Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Jones schreef:Ofwel gaat de Vietnamees heel hard de mist in en lacht iedereen ons uit,(de nieuwe Messi, ik zie het de heren van extra-time al zeggen)ofwel verbaast hij vriend en vijand. In elk geval huren MET aankoopoptie.
Ik zou ook voor die Niakaté van Union gaan
Inderdaad Niakaté zou eindelijk eens een ECHTE !! transfer en versterking zijn .Samen met Boli en de" vietnamese Messi"een dodelijke voorlijn die men hier nog nooit gezien heeft. :onfire:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... h-bij-stvv

Toch geestig hoe truineer nog zo een kleine stamp achterna geeft :roll:

Er wordt zoveel tamtam gemaakt rond de tranfer van Nguyen dat ge bijna gaat geloven dat hij effectief gaat spelen.


Stel u nu eens ne keer voor dat Brys Nguyen erop gooit de thuismatch tegen Genk en dat Vietnamessi de winnende goal maakt?

De Facebook pagina puilt nu al uit van de Vietnamese comments....

Ow, geen problemen mee hoor. De meeste Belgische comments zijn, als het al iet of wat deftig Nederlands is, niet om aan te zien
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Yellow Feaver »

Tja, als één van de "sterke" mannen achter Truineer door STVV netjes naar de uitgang begeleid is zal hij het niet kunnen nalaten om eens af en toe na te trappen. Who cares?
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... h-bij-stvv

Toch geestig hoe truineer nog zo een kleine stamp achterna geeft :roll:

Er wordt zoveel tamtam gemaakt rond de tranfer van Nguyen dat ge bijna gaat geloven dat hij effectief gaat spelen.


Stel u nu eens ne keer voor dat Brys Nguyen erop gooit de thuismatch tegen Genk en dat Vietnamessi de winnende goal maakt?

De Facebook pagina puilt nu al uit van de Vietnamese comments....

Ow, geen problemen mee hoor. De meeste Belgische comments zijn, als het al iet of wat deftig Nederlands is, niet om aan te zien

Allez, dat is toch een hèèl relevante vraag !? of heb je U dat zelf nog niet afgevraagd? :o
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Wel, ik zou onze Cong Phuong (vanaf nu CP) zeker een paar keer de kans geven. Misschien met Boli naast zich kan het iets geven. Laten we hem in ieder geval niet afbreken vooralleer we hem nog maar 1 keer tegen een bal hebben zien stampen.
Laatst gewijzigd door lindoke op 06 jul 2019, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef:
STVV-fan schreef:https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... h-bij-stvv

Toch geestig hoe truineer nog zo een kleine stamp achterna geeft :roll:

Er wordt zoveel tamtam gemaakt rond de tranfer van Nguyen dat ge bijna gaat geloven dat hij effectief gaat spelen.


Stel u nu eens ne keer voor dat Brys Nguyen erop gooit de thuismatch tegen Genk en dat Vietnamessi de winnende goal maakt?

De Facebook pagina puilt nu al uit van de Vietnamese comments....

Ow, geen problemen mee hoor. De meeste Belgische comments zijn, als het al iet of wat deftig Nederlands is, niet om aan te zien

Allez, dat is toch een hèèl relevante vraag !? of heb je U dat zelf nog niet afgevraagd? :o
Dat is noch relevant, noch een vraag. Het 1 al minder dan het andere. Zoals ze het in het Engels mooi verwoorden:"It's a snort of derision".

Hoogst irritant voor mensen als ik, amusant voor mensen gelijk jij.

Vooral kinderachtig, zeker gezien de omstandigheden, waarbij de grote man achter truineer buiten STVV gezet is.

Het is zo een beetje gelijk uw reacties en die van fruitboerke, Verrekeskop en de rest.
Kinderachtig, omdat het bestuur niet doet wat jullie willen (de kern al klaar hebben nog vóór de voorbereiding begint), omdat het bestuur ook niet de namen en de profielen haalt die jullie in gedachten hebben.

Eveneens o zo ironisch, omdat jullie go-to zinnetje is: "Het blijft godverdomme hetzelfde als 4 jaar geleden", terwijl het juist jullie reacties zijn die, enerzijds qua timing en anderzijds qua inhoud, al VEEL langer dan die 4 jaar, ELKE transferperiode hetzelfde blijft.

