Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stan »

enrique schreef:ivm Schoofs
Waarom gaat iedereen er zo maar van uit dat die niet los te weken is bij KVM?
Mijn prognose is dat die mannen ten laatste na volgend seizoen geen licentie meer hebben ...
Waarom is Schoofs indertijd weggegaan? Denk je dat hij terug wil komen als hij de inkomende transfers bekijkt?
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Stan schreef:
enrique schreef:ivm Schoofs
Waarom gaat iedereen er zo maar van uit dat die niet los te weken is bij KVM?
Mijn prognose is dat die mannen ten laatste na volgend seizoen geen licentie meer hebben ...
Waarom is Schoofs indertijd weggegaan? Denk je dat hij terug wil komen als hij de inkomende transfers bekijkt?
Als ze allemaal zo redeneren, komt er niemand meer
Begrijp je dat ?
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

De spoeling is toch wel héél héél héél erg dun momenteel...
Brys kan momenteel eigenlijk maar 1 ploeg van niveau 1A opstellen:
Steppe-Sankhon-Teixeira-Garcia-Botaka-Asamoah-Endo-Acolatse-Sousa-Boli
en dan moet hij nog kretsen om een elfde speler te vinden: De Smet of Mmaee (als bijkomende verdediger) of Balongo of De Bruyn (offensief).
Dat maakt voor Brys het maken van zijn selectie wel makkelijk natuurlijk :boemel:
Het is dan ook ab-so-luut noodzakelijk dat Boli blijft tot Suzuki op peil is,
en dat er nu-meteen-direct een offensieve middenvelder bijkomt (Bezus, Kamada, Ceballos, De Sart... dat waren de spelers op de positie verleden seizoen...).
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Volgens het belang heeft Boli een nieuw contractvoorstel van stvv gekregen, maar hij heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

stvvilvoorde schreef:Volgens het belang heeft Boli een nieuw contractvoorstel van stvv gekregen, maar hij heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland.
Geen Boli meer en Suzuki is nog niet aan het trainen, echte weelde dat wij hebben,als trainer zou je toch de handdoek gooien.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door save-stvv »

Mechelen haalt Vanzeir met koopoptie, bezig met Hairemans terwijl ze Schoofs al hebben.
Dewolf hadden wij ook kunnen halen...

Dat zijn transfers waarmee onze suppprters wel tevreden zijn, of het beter is dan wat gaat komen zullen we zien
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Da bestuur van nu trekt zich even veel aan van de supporters als de vorige aap
...
Niks!
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

save-stvv schreef:Mechelen haalt Vanzeir met koopoptie, bezig met Hairemans terwijl ze Schoofs al hebben.
Dewolf hadden wij ook kunnen halen...

Dat zijn transfers waarmee onze suppprters wel tevreden zijn, of het beter is dan wat gaat komen zullen we zien
Dewolf ging niet komen om op de bank te zitten, ookal had ik liever een belg als 2e doelman zien komen.
Nie zievere, speile!
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Geel-Blauw schreef:
save-stvv schreef:Mechelen haalt Vanzeir met koopoptie, bezig met Hairemans terwijl ze Schoofs al hebben.
Dewolf hadden wij ook kunnen halen...

Dat zijn transfers waarmee onze suppprters wel tevreden zijn, of het beter is dan wat gaat komen zullen we zien
Dewolf ging niet komen om op de bank te zitten, ookal had ik liever een belg als 2e doelman zien komen.
Voila.. Zo simpel als dat..
Steppe is uw nummer 1 en heeft 2 jaar bijgetekend..
De wolf ging echt niet komen om op de bank te zitten..
En kom niet af van 'ze moeten er maar om vechten om nummer 1 te worden' want momenteel is steppe gewoon beter..

En het moeten hier allemaal Belgen zijn tegenwoordig..
Ik heb nog nooit anders geweten dan Belgen die hier spelen die week na week met de grond gelijk gemaakt worden op het forum.. Maar tmoeten wel allemaal Belgen zijn.. :|
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

Het is hier al een paar keer gezegd: reken niet op Belgen uit de Jupiler League als meteen inzetbare versterkingen.
Zo'n namedropping heeft weinig zin.
Pinto en Tateishi kennen die niet, en die zijn ook veel te duur. Wel goedkope Belgen om de bank te stofferen en aan de Belgenregel te voldoen, en eventueel met het oog op de (verre) toekomst.
Onze 'echte' aankopen zullen blijkbaar vooral Japanners worden: waarschijnlijk zullen ze elk jaar een 5tal Japanners laten overkomen, in de hoop dat die zich doorzetten en kunnen doorverkocht worden met een mooie meerwaarde. Het jaar later zijn de Kinoshita's en Sekine's dan weer doorgestuurd, en zijn de Tomi's verkocht. En start de carroussel weer.
En dan huren we nog elk jaar een of twee goede (jonge en buitenlandse) spelers die op die manier ervaring opdoen om door hun club met meerwaarde doorverkocht te worden. Bij de echt goede kan dat dan zelfs zonder aankoopoptie zijn blijkbaar (Sousa).
Het lijkt er ook wat op dat Tateishi en Pinto het feit dat je met 11 op het terrein staat nogal strikt interpreteren: onze huidige kern telt net 11 degelijke spelers voor 1A.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

BoemBoem schreef:
Geel-Blauw schreef:
save-stvv schreef:Mechelen haalt Vanzeir met koopoptie, bezig met Hairemans terwijl ze Schoofs al hebben.
Dewolf hadden wij ook kunnen halen...

Dat zijn transfers waarmee onze suppprters wel tevreden zijn, of het beter is dan wat gaat komen zullen we zien
Dewolf ging niet komen om op de bank te zitten, ookal had ik liever een belg als 2e doelman zien komen.
Voila.. Zo simpel als dat..
Steppe is uw nummer 1 en heeft 2 jaar bijgetekend..
De wolf ging echt niet komen om op de bank te zitten..
En kom niet af van 'ze moeten er maar om vechten om nummer 1 te worden' want momenteel is steppe gewoon beter..

En het moeten hier allemaal Belgen zijn tegenwoordig..
Ik heb nog nooit anders geweten dan Belgen die hier spelen die week na week met de grond gelijk gemaakt worden op het forum.. Maar tmoeten wel allemaal Belgen zijn.. :|
Euh, je weet dat er een reglement bestaat ivm aantal Belgen op de bank? Ik denk dat je daar 90% van het geroep om Belgen onder kunt catalogeren.
De overige 10% zal inderdaad terug willen naar de jongens onder de kerktoren ongeacht het niveau dat ze brengen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

tesneusdoek schreef:Spijtig genoeg gaat de competitie een maand voor het sluiten van de zomermercato van start. Voor mij persoonlijk moeilijk te begrijpen, maar -zoals deze dagen al is gebleken-, zijn er meerdere dingen in het Bondsreglement en in de werking van de KBVB die een mens zijn pet te boven gaan.

Pas op het einde van de laatste dag waarop er in- en uitgaande transfers kunnen gedaan worden, kan men volgens mij een oordeel vormen over het geleverde werk.

De clubs, spelers en makelaars weten dat er nog tijd is om te kopen en te verkopen en de kans dat ze nu al een speler (die nog meer dan 1 jaar onder contract ligt, die niet geblesseerd is of volledig in conflict ligt met zijn club en medespelers en waarvoor er een markt bestaat) aan een "goede prijs" verkopen, is zo goed als onbestaande. Een club die dus een beetje op de centen let en die niet genoodzaakt is om een volledige kern te vernieuwen (bijv. Anderlecht), wacht dus nog beter even af en koopt alleen "buitenkansjes" die zich af en toe aanbieden, of spelers die ze echt willen, maar op het punt staan om elders te tekenen. Dat is tenminste wat ik meen begrepen te hebben van hoe die hele koehandel werkt en dat leid ik ook af van Brys zijn woorden, wanneer hij zegt dat het voor STVV een goede zaak zou zijn, moest de competitie een paar weken later starten, omdat er nog verschilende transfers in "de pijplijn" zitten.

Nu zo goed en zo kwaad als het gaat uw sterkhouders bewaren dus, en alleen (duur) verkopen, als het echt niet anders kan. Voor de rest, rustig blijven verder onderhandelen met (minstens) een tiental spelers met het juiste profiel en waarvoor er concrete interesse is vanwege Brys, om er daar uiteindelijk een stuk of 3, 4 van aan te trekken. Dan proberen op de laatste paar dagen, nog een paar koopjes te doen.

Als we dan, na het sluiten van de transferperiode, geen volwaardige kern hebben met voldoende kwaliteit en kwantiteit, dan is alle kritiek verdiend. Nu is dat veel te voorbarig. Geef de mensen die met de transferdossiers bezig zijn dus voorlopig het voordeel van de twijfel, aub!
Tesneusdoek, een heel verstandige post!

Je beoordeelt een student op zijn examen, niet op zijn blokperiode!
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Iedereen focust zich ook op die 4 op 15. Ik ben er mee akkoord dat elk verloren punt er 1 teveel is. Maar er is rond de winterstop nog een periode geweest van 3 op 12.
Op t eind van het seizoen: 5 op 15. Daar hoor ik niemand over janken.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat Tateishi niet weet dat deze ploeg niet klaar is en dat er nog kwaliteit bij moet komen. Getuige de transfer van onze Braziliaan, ineens stond die hier zonder aankondiging.
Zo zullen er nog wel volgen, op 31/8 volgt de evaluatie.

Ze hebben Brys een betere ploeg dan vorig jaar beloofd, zelfs een blinde Japanner ziet dat dit nog niet het geval is.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stan »

Vouch schreef:Iedereen focust zich ook op die 4 op 15. Ik ben er mee akkoord dat elk verloren punt er 1 teveel is. Maar er is rond de winterstop nog een periode geweest van 3 op 12.
Op t eind van het seizoen: 5 op 15. Daar hoor ik niemand over janken.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat Tateishi niet weet dat deze ploeg niet klaar is en dat er nog kwaliteit bij moet komen. Getuige de transfer van onze Braziliaan, ineens stond die hier zonder aankondiging.
Zo zullen er nog wel volgen, op 31/8 volgt de evaluatie.

Ze hebben Brys een betere ploeg dan vorig jaar beloofd, zelfs een blinde Japanner ziet dat dit nog niet het geval is.
Op 31/08 zijn er al 6 matchen gespeeld of bijna 20% ...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Diagne zou tekenen bij Charleroi, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Alleszins een goede zaak dat ze hier niet verder met hem zijn gegaan, met zo'n mentaliteit.
Plaats reactie