Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef:Wat ik me afvraag. Boli moet 3 miljoen kosten, iedereen is het er over eens dat die man van goudwaarde is voor ons. Maar toch is er geen enkele topclub die achter Boli komt vragen. Me dunkt dat Anderlecht vb. al véél grotere risico's genomen heeft dan 3 miljoen voor Boli te geven.
Ik denk dat de meeste wel vergeten dat topclubs soms tot 15 matchen meer spelen op een seizoen dan een club als stvv..
Als je weet dat Boli de hele PO2 mist en vaak geblesseerd is geweest in het verleden vind ik het niet zo raar dat topclubs weinig interesse hebben..
Boli kan geen 3 matchen in 1 week spelen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

miel schreef: Het monopoliseren van de bal hoeft voor mij niet zo nodig , hoewel we vorig seizoen mooi en verzorgd voetbal speelden
geef ik nog altijd de voorkeur aan het systeem Mathijsen , in de omschakeling met 2 à 3 passen razend gevaarlijk zijn voor doel
Toen stonden we niet voor niets aan de leiding in Europa met gemaakte doelpunten .
Laten we de zaken nu ook niet overromantiseren. ;)

En aan het eind van het seizoen waren de 3 ploegen waar we die 6 en 5 goals tegen maakte in het seizoensbegin en nr1 in Europa werden toevallig degene in de top met de meeste tegendoelpunten dat seizoen.

Er was dan ook geen systeem Mathijsen waar we voetbal konden spelen dat ons in staat stelde om met 3 passen de oversteek te maken.
De factor Boffin was doorslaggevend. Iedere bal ging via hem. Meeste goals werden trouwens gemaakt op stilstaande fase. Goede aangesneden corners of vrij trappen voor doel van Boffin.

Dus als je voorkeur geeft aan de "systeem" Mathijsen kies je voor 1 megagoede vlotscorende spelverdeler die alle facetten van het voetbal goed beheerst. De rest profiteert ervan. Maar een Boffin die kan je niet effe gewoon kopen dezer dagen ;)
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bink »

Verrekeskop schreef:
STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
Hahahhahahahaaaaaaa, suc...succes....SUCCESSUPPORTERS!!!! Bij STVV!! Geen enkele prijs bij mekaar gevoetbald in 95 jaar bestaan!!
Ik kom niet meer bij gast, meer van dat!!
Het ergste is, is dat je niet beseft hoe belachelijk je doet en je jezelf maakt, terwijl je denkt dat de rest achterlijk is.

Dus zoals ik zei, mensen gelijk jij: blijf maar weg, zo'n onnozelaars kunnen we missen als kiespijn
Ik denk niet dat de rest achterlijk, ik denk dat jij achterlijk bent. Met kop en schouders de meest achterlijke van heel dat forum hier.
Echt ze moesten u ne prijs geven.
Tuurlijk dat.

De Meester spreekt, iedereen moet zwijgen.

Laten we eens het intellectueel niveau van uw posts erbij pakken beste?

Soit, laten we het on topic houden, of sewes is STVV-fan weer eens aan het provoceren
Ik zal eens PROBEREN op iets van u inhoudelijk te reageren, moeilijk maar ca va.
Successupporters? Ik ben tot in de diepste regionen van tweede gaan kijken, degradatiestrijd na degradatiestrijd meegemaakt, altijd de net-niet meegemaakt, het moment dat er prijzen konden gepakt worden het steeds laten afweten, de befaamde bekerfinale noem maar op. Dan moogt gij mij es vertellen wat de definitie hier is van een successupporter?
Een ploeg die geen enkele prijs heeft gewonnen, buiten Charleroi bijna een unicum bij al die traditieploegen. Geen enkele Europese match kunnen afdwingen buiten die paar Intertoto matchen in een ver verleden.
En dan lopen der hier halve gares rond die zeggen dat we de successupporters kunnen missen! DIE ZIJN ER NIET IN SINT-TRUIDEN, enkel supporters die niet meer voor de duizendste keer met hun kl*ten willen laten rammelen, capice??
ik moet u bijstaan,het ook allemaal meegemaakt
wat ze nu doen allemaal beloften gaan bijhalen en als er enkele meevallen die weeral verlappen voor meer geld
zo gaat het alle jaren een duivenkot zijn
nooit een deftige ploeg bijeenhouden en voor prijzen gaan,neen kopen en verkopen om winst en niets anders
allee tot 23 u 59 verwacht ik tocht nog 2 echte ,maar echte meerwaardes direkt volgende machten speelklaar en niet binnen een maand of 3
1 spits
1 cv
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef:
Bartman schreef:Ik heb de indruk dat er nogal wat transferstress uit de pennen vloeit
Bij Verrekeskop niet hoor.

Hij en zijn befaamde "50%" komen toch niet (meer), transfers of niet.
Gast zijt ge nu echt zo dom?
Ik heb het hier onlangs nog gepost, betere communicatie, beter beleid en niet last minute een Mexicaans leger hier binnengooien en hopen dat er een paar kunnen sjotten en er zit terug 9-10.000 man.
Dat is waar die 50% op zit te wachten. Ter uwer info het valt u misschien niet zo op met uwe kop in uw kont maar ze spelen nog maar voor gemiddeld 4.000 man. Ofwel komt ge nog maar 2 jaar kijken en denkt ge dat dit normaal is, dat is ook een mogelijkheid.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

BoemBoem schreef:
Vouch schreef:Wat ik me afvraag. Boli moet 3 miljoen kosten, iedereen is het er over eens dat die man van goudwaarde is voor ons. Maar toch is er geen enkele topclub die achter Boli komt vragen. Me dunkt dat Anderlecht vb. al véél grotere risico's genomen heeft dan 3 miljoen voor Boli te geven.
Ik denk dat de meeste wel vergeten dat topclubs soms tot 15 matchen meer spelen op een seizoen dan een club als stvv..
Als je weet dat Boli de hele PO2 mist en vaak geblesseerd is geweest in het verleden vind ik het niet zo raar dat topclubs weinig interesse hebben..
Boli kan geen 3 matchen in 1 week spelen..
Hmmm ja, kan zijn, al denk ik dat dat kunstgras niet ideaal is voor zo'n speler en dat een aangepast trainingsregime ook wel wat kan helpen. Maar bon, ik kan u wel volgen. Aan de andere kant, welke topclub speelt nog 3 matchen na mekaar met dezelfde spelers? Ik zeg ook niet dat Anderlecht zijn volledige aanval moet bouwen op Boli, en al zeker niet dat het een wereldspeler is, maar volgens mij heeft hij op zijn 25ste zeker nog groeimarge. Laat hem in een ploeg spelen waar hij iets minder moet werken en dus frisser voor doel komt, ik denk dat hij potten kan breken.

Maar goed, laat het maar zo, laat hem maar hier blijven!
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Ieder 15 min het forum herbekijken op nieuws... Maar enkel lezen hoe ze elkaar uitmaken.... Man man man :grappig:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Vouch schreef:Wat ik me afvraag. Boli moet 3 miljoen kosten, iedereen is het er over eens dat die man van goudwaarde is voor ons. Maar toch is er geen enkele topclub die achter Boli komt vragen. Me dunkt dat Anderlecht vb. al véél grotere risico's genomen heeft dan 3 miljoen voor Boli te geven.
Het was geleden van zijn hattrick dat hij nog eens gescoord heeft.
20 of zelfs meer matchen ...
Jaja, daar zitten topclubs op te wachten !!!
:roll:
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

Brusselmans schreef:
Vouch schreef:Wat ik me afvraag. Boli moet 3 miljoen kosten, iedereen is het er over eens dat die man van goudwaarde is voor ons. Maar toch is er geen enkele topclub die achter Boli komt vragen. Me dunkt dat Anderlecht vb. al véél grotere risico's genomen heeft dan 3 miljoen voor Boli te geven.
Het was geleden van zijn hattrick dat hij nog eens gescoord heeft.
20 of zelfs meer matchen ...
Jaja, daar zitten topclubs op te wachten !!!
:roll:
Als de topploegen hem wouden hadden ze hem inderdaad gekocht. Dus ze zitten er idd niet op te wachten.
Maar dan ook wel constateren:
Bij Anderlecht stond er afgekopen weekend ene in de spits die 2 jaar ouder is, maar de helft van de doelpunten van Boli gescoord heeft in zijn carriere en maar voor een kwart zo sterk is aan de bal.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Brusselmans schreef:
Vouch schreef:Wat ik me afvraag. Boli moet 3 miljoen kosten, iedereen is het er over eens dat die man van goudwaarde is voor ons. Maar toch is er geen enkele topclub die achter Boli komt vragen. Me dunkt dat Anderlecht vb. al véél grotere risico's genomen heeft dan 3 miljoen voor Boli te geven.
Het was geleden van zijn hattrick dat hij nog eens gescoord heeft.
20 of zelfs meer matchen ...
Jaja, daar zitten topclubs op te wachten !!!
:roll:
Bwa ja, ze betalen liever meer dan een miljoen om 5 maanden een versleten Bolasie te kunnen huren... Vorig seizoen (als iemand Wikipedia te goei heeft ingevuld natuurlijk) heeft Boli 14 keer gescoord op 28 matchen. Zoals ik al eerder zei, als hij wat frisser voor doel zou kunnen komen kan hij dat percentage nog opdrijven want hij mist nog teveel. Ik denk dat ze voor veel meer geld al veel slechtere spelers gehaald hebben.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Vouch schreef:
Brusselmans schreef:
Vouch schreef:Wat ik me afvraag. Boli moet 3 miljoen kosten, iedereen is het er over eens dat die man van goudwaarde is voor ons. Maar toch is er geen enkele topclub die achter Boli komt vragen. Me dunkt dat Anderlecht vb. al véél grotere risico's genomen heeft dan 3 miljoen voor Boli te geven.
Het was geleden van zijn hattrick dat hij nog eens gescoord heeft.
20 of zelfs meer matchen ...
Jaja, daar zitten topclubs op te wachten !!!
:roll:
Bwa ja, ze betalen liever meer dan een miljoen om 5 maanden een versleten Bolasie te kunnen huren... Vorig seizoen (als iemand Wikipedia te goei heeft ingevuld natuurlijk) heeft Boli 14 keer gescoord op 28 matchen. Zoals ik al eerder zei, als hij wat frisser voor doel zou kunnen komen kan hij dat percentage nog opdrijven want hij mist nog teveel. Ik denk dat ze voor veel meer geld al veel slechtere spelers gehaald hebben.
Als ge dikwijls genoeg iets herhaalt, ga je het op den duur nog zelf geloven ook !
De niet te missen kansen in het eerste kwartier vorig seizoen zijn niet te tellen !
Waar is uwe frisheidstheorie nu ?
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

enerkey schreef:
miel schreef: Het monopoliseren van de bal hoeft voor mij niet zo nodig , hoewel we vorig seizoen mooi en verzorgd voetbal speelden
geef ik nog altijd de voorkeur aan het systeem Mathijsen , in de omschakeling met 2 à 3 passen razend gevaarlijk zijn voor doel
Toen stonden we niet voor niets aan de leiding in Europa met gemaakte doelpunten .
Laten we de zaken nu ook niet overromantiseren. ;)

En aan het eind van het seizoen waren de 3 ploegen waar we die 6 en 5 goals tegen maakte in het seizoensbegin en nr1 in Europa werden toevallig degene in de top met de meeste tegendoelpunten dat seizoen.

Er was dan ook geen systeem Mathijsen waar we voetbal konden spelen dat ons in staat stelde om met 3 passen de oversteek te maken.
De factor Boffin was doorslaggevend. Iedere bal ging via hem. Meeste goals werden trouwens gemaakt op stilstaande fase. Goede aangesneden corners of vrij trappen voor doel van Boffin.

Dus als je voorkeur geeft aan de "systeem" Mathijsen kies je voor 1 megagoede vlotscorende spelverdeler die alle facetten van het voetbal goed beheerst. De rest profiteert ervan. Maar een Boffin die kan je niet effe gewoon kopen dezer dagen ;)
Ik wilde maar zeggen dat er verschillende systemen zijn die je kan spelen
Wanneer je kiest voor het vertikale voetbal , daarvoor heb je inderdaad een goede spelverdeler nodig , maar vooral lopende mensen met snelheid en een actie , als er dan nog een afwerker staat dan is een target spits of iemand die de bal bij houd niet echt nodig
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

We kunnen er ondertussen al zeker van zijn dat Boli niet naar een andere Belgische club verhuist.
Hij is een goede spits voor STVV maar met alle respect voor Boli, om mee te kunnen draaien in een Europese top competitie is toch nog wat anders.
Ik denk dat hij daarvoor tekort gaat komen.
Laat ons hopen dat hij niet naar de zandbak trekt zodat we er, ondanks zijn gebreken, nog van kunnen genieten.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Boxtobox schreef:We kunnen er ondertussen al zeker van zijn dat Boli niet naar een andere Belgische club verhuist.
Hij is een goede spits voor STVV maar met alle respect voor Boli, om mee te kunnen draaien in een Europese top competitie is toch nog wat anders.
Ik denk dat hij daarvoor tekort gaat komen.
Laat ons hopen dat hij niet naar de zandbak trekt zodat we er, ondanks zijn gebreken, nog van kunnen genieten.
Kan toch zijn dat hij bij eender welke ploeg getekend heeft maar dat ze het nog niet bekend hebben gemaakt. Precies hetzelfde met bepaalde inkomende transfers misschien...
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Eigenlijk kon je al raden dat er niks meer bij zou komen. Waarom zou Brys en co anders vandaag op teambuilding gaan En niet na aankoop van spelers vandaag.
Enkel Boli kan nog naar de uitgang. Waarom niet proberen om meer dan 3 miljoen te vangen ? Sjeiks hebben geld genoeg.
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bink »

Stvv_eng schreef:
Boxtobox schreef:We kunnen er ondertussen al zeker van zijn dat Boli niet naar een andere Belgische club verhuist.
Hij is een goede spits voor STVV maar met alle respect voor Boli, om mee te kunnen draaien in een Europese top competitie is toch nog wat anders.
Ik denk dat hij daarvoor tekort gaat komen.
Laat ons hopen dat hij niet naar de zandbak trekt zodat we er, ondanks zijn gebreken, nog van kunnen genieten.
Kan toch zijn dat hij bij eender welke ploeg getekend heeft maar dat ze het nog niet bekend hebben gemaakt. Precies hetzelfde met bepaalde inkomende transfers misschien...
wat een soap
Plaats reactie