Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Volgens voetbalbelgie wordt dinsdag de volgende nieuwkomer voorgesteld, de 8e. Niet Suzuki.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Volgens voetbalbelgie wordt dinsdag de volgende nieuwkomer voorgesteld, de 8e. Niet Suzuki.
Zag het ook net.

Ik dacht dat het eerst wel over Suzuki ging, tot ik onze inkomende transfers begon te tellen.

Ik hoop op een spelmaker, iemand die met 1 pass het spel openbreekt.
Voetbalbelgië is over het algemeen wel geen betrouwbare bron als het gaat hierover.
Ironisch genoeg is het nog altijd het Belang die, als er iets nieuws te rapen valt bij STVV, degene die dat nieuws brengen.

Het kan ook zijn dat die speler dinsdag niet wordt voorgesteld, want zo zijn er nog momenten geweest bij de Japanners dat ze speler X zouden voorstel op dag Y, maar dat die uiteindelijk een paar dagen later op dag Z voorgesteld wordt

De nieuwe truikes zouden dinsdag rond 19.00 u voorgesteld worden.

We zijn allemaal in (blijde) verwachting
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 21 jul 2019, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Één echte 8 of 10 wordt hopelijk voorgesteld, we zullen afwachten ik ben lichtjes aan het hopen op die rohden.
rde
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jul 2019, 13:44

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door rde »

Jones schreef:Volgens voetbalbelgie wordt dinsdag de volgende nieuwkomer voorgesteld, de 8e. Niet Suzuki.
ook zo net gelezen, ik hoop op ervaring :geel: :blauw:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

rde schreef:
Jones schreef:Volgens voetbalbelgie wordt dinsdag de volgende nieuwkomer voorgesteld, de 8e. Niet Suzuki.
ook zo net gelezen, ik hoop op ervaring :geel: :blauw:
De Panamese Ronaldo :mrgreen:
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef:
rde schreef:
Jones schreef:Volgens voetbalbelgie wordt dinsdag de volgende nieuwkomer voorgesteld, de 8e. Niet Suzuki.
ook zo net gelezen, ik hoop op ervaring :geel: :blauw:
De Panamese Ronaldo :mrgreen:
Robben en Ribery zoeken nog een ploeg :lollig:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door zipke373 »

vdl schreef:
voetballiefhebber schreef:
rde schreef:
Jones schreef:Volgens voetbalbelgie wordt dinsdag de volgende nieuwkomer voorgesteld, de 8e. Niet Suzuki.
ook zo net gelezen, ik hoop op ervaring :geel: :blauw:
De Panamese Ronaldo :mrgreen:
Robben en Ribery zoeken nog een ploeg :lollig:
Hier zijn er nog enkele: https://www.transfermarkt.com/statistik ... osespieler :mrgreen:
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Ik lees net dat morgen de nieuwe hoofdsponsor + de nieuwe truitjes + Suzuki zullen voorgesteld worden. En misschien nog een transfer.

Ondertussen zit Hairemans nog steeds bij Antwerp waar hij nog steeds weg mag. Het is stil omtrent een eventuele overgang naar KV Mechelen.
Speelde dit weekend nog mee in de oefenmatch van Antwerp. (Scoorde + gaf assist) Is dus topfit dankzij Boloni. Meteen inzetbare belg.
Als die bij wijze van spreken morgen tekent, dan ben ik er zeker van dat Brys hem zaterdag in de basis11 zet.
Lambèrt0201
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jan 2019, 20:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Lambèrt0201 »

Knowledge Musona, heb ik zien zitten in tijdens wedstrijd STVV - Paok in Beringen.
Omringd door 3 makelaars.
Zal wel weer om huren gaan dan veronderstel ik :D
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Enkele vaststellingen ...

Tomi en Kamada zijn niet evenwaardig vervangen ...
Men heeft dat nog eens willen proberen destijds : Cantaluppi en Chimedza, en nog enkele anderen, waaronder Wilmet en Sidibe, werden van de hand gedaan, en men ging het toen proberen met hun waterdragers, die dan plots de dragers moesten worden.
Ik meen me te herinneren dat Hayen de rol van Cantaluppi moest overnemen, en Buvens die van Chimedza.
Het ging op 1 seizoen van plaats 4 naar 13, en 2 jaar later de degradatie.

Ik ga geen oordeel vellen over de nieuwkomers, omdat ik ze niet ken, net zoals jullie allemaal.
Geen zinnig woord over te zeggen, nog minder een discusse waard, daarom ook mijn lange afwezigheid.

Enkele zekerheden MOESTEN erbij, je kan niet op elke speler gokken en hopen.
Het geld is er, geen excuus daaromtrent.

Benieuwd of degenen die zo hard sprongen toen Tomi vertrok en er veel geld binnenkwam, nu nog springen.

Hopelijk is er winst tegen Moeskroen, de week erna is het naar Brugge, daar is het toch al 60 jaar niks, en daarna bekervoetbal meen ik (niet 100% zeker).
Er kan dus nog wat tijd gekocht worden, maar dan mag het niet mislopen tegen Moeskroen. In deze omstandigheden : imperatief om te winnen.
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Oxbow »

Lambèrt0201 schreef:Knowledge Musona, heb ik zien zitten in tijdens wedstrijd STVV - Paok in Beringen.
Omringd door 3 makelaars.
Zal wel weer om huren gaan dan veronderstel ik :D

Klopt, heb ik ook gezien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:Enkele vaststellingen ...

Tomi en Kamada zijn niet evenwaardig vervangen ...
Men heeft dat nog eens willen proberen destijds : Cantaluppi en Chimedza, en nog enkele anderen, waaronder Wilmet en Sidibe, werden van de hand gedaan, en men ging het toen proberen met hun waterdragers, die dan plots de dragers moesten worden.
Ik meen me te herinneren dat Hayen de rol van Cantaluppi moest overnemen, en Buvens die van Chimedza.
Het ging op 1 seizoen van plaats 4 naar 13, en 2 jaar later de degradatie.

Ik ga geen oordeel vellen over de nieuwkomers, omdat ik ze niet ken, net zoals jullie allemaal.
Geen zinnig woord over te zeggen, nog minder een discusse waard, daarom ook mijn lange afwezigheid.

Enkele zekerheden MOESTEN erbij, je kan niet op elke speler gokken en hopen.
Het geld is er, geen excuus daaromtrent.

Benieuwd of degenen die zo hard sprongen toen Tomi vertrok en er veel geld binnenkwam, nu nog springen.

Hopelijk is er winst tegen Moeskroen, de week erna is het naar Brugge, daar is het toch al 60 jaar niks, en daarna bekervoetbal meen ik (niet 100% zeker).
Er kan dus nog wat tijd gekocht worden, maar dan mag het niet mislopen tegen Moeskroen. In deze omstandigheden : imperatief om te winnen.
Ik denk toch echt dat Hayen en Buvens enkele jaren voor cantaluppi en chimedza waren hoor..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Oxbow schreef:
Lambèrt0201 schreef:Knowledge Musona, heb ik zien zitten in tijdens wedstrijd STVV - Paok in Beringen.
Omringd door 3 makelaars.
Zal wel weer om huren gaan dan veronderstel ik :D

Klopt, heb ik ook gezien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hmm Musona.. Heeft vorig jaar wel een jaar verloren op Anderlecht en Lokeren.. Als die zijn niveau van Oostende haalt, zeker en vast een meerwaarde voor ons..

Mag toch ook nog wel een beetje lengte/kracht bij in het middenveld.. Musona en Heiremans samen voorstellen en we zijn direct een niveau hoger..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

BoemBoem schreef: Ik denk toch echt dat Hayen en Buvens enkele jaren voor cantaluppi en chimedza waren hoor..
Als het over Hayen en Buvens gaat, leg ik ook eerder de link met de as Kalissa-Boffin-Mbonabucya.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Voor de volledigheid: Euvrard was de waterdrager van Cantaluppi, Buysens en Koytsch waren gehaald als vervangers. Caluwé/Christ/Tisza waren in theorie vervangers van Chimedza. De conclusie is wel de juiste: een flop.

Het hoeft niet zo'n vaart te lopen. Er is nog tijd (en in principe ook budget) om alles recht te trekken, maar dan moet men eerst en vooral wel beseffen dat er dringend iets moet gebeuren. Die "sense of urgency" mis ik momenteel, in ieder geval naar de buitenwereld toe. Hopelijk is die er intern wel. Anders is de kans reëel dat dit meer een overgangsjaar of verloren jaar zal zijn dan vorig seizoen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 22 jul 2019, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie