Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Boxtobox schreef:Hopelijk zijn dit weer geen verzinsels van de pers. Van mij mogen de Japanner, de Koreaan en de Argentijn gerust komen. Van de twee laatsten kan je toch vrij zeker zijn dat ze een meerwaarde zullen zijn voor een ploeg als STVV.
Nu hopelijk nog twee middenvelders met gestalte waarbij er liefst een CM bij is en nog een CV.
Dan kan de trein misschien vertrekken en kan ik m’n 0/18 herzien :|
Begin maar ...
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

Brusselmans schreef:
Boxtobox schreef:Hopelijk zijn dit weer geen verzinsels van de pers. Van mij mogen de Japanner, de Koreaan en de Argentijn gerust komen. Van de twee laatsten kan je toch vrij zeker zijn dat ze een meerwaarde zullen zijn voor een ploeg als STVV.
Nu hopelijk nog twee middenvelders met gestalte waarbij er liefst een CM bij is en nog een CV.
Dan kan de trein misschien vertrekken en kan ik m’n 0/18 herzien :|
Begin maar ...
Graag !!
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

davy schreef:
Halenaar schreef:Volgens de media hebben de andere twee aanwinsten van vandaag een clausule in hun contract staan om hun aan te kopen. Als ze meevallen blijven die dus, bij een tegenvaller zijn ze weg. Ideaal eigenlijk, want nu zit je bijvoorbeeld hier nog met een Nazon en Gliha opgescheept.
Haspengouw schreef:Ik ben ook geen voorstander van spelers te gaan huren, maar huren met aankoopoptie daar kan je niks op tegen hebben. Als hij goed presteert dan hou je hem en anders laat je hem gaan. Het (financieel) risico blijft dan beperkt.
Is dat huren met aankoopoptie echt zo aantrekkelijk? Het "een jaartje proberen en pas als het meevalt kopen" lijkt mij wat té mooi. Je betaalt ook voor het huren zelf meestal een aardige som (enerkey vermeldde hier een huursom van 520000 € voor Souza). Bovendien lijken de bedragen van aankoopopties altijd aanzienlijk hoger te liggen dan wat je vandaag (en meestal ook binnen een jaar) voor die speler zou betalen, tenzij na heel uitzonderlijke prestaties (zoals Osimhen). Het valt alleszins toch op dat zo'n aankoopopties zelden gelicht worden?
Ja Sousa is nu al weggegooid geld, de jeugd krijgt zelfs de voorkeur op hem.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door nippy »

Alexis Saelemaekers en Elias Cobaut mogen Anderlecht verlaten.
Stel u voor!!!
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Boxtobox schreef:Hopelijk zijn dit weer geen verzinsels van de pers. Van mij mogen de Japanner, de Koreaan en de Argentijn gerust komen. Van de twee laatsten kan je toch vrij zeker zijn dat ze een meerwaarde zullen zijn voor een ploeg als STVV.
Nu hopelijk nog twee middenvelders met gestalte waarbij er liefst een CM bij is en nog een CV.
Dan kan de trein misschien vertrekken en kan ik m’n 0/18 herzien :|
Botaka zei gisteren in Sports Late Night dat de Japanner en Koreaan deze week aansluiten op training. Over die Argentijn werd niet gesproken.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

nippy schreef:Alexis Saelemaekers en Elias Cobaut mogen Anderlecht verlaten.
Stel u voor!!!
Dromen zijn bedrog, die zijn niet te huur.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

voetballiefhebber schreef:
Boxtobox schreef:Hopelijk zijn dit weer geen verzinsels van de pers. Van mij mogen de Japanner, de Koreaan en de Argentijn gerust komen. Van de twee laatsten kan je toch vrij zeker zijn dat ze een meerwaarde zullen zijn voor een ploeg als STVV.
Nu hopelijk nog twee middenvelders met gestalte waarbij er liefst een CM bij is en nog een CV.
Dan kan de trein misschien vertrekken en kan ik m’n 0/18 herzien :|
Botaka zei gisteren in Sports Late Night dat de Japanner en Koreaan deze week aansluiten op training. Over die Argentijn werd niet gesproken.
Ik hoop het en ga er vanuit zei hij.
Belangrijke nuance. Hij weet het dus nog niet zeker.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

vdl schreef:
nippy schreef:Alexis Saelemaekers en Elias Cobaut mogen Anderlecht verlaten.
Stel u voor!!!
Dromen zijn bedrog, die zijn niet te huur.
Ik denk dat je ze beide nooit hebt onder de 10miljoen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

