Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Verrekeskop schreef:
Mobius schreef:
Verrekeskop schreef:
Halenaar schreef:
Verrekeskop schreef:Even terzijde: waren de ambities vorig jaar niet binnen de 3 jaar POI spelen?
Dit jaar is de ambitie plaats 10.
Als we zo verder gaan is volgend jaar de ambitie het behoud.

Iedereen nog altijd tevreden, ja?
Ik denk eerder dat jij het niet snapt hoor :mrgreen:
Ik en 50% van de supporters hebben het al lang gesnapt se mijne beste.
Kijk eens links en rechts van u de volgende thuismatch.
Wat ik vooral zie links en rechts van mij zijn supporters die desondanks hun ploeg proberen te steunen. Jammer dat het er te weinig zijn. Het toont aan dat ook wij veel successupporters hebben.
Hahahhahahahaaaaaaa, suc...succes....SUCCESSUPPORTERS!!!! Bij STVV!! Geen enkele prijs bij mekaar gevoetbald in 95 jaar bestaan!!
Ik kom niet meer bij gast, meer van dat!!
Het ergste is, is dat je niet beseft hoe belachelijk je doet en je jezelf maakt, terwijl je denkt dat de rest achterlijk is.

Dus zoals ik zei, mensen gelijk jij: blijf maar weg, zo'n onnozelaars kunnen we missen als kiespijn
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

lindoke schreef:Stef Wijnants heeft STVV onder de loep genomen

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/09/02/
Zever in pakskes
Wat zei hij vorig jaar in augustus over Tomi en Kamada?
Nu zijn het meer dan sterke spelers...
Zo kan ik het ook
Hou uw mond Stef
Ga in Genk kijken en laat de rest met rust
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
Mobius schreef:
Verrekeskop schreef:
Halenaar schreef: Ik denk eerder dat jij het niet snapt hoor :mrgreen:
Ik en 50% van de supporters hebben het al lang gesnapt se mijne beste.
Kijk eens links en rechts van u de volgende thuismatch.
Wat ik vooral zie links en rechts van mij zijn supporters die desondanks hun ploeg proberen te steunen. Jammer dat het er te weinig zijn. Het toont aan dat ook wij veel successupporters hebben.
Hahahhahahahaaaaaaa, suc...succes....SUCCESSUPPORTERS!!!! Bij STVV!! Geen enkele prijs bij mekaar gevoetbald in 95 jaar bestaan!!
Ik kom niet meer bij gast, meer van dat!!
Het ergste is, is dat je niet beseft hoe belachelijk je doet en je jezelf maakt, terwijl je denkt dat de rest achterlijk is.

Dus zoals ik zei, mensen gelijk jij: blijf maar weg, zo'n onnozelaars kunnen we missen als kiespijn
Ik denk niet dat de rest achterlijk, ik denk dat jij achterlijk bent. Met kop en schouders de meest achterlijke van heel dat forum hier.
Echt ze moesten u ne prijs geven.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mobius »

Verrekeskop schreef:[
Hahahhahahahaaaaaaa, suc...succes....SUCCESSUPPORTERS!!!! Bij STVV!! Geen enkele prijs bij mekaar gevoetbald in 95 jaar bestaan!!
Ik kom niet meer bij gast, meer van dat!!
Volgens mij ben jij in het echte leven een geweldig geliefde gast. Charel. Altijd op de man spelen. Sterk.
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV Freakje »

Er kwamen vijftien nieuwe spelers toe. Een groot deel daarvan met een conditionele achterstand. Meerdere spelers zijn ook toe aan hun eerste avontuur in Europa. Een geluk bij een ongeluk: STVV sprokkelde toch nog zeven punten – met veel jong geweld – en de competitie ligt nu even stil vanwege het interlandvoetbal. Dat biedt de technische staf wat mogelijkheden om een inhaalbeweging in te zetten. Op alle vlakken: conditioneel, mentaal, tacktisch. Teamspirit hoort er ook bij. Niet toevallig laste Marc Brys een nieuwe teambuilding in, met fietsen, fruit plukken en tennis.

“Het wordt een hele uitdaging”, knikt de ervaren coach. “We gaan op drie snelheden werken. Onze fysical coach Bart Van Lancker zal nog meer de handen vol hebben. Een deel van de groep staat er op fysiek vlak goed voor, een grote groep moet nog opbouwen, anderen keren terug van een blessure of zijn nog in volle revalidatie. Het wordt puzzelen.”

Donderdag werkt STVV in de namiddag een oefenpartij af tegen AS Eupen. Om bepaalde spelers wedstrijdritme op te laten doen en om ook aan het tactische verhaal te kunnen schaven. “Een voorbereiding duurt zes weken. Voor meerdere spelers was die voorbereiding er niet, dus moeten we dat zo snel mogelijk trachten bij te benen.”

In dat streven duikt een stoorzender op. Zo verwacht Brys wel wat van een van de recentste nieuwkomers Colombatto. Maar de Colombiaan is afwezig vanwege interlandverplichtingen. Cong Phuong is naar Vietnam, Daniel Schmidt zit bij de nationale ploeg van Japan. Yohan Boli kreeg een late oproeping voor Ivoorkust binnen.

Thibault De Smet zit in de voorselectie van de Jonge Duivels. Stan Van Dessel maakt deel uit van de Belgische U19.

Voor het tweede seizoen op rij viel er pas op het einde van de zomermercato veel transfernieuws te rapen bij STVV. In de laatste rechte lijn vallen er soms zaakjes te doen, de Japanse eigenaars overwegen misschien toch best het roer wat om te gooien. Een ploeg bouw je niet op 1-2-3 en zeker niet als de competitie al in volle gang is.

“Het is niet omdat je een blik met nieuwe spelers open doet, dat ze direct zullen renderen. Er moet ook een zekere chemie zijn”, luiden de wijze woorden van Marc Brys.

Op speeldag zeven zouden jongens als Allan Sousa en Yuma Suzuki een stap verder moeten staan. Voor de belangrijke thuismatch tegen rode lantaarn zou Brys ook terug een beroep kunnen doen op Pol Garcia, Jordan Botaka en Samy Mmaee. Op Kenny Steppe en Steven De Petter wordt het nog wat wachten. Na de interlandbreak zullen enkele spelers wel speelgerechtigd zijn.

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... CywCAvw5Dw
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Verrekeskop schreef:
STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
Mobius schreef:
Verrekeskop schreef:
Ik en 50% van de supporters hebben het al lang gesnapt se mijne beste.
Kijk eens links en rechts van u de volgende thuismatch.
Wat ik vooral zie links en rechts van mij zijn supporters die desondanks hun ploeg proberen te steunen. Jammer dat het er te weinig zijn. Het toont aan dat ook wij veel successupporters hebben.
Hahahhahahahaaaaaaa, suc...succes....SUCCESSUPPORTERS!!!! Bij STVV!! Geen enkele prijs bij mekaar gevoetbald in 95 jaar bestaan!!
Ik kom niet meer bij gast, meer van dat!!
Het ergste is, is dat je niet beseft hoe belachelijk je doet en je jezelf maakt, terwijl je denkt dat de rest achterlijk is.

Dus zoals ik zei, mensen gelijk jij: blijf maar weg, zo'n onnozelaars kunnen we missen als kiespijn
Ik denk niet dat de rest achterlijk, ik denk dat jij achterlijk bent. Met kop en schouders de meest achterlijke van heel dat forum hier.
Echt ze moesten u ne prijs geven.
Tuurlijk dat.

De Meester spreekt, iedereen moet zwijgen.

Laten we eens het intellectueel niveau van uw posts erbij pakken beste?

Soit, laten we het on topic houden, of sewes is STVV-fan weer eens aan het provoceren
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Verrekeskop »

Mobius schreef:
Verrekeskop schreef:[
Hahahhahahahaaaaaaa, suc...succes....SUCCESSUPPORTERS!!!! Bij STVV!! Geen enkele prijs bij mekaar gevoetbald in 95 jaar bestaan!!
Ik kom niet meer bij gast, meer van dat!!
Volgens mij ben jij in het echte leven een geweldig geliefde gast. Charel. Altijd op de man spelen. Sterk.
Ja, al mijn vrienden zijn de 50% die niet meer komen kijken, zIjn er toch wel een paar duizend hoor.
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
Mobius schreef: Wat ik vooral zie links en rechts van mij zijn supporters die desondanks hun ploeg proberen te steunen. Jammer dat het er te weinig zijn. Het toont aan dat ook wij veel successupporters hebben.
Hahahhahahahaaaaaaa, suc...succes....SUCCESSUPPORTERS!!!! Bij STVV!! Geen enkele prijs bij mekaar gevoetbald in 95 jaar bestaan!!
Ik kom niet meer bij gast, meer van dat!!
Het ergste is, is dat je niet beseft hoe belachelijk je doet en je jezelf maakt, terwijl je denkt dat de rest achterlijk is.

