Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 137
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvv_373 »

Nog 8 spelers te gaan .....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door pat@ »

Haspengouw schreef:Ziet er een leuke voetballer uit. Heeft zo te zien snelheid, techniek en een goede traptechniek. Kan ook een vrije trap zetten, wat natuurlijk een pluspunt is.

Zijn persoonlijke statistieken vorig seizoen waren goed, die van zijn ploeg een pak minder. Velje werd laatste in de Deense eerste klasse en degradeerde naar tweede klasse. Iemand die het niveau kan van Denemarken kan inschatten?
Volgens mij het hoogste niveau in Scandinavië, vergelijkbaar met onze competitie. Het voordeel van de Deense competitie is dat, in tegenstelling tot de andere Scandinavische landen, de competitie gelijktijdig met de onze begint. Dus die heeft rust gehad en heeft dus nog geen halve competitie gespeeld alvorens hier aan te komen.
Ik kijk er wel naar uit, een linkspoot met een mooie techniek. Of het een echte passeur is valt nog af te wachten. In ieder geval een type wat we nog niet hadden. Al is het nog wachten op de bevestiging via officiële kanalen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

pat@ schreef:
Haspengouw schreef:Ziet er een leuke voetballer uit. Heeft zo te zien snelheid, techniek en een goede traptechniek. Kan ook een vrije trap zetten, wat natuurlijk een pluspunt is.

Zijn persoonlijke statistieken vorig seizoen waren goed, die van zijn ploeg een pak minder. Velje werd laatste in de Deense eerste klasse en degradeerde naar tweede klasse. Iemand die het niveau kan van Denemarken kan inschatten?
Volgens mij het hoogste niveau in Scandinavië, vergelijkbaar met onze competitie. Het voordeel van de Deense competitie is dat, in tegenstelling tot de andere Scandinavische landen, de competitie gelijktijdig met de onze begint. Dus die heeft rust gehad en heeft dus nog geen halve competitie gespeeld alvorens hier aan te komen.
Ik kijk er wel naar uit, een linkspoot met een mooie techniek. Of het een echte passeur is valt nog af te wachten. In ieder geval een type wat we nog niet hadden. Al is het nog wachten op de bevestiging via officiële kanalen.
Is duidelijk de beste speler van de ploeg maar die ploeg eindigde ook laatste in de competitie en zullen dus degraderen.
Ik hoop stiekem dat ze Boli nog aan boord kunnen houden
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Souza stond eerder al in de belangstelling van STVV vorig seizoen herinnert mijn zoon zich hier
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

snel iets regelen met antwerp ivm de sart ( hairemans mag wel gratis komen en dan nog half miljoentje erbij) en dan zijn we van die bleitsmoel af. bank en blessures worden zijn deel :onfire:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Rob Schoofs blijft bij KV Mechelen - transfer is van de baan door de uitspraak van het BAS

Het lijkt me trouwens maar logisch dat KV Mechelen de maximale puntenaftrek van 24 punten op zijn bord krijgt. Maarja , ik vond het al even logisch dat ze zouden moeten degraderen...

Qua Belgische opties wordt het erg mager:
- Schoofs blijft bij KV Mechelen
- Gerkens wil niet weg bij Anderlecht, en indien wel zal het pas eind augustus zijn
- Hairemans speelt bij Antwerp
- Stef Peeters ?
- Gianni Bruno ?
Laatst gewijzigd door Henri is de man op 11 jul 2019, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Gerkens zal weg moeten, maar ik gok pas eind augustus zodat de nieuwkomers zich kunnen inwerken.

Een middenveld met Nasri, Vlap en Verschaeren...ik denk dat het duidelijk is voor hem dat hij dit seizoen vaak op de bank zal zitten bij RSCA.

Zou alleszins een goede vervanger zijn voor De Sart, ook al heeft Pieter ook serieuze minpunten.
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Smurf »

