Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

Stvv_eng schreef:
Boxtobox schreef:We kunnen er ondertussen al zeker van zijn dat Boli niet naar een andere Belgische club verhuist.
Hij is een goede spits voor STVV maar met alle respect voor Boli, om mee te kunnen draaien in een Europese top competitie is toch nog wat anders.
Ik denk dat hij daarvoor tekort gaat komen.
Laat ons hopen dat hij niet naar de zandbak trekt zodat we er, ondanks zijn gebreken, nog van kunnen genieten.
Kan toch zijn dat hij bij eender welke ploeg getekend heeft maar dat ze het nog niet bekend hebben gemaakt. Precies hetzelfde met bepaalde inkomende transfers misschien...
Dat kan natuurlijk ook nog. Van mij mag het alleszins blijven zoals het nu is. Ik denk dat je nu een ploeg zou moeten hebben die onderkant linker kolom kan meedraaien. Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwkomers allemaal teleurstellingen zouden zijn, daar gaat ongetwijfeld nog potentieel tussen zitten.
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bink »

Boxtobox schreef:
Stvv_eng schreef:
Boxtobox schreef:We kunnen er ondertussen al zeker van zijn dat Boli niet naar een andere Belgische club verhuist.
Hij is een goede spits voor STVV maar met alle respect voor Boli, om mee te kunnen draaien in een Europese top competitie is toch nog wat anders.
Ik denk dat hij daarvoor tekort gaat komen.
Laat ons hopen dat hij niet naar de zandbak trekt zodat we er, ondanks zijn gebreken, nog van kunnen genieten.
Kan toch zijn dat hij bij eender welke ploeg getekend heeft maar dat ze het nog niet bekend hebben gemaakt. Precies hetzelfde met bepaalde inkomende transfers misschien...
Dat kan natuurlijk ook nog. Van mij mag het alleszins blijven zoals het nu is. Ik denk dat je nu een ploeg zou moeten hebben die onderkant linker kolom kan meedraaien. Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwkomers allemaal teleurstellingen zouden zijn, daar gaat ongetwijfeld nog potentieel tussen zitten.
gij ben ook rap content
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: RE: Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

bink schreef:
Boxtobox schreef:
Stvv_eng schreef:
Boxtobox schreef:We kunnen er ondertussen al zeker van zijn dat Boli niet naar een andere Belgische club verhuist.
Hij is een goede spits voor STVV maar met alle respect voor Boli, om mee te kunnen draaien in een Europese top competitie is toch nog wat anders.
Ik denk dat hij daarvoor tekort gaat komen.
Laat ons hopen dat hij niet naar de zandbak trekt zodat we er, ondanks zijn gebreken, nog van kunnen genieten.
Kan toch zijn dat hij bij eender welke ploeg getekend heeft maar dat ze het nog niet bekend hebben gemaakt. Precies hetzelfde met bepaalde inkomende transfers misschien...
Dat kan natuurlijk ook nog. Van mij mag het alleszins blijven zoals het nu is. Ik denk dat je nu een ploeg zou moeten hebben die onderkant linker kolom kan meedraaien. Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwkomers allemaal teleurstellingen zouden zijn, daar gaat ongetwijfeld nog potentieel tussen zitten.
gij ben ook rap content
Een verdediger hadden ze best nog gehaald en ook een aanvaller was geen overbodige luxe geweest.


Verstuurd vanaf mijn W_K300 met Tapatalk
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Ik ben vrij zeker dat er iets gehaald is :D
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Stvv_eng schreef:Ik ben vrij zeker dat er iets gehaald is :D
Ik begijp dat niet, waarom wachten met communiceren? Is het iets degelijks wat ze gehaald hebben? :)

Trouwens, om een degelijke (doch kritische) visie te hebben op STVV moet je tegenwoordig HLN lezen. Wat zijn ze toch negatief in HBvL, hm hm, Stef Wynants is nog ne graad of 4 erger. Wat ze in Hasselt en Boekhout sinds 2-3 jaar gegeten hebben, Joost mag het weten.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Vouch schreef:
Stvv_eng schreef:Ik ben vrij zeker dat er iets gehaald is :D
Ik begijp dat niet, waarom wachten met communiceren? Is het iets degelijks wat ze gehaald hebben? :)

Trouwens, om een degelijke (doch kritische) visie te hebben op STVV moet je tegenwoordig HLN lezen. Wat zijn ze toch negatief in HBvL, hm hm, Stef Wynants is nog ne graad of 4 erger. Wat ze in Hasselt en Boekhout sinds 2-3 jaar gegeten hebben, Joost mag het weten.
Het wachten is vooral voor de fotos die gemaakt moeten worden en het tijdstip middernacht is niet ideaal om genoeg mensen te bereiken...
Ik zeg niet dat er 100% iemand getekend heeft, maar heb wel zo een vermoeden... :D
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

Vouch schreef:Wat ze in Hasselt en Boekhout sinds 2-3 jaar gegeten hebben, Joost mag het weten.
Heel simpel. Sinds PO weg is kan SW niet meer likken van de potjes van RD.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door the fan »

Allée, de 0-2 op Eupen heeft iedereen in de bestuurskamer weer verblind...
Met deze kern gaat het gewoon het behoud zijn waarvoor je speelt.
Het bestuur heft alle recht om die optie te kiezen, net zoals ik de optie kies om thuis te blijven, succes mannen.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

the fan schreef:Allée, de 0-2 op Eupen heeft iedereen in de bestuurskamer weer verblind...
Met deze kern gaat het gewoon het behoud zijn waarvoor je speelt.
Het bestuur heft alle recht om die optie te kiezen, net zoals ik de optie kies om thuis te blijven, succes mannen.
Stel dat er straks bekend gemaakt wordt dat er nog een verdediger en aanvaller getekend hebben, dan ga je wel komen kijken?
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door zipke373 »

the fan schreef:Allée, de 0-2 op Eupen heeft iedereen in de bestuurskamer weer verblind...
Met deze kern gaat het gewoon het behoud zijn waarvoor je speelt.
Het bestuur heft alle recht om die optie te kiezen, net zoals ik de optie kies om thuis te blijven, succes mannen.
Vergeet uwe nickname niet te veranderen als ge gaat beginnen thuisblijven voor ge ook maar 1 van de nieuwkomers hebt zien spelen en voor ge weet of Boli wel degelijk weg is...
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

bink schreef:
Boxtobox schreef:
Stvv_eng schreef:
Boxtobox schreef:We kunnen er ondertussen al zeker van zijn dat Boli niet naar een andere Belgische club verhuist.
Hij is een goede spits voor STVV maar met alle respect voor Boli, om mee te kunnen draaien in een Europese top competitie is toch nog wat anders.
Ik denk dat hij daarvoor tekort gaat komen.
Laat ons hopen dat hij niet naar de zandbak trekt zodat we er, ondanks zijn gebreken, nog van kunnen genieten.
Kan toch zijn dat hij bij eender welke ploeg getekend heeft maar dat ze het nog niet bekend hebben gemaakt. Precies hetzelfde met bepaalde inkomende transfers misschien...
Dat kan natuurlijk ook nog. Van mij mag het alleszins blijven zoals het nu is. Ik denk dat je nu een ploeg zou moeten hebben die onderkant linker kolom kan meedraaien. Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwkomers allemaal teleurstellingen zouden zijn, daar gaat ongetwijfeld nog potentieel tussen zitten.
gij ben ook rap content
Ik ben helemaal niet rap content. Ik zit me ook regelmatig op te jagen op Stayen. Maar denk je nu echt dat de middenmotors zoveel beter zijn dan wij ? Vergeet niet dat indien ze onderkant linker kolom kunnen halen, ze maar twee plaatsen verwijderd zijn van plaats zes.
Het glas mag ook al eens halfvol zijn.
Die kritiek van mannen hier op het forum maar die de prijs van een abo niet meer weten mag ook wel in proportie afnemen. Iedereen kan kritiek uiten, ik heb dat ook al gedaan hier. De manier waarop echter is dikwijls een brug te ver.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mobius »

zipke373 schreef: Vergeet uwe nickname niet te veranderen als ge gaat beginnen thuisblijven voor ge ook maar 1 van de nieuwkomers hebt zien spelen en voor ge weet of Boli wel degelijk weg is...
Ja echt. Niet normaal die negativiteit hier. Een weerspiegeling van onze hemeltergend verzuurde maatschappij zeker? Jongens toch.

Even on topic:
Ik ben gematigd positief. Ja, het had meer mogen zijn en vooral vroeger, maar het is wat het is. Tegen de degradatie vechten met deze groep? Echt niet hoor. We hebben 80% van onze nieuwe spelers nog niet eens zien spelen en we halen momenteel 7 punten met een ploeg die zeker nog aangevuld moet worden. Als er 2-3 van onze aanwinsten wat meevallen, dan gaan we zeker een rustig seizoen tegemoet. Nog eens herhalen: mocht het meer zijn: Ja. Ben ik tevreden: ook niet helemaal maar tenzij er hier mensen zijn die ergens nog een miljoen of 3-4-5 teveel liggen hebben en deze willen investeren in de ploeg ben ik (naar de toekomst) toe gematigd positief. Het is zoals het is. En ja, ik ben snel content (voor de mensen die niet snel content zijn).
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Stvv_eng schreef:Ik ben vrij zeker dat er iets gehaald is :D
Ik neem aan dat het om een vervanger voor Boli gaat ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Dit forum is pure negativiteit. Ik heb me er de hele zomer aan opgejaagd. Je kan je jezelf niet voortdurend de grootste stvv fan noemen, maar van niks het positieve inzien. Ik denk dat wat ik de voorbije maand hier heb gelezen alleen maar bevestigd dat het forum vol zit met een bende vergrijsde supporters die alleen maar kunnen zeuren.
En daarmee heb ik het zeker niet over iedereen. Je kan hier snel onderscheid maken tussen mensen die iets van voetbal kennen en mensen die gestopt zijn met het updaten van hun kennis sinds het jaar 2000.
Kunnen jullie nu echt zelf niet inzien dat de club mss niet de gewenste resultaten haalt omdat het vol zit met negativiteit? Jongens toch ge moogt ook eens een speler het vertrouwen geven dan continu af te breken. Geef spelers vertrouwen en ze zullen groeien. Breek ze af en ze zullen u nog 3 jaar irriteren.
Met dit gezegd te hebben ga ik meteen ook een eind maken aan mijn forumleven. Ik heb mijn best gedaan om het nieuws te brengen waar ik weet van had om mss toch een beetje positiviteit te creeren. Ik ben zelf belange na niet de grootste fan, maar ook zeker niet een van die 50% die nooit meer op Stayen terug te vinden is tenzij het tegen Genk is.
Succes mannen
Plaats reactie