Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Suzuki vanaf minuut 4 kijken ...
https://www.so-net.ne.jp/antlers/en/en-news/game/67605
Alle matchen van Kashima Antlers zijn te zien op hun site
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

rde schreef:vossen kan ook veel ervaring
maar ik zou graag kistiou bij ons terug zien mag web bij zijn club heel goede speler
Vossen zou ik halen, als zijn prijskaartje niet te hoog is. Kitsiou mag inderdaad terug komen samen met charisis.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
Halenaar schreef:
Jones schreef:Musona ? Man man man, zo lang geen wedstrijd meer gespeeld. Geen super meerwaarde, wel voetbalbelg en geen gestalte vooraan; We hebben een spits met gestalte nodig, niet allemaal lilliputters vooraan
Je komt nu met deze argumenten, maar langs de andere kant kom je continu met Vossen opdraven hier, die je kan neersabelen met exact dezelfde argumenten :lol:
Musona ter vervanging van Acolatse okee. Maar diep in de spits heb je lengte tekort. Daarom Vossen of Thelin als alternatief voor een Suzuki die misschien nog niet klaar is
Jelle Vossen is een kop kleiner dan Boli.

Ik ga wel mee in uw argument om meer lengte in de ploeg te brengen en, met lengte, meer stevigheid te hebben. Iets wat pijnlijk duidelijk werd tegen PAOK.

Een voorlijn met Suzuki in de punt en Musona en Sousa daarachter. We hebben al slechter voorlijnen gehad.

Punt blijft dat je dan nog altijd niet echt iemand op de bank hebt om in te komen en het verschil te maken.

Balongo is eindelijk nog eens een voorspeler uit eigen jeugd die op rand van doorbraak staat, maar die jong mag je niet verbranden door hem te vroeg en te vaak te brengen.
Vietnamessi is een vraagteken. Ik persoonlijk heb wel het gevoel dat daar iets uit kan komen als je hem in stelling kan brengen. Dat zal alleen gebeuren als hij als een soort Kamada rond een diepe spits kan zwerven. Is voor amper ne meter 70 te zijn wel moeilijk van de bal te zetten.
Het is maar af te wachten hoe hij het niveauverschil gaat verteren.
Baltic lijkt een Junior 2 te worden, maar niet direct klaar om echt verantwoordelijkheden te nemen.
De Bruyn, dit seizoen moet zijn seizoen van de doorbraak worden. Zal de eerste matchen wel zijn kans krijgen wegens weinig alternatieven.
Heeft mooie dingen met minder mooie dingen afgewisseld in de voorbereiding, maar is duidelijk geen type Bezus. Heeft niet echt een splijtende pass.

Ik ben benieuwd wie ze hier morgenavond allemaal komen afgooien
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:
Halenaar schreef:
Jones schreef:Musona ? Man man man, zo lang geen wedstrijd meer gespeeld. Geen super meerwaarde, wel voetbalbelg en geen gestalte vooraan; We hebben een spits met gestalte nodig, niet allemaal lilliputters vooraan
Je komt nu met deze argumenten, maar langs de andere kant kom je continu met Vossen opdraven hier, die je kan neersabelen met exact dezelfde argumenten :lol:
Musona ter vervanging van Acolatse okee. Maar diep in de spits heb je lengte tekort. Daarom Vossen of Thelin als alternatief voor een Suzuki die misschien nog niet klaar is
Jelle Vossen is een kop kleiner dan Boli.

Ik ga wel mee in uw argument om meer lengte in de ploeg te brengen en, met lengte, meer stevigheid te hebben. Iets wat pijnlijk duidelijk werd tegen PAOK.

Een voorlijn met Suzuki in de punt en Musona en Sousa daarachter. We hebben al slechter voorlijnen gehad.

Punt blijft dat je dan nog altijd niet echt iemand op de bank hebt om in te komen en het verschil te maken.

Balongo is eindelijk nog eens een voorspeler uit eigen jeugd die op rand van doorbraak staat, maar die jong mag je niet verbranden door hem te vroeg en te vaak te brengen.
Vietnamessi is een vraagteken. Ik persoonlijk heb wel het gevoel dat daar iets uit kan komen als je hem in stelling kan brengen. Dat zal alleen gebeuren als hij als een soort Kamada rond een diepe spits kan zwerven. Is voor amper ne meter 70 te zijn wel moeilijk van de bal te zetten.
Het is maar af te wachten hoe hij het niveauverschil gaat verteren.
Baltic lijkt een Junior 2 te worden, maar niet direct klaar om echt verantwoordelijkheden te nemen.
De Bruyn, dit seizoen moet zijn seizoen van de doorbraak worden. Zal de eerste matchen wel zijn kans krijgen wegens weinig alternatieven.
Heeft mooie dingen met minder mooie dingen afgewisseld in de voorbereiding, maar is duidelijk geen type Bezus. Heeft niet echt een splijtende pass.

Ik ben benieuwd wie ze hier morgenavond allemaal komen afgooien
Ik vrees toch dat ik u omtrent Suzuki zal moeten ontgoochelen, die is niet speelklaar, heeft al een half jaar geen match meer gespeeld, temeer je nog een extra pion diep in de spits kan gebruiken. Thelin of Gano zou ik echt top vinden.
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Ik snap wel waarom je lengte wilt, maar op kunstgras heb ik liever spelers met snelle voetjes. De enige echte grote spits die me te binnen schiet is depoitre. Maar heel onrealistisch. Nu de vorige grotere spelers waren niet direct een succes in het verleden. Kinoshita, proswicz,...

Als je Musona binnenhaalt heb je heel wat opties voorin dan moet er enkel nog iets gehaald worden als boli vertrekt. Met Musona, Suzuki, Souza, balongo en boli zit je daar dan wel goed.

Op het middenveld is het problematisch daar heb je enkel endo Asamoah en de bruyn met als alternatieven van dessel en masoudi. Hoop ergens dat ze Makarenko en selemani (union) gaan halen.
rde
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jul 2019, 13:44

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door rde »

ze waren beter voor stef peeters terug gaan halen dat was haalbaar
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

Thestvvfan schreef:Ik snap wel waarom je lengte wilt, maar op kunstgras heb ik liever spelers met snelle voetjes. De enige echte grote spits die me te binnen schiet is depoitre. Maar heel onrealistisch. Nu de vorige grotere spelers waren niet direct een succes in het verleden. Kinoshita, proswicz,...

Als je Musona binnenhaalt heb je heel wat opties voorin dan moet er enkel nog iets gehaald worden als boli vertrekt. Met Musona, Suzuki, Souza, balongo en boli zit je daar dan wel goed.

Op het middenveld is het problematisch daar heb je enkel endo Asamoah en de bruyn met als alternatieven van dessel en masoudi. Hoop ergens dat ze Makarenko en selemani (union) gaan halen.
Ook niet vergeten dat we de helft van de matchen niet op kunstgras spelen. Dus wat lengte en body als spitsalternatief lijkt me inderdaad wel een must om ook in de kern te hebben.
rde
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jul 2019, 13:44

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door rde »

rde
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jul 2019, 13:44

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door rde »

Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door the fan »

rde schreef:ze waren beter voor stef peeters terug gaan halen dat was haalbaar
Al was het maar dat we dan tenminste 1 veldspeler zijn naam konden uitspreken... :roll:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

the fan schreef:
rde schreef:ze waren beter voor stef peeters terug gaan halen dat was haalbaar
Al was het maar dat we dan tenminste 1 veldspeler zijn naam konden uitspreken... :roll:
Allé, gij bestoeft uzelf ook niet te fel. :roll:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Leandro Rocha (Lommel) naar Eupen voor 500.000 EURO
Dries
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 jun 2019, 14:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dries »

stvvilvoorde schreef:Leandro Rocha (Lommel) naar Eupen voor 500.000 EURO
Jammer had hem graag bij ons gezien.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Geen ramp voor mij, ik betwijfel of hij het kaliber is dat we nodig hebben.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Nazon is terug hier volgens zijn Instagram.
Plaats reactie