Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

wat ik begrijp uit de instagram van onze vietnamees is dat die deze morgend is aangekomen in belgie: ik ben niet verantwoordelijk voor de juistheid hiervan, omdat het heel onduidelijk is( vertaling )
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Tompie schreef:De Petter wordt hier vaak vergeten of zien we die nooit meer in een STVV-shirt? Stond toch ook regelmatig in de defensie als ik me niet vergis. Lijkt me toch nog een polyvalente bankzitter.

Achteraan lijkt het me nog wel vrij oké. Middenveld en aanval is een ander paar mouwen.
De Petter is redelijk polyvalent, maar inderdaad enkel en alleen als bankzitter, en in nood.
Kwam vorig seizoen eigenlijk al te kort in de defensie, dus dat jaartje en die blessure meer zullen hier geen goed aan doen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

geelblauw schreef:wat ik begrijp uit de instagram van onze vietnamees is dat die deze morgend is aangekomen in belgie: ik ben niet verantwoordelijk voor de juistheid hiervan, omdat het heel onduidelijk is( vertaling )
Naar wat ik gehoord heb klopt dat wel.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Tompie schreef:De Petter wordt hier vaak vergeten of zien we die nooit meer in een STVV-shirt? Stond toch ook regelmatig in de defensie als ik me niet vergis. Lijkt me toch nog een polyvalente bankzitter.

Achteraan lijkt het me nog wel vrij oké. Middenveld en aanval is een ander paar mouwen.
De Petter is volgens mij niet inzetbaar de eerste aantal weken van de competitie . Dacht dat hij een operatie ondergaan heeft aan het einde van vorig seizoen maar weet niet meer goed aan wat juist precies. Soit deze speler moet je denk ik niet echt meetellen de eerste maand(en).
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

fruitboerke schreef:
Tompie schreef:De Petter wordt hier vaak vergeten of zien we die nooit meer in een STVV-shirt? Stond toch ook regelmatig in de defensie als ik me niet vergis. Lijkt me toch nog een polyvalente bankzitter.

Achteraan lijkt het me nog wel vrij oké. Middenveld en aanval is een ander paar mouwen.
De Petter is volgens mij niet inzetbaar de eerste aantal weken van de competitie . Dacht dat hij een operatie ondergaan heeft aan het einde van vorig seizoen maar weet niet meer goed aan wat juist precies. Soit deze speler moet je denk ik niet echt meetellen de eerste maand(en).
Ik denk dat je hem helemaal niet meer moet meetellen tenzij om in te vallen het laatste half uur. De Petter was een goede speler voor ons maar na de blessure en aangezien zijn leeftijd, is het ook voor hem stillekes amen en uit.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tompie »

Boxtobox schreef:
fruitboerke schreef:
Tompie schreef:De Petter wordt hier vaak vergeten of zien we die nooit meer in een STVV-shirt? Stond toch ook regelmatig in de defensie als ik me niet vergis. Lijkt me toch nog een polyvalente bankzitter.

Achteraan lijkt het me nog wel vrij oké. Middenveld en aanval is een ander paar mouwen.
De Petter is volgens mij niet inzetbaar de eerste aantal weken van de competitie . Dacht dat hij een operatie ondergaan heeft aan het einde van vorig seizoen maar weet niet meer goed aan wat juist precies. Soit deze speler moet je denk ik niet echt meetellen de eerste maand(en).
Ik denk dat je hem helemaal niet meer moet meetellen tenzij om in te vallen het laatste half uur. De Petter was een goede speler voor ons maar na de blessure en aangezien zijn leeftijd, is het ook voor hem stillekes amen en uit.
Ik merk dat hij inderdaad nog niet mee doet. Bij zijn operatie werd aangekondigd dat hij tegen de start van de voorbereiding opnieuw fit zou zijn, dacht ik. Maar dat is dus niet het geval.

Zou inderdaad hoe dan ook niet meer dan een invaller meer mogen zijn. Het viel me enkel op dat zijn naam hier niet meer werd vermeld, terwijl hij op zich wel nog gewoon een kanarie is. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

barca kondigt vandaag griezmann aan
Genk kondigt vandaag hagi aan
stvv kondigt vandaag ... aan
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Tompie schreef:
Boxtobox schreef:
fruitboerke schreef:
Tompie schreef:De Petter wordt hier vaak vergeten of zien we die nooit meer in een STVV-shirt? Stond toch ook regelmatig in de defensie als ik me niet vergis. Lijkt me toch nog een polyvalente bankzitter.

