Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Thestvvfan schreef:Omdat Schoofs bij kvm de kans heeft Europees te spelen...
Mooi niet !
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Als je voor po1 wilt gaan zou ik toch eens kijken voor wat kwalitatieve spelers.

Limbombe (Gent)
Suzuki
Gerkens
Thelin
Bruno
Benson
Musona
Verstraete (Gent)

Dit zou dan een type team zijn waarop je meedoet voor po1

Steppe
Garcia teix sankhon
Botaka Asamoah Verstraete de smet
Limbombe suzuki
Thelin
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Thestvvfan schreef:Als je voor po1 wilt gaan zou ik toch eens kijken voor wat kwalitatieve spelers.

Limbombe (Gent)
Suzuki
Gerkens
Thelin
Bruno
Benson
Musona
Verstraete (Gent)

Dit zou dan een type team zijn waarop je meedoet voor po1

Steppe
Garcia teix sankhon
Botaka Asamoah Verstraete de smet
Limbombe suzuki
Thelin
Menne brave man , Verstraete is naar Duitsland vertrokken , Benson krijgt zijn kans bij de smurfen want hij was maar gehuurd door Moeskroen vorig jaar en Musona is al lang de speler niet meer die hij geweest is en zeker niet beter dan wat we al hebben rondlopen.Gerkens is blijkbaar een (te) dure vogel geworden . Veel schiet er niet meer over van het lijstje dus. :geelblauw:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Thestvvfan schreef:Omdat Schoofs bij kvm de kans heeft Europees te spelen...
Wiezegt dat ze europees mogen spelen ? De uefa gaat niet lachen met die uitspraak.
En daarbij : stel dat ze toch mogen, ze liggen er na 1 match uit.
In wat een apenland leven wij zeg ? Kvm in eerste...gans de wereld lacht weer met België.
Dus koop maar om, je degradeert toch niet. Pure maffia !
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

fruitboerke schreef:
Thestvvfan schreef:Als je voor po1 wilt gaan zou ik toch eens kijken voor wat kwalitatieve spelers.

Limbombe (Gent)
Suzuki
Gerkens
Thelin
Bruno
Benson
Musona
Verstraete (Gent)

Dit zou dan een type team zijn waarop je meedoet voor po1

Steppe
Garcia teix sankhon
Botaka Asamoah Verstraete de smet
Limbombe suzuki
Thelin
Menne brave man , Verstraete is naar Duitsland vertrokken , Benson krijgt zijn kans bij de smurfen want hij was maar gehuurd door Moeskroen vorig jaar en Musona is al lang de speler niet meer die hij geweest is en zeker niet beter dan wat we al hebben rondlopen.Gerkens is blijkbaar een (te) dure vogel geworden . Veel schiet er niet meer over van het lijstje dus. :geelblauw:
Hij bedoelt wsch Louis Verstraete, nie Birger.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

voetballiefhebber schreef:Bye bye Rob Schoofs. Kv Mechelen blijft in 1A heeft het BAS beslist.
Ook het BAS werd omgekocht :clap:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Ik lees hier heel veel reacties van 4 of 5 direct inzetbare spelers en dat is ook zo. Voor een stuk dan toch. Vergeet niet dat de sterkte van een ploeg gemeten wordt dmv de kwaliteit die op de bank zit. Maw, je mag een erg goeie basisploeg hebben maar als de bank kwaliteit mist is de kans enorm groot dat je POI weer niet haalt. Het is een mirakel als je 95% van de wedstrijden op een gans seizoen over die basisspelers kan beschikken. Kwetsuren, ziekte, schorsingen, interlandverplichtingen.......noem maar op.

Neen, in plaats van 4-5 direct inzetbare spelers zou je er eigenlijk 8-9 moeten hebben zodat je zonder kwaliteitsverlies al het bovengenoemde kan opvangen of zelfs roteren en systeemaanpassing kan doen zonder kwaliteitsverlies. DAT zijn stappen voorwaarts zetten!!!

Wat betreft Suzuki heb ik gemengde gevoelens. Inderdaad fit zijnde waarschijnlijk gene spek voor onze bek, maar een hamstringblessure.........zeer lastige blessure. En als die geregeld terug opduikt ligt er meestal een onderliggend probleem aan de basis. Meestal een onevenwicht in de krachtontwikkeling van de dijspieren. Ik heb er vroeger als ex voetballer veel last van gehad. Meestal in volle spurt een verrekking of nog erger een scheurtje. Minimum 6 weken out. Al twijfel ik er niet aan dat men bij Suzuki wel perfect zal nagaan wat het probleem is moest er een zijn. Het kan natuurlijk in het geval van Suzuki maar eenmalig zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

lindoke schreef:Ik lees hier heel veel reacties van 4 of 5 direct inzetbare spelers en dat is ook zo. Voor een stuk dan toch. Vergeet niet dat de sterkte van een ploeg gemeten wordt dmv de kwaliteit die op de bank zit. Maw, je mag een erg goeie basisploeg hebben maar als de bank kwaliteit mist is de kans enorm groot dat je POI weer niet haalt. Het is een mirakel als je 95% van de wedstrijden op een gans seizoen over die basisspelers kan beschikken. Kwetsuren, ziekte, schorsingen, interlandverplichtingen.......noem maar op.

