maakten, en weinig professioneel naar zichzelf. Als je dat 2 keer lapt moet je de 3e keer niet klagen dat ze je achteraan op de lijst zetten.
Bij een G5-ploeg zal hij met moeite de bank halen. Ik betwijfel ook of een Belgische club zo'n aangebrande speler wil binnen halen, al weet je met D'Onofrio en co nooit, mogelijk zitten ze zelfs mee in het complot.
Maar ook daar: hoogstens de bank. Ga je daarvoor bruggen verbranden?

Anders en beter. Alleen spijtig van de centen dus...
Plaats reactie