Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tesneusdoek »

supporter viktor schreef:Volgens stvv. Eng op Instagram heeft stvv een bod gedaan op jhonny Lucas. Een talentvolle 19 jarige verdedigende middenvelder. Heeft al een aantal caps bij de u19 van Brazilië. Het zou om een bod gaan van 1 miljoen euro.


https://www.transfermarkt.nl/jhonny-luc ... ler/540990

Volgens dit artikel, van 12 juni 2019, tekende hij onlang bij het managementbureau (P&P Management) dat ook Lukaku vertegenwoordigt, in de hoop om zo snel mogelijk naar Europa te kunnen.

Zijn club probeerde hem begin dit jaar zonder succes aan Braga uit Portugal te verkopen en hoopt 4 miljoen EURO voor hem te krijgen om de financiële putten te vullen. Hij is einde contract in 2020.

Er wordt verder nog gezegd dat hij dit seizoen slechts 3 wedstrijden speelde voor zijn huidige club (PARANA), waardoor hij zijn plaats in de Braziliaanse jeugdploeg verloor, en dat deze situatie zo snel mogelijk moet opgelost worden, zodat hij niet nog meer waarde verliest.

https://www.gazetadopovo.com.br/esporte ... do-parana/
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

STimVV schreef:
miel schreef:
STimVV schreef:Ondertussen heeft Selemani ambras bij Union omdat hij weg wil. Hij mocht niet meetrainen. Antwerp, Gent, Charleroi en Mechelen willen hem.
Het is toch ongelooflijk dat wij voor zo iemand geen interesse zouden tonen?
Meteen inzetbaar, kan de hele flank doen, komt niet vd andere kant vd wereld, die staat 1 dag later in Brys zijn basisploeg op de positie van Acolatse. Dan kan DeSmet de positie van Garcia overnemen, die wééral een spierblessure heeft. De 3e keer op een dik half jaar tijd.
Ma nee zenne... Tateishi zit weer in Japan te kloten. :roll:
Jij doet nu precies of Selemani met een vingerknip van ons zou zijn , en dat de anderen hem ineens niet meer zouden willen .
Laat staan dat Union bereid zou zijn om aan een transfer mee te werken
Ik zou als ik u was toch eens gaan soliciteren als technisch directeur , voor iemand die dat allemaal zo gemakkelijk geregeld krijgt zal er zeker een plaats zijn .
Jij in Europa , Tateishi in Azie :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
Lees nog es opnieuw Miel, lees nog es opnieuw. :roll:
...
Ik zeg dat ik niet begrijp dat wij geen interesse zouden hebben in dergelijke speler. Als wij interesse zouden hebben in spelers die al actief zijn in Belgie zou je daar geruchten van opvangen. Nu hoor je al weken niks. Laat staan dat ze iets afronden.
Tateishi moet het weer zo ver mogelijk gaan zoeken, bij spelers die dan weer weken of maanden tijd nodig hebben. Spelers die in Belgie actief zijn horen niet tot zn prioriteit.
Je hebt wel gelijk over het feit dat ze asap een technisch directeur moeten gaan halen voor de belgische en europese markt. :|
Volgens mij was er wel degelijk interesse in een aantal spelers die in Belgie actief zijn
Maar ze moeten willen komen , aan een aanvaarbare prijs .
Zo veel spelers uit de jpl die een meerwaarde zijn en weg mogen zijn er niet , in dat geval zullen er meerdere ploegen zijn die interesse hebben , die dan de prijs opvoeren en de speler in kwestie prijs kwaliteit niet meer interessant is .
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

supporter viktor schreef:Volgens stvv. Eng op Instagram heeft stvv een bod gedaan op jhonny Lucas. Een talentvolle 19 jarige verdedigende middenvelder. Heeft al een aantal caps bij de u19 van Brazilië. Het zou om een bod gaan van 1 miljoen euro.


https://www.transfermarkt.nl/jhonny-luc ... ler/540990
Wij scouten echt op lengte geloof ik, alles boven de 1.80m word afgescout
Kanarie1987
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

De transfers ... Het wordt erger met de dag.. Vaste waardes hebben we nodig , ervaren mannen .. Jonge gasten met wat talent hebben we al genoeg .. Balongo, massoudi, vandessel, Desmet.. Het is tijd voor 3 a 4 man met wat wedstrijden op de teller .. Ik begin mijn moed te verliezen met welke namen ik hier de laatste tijd lees...
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bink »

en ondertussen bezus, desart, cebbalos en laatst endo in het middenveld weg en niemand in de plaats
ze moeten nog minstens 3 middenvelders en 1 centrale achterspeler halen
verkopen/verhuren op een paar dagen
bijhalen duur maanden en of ze komen,onbegrijpelijk
ze gingen niet huren maar toch wel
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

supporter viktor schreef:Volgens stvv. Eng op Instagram heeft stvv een bod gedaan op jhonny Lucas. Een talentvolle 19 jarige verdedigende middenvelder. Heeft al een aantal caps bij de u19 van Brazilië. Het zou om een bod gaan van 1 miljoen euro.


https://www.transfermarkt.nl/jhonny-luc ... ler/540990
Wie beheert dat kanaal vraag ik mij af? Is iets onofficieels....
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Ik denk dat het een understatement is om te zeggen dat het nog een spannend anderhalve week van de transfermarkt wordt.
supporter viktor
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jul 2019, 22:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door supporter viktor »

Renard schreef:
supporter viktor schreef:Volgens stvv. Eng op Instagram heeft stvv een bod gedaan op jhonny Lucas. Een talentvolle 19 jarige verdedigende middenvelder. Heeft al een aantal caps bij de u19 van Brazilië. Het zou om een bod gaan van 1 miljoen euro.


https://www.transfermarkt.nl/jhonny-luc ... ler/540990
Wie beheert dat kanaal vraag ik mij af? Is iets onofficieels....




Geen idee... Vraag ik mij ook af.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

miel schreef: Volgens mij was er wel degelijk interesse in een aantal spelers die in Belgie actief zijn.
Bron?
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:
vdl schreef:De zuid Koreaan wil niet naar ons komen en de deal met Ito loopt op financiële zaken vast.
Op training opgevangen?
Ik train niet meer :lol:
Die kans was vrij groot ja :lollig:

Maar die info heb je op de training van STVV opgevangen van een redelijk betrouwbare bron?
Want zoals je merkt is er hier al iemand die daar op springt en die "info" gebruikt om nog eens los te gaan.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Na een leuk weekend, drie nieuwe spelers werden aangekondigd, winst tegen Standard,... Begint het aangenaam gevoel toch weer weg te ebben. We verloren Endo, in tegenstelling tot vele anderen vond ik dat wel een nuttige speler en we lijken maar één van de drie aangekondigde spelers effectief aan te trekken. De timing van de zogezegde transfers kwam het bestuur wel erg goed uit. Wat ik wel bizar vind is dat Brys in een interview aangaf dat Lee en Ito snel de kern zouden vervoegen... We zijn ondertussen toch alweer een aantal dagen verder en ze zijn er nog steeds niet, de laatste berichtgeving hieromtrent is dan ook allesbehalve positief.

Het lijkt er sterk op dat wij Antwerp gaan bekampen met een zwakkere ploeg dan vorige zondag. García twijfelachtig en Endo weg. Hopelijk kan men Sankhon recupereren. Wij kregen er een spits bij, maar zolang Boli hier rond loopt zal hij wel starten. Met andere woorden kwam er een extra pion bij op een positie waar het niet problematisch was.

De laatste weken/maanden zijn, om het zacht uit te drukken, ontgoochelend. Zeer jammer!
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Haspengouw schreef:Na een leuk weekend, drie nieuwe spelers werden aangekondigd, winst tegen Standard,... Begint het aangenaam gevoel toch weer weg te ebben. We verloren Endo, in tegenstelling tot vele anderen vond ik dat wel een nuttige speler en we lijken maar één van de drie aangekondigde spelers effectief aan te trekken. De timing van de zogezegde transfers kwam het bestuur wel erg goed uit. Wat ik wel bizar vind is dat Brys in een interview aangaf dat Lee en Ito snel de kern zouden vervoegen... We zijn ondertussen toch alweer een aantal dagen verder en ze zijn er nog steeds niet, de laatste berichtgeving hieromtrent is dan ook allesbehalve positief.

Het lijkt er sterk op dat wij Antwerp gaan bekampen met een zwakkere ploeg dan vorige zondag. García twijfelachtig en Endo weg. Hopelijk kan men Sankhon recupereren. Wij kregen er een spits bij, maar zolang Boli hier rond loopt zal hij wel starten. Met andere woorden kwam er een extra pion bij op een positie waar het niet problematisch was.

De laatste weken/maanden zijn, om het zacht uit te drukken, ontgoochelend. Zeer jammer!
Stel u voor dat we de wedstrijd tegen Standard verloren hadden... Ik denk dat er al ruiten gesneuveld waren op Stayen :geelblauw:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Haspengouw schreef:Na een leuk weekend, drie nieuwe spelers werden aangekondigd, winst tegen Standard,... Begint het aangenaam gevoel toch weer weg te ebben. We verloren Endo, in tegenstelling tot vele anderen vond ik dat wel een nuttige speler en we lijken maar één van de drie aangekondigde spelers effectief aan te trekken. De timing van de zogezegde transfers kwam het bestuur wel erg goed uit. Wat ik wel bizar vind is dat Brys in een interview aangaf dat Lee en Ito snel de kern zouden vervoegen... We zijn ondertussen toch alweer een aantal dagen verder en ze zijn er nog steeds niet, de laatste berichtgeving hieromtrent is dan ook allesbehalve positief.

Het lijkt er sterk op dat wij Antwerp gaan bekampen met een zwakkere ploeg dan vorige zondag. García twijfelachtig en Endo weg. Hopelijk kan men Sankhon recupereren. Wij kregen er een spits bij, maar zolang Boli hier rond loopt zal hij wel starten. Met andere woorden kwam er een extra pion bij op een positie waar het niet problematisch was.

De laatste weken/maanden zijn, om het zacht uit te drukken, ontgoochelend. Zeer jammer!
Sankhon is gelukkig al terug fit, maar of die al een heel wedstrijd aan kan, dat weet ik niet.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:
vdl schreef:
STVV-fan schreef:
vdl schreef:De zuid Koreaan wil niet naar ons komen en de deal met Ito loopt op financiële zaken vast.
Op training opgevangen?
Ik train niet meer :lol:
Die kans was vrij groot ja :lollig:

Maar die info heb je op de training van STVV opgevangen van een redelijk betrouwbare bron?
Want zoals je merkt is er hier al iemand die daar op springt en die "info" gebruikt om nog eens los te gaan.
Van iemand van de staf ja.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Dreke schreef:
miel schreef: Volgens mij was er wel degelijk interesse in een aantal spelers die in Belgie actief zijn.
Bron?
Het was een antwoord op de post van STimVV
Hij stelde dat er geruchten zouden zijn als ze met spelers bezig waren uit de Belgische competitie
Mijn bron zijn dus die zelfde geruchten , of ben ik mis dat er volgens die geruchten contacten waren met Schoofs en Gerkens ?
Plaats reactie