Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

STVV-fan schreef:Omdat het Belang niet weet wie de hoofdsponsor is, wil het niet zeggen dat we er geen hebben.

Truitjes worden, zonder tegenbericht, normaal dinsdag voorgesteld. Er is niemand die zijn truitjes voorstelt zonder hoofdsponsor.

Wat betreft transfers mogen we stellen dat de Japanners voor fase 1: "kern iets of wat klaar hebben vóór competitiestart", gefaald hebben.

Fase 2 is op het einde van deze transferperiode.
Op die wat ik heb gezien stond er toch nog geen hoofdsponsor op.
Nie zievere, speile!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:Niet panikeren mannen! Tegen volgende zaterdag tegen Moeskroen is het huiswerk af en hebben we een meer dan competitieve ploeg met een bank waar zowat de hele JPL jaloers op gaat zijn. Nog een week voor de eerste wedstrijd dus nog meer dan tijd genoeg. Trouwens met de kern die we nu hebben "freewheelen" we door de competitie.
Heeft letterlijk niemand gezegd en is zelfs door het Prozac forum nooit op gealludeerd geweest.

Wat het Prozac forum wel deed was de talrijk opgekomen onheilsprofeten een beetje (proberen) intomen
Intomen, je moet niemand intomen, iedereen die het voetbal een beetje volgt,weet dat je met deze ploeg zwaar in de problemen komt.
Straks zullen de pijnpunten nog eens blootgelegd worden tijdens de oefenmatch.
Inderdaad , Dit STVV heeft geen schijn van kans in eerste klasse en heeft daar zelfs niks in te zoeken momenteel. Ik begin meer en meer te vrezen dat deze club dezelfde weg op zal gaan als SK Lierse destijds. Daar was het toen ene kamelendrijver die dacht het allemaal te weten en die ging er ook een degelijke sub-topper van maken .De gevolgen hebben we allemaal kunnen zien.Hier zijn het nu Shushi fretters die denken dat ze god de vader zijn maar het is veeeeeeeel minder.Huichelaars godverdomme ! :bweik: :bweik: :bweik:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

fruitboerke schreef:... kamelendrijver ... Shushi fretters
Proficiat. Een hele meneer ben jij...
A loyal football fan only supports the shirt...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door omeloe »

Dreke schreef:
fruitboerke schreef:... kamelendrijver ... Shushi fretters
Proficiat. Een hele meneer ben jij...
Ik voorspel u scheldwoorden van een heel ander kaliber ! ;)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

Dit is de vierde transferperiode van de Japanners, en je ziet dat ze nog altijd in hetzelfde bedje ziek zijn. Er is ongetwijfeld goeie wil, maar een krachtdadig optreden ontbreekt. Ik hoor dat ook binnen de club: als men bij wijze van spreken een balpen wil kopen moet dat via verschillende tussenstations tot in Tokio, waar dan verschillende malen vergaderd wordt, en weer helemaal terug. De lijnen binnen de club zijn veel te lang en er is te veel bureaucratie, dat is een groot verschil met bijvoorbeeld Genk waar De Condé vrijheid heeft om zijn ding te doen én de competitie kent. Zelfs als er de komende weken rijkelijk te laat nog enkele versterkingen opduiken moet men bij DMM gaan inzien dat dit geen manier van werken is, en dat Tateishi en Pinto best ook wat steun krijgen van een ervaren iemand met kennis van de Belgische markt.


Ik herinner me een uitspraak van Meekers enkele weken geleden toen hij spreekgast was in "Helden" : "toen de Japanners vroegen of ik voorzitter wilde worden had ik het gevoel van 'Ik kan daar geen neen op zeggen, want anders weten die mensen niet wat ze anders moeten doen' ".
Ik denk dat dat ook een probleem was bij het onverwachte vertrek van Bormans, men had erop geteld dat die Tateishi en Pinto kon assisteren en input kon geven over de werking hier.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Ben juist gaan kijken in Beringen, slap slap en zeer slap.
Geen middenveld en geen spitsen.
Souza is voor mij ook al een flop, heeft geen enkele actie gemaakt en veel balverlies.
De ergste van allemaal is endo, loopt hopeloos verloren en kan niks met de bal.
Eén lichtpuntje gezien, Balongo, geef die jongen nog wat tijd en je gaat er plezier aan hebben.
Messi mocht van Brijs zelfs al niet meer spelen.
Jef
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 nov 2010, 18:47
Supporter van: STVV sinds 1963

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jef »

Wanneer gaan Tateishi en Pinto eens een interview geven? Nu moet die arme Meekers altijd het vuile werk doen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Net vernomen via de reporter van HLN in Beringen dat men eerstdaags de nieuwe sponsor bekend zou maken. Het zou om een heel rijk iemand gaan die eigenaar is van 3 bedrijven. Meer info heb ik niet. Inzake transfers geen nieuws aldus Filip Kevers. In zijn opzicht zouden de Japanners eens ze met nieuws naar buiten komen wel eens heel snel kunnen handelen.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door KNRI »

Jones schreef:Net vernomen via de reporter van HLN in Beringen dat men eerstdaags de nieuwe sponsor bekend zou maken. Het zou om een heel rijk iemand gaan die eigenaar is van 3 bedrijven. Meer info heb ik niet. Inzake transfers geen nieuws aldus Filip Kevers. In zijn opzicht zouden de Japanners eens ze met nieuws naar buiten komen wel eens heel snel kunnen handelen.
:Roland:? :lol:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

Er lopen al enkele maanden onderhandelingen met een Zuid-Koreaanse sponsor. Telkens weer hoor je dat het er goed uit ziet enz... , misschien dat het volgende week dan toch eindelijk eens concreet wordt.

Zou gaan om een bedrag van 1,5 miljoen Euro per seizoen, wat naar Belgische normen erg sterk is. Ter vergelijking: DCA sponsort Beerschot voor 3 seizoenen voor 227.000€ per seizoen. Brugge krijgt van Unibet 6 miljoen voor 2 seizoenen ( 3 miljoen/seizoen ).

Maar dus afwachten of het straks allemaal concreet wordt, of dat men alsnog naar alternatief moet zoeken.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Mikman schreef:Er lopen al enkele maanden onderhandelingen met een Zuid-Koreaanse sponsor. Telkens weer hoor je dat het er goed uit ziet enz... , misschien dat het volgende week dan toch eindelijk eens concreet wordt.

Zou gaan om een bedrag van 1,5 miljoen Euro per seizoen, wat naar Belgische normen erg sterk is. Ter vergelijking: DCA sponsort Beerschot voor 3 seizoenen voor 227.000€ per seizoen. Brugge krijgt van Unibet 6 miljoen voor 2 seizoenen ( 3 miljoen/seizoen ).

Maar dus afwachten of het straks allemaal concreet wordt, of dat men alsnog naar alternatief moet zoeken.
We will see
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Al heel erg vroeg circuleerden er een aantal namen die voor STVV zeker versterkingen hadden kunnen zijn. Uiteindelijk kwam er een eerste naam die niet verwacht was: Troonbeeckx. Toen al een eerste ontgoocheling bij velen.
Ik heb in het begin gezegd dat als die spelers effectief gehaald gingen worden, het een pluspunt zou zijn. Intussen is gebleken dat de Japanners nog steeds in hetzelfde bedje ziek zijn. Hoe moet Brys zich voelen? De man voelt de bui wellicht al hangen. Bij slechte resultaten is het de trainer die als eerste het gelach betaalt. Als die Suzuki komt, dan duurt het ook nog lang voor die inzetbaar is. Is dus ook een transfer die je niet echt kunt meetellen, tot hij wedstrijdfit is. Een hele tijd niet gespeeld en geen voorbereiding meegemaakt kun je niet zomaar wegsteken.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door toyotacorolla »

Wie wil sponseren bij een club met bijna lege tribunes?
Tel daarbij gehuurde transfers enz...'''''
ilovesushi
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 aug 2018, 20:52

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door ilovesushi »

De shortlist van STVV lijkt ook echt een short list. Al maanden weten we dat onze belangrijkste verdediger gaat vertrekken en dat onze andere sterkhouder daar met het jaar kwetsbaarder wordt door blessures. Als dan de eerste vervanger teveel eisen stelt en naar een rechtstreekse concurrent trekt die hier dan wel aan toegeeft of sterker onderhandelt, komt er al weken geen schot in de zaak van een tweede keuze. Ook centraal op het middenveld is Bezus al maanden weg en niet vervangen, Kamada wisten we dat zou gaan, De Sart werd ook soms hoog uitgespeeld en gaf aan te willen vertrekken, Cebaillos is minder verwacht maar was kwetsbaar en voldeed eigenlijk niet. Ook daar zou je dan een stevige lijst achter de hand moeten hebben.

Dan gaat het niet alleen over het aantal namen maar ook de juiste, welk spel wil je spelen en wie heb je daarvoor nodig. Als je een Endo bezig ziet, vol goede wil, maar is eigenlijk niet het juiste type voor de Belgische competitie. Komt waarschijnlijk beter tot zijn recht in Japan omdat het gewoonweg een totaal andere competitie is, zal ook niet voor niets international geweest zijn. Maar in 1b zou hij niet eens opvallen. Ook Schmidt en onze Vietnamese vriend lijken niet meteen waaraan we nood hebben.

Nu lijkt het dat we moeten hopen dat op de laatste dag van de transferperiode ze ons komen aanbieden wat we nodig hebben. En dat je daar dan geluk of pech mee kan hebben. Die indruk wek je naar de buitenwereld, geen duidelijke richting en te weinig overtuiging en daardoor ook te weinig overtuiging om bepaalde spelers te overhalen en mee te hebben in de plannen. Want binnen enkele dagen zien we mss een Gerkens wel kiezen voor een rechtstreekse concurrent.

Vorig jaar hebben we een ganse lijst spelers nooit gebruikt, goed gericht waren die transfers voor een groot deel niet. Nu is aantal (fitte) spelers zo laag dat je de competitiestart niet au sérieux lijkt te nemen.
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Verrekeskop »

Jones schreef:Net vernomen via de reporter van HLN in Beringen dat men eerstdaags de nieuwe sponsor bekend zou maken. Het zou om een heel rijk iemand gaan die eigenaar is van 3 bedrijven. Meer info heb ik niet. Inzake transfers geen nieuws aldus Filip Kevers. In zijn opzicht zouden de Japanners eens ze met nieuws naar buiten komen wel eens heel snel kunnen handelen.
3 bedrijven? Frituur De Smulbarak, café De Gouden Haring en een trimsalon voor poedels?
Ik zal er niet ver naast zitten, STVV kennende...
Plaats reactie