Dus zoals ik zei, mensen gelijk jij: blijf maar weg, zo'n onnozelaars kunnen we missen als kiespijn
Ik denk niet dat de rest achterlijk, ik denk dat jij achterlijk bent. Met kop en schouders de meest achterlijke van heel dat forum hier.
Echt ze moesten u ne prijs geven.
Tuurlijk dat.

De Meester spreekt, iedereen moet zwijgen.

Laten we eens het intellectueel niveau van uw posts erbij pakken beste?

Soit, laten we het on topic houden, of sewes is STVV-fan weer eens aan het provoceren
Ik zal eens PROBEREN op iets van u inhoudelijk te reageren, moeilijk maar ca va.
Successupporters? Ik ben tot in de diepste regionen van tweede gaan kijken, degradatiestrijd na degradatiestrijd meegemaakt, altijd de net-niet meegemaakt, het moment dat er prijzen konden gepakt worden het steeds laten afweten, de befaamde bekerfinale noem maar op. Dan moogt gij mij es vertellen wat de definitie hier is van een successupporter?
Een ploeg die geen enkele prijs heeft gewonnen, buiten Charleroi bijna een unicum bij al die traditieploegen. Geen enkele Europese match kunnen afdwingen buiten die paar Intertoto matchen in een ver verleden.
En dan lopen der hier halve gares rond die zeggen dat we de successupporters kunnen missen! DIE ZIJN ER NIET IN SINT-TRUIDEN, enkel supporters die niet meer voor de duizendste keer met hun kl*ten willen laten rammelen, capice??
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Verrekeskop schreef:
Mobius schreef:
Verrekeskop schreef:[
Hahahhahahahaaaaaaa, suc...succes....SUCCESSUPPORTERS!!!! Bij STVV!! Geen enkele prijs bij mekaar gevoetbald in 95 jaar bestaan!!
Ik kom niet meer bij gast, meer van dat!!
Volgens mij ben jij in het echte leven een geweldig geliefde gast. Charel. Altijd op de man spelen. Sterk.
Ja, al mijn vrienden zijn de 50% die niet meer komen kijken, zIjn er toch wel een paar duizend hoor.
Ja die mogen niet meer buiten vanwege verrekespest :mrgreen:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

Ik heb de indruk dat er nogal wat transferstress uit de pennen vloeit
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Bartman schreef:Ik heb de indruk dat er nogal wat transferstress uit de pennen vloeit
Bij Verrekeskop niet hoor.

Hij en zijn befaamde "50%" komen toch niet (meer), transfers of niet.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

enrique schreef:
lindoke schreef:Stef Wijnants heeft STVV onder de loep genomen

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/09/02/
Zever in pakskes
Wat zei hij vorig jaar in augustus over Tomi en Kamada?
Nu zijn het meer dan sterke spelers...
Zo kan ik het ook
Hou uw mond Stef
Ga in Genk kijken en laat de rest met rust
Ik dacht net hetzelfde toen ik het artikel las.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
Bartman schreef:Ik heb de indruk dat er nogal wat transferstress uit de pennen vloeit
Bij Verrekeskop niet hoor.

Hij en zijn befaamde "50%" komen toch niet (meer), transfers of niet.
Stop eens met altijd het laatste woord te willen.
Praat over transfers en spreek in privé af om op elkaars gezicht te slaan..

3 pagina's met bullshit over en weer om uiteindelijk in iemand anders zijn post weer de confrontatie te zoeken..

Jongens toch..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Heiremans naar KVM..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Wat ik me afvraag. Boli moet 3 miljoen kosten, iedereen is het er over eens dat die man van goudwaarde is voor ons. Maar toch is er geen enkele topclub die achter Boli komt vragen. Me dunkt dat Anderlecht vb. al véél grotere risico's genomen heeft dan 3 miljoen voor Boli te geven.
Plaats reactie