Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

pat@ schreef:Alle nieuwkomers zonder zijn inspraak mankeren wel iets (buiten het feit dat de meeste niet speelgerechtigd zijn). Ze moeten hun nog aanpassen, conditionele achterstand, te weinig matchritme... Dan wordt er één speler gehaald op voordracht "van" die aan alle hierboven gestelde gebreken voldoet, die dan meteen mag spelen op een voor hem ietwat ongewone positie.

Qua geloofwaardigheid en vertrouwen naar de nieuwe spelers toe kan dit wel tellen. Zo gaat de kern volgens mij geen geheel blijven, zeker als er betere spelers gaan zijn dan de Captain en andere Acolatses en Asamoahs. Die nieuwe spelers moeten dan op hun beurt wachten tot er eens van die mannen geschorst of gekwetst gaan zijn om hun kans te krijgen. Hoe langer dat duurt, hoe minder scherp er getraind wordt. Zeker als ze weten dat ze toch niet in de plaats vd chouchoukes mogen komen. Al weet ik niet of Acolatse dit is.
De "Brys en nieuwkomers-problematiek" tot in de perfectie uitgelegd.
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
STVV Freakje schreef:Geoffry Hairemans heeft tegen Zulte Waregem zijn laatste wedstrijd voor Royal Antwerp FC gespeeld.
De middenvelder bevestigde na de wedstrijd dat hij voor het einde van de transfermercato nog zal vertrekken.
Waar de middenvelder heen gaat, is nog niet geweten, maar morgen komt daar zeker verandering in.
Waarom heb ik het gevoel dat het eerder Mechelen gaat zijn?
Omdat ge zelf al met 36 middenvelders zit misschien?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

Spannend dagje :geelblauw:
Wie komt ? Wie vertrekt nog ?
Mikman
Berichten: 3682
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

De transfer van de Oekraïnse verdediger Popov is in laatste instantie afgesprongen omwille van een blessure. Popov speelt bij Dynamo Kiëv en werd dit jaar met Oekraïne wereldkampioen bij de U-20. Op dat tornooi scoorde hij drie keer, toch opmerkelijk voor een verdediger. De finale mistte hij omwille van een rode kaart in de halve finale tegen Italië.

Boli trekt waarschijnlijk naar de zandbak. Op zijn 25e voelt hij zich rijp om te vertrekken, hij,sloeg een loonsverhoging van STVV af. In Qatar en de Emiraten loopt de transferperiode nog een paar weken, dus het is niet omdat hij vanavond nog kanarie is, dat hij hier over enkele weken nog rondloopt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:
pat@ schreef:Alle nieuwkomers zonder zijn inspraak mankeren wel iets (buiten het feit dat de meeste niet speelgerechtigd zijn). Ze moeten hun nog aanpassen, conditionele achterstand, te weinig matchritme... Dan wordt er één speler gehaald op voordracht "van" die aan alle hierboven gestelde gebreken voldoet, die dan meteen mag spelen op een voor hem ietwat ongewone positie.

Qua geloofwaardigheid en vertrouwen naar de nieuwe spelers toe kan dit wel tellen. Zo gaat de kern volgens mij geen geheel blijven, zeker als er betere spelers gaan zijn dan de Captain en andere Acolatses en Asamoahs. Die nieuwe spelers moeten dan op hun beurt wachten tot er eens van die mannen geschorst of gekwetst gaan zijn om hun kans te krijgen. Hoe langer dat duurt, hoe minder scherp er getraind wordt. Zeker als ze weten dat ze toch niet in de plaats vd chouchoukes mogen komen. Al weet ik niet of Acolatse dit is.
De "Brys en nieuwkomers-problematiek" tot in de perfectie uitgelegd.
Een problematiek die er geen is. Hij brengt de nieuwkomers geleidelijk, of beter gezegd, als ze begrijpen wat er van hen verlangd wordt. Dat is de keuze van de trainer. Wij spelen vanuit het collectief, niet vanuit de individuele acties. Pol Garcia en Sankhon ondergingen vorig seizoen hetzelfde lot. De Smet speelde zijn 4de wedstrijd op 6, Schmidt zit door de blessure van Steppe aan 5 op 6, Sousa maakt opnieuw minuten, Suzuki kreeg zijn eerste speelkans. De rest zal na de interlandbreak ook wel stilaan volgen. Ik vraag me af wie hij veel eerder had kunnen of moeten brengen.
Overdrijven is een kunst
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

compleet akkoord. Ook logisch dat De Ridder direct speelt. Kent de competitie en weet direct wat hij moet doen.
tweety
Berichten: 880
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tweety »

Mikman schreef: Boli trekt waarschijnlijk naar de zandbak. Op zijn 25e voelt hij zich rijp om te vertrekken, hij,sloeg een loonsverhoging van STVV af. In Qatar en de Emiraten loopt de transferperiode nog een paar weken, dus het is niet omdat hij vanavond nog kanarie is, dat hij hier over enkele weken nog rondloopt.
Op zich wel een heel vervelende situatie want wij hebben maar tot middernacht om zijn eventuele vervanger aan te trekken.
Tenzij iemand transfervrij.
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

geelblauw schreef:compleet akkoord. Ook logisch dat De Ridder direct speelt. Kent de competitie en weet direct wat hij moet doen.
Dus omdat De Ridder de competitie kent, weet hij wat hij moet doen?

Beetje scheef getrokken redenering, niet?

Ik volg Brusselmans hierin.

Ik zie ergens zelfs paralellen met De Roeck die tegen beter weten in, Dussaut bleef zien als een soort supersub voor god weet welke reden

Over Boli: Het is duidelijk dat hij gaat vertrekken.

Hier moet op geanticipeerd worden vermits de transferperiode van de clubs die interesse tonen, langer open blijven dan de uwe.
pat@
Berichten: 1081
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door pat@ »

Jacques schreef:
Brusselmans schreef:
pat@ schreef:Alle nieuwkomers zonder zijn inspraak mankeren wel iets (buiten het feit dat de meeste niet speelgerechtigd zijn). Ze moeten hun nog aanpassen, conditionele achterstand, te weinig matchritme... Dan wordt er één speler gehaald op voordracht "van" die aan alle hierboven gestelde gebreken voldoet, die dan meteen mag spelen op een voor hem ietwat ongewone positie.

Qua geloofwaardigheid en vertrouwen naar de nieuwe spelers toe kan dit wel tellen. Zo gaat de kern volgens mij geen geheel blijven, zeker als er betere spelers gaan zijn dan de Captain en andere Acolatses en Asamoahs. Die nieuwe spelers moeten dan op hun beurt wachten tot er eens van die mannen geschorst of gekwetst gaan zijn om hun kans te krijgen. Hoe langer dat duurt, hoe minder scherp er getraind wordt. Zeker als ze weten dat ze toch niet in de plaats vd chouchoukes mogen komen. Al weet ik niet of Acolatse dit is.
De "Brys en nieuwkomers-problematiek" tot in de perfectie uitgelegd.
Een problematiek die er geen is. Hij brengt de nieuwkomers geleidelijk, of beter gezegd, als ze begrijpen wat er van hen verlangd wordt. Dat is de keuze van de trainer. Wij spelen vanuit het collectief, niet vanuit de individuele acties. Pol Garcia en Sankhon ondergingen vorig seizoen hetzelfde lot. De Smet speelde zijn 4de wedstrijd op 6, Schmidt zit door de blessure van Steppe aan 5 op 6, Sousa maakt opnieuw minuten, Suzuki kreeg zijn eerste speelkans. De rest zal na de interlandbreak ook wel stilaan volgen. Ik vraag me af wie hij veel eerder had kunnen of moeten brengen.
Johnny Lucas was speelgerechtigd. Die jongen wordt gehaald voor een redelijk bedrag, maar Marc zag na twee trainingen meteen dat het B-kern materiaal was. Wie gelooft dit?
Ik was vooraf een fan en ben nu nog altijd een Brys-fan. Het is gewoon het feit dat hij niet categoriek is. Waarom moet de Ridder dan niet even inlopen. Ok hij speelt een goede partij maar wie zegt dat Van Dessel of Lucas dit niet gedaan hadden?
Voor deze week was de niet fitte Suzuki het enig volwaardig/beter alternatief in de kern. Nu komen daar plots vijf spelers bij die gehaald zijn om de ploeg beter te maken. Ik weet niet of Brys in staat is om dit op een goede en eerlijke manier te managen of we zitten met vijf Buya's. Eigenlijk is de kern te groot en moeten er nog wat spelers afvloeien. Degene die daarvoor in aanmerking komen zijn gehuurd.
Laatst gewijzigd door pat@ op 02 sep 2019, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

Eigenlijk is het niet te geloven dat die vervanger (of zelfs wisselmogelijkheid) voor Boli er nog niet staat. Iedereen gaat ervan uit dat hij zal vertrekken ... Voor sommige posities zijn minstens 4 alternatieven beschikbaar, voor Boli geen enkele.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef: Ik zie ergens zelfs paralellen met De Roeck die tegen beter weten in, Dussaut bleef zien als een soort supersub voor god weet welke reden
Oké dan. Wie had Brys dan op het middenveld naast Asamoah moeten zetten tegen Eupen ?
Een middenveld met Masoudi EN Van Dessel ? Dat meent ge toch niet serieus hoop ik ?

Wat een kromme discussie trouwens : gaan we nu echt sakkeren op Brys omdat hij De Ridder meteen in de ploeg dropte ? Dat dit duidelijk een geslaagde zet was en we de wedstrijd ook winnen doet ook niet terzake zeker -? :gek: :roll:

Hij heeft ook duidelijk Acolatse weten te prikkelen voor deze match. Ik had ook graag gehoord van u wie gij zou opgesteld hebben op die positie.

In Brys we trust
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Lucas heeft een jaar niet gespeeld en heeft als prof alleen in een totaal andere competitie gespeeld.

Nogal logisch dat iemand die de competitie kent en matchritme in zijn benen heeft de voorkeur draagt...
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Henri is de man schreef:
STVV-fan schreef: Ik zie ergens zelfs paralellen met De Roeck die tegen beter weten in, Dussaut bleef zien als een soort supersub voor god weet welke reden
Oké dan. Wie had Brys dan op het middenveld naast Asamoah moeten zetten tegen Eupen ?
Een middenveld met Masoudi EN Van Dessel ? Dat meent ge toch niet serieus hoop ik ?

Wat een kromme discussie trouwens : gaan we nu echt sakkeren op Brys omdat hij De Ridder meteen in de ploeg dropte ? Dat dit duidelijk een geslaagde zet was en we de wedstrijd ook winnen doet ook niet terzake zeker -? :gek: :roll:

Hij heeft ook duidelijk Acolatse weten te prikkelen voor deze match. Ik had ook graag gehoord van u wie gij zou opgesteld hebben op die positie.

In Brys we trust
Volledig mee akkoord!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Die Durking word trouwens een hele goeie, als ik Fifa19 mag geloven :mrgreen:

Een potentieel van 84 :yes: :lol:
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Antismurf »

tweety schreef:
Mikman schreef: Boli trekt waarschijnlijk naar de zandbak. Op zijn 25e voelt hij zich rijp om te vertrekken, hij,sloeg een loonsverhoging van STVV af. In Qatar en de Emiraten loopt de transferperiode nog een paar weken, dus het is niet omdat hij vanavond nog kanarie is, dat hij hier over enkele weken nog rondloopt.
Op zich wel een heel vervelende situatie want wij hebben maar tot middernacht om zijn eventuele vervanger aan te trekken.
Tenzij iemand transfervrij.
Duckens Nazon is een spits en die ligt ook nog onder contract hé :geelblauw: :grappig:
Plaats reactie