Dat Schoofs niet komt, is op zich geen ramp. Ik vind het een degelijke speler en het seizoen van zijn vertrek, was hij hier zeker een sterkhouder. Maar ik ben van mening (dat zou toch de ambitie zijn) dat we nu hoger mikken en dat Schoofs ons niet meteen naar een hoger niveau kan tillen. Lijkt mij dat Schoofs, Hairemans, De Sart (want die vind ik beter dan velen hier op het forum), Charisis, Asamoah, ... elk op hun eigen manier zo'n beetje van hetzelfde niveau zijn. Bezus schat ik dan weer iets hoger in.
Als ze op een of andere manier Hairemans kunnen ruilen voor De Sart lijkt me dat puur sportief op korte termijn niet slecht. Op lange termijn denk ik dat De Sart nog kan groeien en een grotere waarde zal krijgen. Ik had 'm dus eigenlijk graag zien blijven, maar niet op de manier dat het nu verloopt natuurlijk.
Peeters hoeft ook niet noodzakelijk. Was bij Waregem toch ook niet geweldig. Charai zou hem er natuurlijk maar al te graag bij hebben voor de stilstaande fases. Maar rechtvaardigt dat een terugkeer en een eventuele basisplaats? Voetballend vind ik hem dan net iets minder dan het bovengenoemde rijtje.
Is Suzuki eigenlijk al officieel? Ik heb 'm nog nooit zien spelen, maar z'n statistieken zijn best aardig. Hetzelfde geldt voor Sousa. Dat zijn (op papier) aardige transfers.
Hopelijk blijft Boli. Indien we dan nog een ander type spits kunnen op de kop tikken, lijken we aanvallend alvast redelijk in orde.
Met het geld van Tomi (veel te weinig en een jaar te vroeg wegens OS Tokyo 2020!!!!) kunnen we dan toch wel een extra verdediger en een spelbepalende middenvelder kopen lijkt me.
Als dat de komende twee weken lukt, is het qua basiself wel ok. Voor PO1 zal er echter wat meer nodig zijn, me dunkt.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Smurf schreef:Met het geld van Tomi (veel te weinig en een jaar te vroeg wegens OS Tokyo 2020!!!!) kunnen we dan toch wel een extra verdediger en een spelbepalende middenvelder kopen lijkt me.
Als dat de komende twee weken lukt, is het qua basiself wel ok. Voor PO1 zal er echter wat meer nodig zijn, me dunkt.
Een creatieve aanvallende middenvelder lijkt me topprioriteit. Je hebt er denk ik geen enkele in de huidige kern (ervoor Kamada, Ceballos, ev. De Sart en vorig seizoen Bezus)
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Henri is de man schreef:
Smurf schreef:Met het geld van Tomi (veel te weinig en een jaar te vroeg wegens OS Tokyo 2020!!!!) kunnen we dan toch wel een extra verdediger en een spelbepalende middenvelder kopen lijkt me.
Als dat de komende twee weken lukt, is het qua basiself wel ok. Voor PO1 zal er echter wat meer nodig zijn, me dunkt.
Een creatieve aanvallende middenvelder lijkt me topprioriteit. Je hebt er denk ik geen enkele in de huidige kern (ervoor Kamada, Ceballos, ev. De Sart en vorig seizoen Bezus)
Inderdaad.
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: RE: Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

Jack schreef:
Henri is de man schreef:
Smurf schreef:Met het geld van Tomi (veel te weinig en een jaar te vroeg wegens OS Tokyo 2020!!!!) kunnen we dan toch wel een extra verdediger en een spelbepalende middenvelder kopen lijkt me.
Als dat de komende twee weken lukt, is het qua basiself wel ok. Voor PO1 zal er echter wat meer nodig zijn, me dunkt.
Een creatieve aanvallende middenvelder lijkt me topprioriteit. Je hebt er denk ik geen enkele in de huidige kern (ervoor Kamada, Ceballos, ev. De Sart en vorig seizoen Bezus)
Inderdaad.
1 verdediger waarvan je weet wat de kwaliteit is
2-3 middenvelders
1 spits mits vertrek Boli

Op onze Vietnamees reken ik persoonlijk niet al teveel...
Heeft De Smet trouwens al gespeeld in de voorbije oefenwedstrijden? Ik kan mij niet herinneren dat ik zijn naam heb zien passeren? Nog gekwetst ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Gisteren gekl**t door de clowns van het BAS, gekl**t door de oplichters van Deurne Noord en gekl**t door het schaap De Sart, vandaag hopelijk de komst van Suzuki en Sousa die -op papier althans- serieuze versterkingen lijken, tussendoor ook nog het afscheid van Ceballos waar ik niet rouwig om ben. Het zijn momenteel bewogen dagen op Staaien. Laat ons hopen dat (1) deze twee transfers rond geraken en (2) we nu eindelijk vertrokken zijn. We hebben nog altijd een direct inzetbare speler of 5 nodig, ook met Suzuki en Sousa. Nog een pak werk voor de boeg dus.

Ik vraag me trouwens ook af wat er nog aan is van Rohden en Barrow, twee interessante namen die een goede maand geleden vielen maar waar het vervolgens stil rond werd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 137
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvv_373 »

Ik wacht ook nog steeds op Meekers zijn Belgische aanwinsten .... of kopen we ze eerst en laten we ze na paar jaar naturaliseren?? [FACE WITH TEARS OF JOY]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Als het u om de nationaliteit te doen is: Troonbeeckx en De Smet zijn Belgen...Schoofs had de 3de kunnen zijn ware het niet voor de clowns van het BAS. Als het echt moet zullen ze u bij Kuttekoven of Gingelom er nog wel een koppel kunnen verlappen voor een appel en een ei. Of ze kunnen shotten, is bijzaak. Ge kunt niet alles hebben.
Laatst gewijzigd door Jacques op 11 jul 2019, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

Henri is de man schreef:Het lijkt me trouwens maar logisch dat KV Mechelen de maximale puntenaftrek van 24 punten op zijn bord krijgt. Maarja , ik vond het al even logisch dat ze zouden moeten degraderen...
Dat zou mooi zijn, alleen al voor Vrancken zijn idioot karma-gedoe. Maar de chouchous van het Belgische voetbal een degradatie aansmeren door zo een pak strafpunten te geven? Nee, nee, dat gaat niet gebeuren.

En schrap die regel van die klacht voor 15 juni ook uit het reglement, aub.
Laatst gewijzigd door Dreke op 11 jul 2019, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie