Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tompie »

Mij stoort het niet. Als ze er op die manier geld aan kunnen verdienen, zoveel te beter.

De timing is wel ongelukkig omdat we momenteel amper échte versterkingen hebben binnen gehaald. Als die hier al gestaan hadden, zou dat nieuws van die Vietnamese Messi ook weinig stof doen opwaaien.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
サポーター
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2019, 08:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door サポーター »

Tompie schreef:Mij stoort het niet. Als ze er op die manier geld aan kunnen verdienen, zoveel te beter.

De timing is wel ongelukkig omdat we momenteel amper échte versterkingen hebben binnen gehaald. Als die hier al gestaan hadden, zou dat nieuws van die Vietnamese Messi ook weinig stof doen opwaaien.
Volledig mee akkoord. Het is zoals altijd een verhaal met 2 kanten.
1. Aandacht voor het commerciële, maar het sportieve negeren = garantie voor slechte resultaten, ontevreden fans, ...
2. Aandacht voor het sportieve, maar het commerciële negeren = niet langer van deze tijd ... voetbal is business.

Beide facetten zijn ontzettend belangrijk in het hedendaagse voetbal. Het ene kan ook niet zonder het ander.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door de Jos »

De sociale media van de club worden al lustig volgespamd. De moeite om dan eens te klikken op 'Vertaling bekijken'... Er staan zelfs al jobaanbiedingen tussen om in een Vietnamese supermarkt te gaan werken. Dat gaat nog iets geven denk ik, wai wai.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Wat een dramaqueens hier zeg. Zelfs Jani zou hier met zijn ogen draaien :roll:

Vroeger haalden we ook compleet nutteloze spelers, waarvan iedereen met een beetje voetbalverstand wist dat ze er niks van gingen bakken, en die compleet geen nut hebben gehad.

Die lijst is eindeloos: Thallyson, Taelemans, Damblon, Kyn, Busto, .... Lijst is eindeloos.

Deze heeft nog tenminste financieel zijn nut, dus geen enkel probleem. Zolang ze er maar voor zorgen dat er op 1 september een fatsoenlijke kern is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Ich zen terug !!!
Niks gemist precies, de zelfverklaarde kenners zijn er nog altijd.

Niemand heeft die Vietnamees ooit zien spelen, maar ze weten er wel alles van.
Eigen verhaaltje dan maar lanceren in de aard van commercieel, blablabla.
Ik heb het filmpje ook gezien, net zoals jullie.
Da zal je nooit gaan zien van Desart, man man man.

In het verleden waren Hajnal en Boffin toch ook geen reuzen dacht ik !
De ene had geen actieradius, de andere moest naar Jeuk wegens te klein.
Hier wordt toch nogal iets verteld, amai mijn 2 !!!!!!

Bende dramaqueens en kings !!!

:end:
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Misschien ook interessant in de rand van de transfersaga rond De Sart...

Govea mag terug beschikken bij Antwerp... Heeft daar een moeilijk seizoen gekend, vooral door een moeilijke start...
Ik dacht geblesseerd in het begin en dan telkens wel iemand op zijn positie die het op dat moment wel goed deed (waaronder Rafaelov).
Misschien ook wel een optie? Kent de competitie en bij Moeskroen toch een aardige voetballer...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4174
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

lakie schreef:Misschien ook interessant in de rand van de transfersaga rond De Sart...

Govea mag terug beschikken bij Antwerp... Heeft daar een moeilijk seizoen gekend, vooral door een moeilijke start...
Ik dacht geblesseerd in het begin en dan telkens wel iemand op zijn positie die het op dat moment wel goed deed (waaronder Rafaelov).
Misschien ook wel een optie? Kent de competitie en bij Moeskroen toch een aardige voetballer...
Is die geen eigendom van FC Porto ?
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

lakie schreef:Misschien ook interessant in de rand van de transfersaga rond De Sart...

Govea mag terug beschikken bij Antwerp... Heeft daar een moeilijk seizoen gekend, vooral door een moeilijke start...
Ik dacht geblesseerd in het begin en dan telkens wel iemand op zijn positie die het op dat moment wel goed deed (waaronder Rafaelov).
Misschien ook wel een optie? Kent de competitie en bij Moeskroen toch een aardige voetballer...
Govea zou een vervanger kunnen zijn voor Bezus als spelmaker. Maar hij zat een goed jaar geleden nog bij de selectie van de Mexicaanse nationale ploeg, dus die kan hoger mikken dan STVV...