BoemBoem schreef:
vdl schreef:
nippy schreef:Alexis Saelemaekers en Elias Cobaut mogen Anderlecht verlaten.
Stel u voor!!!
Dromen zijn bedrog, die zijn niet te huur.
Ik denk dat je ze beide nooit hebt onder de 10miljoen..
Zijn nochtans geen 5 miljoen waard samen :lol:

Cobbaut zou een leuke transfer zijn, ik heb zijn naam al een paar keer gedropt hier. Iets te min voor een topploeg, maar voor ons is dat gewoon een goede voetballer. Kan zowel op de cv als de LB spelen.

Aan Saelemakers is nog best veel werk, vooral defensief. Is naar het schijnt ook niet de slimste van de klas. Bijzonder leuke speler, maar ik zie in hel niet de onmiddellijke meerwaarde, wel op termijn nadat hij gekneed is door de technische staf.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door pat@ »

Halenaar schreef:
BoemBoem schreef:
vdl schreef:
nippy schreef:Alexis Saelemaekers en Elias Cobaut mogen Anderlecht verlaten.
Stel u voor!!!
Dromen zijn bedrog, die zijn niet te huur.
Ik denk dat je ze beide nooit hebt onder de 10miljoen..
Zijn nochtans geen 5 miljoen waard samen :lol:

Cobbaut zou een leuke transfer zijn, ik heb zijn naam al een paar keer gedropt hier. Iets te min voor een topploeg, maar voor ons is dat gewoon een goede voetballer. Kan zowel op de cv als de LB spelen.

Aan Saelemakers is nog best veel werk, vooral defensief. Is naar het schijnt ook niet de slimste van de klas. Bijzonder leuke speler, maar ik zie in hel niet de onmiddellijke meerwaarde, wel op termijn nadat hij gekneed is door de technische staf.
Dat is inderdaad zo, zeker wanneer de aangekondigde Aziaten (huur met optie aankoop) daadwerkelijk komen lijkt het mij wel voldoende voor die posities. Een Cobbaut is volgens mij ook geen prioriteit, maar zou zeker welkom zijn aangezien we daar niet zo dik zitten qua bezetting.
Het is nu vooral een feit dat er centraal achteraan en op het middenveld nog een pionnetje bij mag komen. Met Garcia die ook weer rap gekwetst raakt en een Tex op leeftijd kan er daar nog heel wat mislopen. Op het middenveld moet er zeker wat bij nu Endo vertrekt, daar was het ook met Endo en De Bruyn al een gebrek aan kwaliteit. Laatstgenoemde lijkt mij ook meer een man met kwaliteiten om een prima invalbeurt te maken, niet om de ploeg iedere match op sleeptouw te nemen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Men zou interesse hebben in deze verdediger
https://www.transfermarkt.nl/dario-del- ... ler/110475
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stan »

Henri is de man schreef:Men zou interesse hebben in deze verdediger
https://www.transfermarkt.nl/dario-del- ... ler/110475
https://www.youtube.com/watch?v=0176j8F_TaI
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Stan schreef:
Henri is de man schreef:Men zou interesse hebben in deze verdediger
https://www.transfermarkt.nl/dario-del- ... ler/110475
https://www.youtube.com/watch?v=0176j8F_TaI
Heeft vorig seizoen heel weinig gespeeld in de Serie B, veel minder dan de jaren voordien. Zijn afgelegd parcours lijkt zeer hard op dat van Garcia. Komen alle twee van Juventus en werden een aantal jaren uitgeleend aan ploegen uit de Serie B.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Volgens HBVL blijven ze hopen op Sinani...
Als Endo weg gaat moet hij ook vervangen worden
Plaats reactie