Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Ge moet nie alles 10 keer herhalen
Een mens zou denken dat ge een erge ziekte hebt
Wat ik u niet toewens, trouwens
We kennen uw standpunt
Mij kan het nie schelen

Wat ik erover vond, was de tendens hier of de wens van sommigen : Boli en Brijs out, Buya in
Dat is gewoon belachelijk
En da zeggen is mijn goed recht

Alle, salut en sante
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Esteeveevee »

enrique schreef:
Wat ik erover vond, was de tendens hier of de wens van sommigen : Boli en Brijs out, Buya in
Dat is gewoon belachelijk

Ik zou durven zeggen : dat is een uitspraak die je niet in Asster zult horen.
Dan moet je al ver weg zijn voor je dat zegt.
Dit forum is van iedereen en iedereen is van de wereld.
Het zal nooit goed zijn en de beste stuurlui staan aan wal. Dat is al 1000 jaar zo.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef: Een mens zou denken dat ge een erge ziekte hebt
:grappig:
Wat ik erover vond, was de tendens hier of de wens van sommigen : Boli en Brijs out, Buya in
Kom kom ... da is iets wa ge er zelf bij fantaseert, dat heb ik nog niemand horen zeggen.
Ik zou bijna denken da gij een ziekte hebt !
:drunk:
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Zo gezond als een vis!!
Al moet ge tegenwoordig oppassen...
Vindt ge het nie erg da ge misschien op Boli zijn gezicht moet zien tot einde jaar?
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

Ik ken geen zak van voetbal. Ik heb het zowat altijd mis. Maar als ge de waarde van Boli voor dit STVV niet ziet...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Daarover gaat het allemaal niet ...
Blijkbaar moet ik het nog een 11de keer uitleggen.
Brusselmans-bashen is leuker nietwaar heren, lekker rond de essentie heendraaien, en als ge me toevallig eens tegenkomt, uwe kop nog draaien ook.
Manman :roll:
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

STimVV schreef:
Renard schreef:Even ter zijde. Colombatto stond in de basis bij Argentinie u23 en heeft 76' gespeeld in de 5-0 overwinning tegen Bolivia.
https://www.transfermarkt.com/spielberi ... ht/3254020
Cong Phuong werd ook opgeroepen voor Vietnam.
Thailand en Vietnam speelden 0-0.
Betreft een Kwalificatiewedstrijd voor het WK.
Cong Phuong begon op de bank. Tijdens de rust mocht hij invallen.
Als hij Vietnams beste speler zou zijn is het toch opvallend dat hij niet aan de match begon...

Bankzitter bij Vietnam. En bij STVV zal hij de bank zelfs nooit halen en in de tribune zitten. Ik vraag me af wat de commerciele waarde daar dan nog van is.
2e interand voor Colombatto, Bank deze keer.
Half uurtje mee gedaan en assist gegeven. https://www.transfermarkt.com/spielberi ... ht/3254886
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

Brusselmans schreef:Daarover gaat het allemaal niet ...
Blijkbaar moet ik het nog een 11de keer uitleggen.
Brusselmans-bashen is leuker nietwaar heren, lekker rond de essentie heendraaien, en als ge me toevallig eens tegenkomt, uwe kop nog draaien ook.
Manman :roll:
Nee nee. Wat mij heel hard stoort, is dat alles zwart-wit moet zijn. Grijs bestaat blijkbaar niet. En zowat alles is in realiteit een tint grijs.
A loyal football fan only supports the shirt...
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

Renard schreef:
Renard schreef:Even ter zijde. Colombatto stond in de basis bij Argentinie u23 en heeft 76' gespeeld in de 5-0 overwinning tegen Bolivia.
https://www.transfermarkt.com/spielberi ... ht/3254020
2e interand voor Colombatto, Bank deze keer.
Half uurtje mee gedaan en assist gegeven. https://www.transfermarkt.com/spielberi ... ht/3254886
Ha plotseling besef ik nu waarom er plotseling een Argentijn gehaald werd. Heb niet echt aandachtig genoeg gevolgd.
Als ik het goed begrijp zijn de Argentijnen zich aan het voorbereiden op het kwalifactietornooi voor de Olympische spelen in Japan.
En het zou mooi zijn als ze daar een speler hebben en dan nog voor 1 van de toplanden.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Missé-Missé »

enerkey schreef:
Renard schreef:
Renard schreef:Even ter zijde. Colombatto stond in de basis bij Argentinie u23 en heeft 76' gespeeld in de 5-0 overwinning tegen Bolivia.
https://www.transfermarkt.com/spielberi ... ht/3254020
2e interand voor Colombatto, Bank deze keer.
Half uurtje mee gedaan en assist gegeven. https://www.transfermarkt.com/spielberi ... ht/3254886
Ha plotseling besef ik nu waarom er plotseling een Argentijn gehaald werd. Heb niet echt aandachtig genoeg gevolgd.
Als ik het goed begrijp zijn de Argentijnen zich aan het voorbereiden op het kwalifactietornooi voor de Olympische spelen in Japan.
En het zou mooi zijn als ze daar een speler hebben en dan nog voor 1 van de toplanden.
Vind ik nogal vergezocht om eerlijk te zijn.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

Het kan meespelen, maar Brys is toch ook fan van hem. En we hebben eindelijk iemand die vrije trappen kan nemen. Sowieso is het geen slechte zaak als je een voetballer hebt die goed genoeg is om aan zo'n tornooi mee te mogen doen.

Ondertussen flirt Boli, zoals verwacht/gevreesd kon worden, met een vrije transfer na het seizoen. STVV heeft hem een nieuw voorstel gedaan wat ze in het kamp Boli "respectvol zullen bekijken" maar financieel kan de club uiteraard niet op tegen de riante salarissen die ze in de woestijn uitdelen.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

Mikman schreef: Ondertussen flirt Boli, zoals verwacht/gevreesd kon worden, met een vrije transfer na het seizoen. STVV heeft hem een nieuw voorstel gedaan wat ze in het kamp Boli "respectvol zullen bekijken" maar financieel kan de club uiteraard niet op tegen de riante salarissen die ze in de woestijn uitdelen.
Als transfervrij speler krijgt hij waarschijnlijk een hele hoop extra tekengeld. Als je hem toch een nieuw contract wil laten tekenen ga je zelf ook met tekengeld over de brug moeten komen. Dus een hoger loon + een getal met hele hoop nullen.
Dan kan het zijn dat hij eieren voor zijn geld kiest. Wat als hij zich bvb op het eind van het seizoen zich ergens blesseert....
Maar als ploeg ga je uiteindelijk dan wel ook minder aan de transfer overhouden. Transfersom - Tekengeld.
Maar ergens moet er sowieso wel een middenweg liggen.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Mikman schreef:Het kan meespelen, maar Brys is toch ook fan van hem. En we hebben eindelijk iemand die vrije trappen kan nemen. Sowieso is het geen slechte zaak als je een voetballer hebt die goed genoeg is om aan zo'n tornooi mee te mogen doen.

Ondertussen flirt Boli, zoals verwacht/gevreesd kon worden, met een vrije transfer na het seizoen. STVV heeft hem een nieuw voorstel gedaan wat ze in het kamp Boli "respectvol zullen bekijken" maar financieel kan de club uiteraard niet op tegen de riante salarissen die ze in de woestijn uitdelen.
Moest de club kunnen meegaan , met de salarissen uit de woestijn , dan zou ik het zeker niet doen
Met alle respect , maar ge betaalt toch ook niet aan een fiat wat een Ferrari kost .
Het ware beter voor de club als hij nu nog zou vertrekken , zodat we nog een transfersom kunnen innen , anders riskeer je dat hij na het seizoen gratis vertrekt .
Of wel tekent hij bij , ofwel trapt hij het af , maar dat welles nietes kan een averechtse invloed hebben op de groep . Brys is duidelijk fan van Boli , gisteren op TVL heeft hij dat nog eens in de verf gezet
Dat Boli de club veel heeft gegeven en dat de club veel te danken heeft aan Boli
Ik denk dat alle truiense supporters stuk voor stuk waardering hebben voor de inzet en de prestaties van Boli ,
Maar er zijn er ook die beseffen dat Boli zelf ook veel te danken heeft aan deze club , en die de lof van Brys soms wat overdreven vinden .
Ook al is Boli belangrijk voor dit stvv , hij zal niet de speler zijn die het verschil zal maken tussen PO1 en PO2 daarvoor moeten er anderen opstaan of hij zou een stuk efficienter moeten worden , maar dat is hem tot nog toe niet gelukt .
Als het echt een topper is , speelde hij hier al lang niet meer , laat ook dat duidelijk zijn .
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

miel schreef: Ook al is Boli belangrijk voor dit stvv , hij zal niet de speler zijn die het verschil zal maken tussen PO1 en PO2 daarvoor moeten er anderen opstaan of hij zou een stuk efficienter moeten worden , maar dat is hem tot nog toe niet gelukt .
Als het echt een topper is , speelde hij hier al lang niet meer , laat ook dat duidelijk zijn .
Zonder Boli was STVV vorig jaar zelfs nooit in de running geweest voor PO 1 dus zeker wel dat hij dat verschil kan maken !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Henri is de man schreef:
miel schreef: Ook al is Boli belangrijk voor dit stvv , hij zal niet de speler zijn die het verschil zal maken tussen PO1 en PO2 daarvoor moeten er anderen opstaan of hij zou een stuk efficienter moeten worden , maar dat is hem tot nog toe niet gelukt .
Als het echt een topper is , speelde hij hier al lang niet meer , laat ook dat duidelijk zijn .
Zonder Boli was STVV vorig jaar zelfs nooit in de running geweest voor PO 1 dus zeker wel dat hij dat verschil kan maken !
Zonder Daichi Kamada zul je bedoelen?
Plaats reactie