Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Honda lijkt me ook verleden tijd. Bovendien iemand die het verdedigende werk en de zgn. vuile meters zijn hele carrière geschuwd heeft. Ik betwijfel of dat goed zou marcheren bij ons. Tau is langs de ene kant een gemiste kans, anderzijds is het wel Club Brugge: 2 stappen hoger dan STVV. Bovendien wordt hij meer dan waarschijnlijk slechts gehuurd en of dat met optie is, is nog onzeker. Dat zou hier ongetwijfeld weer een hoop gezeik hebben opgeleverd... :roll: Ocansey had ook gemogen, maar STVV en binnenlandse transfers is een quasi onbestaand huwelijk, zeker het voorbije anderhalf jaar, maar ook daarvoor met uitzondering van enkele half afgeserveerde jeugdproducten van Standard en Genk.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

Selemaini van Union vond ik ook wel sterk vorig seizoen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Inderdaad. Selemani kan straffe cijfers voorleggen, kwam in de beker en PO2 ook telkens goed voor de dag tegen eersteklassers. Een speler die hier ook welkom zou zijn.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Kanarie1987 schreef:
lindoke schreef:Is wel al 33.
Hoe oud was Danny Boffin toen hij heer nog mooie dingen liet zien? Of cantaluppi? Da waren nog klasbakken , zelfs op die leeftijd..
Ge neemt mij de woorden uit de mond
Dus zoiets aanhalen zonder andere redenen, vind ik even groot ... als wat hier verweten wordt
Over Kaya kreeg ik hier dezelfde opmerking

Een mix tussen ervaring en jeugd, noem ik het
Plus, als ge allemaal 21 jarigen moet nemen waarvan je denkt ze met miljoenen winst door te verkopen, veel succes
Ge gaat nie ver geraken
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Kanarie1987 schreef:
lindoke schreef:Is wel al 33.
Hoe oud was Danny Boffin toen hij heer nog mooie dingen liet zien? Of cantaluppi? Da waren nog klasbakken , zelfs op die leeftijd..
Inderdaad een gemotiveerde Honda zou een dikke meerwaarde zijn voor de huidige STVV ploeg , 33 jaar is zeker nog niet versleten hé. Maar aangezien zijn leeftijd zal hij niet interessant genoeg meer zijn voor de Japanners hier met het oog op een doorverkoop .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

fruitboerke schreef:
Kanarie1987 schreef:
lindoke schreef:Is wel al 33.
Hoe oud was Danny Boffin toen hij heer nog mooie dingen liet zien? Of cantaluppi? Da waren nog klasbakken , zelfs op die leeftijd..
Inderdaad een gemotiveerde Honda zou een dikke meerwaarde zijn voor de huidige STVV ploeg , 33 jaar is zeker nog niet versleten hé. Maar aangezien zijn leeftijd zal hij niet interessant genoeg meer zijn voor de Japanners hier met het oog op een doorverkoop .
Ik vrees dat Honda toch meer thuishoort in het rijtje Ishiaku, Milenkovic, Beslija, De Caluwé, ... (en ga zo maar door): voetballers zwaar op hun retour die op Staaien nog enkele (halve) wedstrijden rondwandelden en vervolgens schielijk de laatste uitgang van hun actieve carrière opzochten.
Honda viel - na de clash met de trainersstaf - nog een paar keer in op het WK en kon daar in het spel totaal niet meer volgen.
Dat was natuurlijk de inensiteit van een WK, akkoord. En hij scoorde uit een stilstaande fase. En ook dat is al anderhalf jaar geleden...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Dat hij de afgelopen jaren in mexico en australie speelde doet ook al niet erg goed aan de perceptie.
Anyway, toen een nederlandse journalist aan hem vroeg of er mogelijks een terugkeer inzat naar VVV of de eredivisie in het algemeen, antwoordde hij dat hij mikte op een topcompetitie, zijnde Premier League, Bundesliga of Primera Divison.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

Willems van charleroi lijkt me een goede vervanger voor tomi. Dan kan sankhon op het middenveld.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

Besiktas zou Boli willen huren met aankoopoptie.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Geel-Blauw schreef:Besiktas zou Boli willen huren met aankoopoptie.
Hij heeft nog maar 1 jaar contract.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Underdog »

Franz schreef:
fruitboerke schreef:
Kanarie1987 schreef:
lindoke schreef:Is wel al 33.
Hoe oud was Danny Boffin toen hij heer nog mooie dingen liet zien? Of cantaluppi? Da waren nog klasbakken , zelfs op die leeftijd..
Inderdaad een gemotiveerde Honda zou een dikke meerwaarde zijn voor de huidige STVV ploeg , 33 jaar is zeker nog niet versleten hé. Maar aangezien zijn leeftijd zal hij niet interessant genoeg meer zijn voor de Japanners hier met het oog op een doorverkoop .
Ik vrees dat Honda toch meer thuishoort in het rijtje Ishiaku, Milenkovic, Beslija, De Caluwé, ... (en ga zo maar door): voetballers zwaar op hun retour die op Staaien nog enkele (halve) wedstrijden rondwandelden en vervolgens schielijk de laatste uitgang van hun actieve carrière opzochten.
Honda viel - na de clash met de trainersstaf - nog een paar keer in op het WK en kon daar in het spel totaal niet meer volgen.
Dat was natuurlijk de inensiteit van een WK, akkoord. En hij scoorde uit een stilstaande fase. En ook dat is al anderhalf jaar geleden...
Met alle respect voor bovengenoemde namen, maar Honda is altijd toch echt wel een paar klassen beter geweest dan Ishiaku, Milenkovic, Beslija en Caluwé.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Boxtobox schreef:Waarom eens niet gaan polsen bij AA Gent. Lucas Schoofs en Louis Verstraete, jong, Belgisch, nog groeimarge en volgend jaar einde contract. Heb je toch al wat versterking in de breedte.
Inderdaad en wat gestalte ook
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Nill De Pauw zou op het punt staan om Zulte-Waregem te gaan verlaten voor een turks avontuur.
Waregem heeft dan nood aan belgische kwaliteit en zou Pieter Gerkens dan willen gaan halen.

Ondertussen staan we op een week van de competitiestart. Op dit moment moeten we er aan beginnen zonder diepe spits (Balongo als noodoplossing), zonder nr.10 (DeBruyn als noodoplossing) , en voor 7 van de 8 andere veldspelers hebben we géén waardige vervanger op de bank zitten. (enkel Thibault DeSmet)
Ik heb altijd gepleit voor minder kwantiteit en meer kwaliteit, maar dit is toch ongezien...
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Brys wil niet horen van een ambitie, bij deze ploeg durft hij dat niet eens uitspreken zei hij op voetbalkrant.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

het spel tussen trainer en bestuur, waarin brys altijd loyaal zal blijven aan zijn ploeg. Hopelijk wordt hij regelmatig geraadpleegd over nieuwe aanwinsten. de klok tikt ...
Plaats reactie