Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Positivo schreef:
vdl schreef:
STVV-fan schreef:
Positivo schreef:
vdl schreef: Ja want die Vietnamezen gaan wel uw tribunes vullen :gek:
Dat ze gewoon een aparte fb int Vietnamees aanmaken dan ,maar al die reacties met hartjes hondjes en zever voor een speler die ze nog nooit gezien hebben,komaan he.
En dan gaat het niet over hunne Messi he :grappig:
Stilletjes aan word dit toch gewoon een klucht,die kerel heeft nog niks bewezen en da zet hier alles in rep en roer.
Vdl .... neen die vullen de tribunes inderdaad niet, maar zou het niet kunnen dat die 25.000 Vietnamezen een abo kopen op de voetbalzender, verkocht door Dmm ? En wie denk je dat dán het meest gaat opbrengen ? Die Vietnamezen of die zogezegde supporters van hier ?
Om nog maar te zwijgen van de truikes van Nguyen.

En btw VDL: voor ONS is Vietnamessi een obekende nobody van twijfelachtige, sportieve meerwaarde, voor HUN is dat DÉ nationale trots.
Voor mij de zoveelste Nazon en ik ben alleen maar geïnteresseerd in de sportieve meerwaarde van een speler, want daar draait het nog altijd om,om wat er op het veld staat en niet op sociale media.
Die jongen gaat hier fysiek gewoon niet meekunnen,komt uit een competitie die geen bal voorsteld.
Je kan dan dromen dat het de volgende Messi is of realistisch zijn .
Tel daar Troonbeeckx bij,dat ook een gemiste transfer is ,dan heb je nog heel wat werk.
Het geld dat hij opbrengt voor verkoop van tv abonnementen, truitjes ..... is volgens jou van geen tel dan ? Dus jij zou zo een aankoop nooit doen ? 25.000 supporters - 80 euro( abo + shirts) per jaar = 2.000.000 . Waarschijnlijk kost de speler een fractie En er is altijd een kans dat hij zich toch doorzet. En dat je ginder deuren opent voor toekomstige talenten ?! En op die manier in een voordeliger positie bent om spelers te halen tegen kapitaalkrachtiger teams in. Zie Genk, wat die kunnen. Je bent duidelijk tegen dit beleid ? Of niet? Ook tegen alle vorige waarschijnlijk ?
Je kan toch gewoon een speler halen die zowel marketing gewijs als sportief interessant zijn ,zoals b.v. een Suzuki .
Je moet ook aan de sfeer in de groep denken,spelers die niet spelen zijn niet goed voor de sfeer.
Dan kan je evengoed Madonna transfereren, mediageniek de wereld rond en zal nooit een bal aaanraken, allez toch gene voetbal :D
Andy
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 jun 2011, 09:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Andy »

Zou het kunnen dat Brys zijn tactiek gaat veranderen naar een soort van 4-4-2 ? Omdat men zegt dat er vanachter enkel versterking nodig is in de breedte denk ik dat men centraal gaat spelen met Garcia en Teixiera. Ik zou Silva op de flank zetten, met nog iemand met dezelfde kwaliteiten aan de andere kant met Suzuki in de spits samen met Kamada (terughalen).
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Positivo schreef:
Het geld dat hij opbrengt voor verkoop van tv abonnementen, truitjes ..... is volgens jou van geen tel dan ? Dus jij zou zo een aankoop nooit doen ? 25.000 supporters - 80 euro( abo + shirts) per jaar = 2.000.000 . Waarschijnlijk kost de speler een fractie En er is altijd een kans dat hij zich toch doorzet. En dat je ginder deuren opent voor toekomstige talenten ?! En op die manier in een voordeliger positie bent om spelers te halen tegen kapitaalkrachtiger teams in. Zie Genk, wat die kunnen. Je bent duidelijk tegen dit beleid ? Of niet? Ook tegen alle vorige waarschijnlijk ?
En waar komt dat geld terecht?
Bij STVV of bij DMM?

Elke post die er nu vanaf het officele kanaal op facebook of instagram komt, wordt overladen met (emoticon)spam.
Vind jij dat een gunstige evolutie?
Er is zeker een kans dat hij zich doorzet, maar hier moet ingegrepen worden of meer dan de helft van de homebase suppporters stopt met stvv te volgen via de sociale mediakanalen.
Ja dan krijg je tijdelijk in de plek wel een legioen vietnamezen erbij.
Maar als cuong phuong zich hier misschien niet kan doorzetten, dan heeft dit meer volk weggejaagd dan dat je er mee wint.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

En wie beslist over de budgetten en budgetverhogingen, STVV of DMM?

zou het ook niet helpen, het is maar een miniem voorstel, mochten de "homebase supporters" zich iets minder snel in hunne zak getrapd voelen?

Ik ga de sociale media van STVV niet "ontvolgen" omdat er plots 600 reacties zijn op de vermelding van de eindstand van een match, waarvan er 595 uitermate slechte vertalingen uit het Vietnamees van google translate tussen zitten.

Ik weet niet hoe het met andere mensen zit, maar ik volg STVV niet op sociale media om de reacties te lezen hoor.
Ik volg ze om zoveel mogelijk nieuws te weten te komen, zeker rond de transferperiodes.
Voor de Vietnamese invasie waren de reacties ook niet hoogstaand. Dat de mensen die die reacties plaatsen, de sociale media van STVV niet meer volgen, krijg ik koud noch warm van.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door the fan »

Ik ben vooralbenieuwd of we volgend seizoen nog eennaam kunnen meeroepenbij de afroeping voor de wedstrijd... Vroeger elk uur, nu al week geleden hier...
Veel beloven, jaar na jaar, wat was het laatste?
We hebben de voeling met achterbaan wat verloren... we gaan meer Belgen... hahaha... ongelooflijk!
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

Ik stel voor dat Roland de wanden van tribunes Noord en West omdoopt tot klaagmuur. Het stadion zal rap vol zitten.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Jan Bulder schreef:Ik stel voor dat Roland de wanden van tribunes Noord en West omdoopt tot klaagmuur. Het stadion zal rap vol zitten.
Dan even een studiebezoek brengen aan Jeruzalem, als je klaagmuren wilt bouwen :ugeek: Kunnen we direct de Israëlische Messi op de vlieger mee terug zetten!

Meekers bevestigt aan TVL dat Suzuki op komst is: https://www.tvl.be/sport/stvv-sluit-moe ... gent-81589

Vanaf 1:40
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

Snap niet waarom iedereen zo klaagt over de Vietnamese reacties, wat denk je dat aantrekkelijker lijkt voor een nieuwe speler? Fb waar ze op sommige posts maar 20 likes halen of elke post die rond de 1000 likes en 100 reacties haalt. En als ge er nie tegen kunt op twitter en Instagram zijn ze niet zo actief dus ga daar STVV dan volgen..
Nie zievere, speile!
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jebus4life »

STVV-fan schreef:
Jan Bulder schreef:Ik stel voor dat Roland de wanden van tribunes Noord en West omdoopt tot klaagmuur. Het stadion zal rap vol zitten.
Dan even een studiebezoek brengen aan Jeruzalem, als je klaagmuren wilt bouwen :ugeek: Kunnen we direct de Israëlische Messi op de vlieger mee terug zetten!

Meekers bevestigt aan TVL dat Suzuki op komst is: https://www.tvl.be/sport/stvv-sluit-moe ... gent-81589

Vanaf 1:40
Suzuki komt dus 9/10 (ik geloof niets met zekerheid voor hij staat te poseren met een STVV shirt).
Het allerlaatste stuk, met de blik en gelatenheid van Brys zeggen wel veel... Ik heb het gevoel dat hij het niet ziet zitten momenteel...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Volgende week moet hier nog 2 man extra staan, punt. Dat ze er dan nog een tweetal of 3 halen in augustus als de prijs zakt, ok.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Nog 2 middenvelders aub
Nen 8 en nen 10
En nog 2 verdedigers (links en rechtsvoetig)
Sorry voorzitter
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Amai, einde van het TVL filmpje.
Dat is niet positief.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

stvvilvoorde schreef:
Positivo schreef:
Het geld dat hij opbrengt voor verkoop van tv abonnementen, truitjes ..... is volgens jou van geen tel dan ? Dus jij zou zo een aankoop nooit doen ? 25.000 supporters - 80 euro( abo + shirts) per jaar = 2.000.000 . Waarschijnlijk kost de speler een fractie En er is altijd een kans dat hij zich toch doorzet. En dat je ginder deuren opent voor toekomstige talenten ?! En op die manier in een voordeliger positie bent om spelers te halen tegen kapitaalkrachtiger teams in. Zie Genk, wat die kunnen. Je bent duidelijk tegen dit beleid ? Of niet? Ook tegen alle vorige waarschijnlijk ?
En waar komt dat geld terecht?
Bij STVV of bij DMM?

Elke post die er nu vanaf het officele kanaal op facebook of instagram komt, wordt overladen met (emoticon)spam.
Vind jij dat een gunstige evolutie?
Er is zeker een kans dat hij zich doorzet, maar hier moet ingegrepen worden of meer dan de helft van de homebase suppporters stopt met stvv te volgen via de sociale mediakanalen.
Ja dan krijg je tijdelijk in de plek wel een legioen vietnamezen erbij.
Maar als cuong phuong zich hier misschien niet kan doorzetten, dan heeft dit meer volk weggejaagd dan dat je er mee wint.
Je kunt je natuurlijk ook de vraag stellen of het geld niet bij Rd terechtkomt .....
Dit is echt eindeloos. Een beetje wantrouwen is nooit slecht ....maar waar gazt dit naartoe?
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

Jebus4life schreef:
STVV-fan schreef:
Jan Bulder schreef:Ik stel voor dat Roland de wanden van tribunes Noord en West omdoopt tot klaagmuur. Het stadion zal rap vol zitten.
Dan even een studiebezoek brengen aan Jeruzalem, als je klaagmuren wilt bouwen :ugeek: Kunnen we direct de Israëlische Messi op de vlieger mee terug zetten!

Meekers bevestigt aan TVL dat Suzuki op komst is: https://www.tvl.be/sport/stvv-sluit-moe ... gent-81589

Vanaf 1:40
Suzuki komt dus 9/10 (ik geloof niets met zekerheid voor hij staat te poseren met een STVV shirt).
Het allerlaatste stuk, met de blik en gelatenheid van Brys zeggen wel veel... Ik heb het gevoel dat hij het niet ziet zitten momenteel...
Dat zie ik anders !
Brijs is een meesterpsycholoog...... hij weet wat en hoe hij iets moet brengen ......
Ik noteer ook dat hij laat optekenen dat BEIDE nieuwkomers talent hebben .....
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stan »

Jack schreef:Amai, einde van het TVL filmpje.
Dat is niet positief.
Brys ... De volgende uitgaande transfer?
Plaats reactie