Achteraan lijkt het me nog wel vrij oké. Middenveld en aanval is een ander paar mouwen.
De Petter is volgens mij niet inzetbaar de eerste aantal weken van de competitie . Dacht dat hij een operatie ondergaan heeft aan het einde van vorig seizoen maar weet niet meer goed aan wat juist precies. Soit deze speler moet je denk ik niet echt meetellen de eerste maand(en).
Ik denk dat je hem helemaal niet meer moet meetellen tenzij om in te vallen het laatste half uur. De Petter was een goede speler voor ons maar na de blessure en aangezien zijn leeftijd, is het ook voor hem stillekes amen en uit.
Ik merk dat hij inderdaad nog niet mee doet. Bij zijn operatie werd aangekondigd dat hij tegen de start van de voorbereiding opnieuw fit zou zijn, dacht ik. Maar dat is dus niet het geval.

Zou inderdaad hoe dan ook niet meer dan een invaller meer mogen zijn. Het viel me enkel op dat zijn naam hier niet meer werd vermeld, terwijl hij op zich wel nog gewoon een kanarie is. ;)
Hij heeft de ingreep laten doen omdat men vreesden dat hij zonder deze ingreep (op termijn) in het dagelijks leven niet meer zonder pijn kan wandelen. Het verder kunnen zetten van zijn voetbalcarrière op professioneel niveau is allesbehalve zeker. Ik zou hem op dit moment dus zeker niet mee tellen, indien hij wel weer 100% fit geraakt: super!

Maar zelfs met een fitte De Petter op leeftijd, kan je hem niet veel minuten gunnen in een elftal met ambitie...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

geelblauw schreef:barca kondigt vandaag griezmann aan
Genk kondigt vandaag hagi aan
stvv kondigt vandaag ... aan
Dat er versterking op komst is .. :lol: grapje
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Ging Sousa vandaag zijn contract niet tekenen, (bron hbvl). Phuong is ook al 2 weken onderweg... Suzuki ging zijn medische testen deze week doen. Komt ook door een of andere reden pas volgende week. En hoe zit het met die andere namen (barrow, rohden, diagne). Binnen 2 weken begint de competitie... En woensdag speel je uw laatste oefenmatch (tegen Lommel) hoogstwaarschijnlijk met een b ploeg. De stage is voorbij waar (behalve de smet) geen enkele nieuwkomer zich fysiek heeft kunnen klaarmaken of de standaard fases kunnen leren. Daarnaast wordt er geschreven dat er versterking onderweg is. Maar dat zijn ze al de hele maand aan het zeggen, nog daarop heb je een volledig team doorheen het jaar laten vertrekken... Jongens toch mijn geduld begint stillaan op te geraken. Heb al vrij veel spijt dat ik mijn abo heb verlengd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Ongeacht wat...de stage kan je beter schrappen. Je jeugd zit met een top conditie.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Waar we ook nog eens rekening mee moeten houden: nieuwkomers moeten ook nog speelgerechtigd geraken. Bij niet EU-burgers kan dat een paar weken duren. Zie Kinoshita.
Zoals Marc Brys in HBVL laat noteren. Zal stvv klaar zijn voor de moeilijke competitiestart? "Het is zeker dat dat niet zo zal zijn. Neen dus."
:roll:
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/07/12/

Je begint stilaan te hopen dat het begin van de competitie uitgesteld wordt. Extra tijd om een ploeg te vormen zou welgekomen zijn...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door weekenders »

Lieve mensen, verander de naam STVV FORUM toch naar ZEIKERS Forum. Het is bijna niet meer waard om hier nog iets te lezen.
Sorry maar de reacties hier beginnen wel erg belachelijk te klinken, alleen spijtig dat degenen die het neerpennen nog echt geloven dat zij de redders van het voetbal zijn.
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Verrekeskop »

weekenders schreef:Lieve mensen, verander de naam STVV FORUM toch naar ZEIKERS Forum. Het is bijna niet meer waard om hier nog iets te lezen.
Sorry maar de reacties hier beginnen wel erg belachelijk te klinken, alleen spijtig dat degenen die het neerpennen nog echt geloven dat zij de redders van het voetbal zijn.
Richt met STVV-fan een nieuw forum op he. Nooit een onvertogen woord:
geen ploeg om aan de competitie te beginnen: TOP
sterkhouders die vertrekken: HELEMAAL TOP
aboverkoop zal intussen wel helemaal gekelderd zijn: GEWELDIG

Noem het het Prozac-forum of zoiets.
Plaats reactie