À propos, even terzijde:
STVV-fan riep op Takefusa Kubo ==> vertrekt naar Real Madrid.
STVV-fan riep op Hiroki Abe ==> staat in de belangstelling van Barcelona.

STVV-fan is euforisch dat de kans bestaat dat Yuma Suzuki naar STVV komt en gaat een gat in de lucht springen als hij effectief tekent.

Iemand gaat hier toch nog ens deftig op zijne glazen bol mogen spikselen zur.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Het zag er allemaal toch veelbelovend uit nog voor de voorbereiding startte. De geruchtenmolen kwam op gang en er werden toch spelers gepresenteerd die de club echt konden versterken. Spelers met toch al wat adelbrieven, zoals die Iraniër en dergelijke. Daarna moest je het stellen met een speler die misschien wel een commerciële waarde heeft, maar zijn niveau in twijfel wordt getrokken. Thibaut De Smet zou een degelijke transfer kunnen zijn, eindelijk als vervanger van De Norre. Acolatse heb ik liever niet op de linksback, want daar blunderde hij veel te veel, moet echt een rij hoger. Sekine hadden we ook nog kunnen gebruiken, zeker als doublure van De Smet of als concurrentie.

Ik hoor dat de Vietnamees pas rond de competitiestart zou aankomen, de Japanse doelman zou er ook pas zijn rond midden juli, maar dat is nu wel niet de grootste prioriteit wellicht.

STVV zijnde mag je vooral de competitiestart niet missen en daarom zou je toch al wat verder mogen staan qua transfers. Competitiestart missen betekent 9 kansen op 10 degradatievoetbal ipv kans te maken op PO I. Zo ver ligt dat vaak niet uit elkaar. Kijk maar naar wat Zulte-Waregem bijna overkwam.
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

voetballiefhebber schreef:Competitiestart missen betekent 9 kansen op 10 degradatievoetbal ipv kans te maken op PO I. Zo ver ligt dat vaak niet uit elkaar. Kijk maar naar wat Zulte-Waregem bijna overkwam.
Vorig seizoen eerste overwinning in de zesde competitiewedstrijd...
A loyal football fan only supports the shirt...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
STVV-fan schreef:https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... h-bij-stvv

Toch geestig hoe truineer nog zo een kleine stamp achterna geeft :roll:

Er wordt zoveel tamtam gemaakt rond de tranfer van Nguyen dat ge bijna gaat geloven dat hij effectief gaat spelen.


Stel u nu eens ne keer voor dat Brys Nguyen erop gooit de thuismatch tegen Genk en dat Vietnamessi de winnende goal maakt?

De Facebook pagina puilt nu al uit van de Vietnamese comments....

Ow, geen problemen mee hoor. De meeste Belgische comments zijn, als het al iet of wat deftig Nederlands is, niet om aan te zien

Allez, dat is toch een hèèl relevante vraag !? of heb je U dat zelf nog niet afgevraagd? :o
Dat is noch relevant, noch een vraag. Het 1 al minder dan het andere. Zoals ze het in het Engels mooi verwoorden:"It's a snort of derision".

Hoogst irritant voor mensen als ik, amusant voor mensen gelijk jij.

Vooral kinderachtig, zeker gezien de omstandigheden, waarbij de grote man achter truineer buiten STVV gezet is.

Het is zo een beetje gelijk uw reacties en die van fruitboerke, Verrekeskop en de rest.
Kinderachtig, omdat het bestuur niet doet wat jullie willen (de kern al klaar hebben nog vóór de voorbereiding begint), omdat het bestuur ook niet de namen en de profielen haalt die jullie in gedachten hebben.

Eveneens o zo ironisch, omdat jullie go-to zinnetje is: "Het blijft godverdomme hetzelfde als 4 jaar geleden", terwijl het juist jullie reacties zijn die, enerzijds qua timing en anderzijds qua inhoud, al VEEL langer dan die 4 jaar, ELKE transferperiode hetzelfde blijft.

À propos, even terzijde:
STVV-fan riep op Takefusa Kubo ==> vertrekt naar Real Madrid.
STVV-fan riep op Hiroki Abe ==> staat in de belangstelling van Barcelona.

STVV-fan is euforisch dat de kans bestaat dat Yuma Suzuki naar STVV komt en gaat een gat in de lucht springen als hij effectief tekent.

Iemand gaat hier toch nog ens deftig op zijne glazen bol mogen spikselen zur.

Vooral kinderachtig, zeker gezien de omstandigheden, waarbij de grote man achter truineer buiten STVV gezet is.

Wat de omstandigheden en uw voorkennis betreft hierin ,dat interesseert me geen hol ...... Voor een forumlezer zonder uw voorkennis een doodgewone vraag ! Je hebt het precies moeilijk met het feit dat niet iedereen op uw golflengte zit. Nochtans mag hier iedereen beleefd en wel zijn mening kwijt . Neen ik weet het niet ,helemaal niet zelfs, maar de feiten zijn wel zoals ze zijn. 4 weken voor de competitiestart is er geen zicht op het elftal . Niet wie er komt ,noch wie er nog vertrekt!Blijkbaar is dat de gang van zaken momenteel overal ! Ik zie alleen maar vertrekkers , en Messi 's die ,
onmiddellijk inzetbaar zijn zonder de minste aanpassingsperiode.
Men zegt nu eenmaal dat je een ploeg niet kan kopen , dus als je alles verkoopt en steeds opnieuw met de fundering begint kan je nooit een top vijf ploeg worden .Dat is voor mij geen probleem ,maar die zever hoeft er telkens niet bij voor mij.En als je ook denkt dat je dit jaar zoveel hoerechance als vorig seizoen gaat hebben mag je me deze mail bij gelegenheid voorschotelen.Dan vertrek ik te voet naar Scherpenheuvel. Ik hoop van harte dat ik moet gaan ,maar ik ben gerustgesteld ,gewoon door de feiten op een rijtje te zetten. Logica !!

ps ik heb mijn abo al zuur ,en ich supporter !! ma ne bril of ne bol heb ich ni nodig !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Martinez1
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2019, 22:52
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Martinez1 »

Kinoshita Transfer to NorwegianTeam Stabæk Fotball.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

@ kenniksvanvoetbal: dat van truineer was overduidelijk een venijnige natrap. Je hoeft helemaal niet op een golflengte te zitten om dat te snappen.

En hoerenchance met wat? Met juist PO I te missen? Tiens, hadden we dat het seizoen ervoren onder De Roeck ook al niet gedaan? Met minstens evenveel gezeik op voorhand en tussendoor? (toevallig weer niet de transferperiodes)
Gent heeft met hoerenchance PO I gehaald.
Antwerp heeft met hoerenchance Europees gehaald.
Ze hebben het gehaald, maar in mijn ogen allebei onverdiend.

Soit, zekerheden in het voetbal bestaan niet.
Ik kan nu niet met zekerheid zeggen dat we niet tegen degradatie gaan vechten, of dat we al dan niet meedingen naar PO I, of dat we de beker gaan winnen of whatever.

Maar jij en anderen met jou kunnen evenzeer niet met zekerheid zeggen dat we wel een slecht seizoen gaan draaien enzovoorts enzoverder.

Hoewel het aan jullie reacties te lezen een quasi-zekerheid is....

En die zeik die al langer dan 4 jaar gepost wordt elke transferperiode: "Jama, het is WEER uitverkoop", "Jama, als ge die of die niet gaat halen, DAN...",... proberen weg te zetten als mening of, nog erger, als "feit" is zever en zal niet meer pakken.

Uw vorige post, die telt voor mij als mening. Een post waar je meer zegt dan alleen:" het is godverdomme elk jaar hetzelfde". Die oneliners komen we vaak genoeg tegen, die kennen we ondertussen al en we weten dat dat "leeft".

Terug over transfers: ge moet het nuchter durven bekijken. De aangekondigde namen (de geruchten toch) zijn van een kaliber zoals we ze hier nog niet gezien hebben. Het lijkt de Japanners zinnens van die niet te gaan huren. 1) dat kost geld (waar ik mij geen zorgen over maak vanwege gekende redenen) en 2) die spelers gaan niet van minuut 1 voor een ploeg als STVV kiezen, want hoezeer er ambitie uitgesproken wordt, STVV is geen subtopper. Hoogstens een middenmotor. Dus moet je afwachten en ondertussen proberen die spelers wel te verleiden om te komen.
Ik zit ook vol ongeduld te wachten op inkomende tranfers "van niveau", maar ik zal er niet rouwig om zijn als ze komen wanneer we een match of 2 gespeeld hebben, als ze maar iets bijbrengen
Vergeet niet dat Daichi Kamada op het aller, allerlaatste van de zomermercato binnen kwam.
Geen voorbereiding, amper ritme, maar o zo belangrijk geweest.

Een vergelijking: Waregem is 2 spitsen gaan halen: Dimitri Oberlin en Cyle Larin. Dat zijn er 2 die ze hier dadelijk mogen komen afzetten.
Nu, Waregem huurt die spelers maar zonder een (acceptabele) afkoopsom. Wat ben je daar dus mee?

Beetje zelfde verhaal als wij met Kamada. Goede speler, heeft u op korte termijn geholpen, maar nu zitten we met hetzelfde "probleem".

PS: weet iemand of "The Duck" nog terugkomt na zijn interlands met Haïti?
Martinez1
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2019, 22:52
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Martinez1 »

Tomiyasu to Bologna is expected to announce today(7/6). Transfer fee is €7mill+€3millBonus. MAX €10mill.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:@ kenniksvanvoetbal: dat van truineer was overduidelijk een venijnige natrap. Je hoeft helemaal niet op een golflengte te zitten om dat te snappen.

En hoerenchance met wat? Met juist PO I te missen? Tiens, hadden we dat het seizoen ervoren onder De Roeck ook al niet gedaan? Met minstens evenveel gezeik op voorhand en tussendoor? (toevallig weer niet de transferperiodes)
Gent heeft met hoerenchance PO I gehaald.
Antwerp heeft met hoerenchance Europees gehaald.
Ze hebben het gehaald, maar in mijn ogen allebei onverdiend.

Soit, zekerheden in het voetbal bestaan niet.
Ik kan nu niet met zekerheid zeggen dat we niet tegen degradatie gaan vechten, of dat we al dan niet meedingen naar PO I, of dat we de beker gaan winnen of whatever.

Maar jij en anderen met jou kunnen evenzeer niet met zekerheid zeggen dat we wel een slecht seizoen gaan draaien enzovoorts enzoverder.

Hoewel het aan jullie reacties te lezen een quasi-zekerheid is....

En die zeik die al langer dan 4 jaar gepost wordt elke transferperiode: "Jama, het is WEER uitverkoop", "Jama, als ge die of die niet gaat halen, DAN...",... proberen weg te zetten als mening of, nog erger, als "feit" is zever en zal niet meer pakken.

Uw vorige post, die telt voor mij als mening. Een post waar je meer zegt dan alleen:" het is godverdomme elk jaar hetzelfde". Die oneliners komen we vaak genoeg tegen, die kennen we ondertussen al en we weten dat dat "leeft".

Terug over transfers: ge moet het nuchter durven bekijken. De aangekondigde namen (de geruchten toch) zijn van een kaliber zoals we ze hier nog niet gezien hebben. Het lijkt de Japanners zinnens van die niet te gaan huren. 1) dat kost geld (waar ik mij geen zorgen over maak vanwege gekende redenen) en 2) die spelers gaan niet van minuut 1 voor een ploeg als STVV kiezen, want hoezeer er ambitie uitgesproken wordt, STVV is geen subtopper. Hoogstens een middenmotor. Dus moet je afwachten en ondertussen proberen die spelers wel te verleiden om te komen.
Ik zit ook vol ongeduld te wachten op inkomende tranfers "van niveau", maar ik zal er niet rouwig om zijn als ze komen wanneer we een match of 2 gespeeld hebben, als ze maar iets bijbrengen
Vergeet niet dat Daichi Kamada op het aller, allerlaatste van de zomermercato binnen kwam.
Geen voorbereiding, amper ritme, maar o zo belangrijk geweest.

Een vergelijking: Waregem is 2 spitsen gaan halen: Dimitri Oberlin en Cyle Larin. Dat zijn er 2 die ze hier dadelijk mogen komen afzetten.
Nu, Waregem huurt die spelers maar zonder een (acceptabele) afkoopsom. Wat ben je daar dus mee?

Beetje zelfde verhaal als wij met Kamada. Goede speler, heeft u op korte termijn geholpen, maar nu zitten we met hetzelfde "probleem".

PS: weet iemand of "The Duck" nog terugkomt na zijn interlands met Haïti?
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

kenniksvanvoetbal schreef:
STVV-fan schreef:@ kenniksvanvoetbal: dat van truineer was overduidelijk een venijnige natrap. Je hoeft helemaal niet op een golflengte te zitten om dat te snappen.

En hoerenchance met wat? Met juist PO I te missen? Tiens, hadden we dat het seizoen ervoren onder De Roeck ook al niet gedaan? Met minstens evenveel gezeik op voorhand en tussendoor? (toevallig weer niet de transferperiodes)
Gent heeft met hoerenchance PO I gehaald.
Antwerp heeft met hoerenchance Europees gehaald.
Ze hebben het gehaald, maar in mijn ogen allebei onverdiend.

Soit, zekerheden in het voetbal bestaan niet.
Ik kan nu niet met zekerheid zeggen dat we niet tegen degradatie gaan vechten, of dat we al dan niet meedingen naar PO I, of dat we de beker gaan winnen of whatever.

Maar jij en anderen met jou kunnen evenzeer niet met zekerheid zeggen dat we wel een slecht seizoen gaan draaien enzovoorts enzoverder.

Hoewel het aan jullie reacties te lezen een quasi-zekerheid is....

En die zeik die al langer dan 4 jaar gepost wordt elke transferperiode: "Jama, het is WEER uitverkoop", "Jama, als ge die of die niet gaat halen, DAN...",... proberen weg te zetten als mening of, nog erger, als "feit" is zever en zal niet meer pakken.

Uw vorige post, die telt voor mij als mening. Een post waar je meer zegt dan alleen:" het is godverdomme elk jaar hetzelfde". Die oneliners komen we vaak genoeg tegen, die kennen we ondertussen al en we weten dat dat "leeft".

Terug over transfers: ge moet het nuchter durven bekijken. De aangekondigde namen (de geruchten toch) zijn van een kaliber zoals we ze hier nog niet gezien hebben. Het lijkt de Japanners zinnens van die niet te gaan huren. 1) dat kost geld (waar ik mij geen zorgen over maak vanwege gekende redenen) en 2) die spelers gaan niet van minuut 1 voor een ploeg als STVV kiezen, want hoezeer er ambitie uitgesproken wordt, STVV is geen subtopper. Hoogstens een middenmotor. Dus moet je afwachten en ondertussen proberen die spelers wel te verleiden om te komen.
Ik zit ook vol ongeduld te wachten op inkomende tranfers "van niveau", maar ik zal er niet rouwig om zijn als ze komen wanneer we een match of 2 gespeeld hebben, als ze maar iets bijbrengen
Vergeet niet dat Daichi Kamada op het aller, allerlaatste van de zomermercato binnen kwam.
Geen voorbereiding, amper ritme, maar o zo belangrijk geweest.

Een vergelijking: Waregem is 2 spitsen gaan halen: Dimitri Oberlin en Cyle Larin. Dat zijn er 2 die ze hier dadelijk mogen komen afzetten.
Nu, Waregem huurt die spelers maar zonder een (acceptabele) afkoopsom. Wat ben je daar dus mee?

Beetje zelfde verhaal als wij met Kamada. Goede speler, heeft u op korte termijn geholpen, maar nu zitten we met hetzelfde "probleem".

PS: weet iemand of "The Duck" nog terugkomt na zijn interlands met Haïti?

Menne man , djee zet een dikke zeikbos!! ik (en de andere verkondigen ) verkondig nergens dat we quasi zekerheid een slecht seizoen gaan draaien. Maar ik weet begot goed waar ik men centen zou op inzetten ! zievereer !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Truineer.be ...
Het zou de webgazet van ST moeten zijn, waar iedereen aan bod zou moeten komen.
In werkelijkheid is het de propagandamachine van het blauwe fabriekje!
Plaats reactie