Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Natuurlijk heeft Suzuki heimwee, komt van de beste ploeg van Azië naar fc kwakkel en ziet ze elke week verliezen,de veer is dan ook gebroken toen hem geen invalbeurt werd gegund tegen Standard.
Die man was een grote ster in Azië, en je behandeld hem zo niet,Brijs moet wel wat meer psycholoog gaan worden,vorig seizoen net hetzelfde met Buya.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Stvv_eng schreef:Ligt vooral aan zijn club Parana. Denk dat ze hem niet kwijt willen en vandaar dat die uit de selectie was gezet. Maar bij voetbal weet je nooit of het nog goed zal komen of niet.
Dat em dan maar een Desart-ke doet. Dan staan wij eens voor een keer aan de goeie kant.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

vdl schreef:Natuurlijk heeft Suzuki heimwee, komt van de beste ploeg van Azië naar fc kwakkel en ziet ze elke week verliezen,de veer is dan ook gebroken toen hem geen invalbeurt werd gegund tegen Standard.
Die man was een grote ster in Azië, en je behandeld hem zo niet,Brijs moet wel wat meer psycholoog gaan worden,vorig seizoen net hetzelfde met Buya.
Op speeldag twee uw veer al breken omdat ge niet moogt invallen nadat ge al meer dan een half jaar geen competitieve wedstrijd meer gespeeld hebt? Dat is dan ook niet bepaald goede kwaliteit van veren...
Het zullen gewoon wat aanpassingsproblemen zijn: nieuw land, nieuwe cultuur, eventueel een taalprobleem (hoe zit het met zijn Engels?). Het zal noch de eerste, noch de laatste zijn. Thuis blijven lijkt me wel geen goede zaak. Het zal het niet beter gaan door op je kamertje te zitten kniezen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Filipoviç »

Andy schreef:Suzuki heeft dus last van heimwee volgens het BVL. Ik kan dat ergens wel begrijpen. Hoe groot moet de impact wel niet zijn als jonge jongen in een ander continent? Dat is toch een groot probleem. Ze komen hier alleen aan want hebben vaak nog niet hun eigen gezin zoals bij oudere spelers. Iemand een oplossing?
Als je last hebt van heimwee, ga dan niet naar het buitenland.!

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Ge kunt dat toch niet op voorhand weten? :?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

@STVV_ENG: je bron gaat toch snel weten wie je bent? Ga je dan nog wel info krijgen of zit die er niet mee in?
Binnen de club gaan ze immers ook snel weten wie het "lek" is...
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Mijn bron weet zeker wie ik ben we sturen elkaar heel de dag door berichten :lol:
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Kan het nog zotter? Nu traint er ene niet mee omdat hij heimwee heeft. Ja, zeg.
Misschien moet Suzuki eens de prachtige streek verkennen, te voet, met de fiets of de vespa.
Heeft iemand hem al het doorkijkkerkje van Borgloon en bijhorend panorama laten zien? Worden die Aziaten doorgaans lyrisch van en dan gaat ie er ongetwijfeld opnieuw snel invliegen op training. :)
Schimpen steunt STVV
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

Stvv_eng schreef:Mijn bron weet zeker wie ik ben we sturen elkaar heel de dag door berichten :lol:
Vraag eens aan uw bron of ze niet Jackson Muleka kunnen gaan halen bij TP Mazembe :)
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

Hoop dat Eduardo Bauermann transfer terug op de rails komt, van alle transfers leek deze me de beste en Suzuki dan, maar nja dat is nu afwachten hoe dat gaat uitkeren.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

STimVV schreef:Ivm Ito:
Vergis je niet... Hamburg speelde vorig seizoen in de duitse 2e klasse. Ito haalde daar de laatste maanden met moeite de bank. Sinds oktober mocht hij er eigenlijk niet meer mee spelen.
Dan is 1miljoen toch echt veel geld? Voor dat geld haal je hier in Belgie ook een meerwaarde met een kleiner risicogehalte, denk ik dan. Selemani bijvb... Voor een japanse speler kan blijkbaar wat meer...
Hij zal wel iets kunnen, maar ik zie niet in op welke positie Brys hem gaat zetten in zijn systeem.... lijkt me niet het type die een hele flank voor zich kan nemen, inclusief verdedigen. En het lijkt ook geen 2e spits, noch nr10.
Gaat den deze beter zijn dan Sekine? T'is te hopen voor dat geld...
In de media stond dat de prijs voor Selemani rond de 2 miljoen lag
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

AirMontella schreef:
Stvv_eng schreef:Mijn bron weet zeker wie ik ben we sturen elkaar heel de dag door berichten :lol:
Vraag eens aan uw bron of ze niet Jackson Muleka kunnen gaan halen bij TP Mazembe :)
Voor transferverzoeken moet ge bij Tateishi zijn :lol:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

Stand van zaken:

Uitgaande transfers - Vervangen door

Bezus - Vloet (alweer weg) - Sinani?
De Norre - Gliha (alweer weg) - De Smet
Tomiyasu - ???
Endo - ???
De Sart - Jhonny Lucas
Thallyson - Wolke Janssens (in theorie)
Ceballos - Allan Sousa
Kinoshita - Balongo
Pirard - Schmidt
Sekine - Ito
Sylla - Colidio
Kamada - Suzuki


Extra aanwinsten die ik niet als 'vervangers van' tel:
Van Dessel
Masoudi
Cong Phuong Nyugen
Troonbeeckx

Bezus is nog steeds niet vervangen, zijn vervanger is een transfer die al weken hangende is, maar nog steeds niet afgerond.
De Norre is nu vervangen door De Smet, dat vind ik een goeie vervanger. Jong, Belgisch en potentieel.
Tomiyasu is nog niet vervangen en transfer van Bauermann zou dat moeten oplossen, maar die is nu blijkbaar afgeketst.
Endo is (nog) niet vervangen, hier zou die Argentijn van Cagliaro mogelijk een optie zijn.
De Sart lijkt me, in theorie, degelijk vervangen door Jhonny Lucas (ALS die bevestigt).
Thallyson had nooit waarde voor STVV en op zijn positie liggen er mogelijkheden voor d eomgeschoolde Wolke Janssens als backup.
Ceballos is vervangen door Allan Sousa, die laatste moet zich nog bewijzen.
Kinoshita is in eigen huis vervangen door Balongo. Kan ik mee leven
Pirard is vervangen door Schmidt => verbetering
Sekine vervangen door Ito. Af te wachten, verschil is wel dat het nu om een aankoop gaat ipv huur. Maar kan mogelijk meevallen.
Sylla vervangen door Colidio. Als die laatste zijn reputatie bevestigt en zich al werkend doorzet, kan dat een verbetering zijn.
Kamada vervangen door Suzuki. Afwachten... Aanpassingsproblemen strooien momenteel roet in het eten. Maar in theorie zou dit ok moeten zijn.

Conclusie:
Nog een nummer 10 nodig. Sinani?
Vervanger voor Tomiyasu nodig.
Vervanger Endo nodig

Maar vooral... de meeste nieuwkomers moeten nog bevestigen en integreren. Het zou dan ook niet slecht zijn als de beoogde vervangers van Tomiyasu en Endo spelers zijn die de competitie kennen en fit zijn...
En dan is er nog het geval Boli. In het beste geval blijft die. Indien hij vertrekt moet hij degelijk vervangen worden... Maar de tijd tikt verder.

Veel spelers zijn vervangen, dus in het beste geval is er een status quo. Maar om te zeggen dat we versterkt zijn... Dan moet er eerst nog héél wat water naar de zee vloeien.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Van geen enkele wissel in bovenstaande post buiten
Pirard - Schmidt
Thallyson - Wolke Janssens (in theorie)
weet je op dit moment of ze überhaupt een evenwaardige, laat staan verbeterde, vervanger zijn.
Gokken noem ik dat bijna! Of ze moeten zeer goed kunnen scouten en inschatten.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Krisaias »

kenniksvanvoetbal schreef:Hebbe ze het jaar daarna Fazekas niet binnengehaald?
Fazekas was 1984-1985. Kwam de middencirkel bijna niet uit, maar zijn schitterende passes en vrije trappen brachten ons wel tot in de eindronde :-)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie