Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Timme »

Dmm is eigenaar veronderstel ik. Golden Palace was hoofdsponsor, maar is een paar weken geleden voorgesteld bij Antwerp.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Thestvvfan schreef:Suzuki is nog altijd niet in België?
Weet iemand of hij meetrainde bij zijn vorige club?
Suzuki arriveert maandag. Kashima antlers speelt over een halfuur thuis tegen Sagan Tosu. Suzuki zal (net als met Schmidt gebeurt is) een afscheid krijgen van supporters en spelers en staf.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Niet panikeren mannen! Tegen volgende zaterdag tegen Moeskroen is het huiswerk af en hebben we een meer dan competitieve ploeg met een bank waar zowat de hele JPL jaloers op gaat zijn. Nog een week voor de eerste wedstrijd dus nog meer dan tijd genoeg. Trouwens met de kern die we nu hebben "freewheelen" we door de competitie.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef:Niet panikeren mannen! Tegen volgende zaterdag tegen Moeskroen is het huiswerk af en hebben we een meer dan competitieve ploeg met een bank waar zowat de hele JPL jaloers op gaat zijn. Nog een week voor de eerste wedstrijd dus nog meer dan tijd genoeg. Trouwens met de kern die we nu hebben "freewheelen" we door de competitie.
Heeft letterlijk niemand gezegd en is zelfs door het Prozac forum nooit op gealludeerd geweest.

Wat het Prozac forum wel deed was de talrijk opgekomen onheilsprofeten een beetje (proberen) intomen
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:
lindoke schreef:Niet panikeren mannen! Tegen volgende zaterdag tegen Moeskroen is het huiswerk af en hebben we een meer dan competitieve ploeg met een bank waar zowat de hele JPL jaloers op gaat zijn. Nog een week voor de eerste wedstrijd dus nog meer dan tijd genoeg. Trouwens met de kern die we nu hebben "freewheelen" we door de competitie.
Heeft letterlijk niemand gezegd en is zelfs door het Prozac forum nooit op gealludeerd geweest.

Wat het Prozac forum wel deed was de talrijk opgekomen onheilsprofeten een beetje (proberen) intomen
Intomen, je moet niemand intomen, iedereen die het voetbal een beetje volgt,weet dat je met deze ploeg zwaar in de problemen komt.
Straks zullen de pijnpunten nog eens blootgelegd worden tijdens de oefenmatch.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
lindoke schreef:Niet panikeren mannen! Tegen volgende zaterdag tegen Moeskroen is het huiswerk af en hebben we een meer dan competitieve ploeg met een bank waar zowat de hele JPL jaloers op gaat zijn. Nog een week voor de eerste wedstrijd dus nog meer dan tijd genoeg. Trouwens met de kern die we nu hebben "freewheelen" we door de competitie.
Heeft letterlijk niemand gezegd en is zelfs door het Prozac forum nooit op gealludeerd geweest.

Wat het Prozac forum wel deed was de talrijk opgekomen onheilsprofeten een beetje (proberen) intomen
:kots:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Je kan op dit moment opteren voor 2 teams/opstellingen
Voor de match tegen Moeskroen

343

Steppe
Sankhon Garcia teix
Botaka Asamoah endo acolatse
Souza balongo masoudi

Of

352

Steppe
Sankhon Garcia teix
Botaka Asamoah endo acolatse
Van dessel
Souza balongo
Kanarie1987
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

Thestvvfan schreef:Je kan op dit moment opteren voor 2 teams/opstellingen
Voor de match tegen Moeskroen

343

Steppe
Sankhon Garcia teix
Botaka Asamoah endo acolatse
Souza balongo masoudi

Of

352

Steppe
Sankhon Garcia teix
Botaka Asamoah endo acolatse
Van dessel
Souza balongo
Ik zou debruyn op de 10 zetten ipv met vandessel of massoudi te beginnen . Of is debruyn gekwetst ?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:Niet panikeren mannen! Tegen volgende zaterdag tegen Moeskroen is het huiswerk af en hebben we een meer dan competitieve ploeg met een bank waar zowat de hele JPL jaloers op gaat zijn. Nog een week voor de eerste wedstrijd dus nog meer dan tijd genoeg. Trouwens met de kern die we nu hebben "freewheelen" we door de competitie.
Heeft letterlijk niemand gezegd en is zelfs door het Prozac forum nooit op gealludeerd geweest.

