Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

AirMontella schreef:
miel schreef: Dat de transfers wat laat gekomen zijn daar is denk ik iedereen het over eens , maar bon ze zijn er , en ik ben er als naieve domme positieve kloot tevreden mee . :lol:
Ik ook.

Als je puur kijkt in functie van dit seizoen, van een maximaal aantal punten te halen in de competitie ... Dan is er inderdaad niet goed gewerkt op het vlak van de timing van de transfers. Want de competitie is nu al voor een 5de voorbij en er zijn amper nieuwelingen die al fit zijn en veel spelen. Met andere woorden, hier heb je al minstens 6 wedstrijden gemist (al is 7 punten nog ok naargelang omstandigheden) om dit seizoen maximaal puntengewin te halen.

Maar als je het in een breder perspectief bekijkt (het zogenaamde driejarenplan), is er wél goed gewerkt volgens mij. Er zijn deze zomer veel high - young potentials aangetrokken. Met oog op hun ontwikkeling (zowel qua waarde op het veld en als marktwaarde) is dit seizoen een overgang naar het derde seizoen waar moet 'geoogst' worden. Als er van die jongeren dan een aantal zijn die dit seizoen grote stappen vooruit zetten, zijn zij de basis om volgend seizoen dan voor PO1 te gaan. Van die high potentials zijn er best wel wat. Ik neem als grens nu de leeftijd van maximum 25 jaar. Dan heb je deze spelers met (volgens mij) behoorlijk groeipotentieel: Herbots, Pol Garcia, Sankhon, De Smet, Asamoah, Massoudi, Colombatto, Jhonny Lucas, Durkin, Van Dessel, Lee, Ito, Suzuki en Allan Sousa.

Die zogenaamde 'groeigroep' krijgt volgende zomer zijn evaluatie en moet dan aangevuld worden met gevestigde meerwaardes om een evenwichtige kern samen te stellen die op PO1 kan mikken. Naast die potentials en nieuwe transfers heb je dan een aantal huidige spelers die mee het PO1 niveau zouden moeten kunnen halen (Steppe, Schmidt, Boli). Een aantal anderen zal kantje boord zijn om die stap (nog) mee te zetten. Of voldoen helemaal niet. (Tex, Mmaee, Janssens, De Petter, De Bruyn, Acolatse, De Ridder, Botaka, Balongo). Konaté is voor mij onduidelijk, die kan ik totaal niet inschatten.
Enige reden waarom je Balongo laag inschat?
Vind hem net goed, een echt werkpaard. Als keeper van mouscron niet zo goed stond te keepen had hij ook al gewoon een goaltje.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

Elgromi schreef:
AirMontella schreef:
miel schreef: Dat de transfers wat laat gekomen zijn daar is denk ik iedereen het over eens , maar bon ze zijn er , en ik ben er als naieve domme positieve kloot tevreden mee . :lol:
Ik ook.

Als je puur kijkt in functie van dit seizoen, van een maximaal aantal punten te halen in de competitie ... Dan is er inderdaad niet goed gewerkt op het vlak van de timing van de transfers. Want de competitie is nu al voor een 5de voorbij en er zijn amper nieuwelingen die al fit zijn en veel spelen. Met andere woorden, hier heb je al minstens 6 wedstrijden gemist (al is 7 punten nog ok naargelang omstandigheden) om dit seizoen maximaal puntengewin te halen.

Maar als je het in een breder perspectief bekijkt (het zogenaamde driejarenplan), is er wél goed gewerkt volgens mij. Er zijn deze zomer veel high - young potentials aangetrokken. Met oog op hun ontwikkeling (zowel qua waarde op het veld en als marktwaarde) is dit seizoen een overgang naar het derde seizoen waar moet 'geoogst' worden. Als er van die jongeren dan een aantal zijn die dit seizoen grote stappen vooruit zetten, zijn zij de basis om volgend seizoen dan voor PO1 te gaan. Van die high potentials zijn er best wel wat. Ik neem als grens nu de leeftijd van maximum 25 jaar. Dan heb je deze spelers met (volgens mij) behoorlijk groeipotentieel: Herbots, Pol Garcia, Sankhon, De Smet, Asamoah, Massoudi, Colombatto, Jhonny Lucas, Durkin, Van Dessel, Lee, Ito, Suzuki en Allan Sousa.

Die zogenaamde 'groeigroep' krijgt volgende zomer zijn evaluatie en moet dan aangevuld worden met gevestigde meerwaardes om een evenwichtige kern samen te stellen die op PO1 kan mikken. Naast die potentials en nieuwe transfers heb je dan een aantal huidige spelers die mee het PO1 niveau zouden moeten kunnen halen (Steppe, Schmidt, Boli). Een aantal anderen zal kantje boord zijn om die stap (nog) mee te zetten. Of voldoen helemaal niet. (Tex, Mmaee, Janssens, De Petter, De Bruyn, Acolatse, De Ridder, Botaka, Balongo). Konaté is voor mij onduidelijk, die kan ik totaal niet inschatten.
Enige reden waarom je Balongo laag inschat?
Vind hem net goed, een echt werkpaard. Als keeper van mouscron niet zo goed stond te keepen had hij ook al gewoon een goaltje.
Is een aanvoelen van mij. Lijkt me potentieel iemand voor middenmoot van 1A, maar om echt een stap naar PO1 niveau te zetten... Dat zie ik er precies niet in. Als je naar het niveau van de spitsen van Antwerp, Gent,... kijkt. Dat niveau zie ik Balongo niet halen. Met alle respect natuurlijk, want ik ben ook gecharmeerd van zijn werkethiek en positiespel.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

tesneusdoek schreef:
Mikman schreef:Het is wel jammer dat Colombatto er deze week nog niet bij is, ik zag dat die bij zijn vorige club de corners en vrije trappen nam. Vorig jaar was STVV toch heel sterk op ingestudeerde nummertjes en dit jaar is er nog niks van gekomen. Deels omdat er nu minder gestalte is, deels omdat Acolatse ze slecht trapt, maar ook wel deels omdat er in de voorbereiding te weinig volk was om iets in te studeren.


Toch nog even opmerken ivm Colombatto: die is dus belofte-international van Argentinië. Toen Biglia in 2006 naar Anderlecht trokwas dat zeer groot nieuws voor de kranten: Anderlecht dat erin slaagde een Argentijns beloften-international vast te leggen! Nu doet een klein clubje als STVV dat en is dat de gewoonste zaak van de wereld geworden. En er lopen toch wel enkele gekende namen ( als je het voetbalwereldje wat volgt ) tussen die beloften: https://www.transfermarkt.nl/argentinie ... rein/52540
Dat vind ik ook... Als Anderlecht, Genk, Antwerp... de spelers hadden aangetrokken die nu bij STVV rondlopen, bijv. Colombatto, Schmidt, Suzuki...dan was het kot te klein en waren dat wissels op de toekomst, investeringen in talent... Nu STVV dat doet, beginnen sommige kenners al in de pers onheilprofeet te spelen door te stellen dat er wel voldoende kwantiteit is aangetrokken, maar dat ze hun bedenkingen hebben omtrent de kwaliteit.

Raar! Ik veronderstel dat slecht nieuws in verband met STVV beter verkoopt deze dagen dan ander nieuws. :roll:
Mja, Anderlecht is Anderlecht. Als die de terreinverzorger van Gingelom halen is het nog voorpaginanieuws. Daarnaast is het ook zo dat tijden veranderen. Biglia was in 2006 misschien wel algemeen de spectaculairste transfer (geen idee wie er toen nog zoal kwam en ging). Deze zomer had je Kompany, Simon, Nasri, Chadli, Mirallas, Defour en een hoop spelers voor wie veel geld (> 5 miljoen) betaald is. Vanuit het standpunt van een krant is het gewoon logisch dat die op de voorpagina staan i.p.v. onze belofte-internationals die (nog) niemand kent.
Anderzijds is er wel degelijk een negatieve framing rond STVV. Die is duidelijk bij Wijnants, maar ook bij bv. hbvl. Gisteren schreef Liberloo over Genk dat Samatta en Berge "zeker blijven", terwijl Boli "waarschijnlijk nog zal vertrekken". De teneur is duidelijk. Nochtans bevinden de drie spelers zich in een gelijkaardige situatie: ze staan open voor een transfer,, er is interesse, maar voorlopig legt niemand het gevraagde bedrag op tafel en dus zijn ze voorlopig nog alle drie in België. als morgen echter Porto of Benfica de gevraagde som op tafel legt, zijn ze alsnog weg. Zelfde situatie, andere framing.

Wat de high young potentials betreft: ik ben het daar in theorie mee eens, maar het is afwachten of het er ook uitkomt. Het is redelijk om te veronderstellen dat dit bij minstens 25% niet het geval zal zijn, maar 75% zou nog altijd een zeer goed bilan zijn. De vraag is dan of je die 75% kan houden of, zoals bij Tomi, het zo'n doorslaand succes is dat de grote bedragen op tafel komen en je haast moet verkopen. Soms kan je plan ook gehypothekeerd worden, omdat je slachtoffer bent van je eigen succes.

Over Balongo: speler die zijn nut nog kan hebben. Voorlopig onvoldoende om het gewicht van de aanval te dragen, maar is er 20 en dus moet er nog rek op zitten. Bovendien heb je ook spelers in de breedte nodig. Beste voorbeeld is Gano, een giraf op voetbalschoenen die één degelijk seizoen gespeeld heeft bij W-B en daarmee achtereenvolgens bij Oostende, Genk en Antwerp een contract versierde. Of Yaremchuk, ook geen wereldvoetballer, maar blijft zitten en regelmatig aan spelen toekomen bij Gent. Ik wil maar zeggen: ook bij Antwerp en Gent zitten mindere goden, ze heten niet allemaal Depoitre of Mbokani.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tompie »

De negatieve framing is er al sinds de komst van de Japanners. Maar goed, dat er de laatste weken negatieve berichten verschenen in de media is een ander paar mouwen. Je kan toch niet stellen dat er met het oog op dit seizoen fantastisch werk is geleverd als je ziet met wat voor noodploeg er gespeeld moest worden de eerste wedstrijden. Het seizoen is nog lang maar eigenlijk kan Brys nu pas aan een type elftal beginnen bouwen. Het grote voordeel is dat we de schade hebben beperkt en zo alles nog mogelijk is.

Anderzijds is het nog een groot vraagteken hoe goed de nieuwkomers zijn. Er zijn een aantal namen die veelbelovend klinken, maar afwachten blijft toch de boodschap. Maar ik denk dat er nu wel zeker voldoende kwaliteit is om een rustig seizoen te draaien met hier en daar een uitschieter. Als we meer willen zullen veel van de nieuwkomers een schot in de roos moeten zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Kanarie1987
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

Weet er iemand al een naam van de tester(s). Dacht dat ik 2 nieuwe gezichten zag op
Training vandaag...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jacques schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
joost schreef:
Kanarie1987 schreef:
Hasselt Steunt STVV schreef:Boli is Fransman, Asamoah Ghanees en Botaka Congolees...
Ja , maar als
Je een bepaalde tijd of aantal wedstrijden hier gevoetbald hebt kan je aanzien worden als voetbalbelg .. Weet niet hoe het exact in mekaar zit . Maar denk wel
Dat ze voetbalbelg zijn..
Kijk naar de reglementering van de KBVB punt P1422op bladzijde 303

voetballer afkomstig uit het buitenland die, na vijf jaar in de Belgische competitie te hebben gespeeld, niet meer als buitenlander telt ,
of minstens 3j in Belgie speelde voor 21 verjaardag .

bron : mijn geheugen :D
Die bepaling van vijf jaar bestaat niet (meer). Volgende keer toch beter het reglement erbij pakken. ;)
daarom ook ,bron mijn geheugen ! zal het nu opfrissen !!! ;) :toppie:
Voor clubs van het profvoetbal
1. In het kader van hun deelname aan de officiële competities van de eerste ploegen (Art. B1401) zijn de clubs van het profvoetbal gehouden op het wedstrijdblad minimum 6 spelers in te schrijven die Belg zijn volgens de van kracht zijnde wetgeving en/of die zijn opgeleid door een Belgische club, waarvan minstens 2 spelers voldoen aan de bijkomende vereiste van punt 3 hierna. Indien de club niet het hierboven vereiste minimum aantal spelers kan inschrijven, mag zij deze niet vervangen door de inschrijving van spelers die niet voldoen aan deze vereisten.
2. Worden beschouwd als zijnde opgeleid door een Belgische club: de spelers die vóór hun 23ste verjaardag minstens drie volledige seizoenen zijn gekwalificeerd geweest een club in België.
3. Beantwoorden aan de bijkomende vereiste: de spelers die vóór hun 21ste verjaardag minstens drie volledige seizoenen zijn gekwalificeerd geweest zijn voor een club in België.
4. In geval van aansluiting of transfer tijdens de maanden juli en augustus, wordt uitzonderlijk de periode van 1 september tot 30 juni beschouwd als een volledig seizoen.
5. De clubs van het profvoetbal 1A en 1B mogen op het wedstrijdblad van kampioenschapswedstrijden slechts spelers inschrijven die voorkomen op de “Squad size limit” lijsten van de club (Art. P335).
6. In geval van inbreuk op bovenstaande regels, legt de bevoegde bondsinstantie de sancties op voorzien voor het inschrijven van niet-gekwalificeerde spelers (Art. B1026), uitgezonderd de boetes.
Over Holtby: die naam is hier deze mercato een keer of 10 de revue gepasseerd. Gaat niet gebeurenn. Financieel hoogstwaarschijnlijk geen spek voor onze bek. Het is opmerkelijk dat iemand met zijn staat van verdienste niet opgepikt is door een club. Is met zijn 28 ook nog helemaal niet zo oud, wat het alleen maar opmerkelijker maakt. Dat maakt me feitelijk sceptisch.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Missé-Missé »

Jammer van Cools..

Eigenlijk de perfecte RA in het systeem van Brys, Belg en ondertussen 3e keuze in Brugge.

Want, al is Botoka de eerste naam die Brys laat invullen op de feuille, we hebben geen alternatieven voor die positie.
Sankhon door sommige gezien als mogelijk alternatief voor alle posities behalve de spits kan ook maar op één
plaats per match spelen.. en ik blijf erbij als je naar PO I wil evolueren moet je spelers gewoon uitspelen op
hun beste, natuurlijke posities.

Bovendien half Maleisisch, weer 31 miljoen potentiële abonnees voor DMM!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tesneusdoek »

Cavanda, Pocognoli en Orlando Sa worden uit de A-kern gezet bij Standard. Misschien eens gaan horen of die hun contract niet kan verbroken worden in onderling overleg en of één of meer van hun niet naar hier wil komen. Als Antwerp dat kan met Defour, moeten wij dat misschien ook eens proberen. De speler blijft geen (half) jaar op de bank zitten en kan zonder te moeten verhuizen in eerste klasse voetballen. Standard moet hun loon niet verder uitbetalen. STVV kan één of meerdere ervaren verdedigers aantrekken (toch wel de linie die me het meest zorgen baart) en/of een ervaren aanvaller die de Jupiler league kent en Boli eventueel kan vervangen, als die toch voor de petrodollars zou gaan.

http://www.voetbalnieuws.be/news/441982 ... t-de-akern
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/89 ... gang-.html
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Missé-Missé »

tesneusdoek schreef:Cavanda, Pocognoli en Orlando Sa worden uit de A-kern gezet bij Standard. Misschien eens gaan horen of die hun contract niet kan verbroken worden in onderling overleg en of één of meer van hun niet naar hier wil komen. Als Antwerp dat kan met Defour, moeten wij dat misschien ook eens proberen. De speler blijft geen (half) jaar op de bank zitten en kan zonder te moeten verhuizen in eerste klasse voetballen. Standard moet hun loon niet verder uitbetalen. STVV kan één of meerdere ervaren verdedigers aantrekken (toch wel de linie die me het meest zorgen baart) en/of een ervaren aanvaller die de Jupiler league kent en Boli eventueel kan vervangen, als die toch voor de petrodollars zou gaan.

http://www.voetbalnieuws.be/news/441982 ... t-de-akern
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/89 ... gang-.html
Cavanda en Pocognoli spelen op dezelfde positie..

Poco is ondertussen 32, looneisen wellicht niet van de poes en eigenlijk het laatste jaar geen deuk meer in een pakje boter kunnen stampen.
Cavanda is feitelijk hetzelfde type als Botaka met als voordeel dat hij wél van nature RA is. Zeker een interessante optie.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Jacques schreef:.....Wat de high young potentials betreft: ik ben het daar in theorie mee eens, maar het is afwachten of het er ook uitkomt. Het is redelijk om te veronderstellen dat dit bij minstens 25% niet het geval zal zijn, maar 75% zou nog altijd een zeer goed bilan zijn. De vraag is dan of je die 75% kan houden of, zoals bij Tomi, het zo'n doorslaand succes is dat de grote bedragen op tafel komen en je haast moet verkopen. Soms kan je plan ook gehypothekeerd worden, omdat je slachtoffer bent van je eigen succes......
Als dat het plan is van de Japanners om jonge talenten te halen om dan het kaf van het koren te scheiden en het seizoen erna het koren aan te vullen met extra kwaliteit om dan het aankomend seizoen voluit voor POI te gaan kan ik dat alleen maar toejuichen. Probleem gaat inderdaad zijn om - zoals Jacques hierboven schrijft - die goeie elementen bij te houden en te weerstaan aan de lokroep van de vele euro's die er dan gaan geboden worden. Ook gaat het een uitdaging zijn om die jonge kerels te overtuigen en warm te maken om mee te stappen in dat project. Je weet wel, makelaars en entourage.......

Dit natuurlijk op voorwaarde dat dit hun plan is. Marc Brys sprak een tijd terug over "een plan". Misschien is dat hetgeen ze hem verteld hebben. Spijtig dat dit dan zo geheim moet blijven omdat ik denk dat er veel misnoegde supporters hier begrip kunnen voor opbrengen en het op die manier alweer een gemiste kans is om "verloren zieltjes" terug te winnen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tesneusdoek »

Missé-Missé schreef:
tesneusdoek schreef:Cavanda, Pocognoli en Orlando Sa worden uit de A-kern gezet bij Standard. Misschien eens gaan horen of die hun contract niet kan verbroken worden in onderling overleg en of één of meer van hun niet naar hier wil komen. Als Antwerp dat kan met Defour, moeten wij dat misschien ook eens proberen. De speler blijft geen (half) jaar op de bank zitten en kan zonder te moeten verhuizen in eerste klasse voetballen. Standard moet hun loon niet verder uitbetalen. STVV kan één of meerdere ervaren verdedigers aantrekken (toch wel de linie die me het meest zorgen baart) en/of een ervaren aanvaller die de Jupiler league kent en Boli eventueel kan vervangen, als die toch voor de petrodollars zou gaan.

http://www.voetbalnieuws.be/news/441982 ... t-de-akern
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/89 ... gang-.html
Cavanda en Pocognoli spelen op dezelfde positie..

Poco is ondertussen 32, looneisen wellicht niet van de poes en eigenlijk het laatste jaar geen deuk meer in een pakje boter kunnen stampen.
Cavanda is feitelijk hetzelfde type als Botaka met als voordeel dat hij wél van nature RA is. Zeker een interessante optie.
Cavanda lijkt inderdaad interessanter dan Pocognoli omwille van zijn leeftijd. Die speelde indertijd toch redelijk sterk en zou, ondermeer, dankzij zijn verblijf in Italië, waar hij bij Lazio Roma speelde, ons als verdediger toch het één en ander moeten kunnen bijbrengen. Wel raar eigenlijk dat die uit de A-kern wordt gezet en/of dat die nergens anders terecht kon. :o
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tweety »

Missé-Missé schreef:
tesneusdoek schreef:Cavanda, Pocognoli en Orlando Sa worden uit de A-kern gezet bij Standard. Misschien eens gaan horen of die hun contract niet kan verbroken worden in onderling overleg en of één of meer van hun niet naar hier wil komen. Als Antwerp dat kan met Defour, moeten wij dat misschien ook eens proberen. De speler blijft geen (half) jaar op de bank zitten en kan zonder te moeten verhuizen in eerste klasse voetballen. Standard moet hun loon niet verder uitbetalen. STVV kan één of meerdere ervaren verdedigers aantrekken (toch wel de linie die me het meest zorgen baart) en/of een ervaren aanvaller die de Jupiler league kent en Boli eventueel kan vervangen, als die toch voor de petrodollars zou gaan.

http://www.voetbalnieuws.be/news/441982 ... t-de-akern
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/89 ... gang-.html
Cavanda en Pocognoli spelen op dezelfde positie..

Poco is ondertussen 32, looneisen wellicht niet van de poes en eigenlijk het laatste jaar geen deuk meer in een pakje boter kunnen stampen.
Cavanda is feitelijk hetzelfde type als Botaka met als voordeel dat hij wél van nature RA is. Zeker een interessante optie.
Poco is LB en Cavanda een RB en ongetwijfeld aan de dure kant gezien hun verleden.
Laatst gewijzigd door tweety op 04 sep 2019, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Missé-Missé »

tweety schreef:
Missé-Missé schreef:
tesneusdoek schreef:Cavanda, Pocognoli en Orlando Sa worden uit de A-kern gezet bij Standard. Misschien eens gaan horen of die hun contract niet kan verbroken worden in onderling overleg en of één of meer van hun niet naar hier wil komen. Als Antwerp dat kan met Defour, moeten wij dat misschien ook eens proberen. De speler blijft geen (half) jaar op de bank zitten en kan zonder te moeten verhuizen in eerste klasse voetballen. Standard moet hun loon niet verder uitbetalen. STVV kan één of meerdere ervaren verdedigers aantrekken (toch wel de linie die me het meest zorgen baart) en/of een ervaren aanvaller die de Jupiler league kent en Boli eventueel kan vervangen, als die toch voor de petrodollars zou gaan.

http://www.voetbalnieuws.be/news/441982 ... t-de-akern
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/89 ... gang-.html
Cavanda en Pocognoli spelen op dezelfde positie..

Poco is ondertussen 32, looneisen wellicht niet van de poes en eigenlijk het laatste jaar geen deuk meer in een pakje boter kunnen stampen.
Cavanda is feitelijk hetzelfde type als Botaka met als voordeel dat hij wél van nature RA is. Zeker een interessante optie.
Poco is LB en Cavanda een RB
Inderdaad, my bad!
Desalniettemin laten waar hij is :D
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Tex weeral aan st-Trudoziekenhuis...
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door de Jos »

Heerenveen heeft de Vietnamees Van Hau gekocht en de sociale media vam STVV stromen terug leeg. Zalig.

Hoop dat ze er hun commerciële meerwaarde uit hebben gehaald.
Plaats reactie