Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

STVV-fan schreef:
AirMontella schreef:
bert1924 schreef:Volgens Pinto vrijdop de training zouden er nog 5 spelers bijkomen.Met De Ridder en de speler van Dortmund blijven er nog drie te gaan.
Op training gehoord vandaag:De vriend van Suzuki,Shoma Doi zou ook komen.Indien dit waar is hebben wij onze nr 10,een zeer goede!!!!
Van wie gehoord op training? Iemand van de club?
Andrei Pinto, is de persoon die over de contracten gaat.

@ Bert: Indien waar (en waarom zou jij of Pinto daarover liegen) hebben wij, indien fit, een aanvallende driehoek die de potentie heeft alles kapot te spelen in België!!!!
Steve De Ridder mag dan mooi voor elke match de schoenen van Doi oppoetsen en hem rustig op de bank gaan placeren! :drunk: :beer: :drunk:
Ik weet wie Pinto is ;)

Maar Bert heeft vrijdag met Pinto gesproken (over die 5 spelers). De info van Shoma Doi heeft hij vandaag op training gehoord, maar staat niet bij van wie.
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

AirMontella schreef:
STVV-fan schreef:
AirMontella schreef:
bert1924 schreef:Volgens Pinto vrijdop de training zouden er nog 5 spelers bijkomen.Met De Ridder en de speler van Dortmund blijven er nog drie te gaan.
Op training gehoord vandaag:De vriend van Suzuki,Shoma Doi zou ook komen.Indien dit waar is hebben wij onze nr 10,een zeer goede!!!!
Van wie gehoord op training? Iemand van de club?
Andrei Pinto, is de persoon die over de contracten gaat.

@ Bert: Indien waar (en waarom zou jij of Pinto daarover liegen) hebben wij, indien fit, een aanvallende driehoek die de potentie heeft alles kapot te spelen in België!!!!
Steve De Ridder mag dan mooi voor elke match de schoenen van Doi oppoetsen en hem rustig op de bank gaan placeren! :drunk: :beer: :drunk:
Ik weet wie Pinto is ;)

Maar Bert heeft vrijdag met Pinto gesproken (over die 5 spelers). De info van Shoma Doi heeft hij vandaag op training gehoord, maar staat niet bij van wie.
my bad ;)
Opwinding over eventuele komst van Shoma Doi werd mij efkes teveel, en dat met die hits... :cool: :D
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1426
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door zipke373 »

STimVV schreef:Enkele Lokerse reacties ivm De Ridder:

van Gonzalo:
"De Ridder traint vandaag een eerste keer mee met STVV. No offense, maar die hebben toch geen enkele wedstrijd van hem gezien het laatste jaar? Anders trek je die toch nooit aan?"

van forever 282:
"Bey Bey steven deridder . Ik ben blij"

vanop:
https://sportingshoutbox.be/
Tja, heb ook mijn twijfels omtrent De ridder, maar hetzelfde soort reacties krijg je hier als je morgen Boli verkoopt...
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door droopy »

Angban werd ook gesignaleerd op Stayen tijdens de beloftenmatch van gisteren

Zou nog op zoek zijn naar een club

Kwam hij zijn diensten aanbieden???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Missé-Missé »

zipke373 schreef:
STimVV schreef:Enkele Lokerse reacties ivm De Ridder:

van Gonzalo:
"De Ridder traint vandaag een eerste keer mee met STVV. No offense, maar die hebben toch geen enkele wedstrijd van hem gezien het laatste jaar? Anders trek je die toch nooit aan?"

van forever 282:
"Bey Bey steven deridder . Ik ben blij"

vanop:
https://sportingshoutbox.be/
Tja, heb ook mijn twijfels omtrent De ridder, maar hetzelfde soort reacties krijg je hier als je morgen Boli verkoopt...
Met de nuance dat De Ridder bij de B-kern van de 3e laatste in 1B zit en Boli dragende speler in 1A is...
Andy
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 jun 2011, 09:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Andy »

Denk niet dat Angban nog op zoek is naar een club. Fc Metz betaalde 6milj Euro en heeft daar al 3 wedstrijden achter de rug.
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

droopy schreef:Angban werd ook gesignaleerd op Stayen tijdens de beloftenmatch van gisteren

Zou nog op zoek zijn naar een club

Kwam hij zijn diensten aanbieden???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat een zever dat er soms verkondigd word...
Angban stond de voorbije 2 competitiematchen in de ligue 1 gewoon in de basis bij Metz.
Op 17 augustus tegen Monaco.
En op 24 augustus tegen Angers.

Net hetzelfde ivm Shoma Doi.
Iemand doet hier een volledige verkeerde interpretatie van een artikel over het feit de beste vriend van Suzuki naar hier komt omdat hij geen familie heeft die hem kan vergezellen. En dat is dan een roddel die tot bij de trainingswatchers geraakt... :roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6726
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Ik denk we bij De Ridder vooral moeten hopen dat die op voorspraak van Brys is gekomen. Dan zal hij er wel wat in zien (of hij is\was de wanhoop nabij). Anders effectief een moeilijk te verklaren transfer. On verra.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door droopy »

Andy schreef:Denk niet dat Angban nog op zoek is naar een club. Fc Metz betaalde 6milj Euro en heeft daar al 3 wedstrijden achter de rug.
Ok
Dan hebben ze mij weer iets wijsgemaakt



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Brys heeft misschien gezegd over een buitenlandse speler van een laag niveau die ze willen halen: 'Man man man, dan kunt ge evengoed Steve De Ridder in Lokeren gaan halen'. En dan voegden de Japanners de daad bij het woord :mrgreen:
BoemBoem
Berichten: 2953
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef:Brys heeft misschien gezegd over een buitenlandse speler van een laag niveau die ze willen halen: 'Man man man, dan kunt ge evengoed Steve De Ridder in Lokeren gaan halen'. En dan voegden de Japanners de daad bij het woord :mrgreen:
Wel...
Dit is voorlopig de beste redenering die ik al gelezen of gehoord heb :lol:..

We zien wel! :cool:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door toyotacorolla »

Zij men dat van De Petter ook niet toen die gehaald werd.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Missé-Missé »

toyotacorolla schreef:Zij men dat van De Petter ook niet toen die gehaald werd.
Ik vond dat toen en ben dat altijd blijven vinden.. ondanks zijn verkiezing tot speler van het jaar. :D
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV Freakje »

Volgens Di Marzio is Lee Seung-Woo alsnog op weg naar Stayen. Nochtans leek het erop dat de transfer van de Zuid-Koreaan definitief afgesprongen was, maar klaarblijkelijk hebben alle akkoorden nu toch nog een akkoord gevonden. De 21-jarige flankaanvaller maakt definitief de overstap van Hellas Verona.
Lee genoot zijn jeugdopleiding bij FC Barcelona en gold er destijds ook als een toptalent. In 2017 vertrok hij echter naar Hellas Verona, maar daar brak hij niet helemaal door. Afgelopen seizoen kwam hij er 26 keer in actie, waarin hij één keer scoorde.

bron 17uur geplaatst:http://www.voetbalnieuws.be/news/439888 ... -barcelona
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door toyotacorolla »

Een beetje karakter in de ploeg kan zeker geen kwaad.
Plaats reactie