Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

Ik onthoud dat ik 46 zal zijn wanneer we ons kwalificeren voor de Europa League. Ik ga daar morgen ene op drinken.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door moanverke »

geelblauw schreef:Wat loopt er mis met côlombatto
Waarom denk je dat er iets misloopt?
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

Hij was samen met lee hier, maar nog niets officieel meegedeeld
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Jan Bulder schreef:Ik onthoud dat ik 46 zal zijn wanneer we ons kwalificeren voor de Europa League. Ik ga daar morgen ene op drinken.
Dan begint het leven pas :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

Voorlopig ook een njet van Antwerp voor Baby
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

geelblauw schreef:Voorlopig ook een njet van Antwerp voor Baby
Transfers bekendmaken zit meer achter dan een foto te posten. Het moet het beste moment zijn om de meeste mensen te bereiken. Waarom denk je dat Lee zo vroeg werd bekendgemaakt en Durkin zo laat?
Ook als ze te veel op een dag bekendmaken halen ze niet het maximale bereik uit elke post die ze doen...
Kanarie1987
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

Stvv_eng schreef:
geelblauw schreef:Voorlopig ook een njet van Antwerp voor Baby
Transfers bekendmaken zit meer achter dan een foto te posten. Het moet het beste moment zijn om de meeste mensen te bereiken. Waarom denk je dat Lee zo vroeg werd bekendgemaakt en Durkin zo laat?
Ook als ze te veel op een dag bekendmaken halen ze niet het maximale bereik uit elke post die ze doen...
Komt baby dan of niet ? Of is het echt een njet van antwerp?
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door omeloe »

moanverke schreef:
geelblauw schreef:Wat loopt er mis met côlombatto
Waarom denk je dat er iets misloopt?
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/89 ... rie-a.html
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Bedenking die ik me maak: het zou zomaar kunnen dat er volgend jaar een drietal kanaries op de OS meedoen. Met Tomi mikte men oorspronkelijk op Tokio 2020. Van de huidige transfers zouden Colombatto, Colidio (gehuurd), Lucas, Lee, Durkin en Ito in aanmerking kunnen komen (geboren na 1 januari 1997). Suzuki en Koike zouden net te oud zijn maar nog kunnen meedoen via de uitzonderingsregel. In Azië, Zuid- en Noord-Amerika moeten de kwalificaties wel nog plaatsvinden, maar het zou dus zomaar kunnen n het zou me niet verbazen moest dat één van de drijfveren achter een aantal transfers zijn.
Overdrijven is een kunst
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

Aankoopoptie op Durkin zou $2,25M bedragen. Gehuurd voor $250k
https://www.instagram.com/p/B10HJFlgU1A ... emy8usr3n1
Nie zievere, speile!
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: laat ons nu de rangen maar sluiten en voor 100% achter onze ploeg gaan staan nu de transfers er zijn en nu we de doelstelling van de Japanners kennen. Als al diegenen die STVV op TV volgen nu ook eens terug de Hel Van Stayen zouden bevolken bij de thuiswedstrijden dan kunnen wij binnen enkele jaren concurreren met de Genkies.
Het enige wat er nu nog mankeert is het toeschouwersaantal en het vuur van weleer.
Komaan geen woorden maar daden, allen samen.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door omeloe »

Als je de statistieken van onze aanwinsten met de nieuwe huurspeler van Moeskroen vergelijkt ...

Moeskroen huurt Kevin Wimmer van Stoke City
9-voudig Oostenrijks international Kevin Wimmer wordt door Moeskroen gehuurd van Stoke City. De 26-jarige Wimmer heeft bij Tottenham en Stoke meer dan 30 wedstrijden in de Premier League en meer dan 50 wedstrijden in de Bundesliga (Keulen en Kannover) op de teller staan. In 2017 betaalde Stoke nog bijna 20 miljoen euro voor Wimmer.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

omeloe schreef:Als je de statistieken van onze aanwinsten met de nieuwe huurspeler van Moeskroen vergelijkt ...

Moeskroen huurt Kevin Wimmer van Stoke City
9-voudig Oostenrijks international Kevin Wimmer wordt door Moeskroen gehuurd van Stoke City. De 26-jarige Wimmer heeft bij Tottenham en Stoke meer dan 30 wedstrijden in de Premier League en meer dan 50 wedstrijden in de Bundesliga (Keulen en Kannover) op de teller staan. In 2017 betaalde Stoke nog bijna 20 miljoen euro voor Wimmer.
Het antwoord zit hem al in uw post. Huurspelers... wat ben je daar mee laten we stappen achteruit zetten...
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jean-Paul »

Heeft iemand al enig nieuws van de komst van Amary Baby?
Zou een echte krachtinjectie zijn, veel loopvermogen, sterke speler.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Stvv_eng schreef:
omeloe schreef:Als je de statistieken van onze aanwinsten met de nieuwe huurspeler van Moeskroen vergelijkt ...

Moeskroen huurt Kevin Wimmer van Stoke City
9-voudig Oostenrijks international Kevin Wimmer wordt door Moeskroen gehuurd van Stoke City. De 26-jarige Wimmer heeft bij Tottenham en Stoke meer dan 30 wedstrijden in de Premier League en meer dan 50 wedstrijden in de Bundesliga (Keulen en Kannover) op de teller staan. In 2017 betaalde Stoke nog bijna 20 miljoen euro voor Wimmer.
Het antwoord zit hem al in uw post. Huurspelers... wat ben je daar mee laten we stappen achteruit zetten...
Volgens dit artikel is Colombatto ook maar 1 jaar gehuurd...

"Zo heeft STVV een nieuwe middenvelder opgepikt in de Serie A. Via de officiële kanalen kondigen de Limburgers de komst van Santiago Colombatto aan. De belofte-international van Argentinië komt over van Cagliari, het gaat om een huurbeurt van één seizoen."

http://www.voetbalnieuws.be/news/440896 ... in-serie-a

En ook Durkin is gehuurd met een heel hoge aankoopoptie. (2 miljoen euro)
Sousa... gehuurd.
Cong Phuong.. gehuurd.
Colidio… gehuurd.
Lee... ?
Konaté… ?
Laatst gewijzigd door STimVV op 31 aug 2019, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie