Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Stef Wijnants heeft STVV onder de loep genomen

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/09/02/
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

lindoke schreef:Stef Wijnants heeft STVV onder de loep genomen

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/09/02/
Mja, Je hebt Suzuki nog niet echt kunnen zien. Ito nog niet. Sousa begint zich te verbeteren.
Paar andere aankopen zijn gericht op de toekomst. Colombatto nog niet gezien...
Sankhon heeft ook tijd nodig gehad, daar zullen er nog wel bij zijn waarmee dat het geval is nu.

Ik ben voorzichtig tevreden achteraf gezien, terwijl ik dat 2-3 weken absoluut niet meer was.
Nu interland break, beetje tijd om te werken bij sommige spelers... Kzie het wel goed komen voor een seizoen in de top 8-10 ten laatste.
Denk dat de aankopen van dit jaar, hier grotendeels volgend jaar nog zullen rondlopen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Stvv_eng schreef:Kern is goed genoeg en iedereen die anders beweert is zijn volste recht, maar te veel spelers hebben is ook alles behalve goed. Alle genoemde namen op het forum hier zijn niet beter dan de spelers die we nu hebben, dus hoeven ze van mij hun geld daar niet eens voor uit te geven...
Dit vind ik een beetje kort door de bocht. Van de gehaalde spelers vind ik enkel De Ridder (voorlopig) en Schmidt een meerwaarde. De rest heeft niemand al zien spelen en die al speelminuten vergaard hebben lieten geen onuitwisbare indruk na.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Stvv_eng schreef:Kern is goed genoeg en iedereen die anders beweert is zijn volste recht, maar te veel spelers hebben is ook alles behalve goed. Alle genoemde namen op het forum hier zijn niet beter dan de spelers die we nu hebben, dus hoeven ze van mij hun geld daar niet eens voor uit te geven...
Oei oei, onze informant wordt plots ingetogen. Zonder vervanger van Boli mogen we niet content zijn of weet jij misschien dat Boli toch blijft
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Renard schreef:
lindoke schreef:Stef Wijnants heeft STVV onder de loep genomen

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/09/02/
Mja, Je hebt Suzuki nog niet echt kunnen zien. Ito nog niet. Sousa begint zich te verbeteren.
Paar andere aankopen zijn gericht op de toekomst. Colombatto nog niet gezien...
Sankhon heeft ook tijd nodig gehad, daar zullen er nog wel bij zijn waarmee dat het geval is nu.

Ik ben voorzichtig tevreden achteraf gezien, terwijl ik dat 2-3 weken absoluut niet meer was.
Nu interland break, beetje tijd om te werken bij sommige spelers... Kzie het wel goed komen voor een seizoen in de top 8-10 ten laatste.
Denk dat de aankopen van dit jaar, hier grotendeels volgend jaar nog zullen rondlopen.
Ik kan me wel vinden in jouw post. Ik denk dat het probleem van de meeste hier, waaronder mezelf, wantrouwig zijn over de aangeworven spelers omdat we ze niet kennen en omdat we er vanuit gaan dat STVV geen fantastisch scoutingsapparaat heeft. Moest dat scoutingsapparaat er wel zijn en zich in het verleden reeds bewezen hebben zouden de reacties hier heel anders zijn. Daar ben ik van overtuigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

lindoke schreef:
Stvv_eng schreef:Kern is goed genoeg en iedereen die anders beweert is zijn volste recht, maar te veel spelers hebben is ook alles behalve goed. Alle genoemde namen op het forum hier zijn niet beter dan de spelers die we nu hebben, dus hoeven ze van mij hun geld daar niet eens voor uit te geven...
Dit vind ik een beetje kort door de bocht. Van de gehaalde spelers vind ik enkel De Ridder (voorlopig) en Schmidt een meerwaarde. De rest heeft niemand al zien spelen en die al speelminuten vergaard hebben lieten geen onuitwisbare indruk na.
Schmidt liet ook geen goede indruk na in zijn eerste oefenmatch. 1e tegengoal was ook een flater.
Sousa is al merkelijk gebeterd.
Het verhaal Suzuki kennen we, maar laten we nog 2 weken wachten...
Ito en Die zuid koreaan zijn nog niet speelgerechtigd geweest. Van Ito zei Brys dat hij veel verwacht.
De Ridder viel ook goed mee.

Dan heb je Lucas, Colidio, Colombatto, die amerikaan, waar je nog geen zicht op hebt.
Troonbeeckx zal tijd nodig hebben als freele speler uit 3e klasse.
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

lindoke schreef: Ik kan me wel vinden in jouw post. Ik denk dat het probleem van de meeste hier, waaronder mezelf, wantrouwig zijn over de aangeworven spelers omdat we ze niet kennen en omdat we er vanuit gaan dat STVV geen fantastisch scoutingsapparaat heeft. Moest dat scoutingsapparaat er wel zijn en zich in het verleden reeds bewezen hebben zouden de reacties hier heel anders zijn. Daar ben ik van overtuigd.
Ik denk dat er weinig ploegen met een scoutingsapparaat zijn met het budget als de onze.
Genk, Brugge, Standard. Die wel.
Andere ploegen werken met connecties en makelaars denk ik.
Antwerp dan een scoutingsapparaat ? D'Onoffrio heeft connecties, ma wat daar rond loopt, liep hier 10 jaar geleden ook rond.

