Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

Voor mij is ook de enige mogelijke verklaring voor de recente reeks aan transfers dat met wacht tot de prijs daalt. Maar dat sommigen hier daar enkel het positieve in willen zien, begrijp ik niet. Je kan dat doen voor een paar spelers. Niet voor zoveel. De voorbereiding van Brys begint met twee maanden (!!!) vertraging. Als je daar het probleem niet van wilt erkennen en dweept met "zien jullie wel, we moesten gewoon geduld hebben", tja...

En dan heb ik het nog niet over het schandalige gebrek aan communicatie en voeling met de achterban. Daar moet dringend werk van gemaakt worden. Meer communiceren in Azië dan hier over het sportieve, is écht niet ok.

Wat zijn de taken van Stan Niessen eigenlijk?
A loyal football fan only supports the shirt...
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Volgens voetbal Belgie is Amara Baby richting Stayen om de affaire De sart met de mantel der liefde te bedekken.
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/08/30/
Laatst gewijzigd door Jones op 30 aug 2019, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

stvvilvoorde schreef:
miel schreef:
Veel onevenwicht ???
Het zijn misschien niet de spelers die jij had gewild , maar besef je wel over hoeveel spelers wij nu kunnen beschikken ook op de 10 en in de spits
Of wil je er voor elke positie 5 , enfin volgens de media komen er nog :lol:
Krediet kennen de meeste Truiense supporter niet , afbreken zagen en klagen ligt hun veel beter :grappig:
Als het niet is over de ploeg , dan is het over het stadion of over het veld in elk geval vinden ze wel iets .
Het opgebouwde krediet is er nooit geweest , want na amper een maand werd reeds alles met de grond gelijk gemaakt .
Toegegeven ik vond ook dat sommige transfers vroeger moesten afgehandeld worden , wat de echte reden was hebben we al kunnen lezen op het forum :mrgreen: Op een moment waren de transfers van Lee en ito zelf afgesprongen en nu zijn ze er toch .
Wat de transfers zullen brengen , dat moet altijd afgewacht worden zoals bij elke transfer
Maar op basis van een aantal spelers hun palmares , en anderen op hun aantal selecties op toch jonge leeftijd kan het niet anders dat er kwaliteit bij zit
Wanneer we dan vaststellen dat er nu ook nog een aantal transfers werden of worden gedaan toekomst gericht
Zegt dat meer over supporters die na amper 2 matchen al spandoeken aan het hangen waren , dan over de beleidsmensen
Welke echte nr10 hebben ze dan aangetrokken?
Ik zie een rits aanvallende flankspelers (waar ik tot op heden niet echt de plaats voor vind in onze 3-5-2), maar geen echte centrale spelers.

Ik zie geen vervanger voor Boli tot op heden (en dan bedoel ik een spits die de bal kan bijhouden), als Boli blijft hoeft dat ook niet, maar de kans is groot dat die vandaag of morgen nog vertrekt.

En over jouw polariserend gesteuk wil ik nog het volgende zeggen:
In mijn ogen ben jij (en bij uitbreiding STVV-fan) even erg als de mensen die je afbrekers, zagers en klagers noemt.
Die mensen klagen en zagen misschien wel de hele tijd, jij en stvv-fan zijn 100% het omgekeerde daarvan.
Ik voel me alvast niet aangesproken tot 1 van beide groepen. Als het goed is zal ik het zeggen, als het minder is ga ik daar geen positief gezever rond verkopen.

Op commercieel gebied zijn ze er niet in geslaagd om iets van ons goede vorige seizoen te verzilveren.
In diverse media werd er door mensen die toch nog met stvv begaan zijn, meer dan eens terecht opgemerkt en gewaarschuwd dat er dringend iets moest gebeuren, toch bleef het wachten op versterking en werd er 5 speeldagen achter elkaar een samenraapsel van spelers het veld op gestuurd.
2 van die speeldagen waren thuismatchen tegen haalbare tegenstanders, waar je eigenlijk niets minder dan 3 punten had moeten pakken.
Als je meer abo's wil verkopen, moet je zorgen dat je geraamte klaar is tegen de competitiestart.
Er is nu op papier veel binnengehaald, de laatste dagen, maar ik wil wel nog eens zien hoe dat sportief allemaal rendeert en ingepast geraakt.
Pas op ik zeg niet op voorhand dat het kan, maar het kan ook tegenvallen. Het vertrouwen is niet bijster groot, de laatste drie mercato's indachtig.
Polariserend gesteuk ,
Waarom ? omdat ik niet zoals gij en uw gelijk ge zinden onmiddellijk begin te janken als er iets niet loopt zoals ge had gewenst .
De steukers zijn zij die op alles en nog wat iets weten , en vooral verhaaltjes uit hun duim zuigen om maar te kunnen vitten
Geef mij dan maar STVV -Fan
Ge moet eens goed alle posts van mij lezen mijne beste vriend
Ik denk dat ik één van de eerste ben geweest die heeft gezegd dat een aantal transfers eerder dienden te gebeuren , dat ik daar niet gelukkig mee was , maar dat is u ongetwijfeld ontgaan .
Voor mij betekent dat ook niet het einde van de wereld mag het .
Dat uw vertrouwen niet bijster groot is , daar kan ik niets aan doen ,
Dat er op papier veel is binnengehaald de laatste dagen kan ik alleen maar positief benaderen en gij noemt dat dan positief gezever verkopen
Als ge toch eens wil zeggen dat het goed is , zie dan maar dat je mond niet scheurt
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef:Voor mij is ook de enige mogelijke verklaring voor de recente reeks aan transfers dat met wacht tot de prijs daalt. Maar dat sommigen hier daar enkel het positieve in willen zien, begrijp ik niet. Je kan dat doen voor een paar spelers. Niet voor zoveel. De voorbereiding van Brys begint met twee maanden (!!!) vertraging. Als je daar het probleem niet van wilt erkennen en dweept met "zien jullie wel, we moesten gewoon geduld hebben", tja...

En dan heb ik het nog niet over het schandalige gebrek aan communicatie en voeling met de achterban. Daar moet dringend werk van gemaakt worden. Meer communiceren in Azië dan hier over het sportieve, is écht niet ok.

Wat zijn de taken van Stan Niessen eigenlijk?
Ge hebt gelijk Dreke, hoewel het mooi is dat er nu zoveel man staat op zo korte tijd, zijn het teveel man die niet op tijd hier staan.

Geef Brys 2 maand met de groep die er gaat staan 2 september en hij smeedt u daar een ijzersterk geheel in.

Over de communicatie. Het is niet zozeer een gebrek, dan wel gebrekkige communicatie.

Als spelers worden voorgesteld, zeg dan tenminste voor hoeveel jaar die mannen tekenen.
Gebrek aan communicatie? Bwa, niet echt.
Het zijn vooral de gazetten die weer deftig hebben zitten steuken en nu eens die, dan weer een andere persoon hebben laten oreren over de doem van STVV en DMM.

Dat er meer interviews in Azië worden afgenomen (die reeks over de overname is ongelooflijk interessant!) hebben de gazetten louter en alleen aan zichzelf te danken. Want als zij al moord en brand schrijven nog vóór de Japanners goed en wel op STVV zijn gearriveerd, als zij het enige interview met Tateishi zo in het belachelijke trekken erna, zou ik ook niets meer tegen die gazetten zeggen.

Dus daar mag je boos zijn, maar dan wel op de juiste mensen.

Stan Niesen heeft juist chance dat hij daar al langer dan een jaar rondliep. Is commercieel manager voor de Belgische tak. Het is die Japanse vrouw voor de Japanse tak.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

Ik zou van Antwerpse zijde liever Hairemans zien komen dan Baby.

Ook raar dat na ongeveer 10 dagen de transfer van Ito nog altijd niet administratief in orde is.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

De waarheid is nu eenmaal dat de smurfen interessanter zijn voor de gazetten dan wij. Dat is ook de hoofdreden waarom ik ben begonnen... Het is weer niet wit of zwart maar grijs. Mediateam van Stvv erg zwak, pers erg ongeinteresseerd/zwak
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

miel schreef:
stvvilvoorde schreef:
miel schreef:
Veel onevenwicht ???
Het zijn misschien niet de spelers die jij had gewild , maar besef je wel over hoeveel spelers wij nu kunnen beschikken ook op de 10 en in de spits
Of wil je er voor elke positie 5 , enfin volgens de media komen er nog :lol:
Krediet kennen de meeste Truiense supporter niet , afbreken zagen en klagen ligt hun veel beter :grappig:
Als het niet is over de ploeg , dan is het over het stadion of over het veld in elk geval vinden ze wel iets .
Het opgebouwde krediet is er nooit geweest , want na amper een maand werd reeds alles met de grond gelijk gemaakt .
Toegegeven ik vond ook dat sommige transfers vroeger moesten afgehandeld worden , wat de echte reden was hebben we al kunnen lezen op het forum :mrgreen: Op een moment waren de transfers van Lee en ito zelf afgesprongen en nu zijn ze er toch .
Wat de transfers zullen brengen , dat moet altijd afgewacht worden zoals bij elke transfer
Maar op basis van een aantal spelers hun palmares , en anderen op hun aantal selecties op toch jonge leeftijd kan het niet anders dat er kwaliteit bij zit
Wanneer we dan vaststellen dat er nu ook nog een aantal transfers werden of worden gedaan toekomst gericht
Zegt dat meer over supporters die na amper 2 matchen al spandoeken aan het hangen waren , dan over de beleidsmensen
Welke echte nr10 hebben ze dan aangetrokken?
Ik zie een rits aanvallende flankspelers (waar ik tot op heden niet echt de plaats voor vind in onze 3-5-2), maar geen echte centrale spelers.

Ik zie geen vervanger voor Boli tot op heden (en dan bedoel ik een spits die de bal kan bijhouden), als Boli blijft hoeft dat ook niet, maar de kans is groot dat die vandaag of morgen nog vertrekt.

En over jouw polariserend gesteuk wil ik nog het volgende zeggen:
In mijn ogen ben jij (en bij uitbreiding STVV-fan) even erg als de mensen die je afbrekers, zagers en klagers noemt.
Die mensen klagen en zagen misschien wel de hele tijd, jij en stvv-fan zijn 100% het omgekeerde daarvan.
Ik voel me alvast niet aangesproken tot 1 van beide groepen. Als het goed is zal ik het zeggen, als het minder is ga ik daar geen positief gezever rond verkopen.

Op commercieel gebied zijn ze er niet in geslaagd om iets van ons goede vorige seizoen te verzilveren.
In diverse media werd er door mensen die toch nog met stvv begaan zijn, meer dan eens terecht opgemerkt en gewaarschuwd dat er dringend iets moest gebeuren, toch bleef het wachten op versterking en werd er 5 speeldagen achter elkaar een samenraapsel van spelers het veld op gestuurd.
2 van die speeldagen waren thuismatchen tegen haalbare tegenstanders, waar je eigenlijk niets minder dan 3 punten had moeten pakken.
Als je meer abo's wil verkopen, moet je zorgen dat je geraamte klaar is tegen de competitiestart.
Er is nu op papier veel binnengehaald, de laatste dagen, maar ik wil wel nog eens zien hoe dat sportief allemaal rendeert en ingepast geraakt.
Pas op ik zeg niet op voorhand dat het kan, maar het kan ook tegenvallen. Het vertrouwen is niet bijster groot, de laatste drie mercato's indachtig.
Polariserend gesteuk ,
Waarom ? omdat ik niet zoals gij en uw gelijk ge zinden onmiddellijk begin te janken als er iets niet loopt zoals ge had gewenst .
De steukers zijn zij die op alles en nog wat iets weten , en vooral verhaaltjes uit hun duim zuigen om maar te kunnen vitten
Geef mij dan maar STVV -Fan
Ge moet eens goed alle posts van mij lezen mijne beste vriend
Ik denk dat ik één van de eerste ben geweest die heeft gezegd dat een aantal transfers eerder dienden te gebeuren , dat ik daar niet gelukkig mee was , maar dat is u ongetwijfeld ontgaan .
Voor mij betekent dat ook niet het einde van de wereld mag het .
Dat uw vertrouwen niet bijster groot is , daar kan ik niets aan doen ,
Dat er op papier veel is binnengehaald de laatste dagen kan ik alleen maar positief benaderen en gij noemt dat dan positief gezever verkopen
Als ge toch eens wil zeggen dat het goed is , zie dan maar dat je mond niet scheurt
Misschien voelen mensen zich aangevallen door de manier waarop je schrijft. Lees anders je laatste post nog eens na en zet je dan even in de schoenen van degene voor wie je dit schrijft.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

lindoke schreef:
miel schreef:
stvvilvoorde schreef:
miel schreef:
Veel onevenwicht ???
Het zijn misschien niet de spelers die jij had gewild , maar besef je wel over hoeveel spelers wij nu kunnen beschikken ook op de 10 en in de spits
Of wil je er voor elke positie 5 , enfin volgens de media komen er nog :lol:
Krediet kennen de meeste Truiense supporter niet , afbreken zagen en klagen ligt hun veel beter :grappig:
Als het niet is over de ploeg , dan is het over het stadion of over het veld in elk geval vinden ze wel iets .
Het opgebouwde krediet is er nooit geweest , want na amper een maand werd reeds alles met de grond gelijk gemaakt .
Toegegeven ik vond ook dat sommige transfers vroeger moesten afgehandeld worden , wat de echte reden was hebben we al kunnen lezen op het forum :mrgreen: Op een moment waren de transfers van Lee en ito zelf afgesprongen en nu zijn ze er toch .
Wat de transfers zullen brengen , dat moet altijd afgewacht worden zoals bij elke transfer
Maar op basis van een aantal spelers hun palmares , en anderen op hun aantal selecties op toch jonge leeftijd kan het niet anders dat er kwaliteit bij zit
Wanneer we dan vaststellen dat er nu ook nog een aantal transfers werden of worden gedaan toekomst gericht
Zegt dat meer over supporters die na amper 2 matchen al spandoeken aan het hangen waren , dan over de beleidsmensen
Welke echte nr10 hebben ze dan aangetrokken?
Ik zie een rits aanvallende flankspelers (waar ik tot op heden niet echt de plaats voor vind in onze 3-5-2), maar geen echte centrale spelers.

Ik zie geen vervanger voor Boli tot op heden (en dan bedoel ik een spits die de bal kan bijhouden), als Boli blijft hoeft dat ook niet, maar de kans is groot dat die vandaag of morgen nog vertrekt.

En over jouw polariserend gesteuk wil ik nog het volgende zeggen:
In mijn ogen ben jij (en bij uitbreiding STVV-fan) even erg als de mensen die je afbrekers, zagers en klagers noemt.
Die mensen klagen en zagen misschien wel de hele tijd, jij en stvv-fan zijn 100% het omgekeerde daarvan.
Ik voel me alvast niet aangesproken tot 1 van beide groepen. Als het goed is zal ik het zeggen, als het minder is ga ik daar geen positief gezever rond verkopen.

Op commercieel gebied zijn ze er niet in geslaagd om iets van ons goede vorige seizoen te verzilveren.
In diverse media werd er door mensen die toch nog met stvv begaan zijn, meer dan eens terecht opgemerkt en gewaarschuwd dat er dringend iets moest gebeuren, toch bleef het wachten op versterking en werd er 5 speeldagen achter elkaar een samenraapsel van spelers het veld op gestuurd.
2 van die speeldagen waren thuismatchen tegen haalbare tegenstanders, waar je eigenlijk niets minder dan 3 punten had moeten pakken.
Als je meer abo's wil verkopen, moet je zorgen dat je geraamte klaar is tegen de competitiestart.
Er is nu op papier veel binnengehaald, de laatste dagen, maar ik wil wel nog eens zien hoe dat sportief allemaal rendeert en ingepast geraakt.
Pas op ik zeg niet op voorhand dat het kan, maar het kan ook tegenvallen. Het vertrouwen is niet bijster groot, de laatste drie mercato's indachtig.
Polariserend gesteuk ,
Waarom ? omdat ik niet zoals gij en uw gelijk ge zinden onmiddellijk begin te janken als er iets niet loopt zoals ge had gewenst .
De steukers zijn zij die op alles en nog wat iets weten , en vooral verhaaltjes uit hun duim zuigen om maar te kunnen vitten
Geef mij dan maar STVV -Fan
Ge moet eens goed alle posts van mij lezen mijne beste vriend
Ik denk dat ik één van de eerste ben geweest die heeft gezegd dat een aantal transfers eerder dienden te gebeuren , dat ik daar niet gelukkig mee was , maar dat is u ongetwijfeld ontgaan .
Voor mij betekent dat ook niet het einde van de wereld mag het .
Dat uw vertrouwen niet bijster groot is , daar kan ik niets aan doen ,
Dat er op papier veel is binnengehaald de laatste dagen kan ik alleen maar positief benaderen en gij noemt dat dan positief gezever verkopen
Als ge toch eens wil zeggen dat het goed is , zie dan maar dat je mond niet scheurt
Misschien voelen mensen zich aangevallen door de manier waarop je schrijft. Lees anders je laatste post nog eens na en zet je dan even in de schoenen van degene voor wie je dit schrijft.
Het spijt me :oops:
Terug :hug: ?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tompie »

Als we het hebben over gebrekkige communicatie denk ik dat het vooral gaat over wat er vanuit de club zelf verspreid wordt. Wat de kranten schrijven is maar bijzaak.

Gewoon, eerst transfers aankondigen op de Japanse site/Facebook, geen info over de duur van contracten en aankoopopties... De communicatie is vaak ook erg reactief ipv proactief.

Er zijn wel verbeteringen op sociale media waar er al eens iets leuk verschijnt. Maar soms is het ook behoorlijk slecht zoals die filmpjes met Binkie als abonnementencampagne. Het is vooral de essentie die beter moet en dan nemen de we varia er graag bij.

Neem nu die persconferentie over Eupen-STVV. Een voorbeschouwing moest dat voorstellen maar ik denk niet dat het één minuut over de wedstrijd heeft gegaan.

Over de transfers: ik volg Dreke. Je kan nu niet zeggen dat we maar geduld hadden moeten hebben en dat het nu toch allemaal goed is gekomen. 1/6de van de competitie hebben we al verkloot met een noodploeg. Eer dat Brys hier een geheel van kan maken zijn we alweer een aantal wedstrijden verder. Het zou zonde zijn als de mayonaise alsnog pakt maar je aan het einde van de rit weer een paar punten te kort komt voor PO1. Maar goed, eerst afwachten hoe goed die nieuwkomers echt zijn natuurlijk.

En wat er de komende dagen nog gebeurt. Boli zal wel vertrekken vermoed ik. Voor de rest zie ik niet meteen belangrijke spelers nog vertrekken.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door pat@ »

Het 3-jaren plan PO1 wordt nu stilletjes duidelijk. Nu een hoop transfers gedaan aan, bij manier van spreken, de helft vd prijs. Tegen volgende zomer een hoop ballast verkopen om dan met dat geld nog enkele sterkhouders te halen en uwe PO1 kern is klaar. In dien gedachte natuurlijk dat de Colombatto's en Lee's het vereiste niveau halen of zelfs overstijgen. Of is dit te simplistisch uitgedrukt?
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

pat@ schreef:Het 3-jaren plan PO1 wordt nu stilletjes duidelijk. Nu een hoop transfers gedaan aan, bij manier van spreken, de helft vd prijs. Tegen volgende zomer een hoop ballast verkopen om dan met dat geld nog enkele sterkhouders te halen en uwe PO1 kern is klaar. In dien gedachte natuurlijk dat de Colombatto's en Lee's het vereiste niveau halen of zelfs overstijgen. Of is dit te simplistisch uitgedrukt?
Het is zo een beetje op de manier hoe jij het uilegt dat Genk uiteindelijk kampioen is geworden..
Daar is natuurlijk wel meer dan 3 jaar naartoe gewerkt, zijn ook redelijk wat miljoenen verloren gegaan aan mislukte transfers en veel miljoenen gewonnen aan andere transfers..

In een ideale wereld zijn alle transfers Meerwaardes en blijven die enkeld jaren waardoor ge als team kunt groeien.. Maar spijtig genoeg leven we Niet in die ideale wereld..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

pat@ schreef:Het 3-jaren plan PO1 wordt nu stilletjes duidelijk. Nu een hoop transfers gedaan aan, bij manier van spreken, de helft vd prijs. Tegen volgende zomer een hoop ballast verkopen om dan met dat geld nog enkele sterkhouders te halen en uwe PO1 kern is klaar. In dien gedachte natuurlijk dat de Colombatto's en Lee's het vereiste niveau halen of zelfs overstijgen. Of is dit te simplistisch uitgedrukt?
Op die manier heb ik champions league gewonnen bij stvv op football manager haha, maar ik vind het goed geinvesteerd toch als de jonkies het kunnen waarmaken. Afwachten dus.
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Esteeveevee »

Afbeelding


Laten we eens lachen. Jaren met mannen van hier gespeeld.
Nu zijn we een internationale club.
Wie zegt dat ze nu niets gehaald hebben....

Forza
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

BoemBoem schreef:
pat@ schreef:Het 3-jaren plan PO1 wordt nu stilletjes duidelijk. Nu een hoop transfers gedaan aan, bij manier van spreken, de helft vd prijs. Tegen volgende zomer een hoop ballast verkopen om dan met dat geld nog enkele sterkhouders te halen en uwe PO1 kern is klaar. In dien gedachte natuurlijk dat de Colombatto's en Lee's het vereiste niveau halen of zelfs overstijgen. Of is dit te simplistisch uitgedrukt?
Het is zo een beetje op de manier hoe jij het uilegt dat Genk uiteindelijk kampioen is geworden..
Daar is natuurlijk wel meer dan 3 jaar naartoe gewerkt, zijn ook redelijk wat miljoenen verloren gegaan aan mislukte transfers en veel miljoenen gewonnen aan andere transfers..

In een ideale wereld zijn alle transfers Meerwaardes en blijven die enkeld jaren waardoor ge als team kunt groeien.. Maar spijtig genoeg leven we Niet in die ideale wereld..
Inderdaad, Genk heeft (zoals élke club) ook zijn mislukte transfers: Nastic vb, of Ingvartsen... Voor Ingvartsen alleen betaalden ze 5 miljoen.

Soit, natuurlijk is de balans daar (op zijn zachtst gezegd) positief. Maar, als je eerlijk bent, voorlopig hier ook. De inkomsten zijn hier vele malen groter dan de uitgaven, alleen moet je nu nog bewijzen dat je op die manier toch een competitieve ploeg op het veld krijgt die kan meestrijden voor de top 8 en bij een uitschieter in de top 6 eindigt.

Eerlijk gezegd, als men de transfers die men gedaan heeft deze week, 3 weken geleden gedaan had, dan was er nooit heisa geweest. Aan de andere kant, dit soort transfers kan STVV niet doen rond 1 augustus, dan hebben die mannen nog teveel andere opties of kosten ze gewoon teveel. Kijk maar naar Lee, 3 weken geleden voelde hij zich nog te goed voor STVV, ondertussen zullen er wat opties weg gevallen zijn en dus...

De enige manier waarop dit niet meer zou gebeuren is als ze in België net als in Engeland de deadline voor de inkomende transfers voor aanvang van de competitie zetten. Dat zou voor veel kleine clubs een zege zijn, maar België alleen is daar wat klein voor vrees ik.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef:
BoemBoem schreef:
pat@ schreef:Het 3-jaren plan PO1 wordt nu stilletjes duidelijk. Nu een hoop transfers gedaan aan, bij manier van spreken, de helft vd prijs. Tegen volgende zomer een hoop ballast verkopen om dan met dat geld nog enkele sterkhouders te halen en uwe PO1 kern is klaar. In dien gedachte natuurlijk dat de Colombatto's en Lee's het vereiste niveau halen of zelfs overstijgen. Of is dit te simplistisch uitgedrukt?
Het is zo een beetje op de manier hoe jij het uilegt dat Genk uiteindelijk kampioen is geworden..
Daar is natuurlijk wel meer dan 3 jaar naartoe gewerkt, zijn ook redelijk wat miljoenen verloren gegaan aan mislukte transfers en veel miljoenen gewonnen aan andere transfers..

In een ideale wereld zijn alle transfers Meerwaardes en blijven die enkeld jaren waardoor ge als team kunt groeien.. Maar spijtig genoeg leven we Niet in die ideale wereld..
Inderdaad, Genk heeft (zoals élke club) ook zijn mislukte transfers: Nastic vb, of Ingvartsen... Voor Ingvartsen alleen betaalden ze 5 miljoen.

Soit, natuurlijk is de balans daar (op zijn zachtst gezegd) positief. Maar, als je eerlijk bent, voorlopig hier ook. De inkomsten zijn hier vele malen groter dan de uitgaven, alleen moet je nu nog bewijzen dat je op die manier toch een competitieve ploeg op het veld krijgt die kan meestrijden voor de top 8 en bij een uitschieter in de top 6 eindigt.

Eerlijk gezegd, als men de transfers die men gedaan heeft deze week, 3 weken geleden gedaan had, dan was er nooit heisa geweest. Aan de andere kant, dit soort transfers kan STVV niet doen rond 1 augustus, dan hebben die mannen nog teveel andere opties of kosten ze gewoon teveel. Kijk maar naar Lee, 3 weken geleden voelde hij zich nog te goed voor STVV, ondertussen zullen er wat opties weg gevallen zijn en dus...

De enige manier waarop dit niet meer zou gebeuren is als ze in België net als in Engeland de deadline voor de inkomende transfers voor aanvang van de competitie zetten. Dat zou voor veel kleine clubs een zege zijn, maar België alleen is daar wat klein voor vrees ik.
Tuurlijk is de balans hier positief, In het verleden werd amper geld uitgeven aan spelers.. Als je wilt groeien moet je investeren.. Dat is in elke sector zo.. Daarom dat er nu een stap in de goede richting gezet is.. Volhouden zo zou ik zeggen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie