Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

tesneusdoek schreef:Boli lijkt op het punt te staan om te vertrekken.
Ik vraag me echt af wie voor die onnozelaar geld op tafel wil leggen ....
Rap proberen iets te vangen vooraleer de desbetreffende club zijn magische vrije trap te zien krijgt.
Dat was dus zijn comeback na de hattrick .... ook alweer 20 matchen geleden,omwille van een transferitis-blessure.

:zot:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

STimVV schreef:Btw: hoe langer het duurt dat die versterkingen hier staan hoe groter mijn verwachtingspatroon komt te liggen. Ze moeten hier straks niet gaan afkomen met mannen zoals: Gladon, Vloet, Gliha, Nazon, Thalyson, Cong Phuong, Schmidt, Troonbeeckx, Mmaee, Sekine, Kinoshita, Koike, etc.
NIET HE!

Als het nog effe duurt verwacht ik niet minder dan Lukaku, Kroos, Carrasco en Mirallas! Dat hebben ze dan zelf gezocht. :fuckyou:
Ik verwacht iets als Tomi en Kamada.
Minder kan en mag niet, want dan moeten we 'zwaar gebuisd' uitreiken.
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

Brusselmans schreef:
STimVV schreef:Btw: hoe langer het duurt dat die versterkingen hier staan hoe groter mijn verwachtingspatroon komt te liggen. Ze moeten hier straks niet gaan afkomen met mannen zoals: Gladon, Vloet, Gliha, Nazon, Thalyson, Cong Phuong, Schmidt, Troonbeeckx, Mmaee, Sekine, Kinoshita, Koike, etc.
NIET HE!

Als het nog effe duurt verwacht ik niet minder dan Lukaku, Kroos, Carrasco en Mirallas! Dat hebben ze dan zelf gezocht. :fuckyou:
Ik verwacht iets als Tomi en Kamada.
Minder kan en mag niet, want dan moeten we 'zwaar gebuisd' uitreiken.
Ik verwacht niets deftigs. De (goede) spelers die bij de grote ploegen net te kort komen, zijn voor ons waarschijnlijk niet betaalbaar qua looneisen.
Bij de modale clubs vind je zeker niets beter dan wat er bij ons de laatste tijd vertrokken is. Dus ... vergeet aansluiten bij PO1, als ze kunnen spelen voor een tiende plaats mogen we ons gelukkig prijzen.
Blijf altijd met je eerste gedacht wordt al eens gezegd, had beter mijn matchen selectief gekozen op TV ipv mijn abo opnieuw te verlengen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Brusselmans schreef:
tesneusdoek schreef: Ik vraag me echt af wie voor die onnozelaar geld op tafel wil leggen ....
Rap proberen iets te vangen vooraleer de desbetreffende club zijn magische vrije trap te zien krijgt.
Dat was dus zijn comeback na de hattrick .... ook alweer 20 matchen geleden,omwille van een transferitis-blessure.

:zot:
Eigenlijk niet mee akkoord. Boli heeft eind vorig seizoen aangegeven om te willen vertrekken. Er is dan dat artikel in de gazet dat hij hetzelfde wou doen dan De Sart maar 1) er staat vanalles in de gazet tegenwoordig en 2) hij is (nog) niet vertrokken. Hij speelt het spel dus wel eerlijk.
Ik vond hem best goed invallen zaterdag, er kwam direct terug schwung in de ploeg. Die vrije trap, tsja dat is alles of niks. Garcia heeft na zijn eerste prima poging er ook eentje in de tribune gejaagd. Of zijn blessure transferitis was, dat lijkt me sterk, daar heeft hij niets mee te winnen.

Ik hoop dat hij start zaterdag
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Bij een aantal mensen zal Boli nooit in de bovenste schuif liggen. Ik weet niet wie of wat hij ooit misdaan heeft. Ik vind het in ieder geval grotendeels onterecht, want het is de laatste jaren onze enige spits geweest die telkens het gewicht van de aanval moest dragen. Sylla, Gladon, Nazon, Kinoshita, Abrahams, Gueye, Vetokele,... hebben bij elkaar opgeteld nog niet de helft van de verdienste van Boli, maar ach, c'est la vie. Je kan nooit voor iedereen goed doen.

Wat de rest betreft: het uitblijven van versterkingen is intussen een groot probleem. De amateuristische communicatie eveneens, in die mate dat men misschien eens een handboek crisiscommunicatie in de hand kan nemen. Weer werden versterkingen aangekondigd, weer volgt er niets. Men voedt op die manier zelf het ongenoegen en de frustratie. Het feit dat de mannen die beslissen in geen velden of wegen te bespeuren zijn, noch op de website, noch in de krant, noch op sociale media, noch in het straatbeeld maakt het alleen maar erger. Als alles goed gaat, boeit mij dat allemaal zo hard niet, mogen anderen gerust de honneurs waarnemen, maar nu moet er actie ondernomen worden en moeten de sterke mannen op het toneel verschijnen, niet het voetvolk. Ik heb er geen boodschap meer aan dat Botaka of Acolatse zegt dat versterking nodig is. Ik heb er geen boodschap meer aan dat Brys zegt dat versterking nodig is. Ik heb er zelfs geen boodschap meer aan dat Meekers zegt dat versterking onderweg is. Het is tijd dat de grote baas uit zijn kot komt en zijn kaarten op tafel gooit.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Trust the proces ...
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Zomertransfers 2019

Bericht door Oxbow »

Suzuki is fit doch niet speelgerechtigd... woorden Brys op persconferentie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door pat@ »

Ik snap dat er hoogspanning is door het gebrek aan nieuwe kwalitatieve spelers. De vraag is gewoon wat het had uitgemaakt dat speler x of y hier gisteren of eergisteren getekend had. Die kon je toch niet opnemen in je kern, of hoogstens voor een invalbeurt in en tegen Brugge. Dat laatste is volgens mij een reden om de 'deadline' wat op te schuiven. Want volgens mij beweegt er toch wel iets. Ik gok voor maandag op 2 versterkingen. Die kunnen dan een ganse week meetrainen om het thuis moeilijk te maken voor de Rouches. De laatste week van de transferperiode verwacht ik eveneens nog een paar versterkingen. Ik heb geen bron, het is gewoon mijn gevoel.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Oxbow schreef:Suzuki is fit doch niet speelgerechtigd... woorden Brys op persconferentie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Niet helemaal...
Brys zegt:
"Suzuki is niet speelgerechtigd en ook nog niet speelklaar. Hij is gezond, maar heeft tijd nodig op training om zich terug top te voelen. Of ik nog op Boli reken? Als hij in de selectie zit: ja, de volle honderd procent. Maar naast een mogelijke transfer is er het feit dat Yohan een heel gebrekkige voorbereiding heeft gekend door die buikspierproblemen."


Er gaat toch geen enkele club veel geld betalen voor een speler die al 6 maand op de sukkel is met buikspierproblemen?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:Trust the proces ...
Absoluut, er is ook nog geen man overboord, maar het zou fijn zijn als men het proces voor deze zomer ook eens uit de doeken zou doen en hoe dat past in het driejarenplan om PO1 te halen. Kwestie van te weten waar ik vertrouwen aan schenk. Als men kan doorduwen in een aantal dossiers kan de stemming snel omslaan, maar met het uitblijven van versterking en krakkemikkige communicatie wordt het vertrouwen op dit moment danig op de proef gesteld. Wat meer en betere communicatie zou een deel onzekerheid en frustratie weg kunnen nemen. Een paar versterkingen zouden nog beter zijn.
Laatst gewijzigd door Jacques op 01 aug 2019, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: nog een bijkomende vraag:
Waar is die 9 miljoen naartoe?
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

pat@ schreef:Ik snap dat er hoogspanning is door het gebrek aan nieuwe kwalitatieve spelers. De vraag is gewoon wat het had uitgemaakt dat speler x of y hier gisteren of eergisteren getekend had. Die kon je toch niet opnemen in je kern, of hoogstens voor een invalbeurt in en tegen Brugge. Dat laatste is volgens mij een reden om de 'deadline' wat op te schuiven. Want volgens mij beweegt er toch wel iets. Ik gok voor maandag op 2 versterkingen. Die kunnen dan een ganse week meetrainen om het thuis moeilijk te maken voor de Rouches. De laatste week van de transferperiode verwacht ik eveneens nog een paar versterkingen. Ik heb geen bron, het is gewoon mijn gevoel.

Als het voor dit weekend te vroeg was voor de nieuwkomers, dan waren ze tenminste tegen volgend weekend ingewerkt. Want als we jouw redenering doortrekken, zijn eventuele aanwinsten die volgende week zouden voorgesteld worden, pas inzetbaar tegen Antwerp.

Zaterdag had ik in gedachten dat er maandag ten minste 1 nieuwe speler zou arriveren... Wij zijn ondertussen donderdag en nog steeds niks.

Vorige week las ik dat men concrete interesse had in Peeters, maar dat Peeters Cercle verkoos boven ons. Awel, dat baart mij zorgen. Want laat ons eerlijk zijn Cercle is nu niet bepaald de meest aantrekkelijke club van België. Als je tegen ploegen als Cercle het onderspit moet delven, tja... Wat zit er in 1A van ploegen die nog minder sexy zijn dan Cercle? Eupen en Moeskroen? Ik weet ook wel dat de aantrekkelijkheid van een club voor een speler maar relatief is. Want als ploeg X 1000 euro meer betaalt dan ploeg Y, dan kiest de speler in vele gevallen voor ploeg X. Ik kan er niet bij dat je de strijd om een speler kan verliezen van Cercle Brugge. Hun tweede jaar op het hoogste niveau, in een leeg stadion spelen,... Zowel op financieel vlak als op emotioneel vlak moet je toch altijd beter doen dan hen.

En dan toch telkens mooie ambities uitspreken. "Wij mikken op een plaats in de linkerkolom, een PO1-plaats. Onze kern gaat sterker zijn dan de kern van vorig seizoen." Schijt toch uit!

Want laat ons eerlijk zijn, als dit zo verder gaat. Zit er binnen een maand nog 2000 man op de tribune en dan hoor je thuis in het rijtje ploegen: Moeskroen, Eupen,... Awel, nee merci!

Bij andere ploegen mag een sterkhouder pas vertrekken, wanneer de opvolger klaar staat. Hier zijn sterkhouders die zeven (!!!) maanden geleden vertrokken zijn, nog steeds niet fatsoenlijk vervangen.

Amateurisme ten top.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: wat zou je er van zeggen als de voorzitter van de supporters verbond samen met een delegatie eens naar het bestuur stapt en eventueel met een actie zou dreigen of gaan wij ons laten afslachten.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Haspengouw schreef:
Als het voor dit weekend te vroeg was voor de nieuwkomers, dan waren ze tenminste tegen volgend weekend ingewerkt. Want als we jouw redenering doortrekken, zijn eventuele aanwinsten die volgende week zouden voorgesteld worden, pas inzetbaar tegen Antwerp.

Zaterdag had ik in gedachten dat er maandag ten minste 1 nieuwe speler zou arriveren... Wij zijn ondertussen donderdag en nog steeds niks.

Vorige week las ik dat men concrete interesse had in Peeters, maar dat Peeters Cercle verkoos boven ons. Awel, dat baart mij zorgen. Want laat ons eerlijk zijn Cercle is nu niet bepaald de meest aantrekkelijke club van België. Als je tegen ploegen als Cercle het onderspit moet delven, tja... Wat zit er in 1A van ploegen die nog minder sexy zijn dan Cercle? Eupen en Moeskroen? Ik weet ook wel dat de aantrekkelijkheid van een club voor een speler maar relatief is. Want als ploeg X 1000 euro meer betaalt dan ploeg Y, dan kiest de speler in vele gevallen voor ploeg X. Ik kan er niet bij dat je de strijd om een speler kan verliezen van Cercle Brugge. Hun tweede jaar op het hoogste niveau, in een leeg stadion spelen,... Zowel op financieel vlak als op emotioneel vlak moet je toch altijd beter doen dan hen.

En dan toch telkens mooie ambities uitspreken. "Wij mikken op een plaats in de linkerkolom, een PO1-plaats. Onze kern gaat sterker zijn dan de kern van vorig seizoen." Schijt toch uit!

Want laat ons eerlijk zijn, als dit zo verder gaat. Zit er binnen een maand nog 2000 man op de tribune en dan hoor je thuis in het rijtje ploegen: Moeskroen, Eupen,... Awel, nee merci!

Bij andere ploegen mag een sterkhouder pas vertrekken, wanneer de opvolger klaar staat. Hier zijn sterkhouders die zeven (!!!) maanden geleden vertrokken zijn, nog steeds niet fatsoenlijk vervangen.

Amateurisme ten top.
Nagels met koppen!
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stan »

Haspengouw schreef:
pat@ schreef:Ik snap dat er hoogspanning is door het gebrek aan nieuwe kwalitatieve spelers. De vraag is gewoon wat het had uitgemaakt dat speler x of y hier gisteren of eergisteren getekend had. Die kon je toch niet opnemen in je kern, of hoogstens voor een invalbeurt in en tegen Brugge. Dat laatste is volgens mij een reden om de 'deadline' wat op te schuiven. Want volgens mij beweegt er toch wel iets. Ik gok voor maandag op 2 versterkingen. Die kunnen dan een ganse week meetrainen om het thuis moeilijk te maken voor de Rouches. De laatste week van de transferperiode verwacht ik eveneens nog een paar versterkingen. Ik heb geen bron, het is gewoon mijn gevoel.

Als het voor dit weekend te vroeg was voor de nieuwkomers, dan waren ze tenminste tegen volgend weekend ingewerkt. Want als we jouw redenering doortrekken, zijn eventuele aanwinsten die volgende week zouden voorgesteld worden, pas inzetbaar tegen Antwerp.

Zaterdag had ik in gedachten dat er maandag ten minste 1 nieuwe speler zou arriveren... Wij zijn ondertussen donderdag en nog steeds niks.

Vorige week las ik dat men concrete interesse had in Peeters, maar dat Peeters Cercle verkoos boven ons. Awel, dat baart mij zorgen. Want laat ons eerlijk zijn Cercle is nu niet bepaald de meest aantrekkelijke club van België. Als je tegen ploegen als Cercle het onderspit moet delven, tja... Wat zit er in 1A van ploegen die nog minder sexy zijn dan Cercle? Eupen en Moeskroen? Ik weet ook wel dat de aantrekkelijkheid van een club voor een speler maar relatief is. Want als ploeg X 1000 euro meer betaalt dan ploeg Y, dan kiest de speler in vele gevallen voor ploeg X. Ik kan er niet bij dat je de strijd om een speler kan verliezen van Cercle Brugge. Hun tweede jaar op het hoogste niveau, in een leeg stadion spelen,... Zowel op financieel vlak als op emotioneel vlak moet je toch altijd beter doen dan hen.

En dan toch telkens mooie ambities uitspreken. "Wij mikken op een plaats in de linkerkolom, een PO1-plaats. Onze kern gaat sterker zijn dan de kern van vorig seizoen." Schijt toch uit!

Want laat ons eerlijk zijn, als dit zo verder gaat. Zit er binnen een maand nog 2000 man op de tribune en dan hoor je thuis in het rijtje ploegen: Moeskroen, Eupen,... Awel, nee merci!

Bij andere ploegen mag een sterkhouder pas vertrekken, wanneer de opvolger klaar staat. Hier zijn sterkhouders die zeven (!!!) maanden geleden vertrokken zijn, nog steeds niet fatsoenlijk vervangen.

Amateurisme ten top.
Fiore ook naar Cercle. Had ik hier graag gezien.
Plaats reactie