En als je het interview met onze CEO las, liet hij toch verstaan dat hij connecties in Italie ed heeft.
Wat mij ergens wel lijkt te kloppen. Hoe zou een makelaar anders zo'n "beloftevolle" spelers hier naartoe loodsen. God-ocharm SInt-Truiden.
stvvrules
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:33
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvrules »

Renard schreef:
lindoke schreef:
Stvv_eng schreef:Kern is goed genoeg en iedereen die anders beweert is zijn volste recht, maar te veel spelers hebben is ook alles behalve goed. Alle genoemde namen op het forum hier zijn niet beter dan de spelers die we nu hebben, dus hoeven ze van mij hun geld daar niet eens voor uit te geven...
Dit vind ik een beetje kort door de bocht. Van de gehaalde spelers vind ik enkel De Ridder (voorlopig) en Schmidt een meerwaarde. De rest heeft niemand al zien spelen en die al speelminuten vergaard hebben lieten geen onuitwisbare indruk na.
Schmidt liet ook geen goede indruk na in zijn eerste oefenmatch. 1e tegengoal was ook een flater.
Sousa is al merkelijk gebeterd.
Het verhaal Suzuki kennen we, maar laten we nog 2 weken wachten...
Ito en Die zuid koreaan zijn nog niet speelgerechtigd geweest. Van Ito zei Brys dat hij veel verwacht.
De Ridder viel ook goed mee.

Dan heb je Lucas, Colidio, Colombatto, die amerikaan, waar je nog geen zicht op hebt.
Troonbeeckx zal tijd nodig hebben als freele speler uit 3e klasse.
Van Colombatto heeft Brys ook gezegd dat hij snel inzetbaar ging zijn met veel techniek en overzicht
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

Ze gaan nog vloeken dat De Bruyn en Masoudi te weinig kansen krijgen :)
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

Stvv_eng schreef:Kern is goed genoeg en iedereen die anders beweert is zijn volste recht, maar te veel spelers hebben is ook alles behalve goed. Alle genoemde namen op het forum hier zijn niet beter dan de spelers die we nu hebben, dus hoeven ze van mij hun geld daar niet eens voor uit te geven...
Volledig akkoord met je stelling. Als er iets bijkomt moeten ze met zekerheid beter zijn dan wat we hebben en die zijn niet betaalbaar voor STVV.
Enige opportuniteit die ik eventueel nog zie gebeuren is Vossen gezien zijn situatie bij Club.
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Verrekeskop »

Even terzijde: waren de ambities vorig jaar niet binnen de 3 jaar POI spelen?
Dit jaar is de ambitie plaats 10.
Als we zo verder gaan is volgend jaar de ambitie het behoud.

Iedereen nog altijd tevreden, ja?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Verrekeskop schreef:Even terzijde: waren de ambities vorig jaar niet binnen de 3 jaar POI spelen?
Dit jaar is de ambitie plaats 10.
Als we zo verder gaan is volgend jaar de ambitie het behoud.

Iedereen nog altijd tevreden, ja?
Ja, heel tevreden. Zoals ik voor dat interview al zei. Ik heb liever dat ze stap voor stap groeien dan dat ze er doorheen stormen en stappen overslaan.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

lindoke schreef:Mannen, stop toch eens met mekaars beweringen uit het verleden steeds boven te halen. Mekaar proberen te pakken op hetgeen iemand in het verleden beweerde leidt alleen maar tot frustraties.
Dat zou voor jou inderdaad een goede zaak zijn :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Verrekeskop schreef:Even terzijde: waren de ambities vorig jaar niet binnen de 3 jaar POI spelen?
Dit jaar is de ambitie plaats 10.
Als we zo verder gaan is volgend jaar de ambitie het behoud.

Iedereen nog altijd tevreden, ja?
Ik denk eerder dat jij het niet snapt hoor :mrgreen:
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

lindoke schreef:Stef Wijnants heeft STVV onder de loep genomen

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/09/02/
Ho , maar dan ben ik er vrij gerust in dat we een dikke ploeg gaan hebben
Van al wat Stef Wijnants in het verleden gezegd heeft , was juist het omgekeerde waar
Ik denk dat zijn loep aan vervanging toe is :lol:
Vorig seizoen heeft hij ook zijn mening moeten herzien , net als het seizoen ervoor en het seizoen daarvoor .
Volhouden Stef , om de zoveel jaar zal je toch eens kunnen zeggen ,zie je wel ik heb het u gezegd
Plaats reactie