Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

STimVV schreef:Niemand is onvervangbaar. Ook Boli niet.
Maar op DIT moment is Boli NIET te vervangen. In januari kan dat wél weer.
Ideaal scenario dus om hem in januari te verkopen, op voorwaarde dat er dan een meerwaarde met hetzelfde profiel klaar staat.

Niet vergeten: een jaar geleden waren we hier allemaal teleurgesteld omdat we Akpom niet konden strikken. Want die bleek beter te zijn dan Boli. Ook balvast, ook werkend, scorend...
Dus als we hier in december een type Akpom hebben mag Boli verkocht worden.
Maar op dit moment vind ik wel dat de club wat harder op tafel mag slaan zijn. "We kunnen geen vervanger meer halen, dus je mag pas weg tijdens de volgende periode voor een afgesproken bedrag. Dan werken we weer mee"
Andere clubs doen dat ook.
Roger Boli -vader van dus- zegt vandaag in de krant dat zijn zoon vanaf januari elders kan tekenen en het seizoen dan gewoon zal uitdoen bij STVV. Dus dat ideaal scenario mag al meteen de prullenmand in, de Boli's zijn ook niet dom om het initiatief nog uit handen te geven. Het is net daar waar ik al maanden voor waarschuw. Degenen die nu het hardste roepen dat Boli moet blijven, zullen straks de eerste zijn om te huilen dat hij gratis of aan een braderieprijs vertrekt, let maar op.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door omeloe »

Jacques schreef:
ertee schreef:
omeloe schreef:
ertee schreef: Op exact 100 wedstrijden in 1A scoorde Boli 31 keer en gaf hij 8 assists. In ruwweg 40% van de wedstrijden was hij dus beslissend.
We hebben ook nog punten verloren omdat hij doelkansen miste zo groot als een kathedraal . Hij is misschien wel 70% van de wedstrijden beslissend geweest ! :grappig:
Vanaf nu dus enkel nog spelers opstellen met een perfect rapport? Wat een onzin hier allemaal. Je moet toch al echt van slechte wil zijn om zijn meerwaarde voor de ploeg te miskennen.

Hebben hier de laatste jaren minstens 10 spitsen rondgelopen die nog niet aan Boli zijn enkels komen. Maar dat zal dan wel weer zijn omdat ze van Brys en voorgangers geen kansen kregen.
Amen

Wat een gepijp hier en niet op de goede manier. Trekken ze een aap twee voetbalschoenen aan, roepen ze dat je hem een kans geven, maar een speler die 10de staat op de ranglijst van clubtopschutters EN ook dit seizoen alweer zijn waarde bewezen heeft, dat is maar ne spreekwoordelijke fiat. Benieuwd wat speler 11 tot 100 op die ranglijst zijn, lada’s en trabantjes? :roll:

Ge kunt discussiëren over al of niet verkopen, maar zijn sportieve waarde voor deze ploeg nog altijd in twijfel trekken, is gewoon dikke zever.
Is er hier wel iemand die de sportieve waarde van Boli voor STVV in twijfel trekt ? Ik alleszins niet !
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Wat een gezever allemaal
Boli verkopen de verstandigste oplossing?
Als je een vervanger had wel ja, nu niet
Hoe kan STVV zo hoog mogelijk eindigen?
Met Boli alleen
Met Suzuki alleen
Met Boli en Suzuki
Ik denk het 3e
Dat ze op het einde vh seizoen geen stuiver meer krijgen, kan me geen lor schelen
Ik wil de best mogelijke ploeg op het veld of ik blijf thuis
Jullie doen allemaal of die transfersom van Boli voor u is
En dan komt er hier ne slimme vertellen dat je spelers die einde contract zijn in de tribune moet zetten
Een jaar contract verder betalen en er niks mee doen
Fantastisch
Geweldige oplossing
We zitten in Sint-Truiden zeker? Jezus
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef: Ik wil de best mogelijke ploeg op het veld of ik blijf thuis
Dan kan je nog een paar weken thuis blijven dan, want Brys is niet van plan ze op te stellen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

STVV-fan schreef:
enrique schreef: Ik wil de best mogelijke ploeg op het veld of ik blijf thuis
Dan kan je nog een paar weken thuis blijven dan, want Brys is niet van plan ze op te stellen.
Als Brys niet van plan is om zijn beste ploeg op te stellen dan gaat hij zelf rap ene post pakken denk ik. Die Japanners gaan geen 15 spelers halen om ze allemaal in de tribune te zien zitten he. :zot:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door weekenders »

fruitboerke schreef:
STVV-fan schreef:
enrique schreef: Ik wil de best mogelijke ploeg op het veld of ik blijf thuis
Dan kan je nog een paar weken thuis blijven dan, want Brys is niet van plan ze op te stellen.
Als Brys niet van plan is om zijn beste ploeg op te stellen dan gaat hij zelf rap ene post pakken denk ik. Die Japanners gaan geen 15 spelers halen om ze allemaal in de tribune te zien zitten he. :zot:
Brys brengt de spelers als ze er gereed voor zijn, en als de Japanners daar niet mee akkoord gaan, schieten ze in hun eigen voet.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

STimVV schreef:Niemand is onvervangbaar. Ook Boli niet.
Maar op DIT moment is Boli NIET te vervangen. In januari kan dat wél weer.
Ideaal scenario dus om hem in januari te verkopen, op voorwaarde dat er dan een meerwaarde met hetzelfde profiel klaar staat.

Niet vergeten: een jaar geleden waren we hier allemaal teleurgesteld omdat we Akpom niet konden strikken. Want die bleek beter te zijn dan Boli. Ook balvast, ook werkend, scorend...
Dus als we hier in december een type Akpom hebben mag Boli verkocht worden.
Maar op dit moment vind ik wel dat de club wat harder op tafel mag slaan zijn. "We kunnen geen vervanger meer halen, dus je mag pas weg tijdens de volgende periode voor een afgesproken bedrag. Dan werken we weer mee"
Andere clubs doen dat ook.
Daar komt Akpom weer boven water ... wat waren die zijn statistieken dan ? Allesbehalve geweldig, gaf bovendien nooit zijn bal af. Potentieel zat erin, OK, maar hij moest nog veel bewijzen hoor.
Geef mij maar Boli.
thsenois
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2019, 08:02
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door thsenois »

lee-boli-ito
Laatst gewijzigd door thsenois op 11 sep 2019, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Korean Supporter Lee SW
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

omeloe schreef:
Jacques schreef:
ertee schreef:
omeloe schreef:
ertee schreef: Op exact 100 wedstrijden in 1A scoorde Boli 31 keer en gaf hij 8 assists. In ruwweg 40% van de wedstrijden was hij dus beslissend.
We hebben ook nog punten verloren omdat hij doelkansen miste zo groot als een kathedraal . Hij is misschien wel 70% van de wedstrijden beslissend geweest ! :grappig:
Vanaf nu dus enkel nog spelers opstellen met een perfect rapport? Wat een onzin hier allemaal. Je moet toch al echt van slechte wil zijn om zijn meerwaarde voor de ploeg te miskennen.

Hebben hier de laatste jaren minstens 10 spitsen rondgelopen die nog niet aan Boli zijn enkels komen. Maar dat zal dan wel weer zijn omdat ze van Brys en voorgangers geen kansen kregen.
Amen

Wat een gepijp hier en niet op de goede manier. Trekken ze een aap twee voetbalschoenen aan, roepen ze dat je hem een kans geven, maar een speler die 10de staat op de ranglijst van clubtopschutters EN ook dit seizoen alweer zijn waarde bewezen heeft, dat is maar ne spreekwoordelijke fiat. Benieuwd wat speler 11 tot 100 op die ranglijst zijn, lada’s en trabantjes? :roll:

Ge kunt discussiëren over al of niet verkopen, maar zijn sportieve waarde voor deze ploeg nog altijd in twijfel trekken, is gewoon dikke zever.
Is er hier wel iemand die de sportieve waarde van Boli voor STVV in twijfel trekt ? Ik alleszins niet !
U hebt de voorbije 4 seizoenen onder een steen gewoond of in het buitenland verbleven zonder toegang tot internet?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

STVV-fan schreef:
enrique schreef: Ik wil de best mogelijke ploeg op het veld of ik blijf thuis
Dan kan je nog een paar weken thuis blijven dan, want Brys is niet van plan ze op te stellen.
Ja hoor, de coach gaat bewust zijn ploeg verzwakken. :roll:
De beste ploeg is meer dan de optelsom van de 11 meest getalenteerde spelers. Het valt bovendien zeer sterk te betwijfelen of jij, ik of anderen hier de 11 meest getalenteerde spelers kunnen aanwijzen, aangezien je negen kansen op tien nog niet alle spelers live aan het werk hebt gezien.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef:
enrique schreef: Ik wil de best mogelijke ploeg op het veld of ik blijf thuis
Dan kan je nog een paar weken thuis blijven dan, want Brys is niet van plan ze op te stellen.
Als je naar TVL-sportcafe gekeken hebt, hoef ik er niks aan toe te voegen
Lijkt me logisch, alles wat hij zei
Verder
Hij wou Suzuki vorig seizoen al
Duidelijk werkende naar voorlijn Suzuki - Boli
Niet naar een van de twee
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Mikman schreef:
STimVV schreef:Niemand is onvervangbaar. Ook Boli niet.
Maar op DIT moment is Boli NIET te vervangen. In januari kan dat wél weer.
Ideaal scenario dus om hem in januari te verkopen, op voorwaarde dat er dan een meerwaarde met hetzelfde profiel klaar staat.

Niet vergeten: een jaar geleden waren we hier allemaal teleurgesteld omdat we Akpom niet konden strikken. Want die bleek beter te zijn dan Boli. Ook balvast, ook werkend, scorend...
Dus als we hier in december een type Akpom hebben mag Boli verkocht worden.
Maar op dit moment vind ik wel dat de club wat harder op tafel mag slaan zijn. "We kunnen geen vervanger meer halen, dus je mag pas weg tijdens de volgende periode voor een afgesproken bedrag. Dan werken we weer mee"
Andere clubs doen dat ook.
Roger Boli -vader van dus- zegt vandaag in de krant dat zijn zoon vanaf januari elders kan tekenen en het seizoen dan gewoon zal uitdoen bij STVV. Dus dat ideaal scenario mag al meteen de prullenmand in, de Boli's zijn ook niet dom om het initiatief nog uit handen te geven. Het is net daar waar ik al maanden voor waarschuw. Degenen die nu het hardste roepen dat Boli moet blijven, zullen straks de eerste zijn om te huilen dat hij gratis of aan een braderieprijs vertrekt, let maar op.
Goh, dit houdt toch ook risico's in voor Boli.
Wat als hij (zwaar) geblesseerd geraakt? Wie gaat hem dan een contract geven? En waar staat hij dan?
Ik denk dat het voor beide partijen de beste optie is om het seizoen hier uit te doen. Hem een verbeterd contract te geven en dan een clausule erin dat hij bij eventuele interesse mag vertrekken naar een andere club (bv. 3 miljoen voor binnenlandse ploeg en 2 miljoen voor buitenlandse).
Vertrekt hij niet (wegens blessure of geen interesse meer) dan heeft hij ook hier een opgewaardeerd contract.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

lakie schreef:Goh, dit houdt toch ook risico's in voor Boli.
Wat als hij (zwaar) geblesseerd geraakt? Wie gaat hem dan een contract geven? En waar staat hij dan?
Ik denk dat het voor beide partijen de beste optie is om het seizoen hier uit te doen. Hem een verbeterd contract te geven en dan een clausule erin dat hij bij eventuele interesse mag vertrekken naar een andere club (bv. 3 miljoen voor binnenlandse ploeg en 2 miljoen voor buitenlandse).
Vertrekt hij niet (wegens blessure of geen interesse meer) dan heeft hij ook hier een opgewaardeerd contract.
Hij zou wel gek zijn. 2 of 3 miljoen is budget dat hij kwijt is bij zijn onderhandelingen over tekengeld.
A loyal football fan only supports the shirt...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Dreke schreef:
lakie schreef:Goh, dit houdt toch ook risico's in voor Boli.
Wat als hij (zwaar) geblesseerd geraakt? Wie gaat hem dan een contract geven? En waar staat hij dan?
Ik denk dat het voor beide partijen de beste optie is om het seizoen hier uit te doen. Hem een verbeterd contract te geven en dan een clausule erin dat hij bij eventuele interesse mag vertrekken naar een andere club (bv. 3 miljoen voor binnenlandse ploeg en 2 miljoen voor buitenlandse).
Vertrekt hij niet (wegens blessure of geen interesse meer) dan heeft hij ook hier een opgewaardeerd contract.
Hij zou wel gek zijn. 2 of 3 miljoen is budget dat hij kwijt is bij zijn onderhandelingen over tekengeld.
Ja tuurlijk, in de wetenschap dat er niks gebeurt...
Dan moet hij onderhandelen om ergens te MOGEN tekenen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bert1924 »

Enrique,van u als slimste van dit forum aanvaardt ik die kritiek.
Maar mij met mijn voeten laten spelen door een speler die aast op een vrije transfert,na wat de club voor hem heeft gedaan ,zou met mij niet pakken.
Plaats reactie