Nu Tateishi en Pinto de volledige transferverantwoordelijkheid dragen lijkt het me veel minder waarschijnlijk dat spelers uit onze competitie overkomen, deze heren kennen veel beter de Aziatische dan de Belgische markt. Dat blijkt ook uit die paar berichten die er nu al circuleren: Phuong, Suzuki,... Niet evident om de voetbalwaarde van die mannen in te schatten.

Over het algemeen is het Belgisch voetbal een verkopersmarkt. Eerst spelers verhandelen, dan nieuwe binnenhalen: het is bij alle clubs de norm (behalve misschien bij het huidige Genk). Vandaar vandaag nog amper inkomende transfers, STVV is daar geen uitzondering. Wachten dus op de inkomsten van Tomi, de Sart (?), Boli (?), Endo (?), ...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jebus4life
Berichten: 1271
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jebus4life »

Diene Yuma Suzuki eens gecheckt, dat is wel andere koek dan wat we tot nu toe gezien hebben (op papier).

Dé topspeler van Kashima Antlers (die dus de Aziatische Champions League gewonnen hebben in de afgelopen jaargang). Als ik dat hier correct zie op Wikipedia (geen idee of dat betrouwbaar is) is hij ook verkozen tot speler van het tornooi toen?
Niets zegt dat dat de verlosser zal worden, maar qua adelbrieven kan het wel tellen...
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Hopelijk denken ze nu niet dat ze dé vervanger van Kamada hebben gevonden in Vietnam (aanvallende middenvelder of spits)
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

stvvilvoorde schreef:
lakie schreef:Misschien ook interessant in de rand van de transfersaga rond De Sart...

Govea mag terug beschikken bij Antwerp... Heeft daar een moeilijk seizoen gekend, vooral door een moeilijke start...
Ik dacht geblesseerd in het begin en dan telkens wel iemand op zijn positie die het op dat moment wel goed deed (waaronder Rafaelov).
Misschien ook wel een optie? Kent de competitie en bij Moeskroen toch een aardige voetballer...
Is die geen eigendom van FC Porto ?
Idd. En hangt een prijskaartje van 2 miljoen aan. Daarom dat Antwerp hem niet gaat houden.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

AirMontella schreef:
stvvilvoorde schreef:
lakie schreef:Misschien ook interessant in de rand van de transfersaga rond De Sart...

Govea mag terug beschikken bij Antwerp... Heeft daar een moeilijk seizoen gekend, vooral door een moeilijke start...
Ik dacht geblesseerd in het begin en dan telkens wel iemand op zijn positie die het op dat moment wel goed deed (waaronder Rafaelov).
Misschien ook wel een optie? Kent de competitie en bij Moeskroen toch een aardige voetballer...
Is die geen eigendom van FC Porto ?
Idd. En hangt een prijskaartje van 2 miljoen aan. Daarom dat Antwerp hem niet gaat houden.
Huren met aankoopoptie he...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

laat de sart maar naar antwerp gaan. 2 miljoen is ok. mr. vietnam is zeker welkom als het ook iets oplevert. voor de rest is het inderdaad nog wachten tot het moment dat de centjes effectief binnen komen. tomiyasu? Boli? De Sart? Endo?
Vooraan en achteraan hebben we nog wel wat nodig, maar misschien speelt er straks weer een tester mee...
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Ofwel gaat de Vietnamees heel hard de mist in en lacht iedereen ons uit,(de nieuwe Messi, ik zie het de heren van extra-time al zeggen)ofwel verbaast hij vriend en vijand. In elk geval huren MET aankoopoptie.
Ik zou ook voor die Niakaté van Union gaan
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

voetballiefhebber schreef:Hopelijk denken ze nu niet dat ze dé vervanger van Kamada hebben gevonden in Vietnam (aanvallende middenvelder of spits)
Dus gij weet dat nu al zeker ?
Ik weet het niet, het kan, het kan ook niet, geen zinnig mens die daar iets over kan zeggen.
Maar gij weet het dus nu al zeker !!!
Straffe gast gij !!!
Plaats reactie