Wat het Prozac forum wel deed was de talrijk opgekomen onheilsprofeten een beetje (proberen) intomen
Intomen, je moet niemand intomen, iedereen die het voetbal een beetje volgt,weet dat je met deze ploeg zwaar in de problemen komt.
Straks zullen de pijnpunten nog eens blootgelegd worden tijdens de oefenmatch.
Op dit moment ben je meer degradatiekandidaat dan kandidaat linkerkolom, om al helemaal te zwijgen over PO1. Het geraamte, de as van de ploeg volledig onthoofd. De basisploeg is onvoldoende, kwaliteit in de breedte onbestaande.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef:Omdat het Belang niet weet wie de hoofdsponsor is, wil het niet zeggen dat we er geen hebben.

Truitjes worden, zonder tegenbericht, normaal dinsdag voorgesteld. Er is niemand die zijn truitjes voorstelt zonder hoofdsponsor.

Wat betreft transfers mogen we stellen dat de Japanners voor fase 1: "kern iets of wat klaar hebben vóór competitiestart", gefaald hebben.

Fase 2 is op het einde van deze transferperiode.
Ik denk eerder dat de reden dat de shirts zo laat worden voorgesteld is omdat ze nog geen hoofdsponsor hebben. En dat ze zichzelf op die manier wat tijd kopen om een oplossing te zoeken.
Nu het toch onrechtstreeks ter sprake komt: we spelen ook al onze oefenmatchen in van die onnozele trainingsoutfitjes. (zijn zelfs niet geel-blauw) Ik ben al enkele weken van mening dat dat erg amateuristisch over komt... dat zie je nu toch bij geen enkele andere club?! Zelfs niet in provinciale.
Laatst gewijzigd door STimVV op 20 jul 2019, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

@Kanarie1987

Je hebt gelijk, was de bruyn even vergeten.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

Wat betreft een eventuele hoofdsponsor. Als het DMM ook om naamsbekendheid te doen is, en dat lijkt me toch ook het geval te zijn, dan is het toch de logica zelve dat zij zelf gewoon de hoofdsponsor worden en de meest prominente plaats op borst/buik innemen.

Ik heb de truitjes deze week gezien. Op de mouw stond al een Japanse sponsor, vooraan stond er (buiten het clublogo) niets op.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Ik denk dat de meesten - buiten het prozac team - stilaan beginnen te beseffen dat we op dit moment niet staan waar we verwacht hadden te staan onder het bewind van de Japanners. Ik ben daar trouwens ook een van. Nochtans ben ik van nature een geduldig persoon. Ook ineens de reden dat ik mijn abo reeds enkele weken heb.

Neen, ik had niet verwacht dat er reeds een 7tal spelers van om en bij de 10 miljoen het stuk zouden ingelijfd worden. Maar ik had wel gedacht dat we al een 3tal weken klaar gingen zijn met een competitieve kern.

Ook begin ik meer en meer - tegen mijn verwachtingen in - te twijfelen aan de professionele/sportieve omkadering van onze Japanse eigenaars. Ook aan hun echte beweegredenen en sportieve ambities begin ik te twijfelen.

Toch wil ik ze nog steeds het voordeel van de twijfel geven en hoop ik dat het "groeifouten " zijn die ze aan het maken zijn.

Tegelijkertijd hoop ik ten zeerste dat deze "groeifouten " niet resulteren in een teleurstellend seizoen en zeker niet in een degradatie.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Underdog »

STimVV schreef:
STVV-fan schreef:Omdat het Belang niet weet wie de hoofdsponsor is, wil het niet zeggen dat we er geen hebben.

Truitjes worden, zonder tegenbericht, normaal dinsdag voorgesteld. Er is niemand die zijn truitjes voorstelt zonder hoofdsponsor.

Wat betreft transfers mogen we stellen dat de Japanners voor fase 1: "kern iets of wat klaar hebben vóór competitiestart", gefaald hebben.

Fase 2 is op het einde van deze transferperiode.
Ik denk eerder dat de reden dat de shirts zo laat worden voorgesteld is omdat ze nog geen hoofdsponsor hebben. En dat ze zichzelf op die manier wat tijd kopen om een oplossing te zoeken.
Nu het toch onrechtstreeks ter sprake komt: we spelen ook al onze oefenmatchen in van die onnozele trainingsoutfitjes. (zijn zelfs niet geel-blauw) Ik ben al enkele weken van mening dat dat erg amateuristisch over komt... dat zie je nu toch bij geen enkele andere club?! Zelfs niet in provinciale.
Laat het ons positief bekijken. Als ze pas de eerste competitiematch in de nieuwe geel-blauwe outfits spelen, zorgt dat misschien voor wat extra 'moral'.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Ik denk dat er wel een sponsor dinsdag op zal staan, gelijk met nog wat transfernieuws dat volgende week te verwachten is.
Plaats reactie