Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Kleine nuancering: wat betreft inkomende transfers weten we dat vanavond.
Qua uitgaande transfers weten we dat pas binnen een paar weken want in Portugal en Qatar loopt de tranferperiode nog enkele weken verder. Net daar waar Boli in de interesse staat.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

STimVV schreef:Kleine nuancering: wat betreft inkomende transfers weten we dat vanavond.
Qua uitgaande transfers weten we dat pas binnen een paar weken want in Portugal en Qatar loopt de tranferperiode nog enkele weken verder. Net daar waar Boli in de interesse staat.
Mja als Boli vandaag niet weg is, mag je hem eigenlijk niet meer laten gaan want je kan geen vervanger meer halen.

Boli ontbrak wel degelijk op de teambuilding
Laatst gewijzigd door Henri is de man op 02 sep 2019, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Jan Bulder schreef:
STVV-fan schreef:
Henri is de man schreef:
STVV-fan schreef: Ik zie ergens zelfs paralellen met De Roeck die tegen beter weten in, Dussaut bleef zien als een soort supersub voor god weet welke reden
Oké dan. Wie had Brys dan op het middenveld naast Asamoah moeten zetten tegen Eupen ?
Een middenveld met Masoudi EN Van Dessel ? Dat meent ge toch niet serieus hoop ik ?

Wat een kromme discussie trouwens : gaan we nu echt sakkeren op Brys omdat hij De Ridder meteen in de ploeg dropte ? Dat dit duidelijk een geslaagde zet was en we de wedstrijd ook winnen doet ook niet terzake zeker -? :gek: :roll:

Hij heeft ook duidelijk Acolatse weten te prikkelen voor deze match. Ik had ook graag gehoord van u wie gij zou opgesteld hebben op die positie.

In Brys we trust
Van Dessel erin gooien en Masoudi vervangen.

Masoudi een rij achteruit trekken (en De Ridder op de bank)

De Bruyn een rij achteruit trekken (en De Ridder op de bank)

Want ja, in onze kern zit er nu toch echt geen enkele speler die achter de spits kan spelen he *kuch, kuch, kuch* ;) :D
Je komt van 2 uitwedstrijden waar je geen poot aan de grond hebt gezet en 8 goals geïncasseerd. Zonder die speler te willen verheerlijken, maar als je niet gemerkt hebt dat De Ridder meer duelkracht, balvastheid, organisatie en evenwicht in het middenveld bracht, dan stoppen we er beter mee. Correcte zet van Brys in een levensbelangrijke wedstrijd waar eigenlijk niet verloren mocht worden. Dan speel je op verplaatsing gewoon niet met Van Dessel, Masoudi en De Bruyn in een en hetzelfde middenveld. 3 spelers waar we het er eigenlijk allemaal over eens zijn dat ze nooit basismateriaal hadden moeten zijn als transfers op tijd geweest waren.
Verdomme toch spijtig dat De Ridder niet eerder werd gehaald , dan hadden we zeker 6 punten meer :lol:
De Ridder heeft een goede wedstrijd gespeeld , maar Club en Antwerp op dat moment op verplaatsing is nog wat anders dan Eupen met alle respect .
Zelfs Boli heeft 2 keer kunnen scoren :lol:
Hoe dan ook bij winst heeft de trainer altijd gelijk .
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Jones schreef:Voor wat het waard is...ik lees net op facebook dat iemand schrijft dat Nicolas Lombaerts op Stayen werd gesignaleerd.
Lombaerts mag je schrappen...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Stvv_eng schreef: Lombaerts mag je schrappen...
Zit er uberhaupt nog iets in de pijplijn Stvv_eng ?

Na het wegvallen van Popov, en de vorige laatste transferdag aan tafel met Antwerp indachtig, heb ik zo mijn twijfels...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

Sowieso zit boli in de pijplijn. Benieuwd of hij er uit komt.
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

Henri is de man schreef:Boli ontbrak wel degelijk op de teambuilding
Opgeroepen voor Interland blijkbaar volgens HBVL
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Pas op of Boli naar Anderlecht
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Henri is de man schreef:
Stvv_eng schreef: Lombaerts mag je schrappen...
Zit er uberhaupt nog iets in de pijplijn Stvv_eng ?

Na het wegvallen van Popov, en de vorige laatste transferdag aan tafel met Antwerp indachtig, heb ik zo mijn twijfels...
Zien het allemaal wel :lol:
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

Het eerste schooldag gevoel...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

vdl schreef:Pas op of Boli naar Anderlecht
Denk dat RSCA in de verste verte niet kan betalen wat Sporting Lisabon of de zandbak kan betalen. Dus zou het verwonderlijk zijn moest Boli zo'n riant loon laten liggen om tegen een fractie ervan bij paars-wit te gaan spelen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1463
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Krisaias »

lindoke schreef:
vdl schreef:Pas op of Boli naar Anderlecht
Denk dat RSCA in de verste verte niet kan betalen wat Sporting Lisabon of de zandbak kan betalen. Dus zou het verwonderlijk zijn moest Boli zo'n riant loon laten liggen om tegen een fractie ervan bij paars-wit te gaan spelen.
Heeft eerder al een aanbod uit China geweigerd. Mijn bron zegt mij dat hij blijft, maar er kan natuurlijk nog veel gebeuren...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

Dat zou de beste transfer zijn
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door FANFOREVER »

:stvv: BOLI is de beste transfer van dit seizoen
:stvv:
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Geen Amara Baby naar STVV. De 30-jarige flankaanvaller leek de overgang te maken van Antwerp naar Sint-Truiden, maar de speler verkiest om bij The Great Old te blijven.


https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190902_045 ... boven-stvv
Plaats reactie