Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Wat ik van hem op youtube gezien heb lijkt die Lee Seung-Woo eerder een 10 dan een flankspeler. Ik denk trouwens dat de Japanners hem willen halen voor op die positie te spelen. Lijkt een vinnig spelertje met heel wat techniek. Loopt alleen te veel met de bal aan de voet maar dat zal hij in de JPL wel rap afleren als hij een paar keer ondersteboven wordt geknald door een centrale verdediger van 1m90 en 95 kilo :lol:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

lindoke schreef:Wat ik van hem op youtube gezien heb lijkt die Lee Seung-Woo eerder een 10 dan een flankspeler. Ik denk trouwens dat de Japanners hem willen halen voor op die positie te spelen. Lijkt een vinnig spelertje met heel wat techniek. Loopt alleen te veel met de bal aan de voet maar dat zal hij in de JPL wel rap afleren als hij een paar keer ondersteboven wordt geknald door een centrale verdediger van 1m90 en 95 kilo :lol:
Straf dat ze hem toch nog hebben kunnen overhalen (al geloof ik het pas als het effectief op onze website staat).
Zou zijn transfer kaderen in het verhaal omtrent de Zuid-Koreaanse sponsor?

Wat is daar trouwens van? STVV_Eng? Niks van gehoord?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Vouch schreef:
lindoke schreef:Wat ik van hem op youtube gezien heb lijkt die Lee Seung-Woo eerder een 10 dan een flankspeler. Ik denk trouwens dat de Japanners hem willen halen voor op die positie te spelen. Lijkt een vinnig spelertje met heel wat techniek. Loopt alleen te veel met de bal aan de voet maar dat zal hij in de JPL wel rap afleren als hij een paar keer ondersteboven wordt geknald door een centrale verdediger van 1m90 en 95 kilo :lol:
Straf dat ze hem toch nog hebben kunnen overhalen (al geloof ik het pas als het effectief op onze website staat).
Zou zijn transfer kaderen in het verhaal omtrent de Zuid-Koreaanse sponsor?

Wat is daar trouwens van? STVV_Eng? Niks van gehoord?
Ik heb vandaag nogal veel vragen. Konaté vertelde me gister dat het rond was... niks van gehoord. Heb ook met Sinani gesproken die naam mogen we denk ik stilletjes aan vergeten.
Seung-woo aangekondigd door Gianluca Di Marzio die normaal altijd juiste informatie verspreid, maar hij had ook over de interesse in Colombatto geschreven en die is er ook nog niet. Heb wel een heleboel koreanen in mijn dm’s op insta... Ook heb ik vernomen dat ee een verdediger aankomt, maar ik kan niks bevestigen...
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

We zullen zien , het begint er stilaan toch op te lijken dat alles goed komt
Wat laat wat mij betreft , maar ruim op tijd om hun doelstelling PO1 binnen3 jaar te bereiken :lol:
Volgens de media gaat het toch veelal over definitieve transfers
Nu wordt er weer gezaagd over de komst van De Ridder , toegegeven ik zou deze transfer ook nooit gedaan hebben , maar wat kan het kwaad
hij komt gratis over , is Belg en heeft heel wat ervaring in de jpl .zo hebben de nieuwe aanwinsten iets langer om zich wat aan te passen
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Louis XIV »

STimVV schreef:
droopy schreef:Angban werd ook gesignaleerd op Stayen tijdens de beloftenmatch van gisteren

Zou nog op zoek zijn naar een club

Kwam hij zijn diensten aanbieden???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat een zever dat er soms verkondigd word...
Angban stond de voorbije 2 competitiematchen in de ligue 1 gewoon in de basis bij Metz.
Op 17 augustus tegen Monaco.
En op 24 augustus tegen Angers.

Net hetzelfde ivm Shoma Doi.
Iemand doet hier een volledige verkeerde interpretatie van een artikel over het feit de beste vriend van Suzuki naar hier komt omdat hij geen familie heeft die hem kan vergezellen. En dat is dan een roddel die tot bij de trainingswatchers geraakt... :roll:
‘k heb horen zeggen dat Brys combinatie speler/trainer overweegt, pas op van horen zeggen hè... ;)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tesneusdoek »

Overzicht (we kunnen Bezus en De Norre ook bij de uitgaande transfers zetten, om te vergelijken waar we staan ten opzichte van vorig seizoen):
⇒ IN: Mathieu Troonbeeckx (KSK Heist) – Taric Baltic (Troyes) – Daniel Schmidt (Sendai) – Thibault De Smet (AA Gent) – Cong Phuong (Hoang Anh Gai Lai) – Yuma Suzuki (Kashima Antlers) – Allan Souza (Vejle) – Tatsuya Ito (HSV) – Facundo Colidio (Internazionale, huur) – Jhonny Lucas (Parana) – Mory Konaté (Dortmund) – Steve De Ridder (Lokeren)

OPTIES IN: Lee Seung-Woo (Hellas Verona) – Eduardo Gabriel dos Santos Bauermann (Parana) – Santiago Colombatto (Cagliari)

⇐ OUT: Rai Vloet (FC Eindhoven) – Thallyson (Guarani FC) – Daichi Kamada (Eintracht Frankfurt, terug) – Takahiro Sekine (Ingolstadt, terug) – Mamadou Sylla (AA Gent, terug) – Takehiro Tomiyasu (Bologna 9 M€) – Cristian Ceballos (Contract ontbonden) – Alexis De Sart (Antwerp) – Lucas Pirard (Waasland-Beveren) – Wataru Endo (VfB Stuttgart, huur)

OPTIES OUT: Yohan Boli (Lecce, Al Duhail) – Erik Gliha
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV Freakje »

Lee zal morgen het contract met Sint-Truiden ondertekenen.
bron: http://hellaslive.it/news/seung-woo-lee ... K3407U4HEM
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Jongens en meiden ik ga van het forum verdwijnen. Merk dat ik te veel tijd stop in dit en insta gecombineerd. Hoop dat jullie me begrijpen... :lol:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

Missé-Missé schreef:
toyotacorolla schreef:Zij men dat van De Petter ook niet toen die gehaald werd.
Ik vond dat toen en ben dat altijd blijven vinden.. ondanks zijn verkiezing tot speler van het jaar. :D
Idem
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Stvv_eng schreef:Jongens en meiden ik ga van het forum verdwijnen. Merk dat ik te veel tijd stop in dit en insta gecombineerd. Hoop dat jullie me begrijpen... :lol:
Jij bent een grote meerwaarde op dit forum. Nu worden we tenminste wat op de hoogte gehouden. Jouw drukke periode hier stopt toch binnenkort. Na 2 september kunnen er alleen nog spelers zonder contract (vrije spelers) worden aangeworven.
Kanarie1987
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

Stvv_eng schreef:Jongens en meiden ik ga van het forum verdwijnen. Merk dat ik te veel tijd stop in dit en insta gecombineerd. Hoop dat jullie me begrijpen... :lol:
Bedankt , ik blijf je volgen op insta :cool:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Ito, Lee en als dan nog Suzuki zijn problemen opgelost geraken, dan zie ik het al wat meer zitten. Tijdens de interlandbreak kan Brys proberen een ploeg te smeden. Misschien moet hij dan opnieuw met zijn spelers op teambuilding gaan, want veel spelers zullen wel niet weg moeten voor interlandverplichtingen deze keer. ;)
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bink »

hoe zit dat nu met konate
heeft die al getekend
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

bink schreef:hoe zit dat nu met konate
heeft die al getekend
Alles komt in orde. Voor de rest zwijg ik, succes allen bedankt voor de mooie woorden. Maar er wordt van alle kanten druk gezet op me. Liever niet zeg ik dan...
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bink »

hoop nog op colombatto
en mischien nog op bauermann of wie die spaanse speler mag zijn als centrale back dan zijn we rond
Plaats reactie