Neen, in plaats van 4-5 direct inzetbare spelers zou je er eigenlijk 8-9 moeten hebben zodat je zonder kwaliteitsverlies al het bovengenoemde kan opvangen of zelfs roteren en systeemaanpassing kan doen zonder kwaliteitsverlies. DAT zijn stappen voorwaarts zetten!!!

Wat betreft Suzuki heb ik gemengde gevoelens. Inderdaad fit zijnde waarschijnlijk gene spek voor onze bek, maar een hamstringblessure.........zeer lastige blessure. En als die geregeld terug opduikt ligt er meestal een onderliggend probleem aan de basis. Meestal een onevenwicht in de krachtontwikkeling van de dijspieren. Ik heb er vroeger als ex voetballer veel last van gehad. Meestal in volle spurt een verrekking of nog erger een scheurtje. Minimum 6 weken out. Al twijfel ik er niet aan dat men bij Suzuki wel perfect zal nagaan wat het probleem is moest er een zijn. Het kan natuurlijk in het geval van Suzuki maar eenmalig zijn.
Ja, ik heb ook wat schrik voor die blessure. Maar ik neem toch aan dat ze die man niet tot hier laten komen om hem dan medisch af te keuren en terug te sturen. Enfin, zonder die blessure zat hij ook niet bij STVV maar ergens in de Bundesliga.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Jones schreef:
Thestvvfan schreef:Omdat Schoofs bij kvm de kans heeft Europees te spelen...
Wiezegt dat ze europees mogen spelen ? De uefa gaat niet lachen met die uitspraak.
En daarbij : stel dat ze toch mogen, ze liggen er na 1 match uit.
In wat een apenland leven wij zeg ? Kvm in eerste...gans de wereld lacht weer met België.
Dus koop maar om, je degradeert toch niet. Pure maffia !
Ja, begrijpe wie begrijpe kan inderdaad. Maar soit, Schoofs heeft nu geen reden meer om in Mechelen te vertrekken. Ookal mogen ze geen Europees spelen, dan nog hebben ze daar alle troeven in handen om de volgende jaren door te groeien tot een subtopper.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door KNRI »

De Sart officieel aangekondigd bij Antwerp intussen... https://royalantwerpfc.be/
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

KNRI schreef:De Sart officieel aangekondigd bij Antwerp intussen... https://royalantwerpfc.be/
Hoe zoiets allemaal kan... Soit, we zijn op deze manier wel zeker dat we er vanaf zijn, en zijn vertrek was verwacht. Maar de manier waarop is schandalig. Houben zei ooit dat Courtois bij Genk vertrok "als een klein manneke", de deze vertrekt als een achterbaks pummelke. Alle kansen gekregen om te groeien in eerste klasse, en zijn carrière te lanceren, en dan zo handelen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tompie »

De Sart is misschien vooral met het oog op de Belgenregel een verlies.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

KNRI schreef:De Sart officieel aangekondigd bij Antwerp intussen... https://royalantwerpfc.be/
Wat me hier dan vooral aan stoort is de (alweer) gebrekkige communicatie vanuit het STVV kamp. Ik ga ervan uit als dit op de officiële site van RAFC verschijnt het ook rond is. Daar concludeer ik dan uit dat er heel snel in een of ander achterkamertje een deal bedisselt is waar de supporter niks van af weet. Als het dan zo is, ga dan ineens een akkoord aan met RAFC dat ze met de officiële voorstelling wachten totdat STVV het naar buiten gebracht heeft. Het is en heel groot verschil om en speler onaangekondigd te zien vertrekken dan er een onaangekondigd te zien aankomen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Je kan er dus van uit gaan dat het lichten van die optie niet reglementair is verlopen... een deel van deze miserie hebben ze dus aan zichzelf te danken
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Van de Japanners kan je het nog begrijpen dat ze zo'n onnozele regel niet kennen, maar Tom VDA moest daar toch van op de hoogte zijn?

Wat heeft die hier een heel seizoen gedaan zeg :x
Plaats reactie