Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef:Feit :
We staan op 4 punten van plaats 2
en op 3 punten van een plaats voor PO1.
Als het zo simpel was ...
Het is nu niet dat bij winst tegen WB je plots in PO1 gaat staan !
De ploegen voor u gaan ook punten halen hè pipke !

Qua transfers ... heb me weinig gemoeid in debatten, wegens geen enkele kennis van de aangekochte spelers, net zoals iedereen. Wie 5 matchen van iemand gezien heeft mag de vinger opsteken, met uitzondering van De Ridder.

Met Suzuki is alleszins de beste speler van een continent binnengehaald. Het is nu aan Brys om die mens te laten scoren.

Boli is er ook nog tot grote tevredenheid van velen. Mij verwondert dat niet zo fel, want heb me al vaker afgevraagd welke club er nu echt veel geld aan wil betalen. Geen enkele dus, zoals alweer eens blijkt, tenzij de zandbak wenkt, maar dat tel ik qua sportieve waarde niet mee.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

De plaatsjes zullen in ieder geval duur worden. Zeker voor de buitenlanders, want we hebben er meer dan er in de kern kunnen zitten.
Ik heb een vermoeden dat onderstaande de type-ploeg van Brys zou kunnen worden.
Al zal het afwachten zijn of Ito geschikter is op die positie dan Acolatse en DeSmet. Voor Colombatto, Lee, Ito en Suzuki werd veel geld betaald. Daar mogen we dus toch wel wat van verwachten.

Afbeelding

Als je dan kijkt naar de spelers die moeten knokken voor de 7 plekjes op de bank:
Schmidt, De Ridder, Konaté, De Bruyn, Masoudi, De Smet, Sousa, Acolatse, Mmaee, Durkin, Lucas, Colidio, Janssens, Cong Phuong, Van Dessel, De Petter, Balongo.

Dat zijn er 17 waarvan er maar 7 in de kern kunnen zitten. Van deze lijst zijn er 10 die de kern niet zullen halen.
Natuurlijk zullen er altijd schorsingen en blessures zijn.
Maar speel maar eens "Brys". En kies er eens 10 die in de tribune moeten zitten.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

STimVV schreef:De plaatsjes zullen in ieder geval duur worden. Zeker voor de buitenlanders, want we hebben er meer dan er in de kern kunnen zitten.
Ik heb een vermoeden dat onderstaande de type-ploeg van Brys zou kunnen worden.
Al zal het afwachten zijn of Ito geschikter is op die positie dan Acolatse en DeSmet. Voor Colombatto, Lee, Ito en Suzuki werd veel geld betaald. Daar mogen we dus toch wel wat van verwachten.

Afbeelding

Als je dan kijkt naar de spelers die moeten knokken voor de 7 plekjes op de bank:
Schmidt, De Ridder, Konaté, De Bruyn, Masoudi, De Smet, Sousa, Acolatse, Mmaee, Durkin, Lucas, Colidio, Janssens, Cong Phuong, Van Dessel, De Petter, Balongo.

Dat zijn er 17 waarvan er maar 7 in de kern kunnen zitten. Van deze lijst zijn er 10 die de kern niet zullen halen.
Natuurlijk zullen er altijd schorsingen en blessures zijn.
Maar speel maar eens "Brys". En kies er eens 10 die in de tribune moeten zitten.
Ik denk niet dat Steppe zo snel terug in de ploeg gaat komen. Eerlijk is eerlijk, Schmidt doet het voorlopig heel goed...
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door darion »

Is er nu nog een transfer gebeurd voor STVV of niet?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Steppe of Schmidt. Ito of DeSmet of Acolatse… Daar gaat het mij niet zozeer om.
In de basis of op de bank. Dat zal allemaal wat variëren. Het gaat er me om wie er allemaal de bank niet zal halen.
Dat zijn vaak nog moeilijkere keuzes...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

STimVV schreef:Steppe of Schmidt. Ito of DeSmet of Acolatse… Daar gaat het mij niet zozeer om.
In de basis of op de bank. Dat zal allemaal wat variëren. Het gaat er me om wie er allemaal de bank niet zal halen.
Dat zijn vaak nog moeilijkere keuzes...
Ja, dat zal ook wel variëren zeker?
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Cavanda, Pocognoli en Sa zijn alle 3 niet ingeschreven bij Standard op de officiële spelerslijst van de Pro League.
Die mannen zullen dus de komende maanden geen match spelen.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Er zijn gewoon teveel transfers gedaan !
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Ondertussen bij Heerenveen in Nederland:
De eerste Vietnamees in de eredivisie, het is groot nieuws’
Met de komst van de Vietnamese verdediger Doan Van Hau (20) heeft SC Heerenveen honderdduizenden extra volgers op sociale media binnengehaald. De Facebookpagina van de Friese club is inmiddels met meer dan 250.000 likes, na de klassieke top 3, de populairste van alle Nederlandse profclubs. ,,Vietnam is een voetbalgek land.”

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/de ... ~a1e61761/

Ga gerust eens kijken op hun facebookpagina. Daar is het nog wat erger gesteld als op die van STVV. Meer dan 7.000 recaties - meer dan 10.000 reacties etc ipv honderden bij stvv... CP15 is van zn pluimen aan het verliezen.
:lol:
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

STimVV schreef:Ondertussen bij Heerenveen in Nederland:
De eerste Vietnamees in de eredivisie, het is groot nieuws’
Met de komst van de Vietnamese verdediger Doan Van Hau (20) heeft SC Heerenveen honderdduizenden extra volgers op sociale media binnengehaald. De Facebookpagina van de Friese club is inmiddels met meer dan 250.000 likes, na de klassieke top 3, de populairste van alle Nederlandse profclubs. ,,Vietnam is een voetbalgek land.”

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/de ... ~a1e61761/

Ga gerust eens kijken op hun facebookpagina. Daar is het nog wat erger gesteld als op die van STVV. Meer dan 7.000 recaties - meer dan 10.000 reacties etc ipv honderden bij stvv... CP15 is van zn pluimen aan het verliezen.
:lol:
Een persconferentie van 6u ipv 1u30 gehad misschien ? :)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Er traint een tester mee momenteel die lijkt een linksback te zijn maar oogt wat terughoudend in zijn acties. Niet echt opvallend type. Het is niet Erik Gliha
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jean-Paul »

Brusselmans schreef:
Positivo schreef:Feit :
We staan op 4 punten van plaats 2
en op 3 punten van een plaats voor PO1.
Als het zo simpel was ...
Het is nu niet dat bij winst tegen WB je plots in PO1 gaat staan !
De ploegen voor u gaan ook punten halen hè pipke !

Qua transfers ... heb me weinig gemoeid in debatten, wegens geen enkele kennis van de aangekochte spelers, net zoals iedereen. Wie 5 matchen van iemand gezien heeft mag de vinger opsteken, met uitzondering van De Ridder.

Met Suzuki is alleszins de beste speler van een continent binnengehaald. Het is nu aan Brys om die mens te laten scoren.

Boli is er ook nog tot grote tevredenheid van velen. Mij verwondert dat niet zo fel, want heb me al vaker afgevraagd welke club er nu echt veel geld aan wil betalen. Geen enkele dus, zoals alweer eens blijkt, tenzij de zandbak wenkt, maar dat tel ik qua sportieve waarde niet mee.

Boli is geen topspeler, maar wel een zeer degelijke en heel nuttige speler voor Stvv.
Of hij ooit voor een topclub gaat of kan spelen kan ik niet voorspellen maar ik weet wel dat het voor ons een groot verlies is als hij ons verlaat.
Koop maar eens een speler die dezelfde intensiteit in een wedstrijd bepaald.
Voor de rest is het inderdaad zo dat onze aankopen allemaal onbekenden zijn , waarschijnlijk talentvolle spelers maar of ze onmiddelijk of in de nabije toekomst rendabel zijn kan ik ook niet voorspellen.
Best is natuurlijk om niet dadelijk alles om te gooien en waar kan zoals tegen Eupen heel duidelijk jongens op het veld stonden die te kort en veel te kort kwamen op eersteklas niveau.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

ondertussen zijn er nog koopjes onder transfervrije spelers. Deze bv. met 200 matchen in de Bundesliga op de teller, 3 interlands en 38 premier leaguematchen, etc. Zonder te spreken over Europa-league en CL-matchen
https://www.transfermarkt.nl/lewis-holt ... eler/55508
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

STimVV schreef: Als je dan kijkt naar de spelers die moeten knokken voor de 7 plekjes op de bank:
Schmidt, De Ridder, Konaté, De Bruyn, Masoudi, De Smet, Sousa, Acolatse, Mmaee, Durkin, Lucas, Colidio, Janssens, Cong Phuong, Van Dessel, De Petter, Balongo.

Dat zijn er 17 waarvan er maar 7 in de kern kunnen zitten. Van deze lijst zijn er 10 die de kern niet zullen halen.
Natuurlijk zullen er altijd schorsingen en blessures zijn.
Maar speel maar eens "Brys". En kies er eens 10 die in de tribune moeten zitten.
Lucas is al een speler die voor de B-kern is, liet Brys onlangs weten. Ik dacht dat hij ook een monsterbedrag heeft gekost.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tweety »

Jones schreef:ondertussen zijn er nog koopjes onder transfervrije spelers. Deze bv. met 200 matchen in de Bundesliga op de teller, 3 interlands en 38 premier leaguematchen, etc. Zonder te spreken over Europa-league en CL-matchen
https://www.transfermarkt.nl/lewis-holt ... eler/55508
Ik denk da ge nogal zou verschieten van die zijn looneisen :)
Plaats reactie