Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door KNRI »

Geel-Blauw schreef:
KNRI schreef:
lakie schreef:
Dreke schreef: Nu al gaan namen droppen is :gek: ...
Waarom? Je ziet nu toch ook al welke spelers interessant kunnen zijn?
Welke spelers niet meer aan bod komen, of welke spzlers best wel kwaliteit hebben (ook al is hun ploeg minder)...
En we weten waar we gerust nog versterking kunnen gebruiken...
Dus best toch al eens uitkijken zou ik zeggen...
Daarom moet je ze nog niet gaan vastleggen natuurlijk...
Transfertopics zijn de meest zinloze ooit. Met raden, gissen, naampjes droppen schieten we toch niets op?
Alsof de clubleiding hier gaat komen lezen welke beslisingen ze moeten nemen :roll:
Met die logica is heel het STVV forum zinloos.
Wij kunnen op een voetbalforum enkel een mening hebben over feiten, of vb. een analyse opmaken na een wedstrijd...het is niet hier dat het beleid wordt uitgestippeld.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Alweer geen Cobbaut in de selectie van RSCA. Toch maar in het oog houden.

Delcroix zou ook een goede backup zijn voor Garcia.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Persoonlijk vond ik ook Castro-Montes gisteren een goede match spelen. Voor mij zeker een optie voor de rechtsachter - eventueel als backup. Jongen van de streek
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
fruitboerke schreef:Ik zou de Japanse bazen aanraden om zich eerst en vooral te laten omringen door bekwame ervaren ex-voetballers en/of trainers (en dat mag gerust wat kosten ) met de nodige relaties en diito netwerken en dan komen die transfers wel vanzelf. Sorry maar den huidige TD is waarschijnlijk een brave jongen en een goede gast , maar een pluimgewicht in het voetbal die nul in de pap te brokken heeft en dat nooit zal hebben .Als het hun echt menens is om een top 5 ploeg te bouwen moeten ze ook de juiste sterke en vooral bekwame mensen aan boord halen .

Als je echt een top vijf ploeg wil uitbouwen moet je van uwe plastieke plein afgeraken ! 85% wil daar gewoon niet op spelen. :beer:

Oh Jawel
Voor genoeg geld spelen ze zelfs op asfalt .
Nee Miel ,
dat is een grote illusie !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Om een tweede scenario Bezus te vermijden, is het hoog tijd om de contracten te bekijken.
Bv Boli heeft dacht ik een contract tot het einde van dit seizoen - daar moet nu toch wel dringend aan gewerkt worden, het is 5 voor 12 !
Zijn er nog andere spelers met aflopende contracten ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door zipke373 »

Henri is de man schreef:Om een tweede scenario Bezus te vermijden, is het hoog tijd om de contracten te bekijken.
Bv Boli heeft dacht ik een contract tot het einde van dit seizoen - daar moet nu toch wel dringend aan gewerkt worden, het is 5 voor 12 !
Zijn er nog andere spelers met aflopende contracten ?
De club heeft nog een optie van 1 jaar die ze kan lichten. Ik heb nu wel een vermoeden dat ze dat in het geval van Boli zullen doen en hem daarna verkopen. Als hij de rest van het seizoen blijft spelen zoals de laatste matchen vrees ik dat je hem niet gaat kunnen houden.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

zipke373 schreef:
Henri is de man schreef:Om een tweede scenario Bezus te vermijden, is het hoog tijd om de contracten te bekijken.
Bv Boli heeft dacht ik een contract tot het einde van dit seizoen - daar moet nu toch wel dringend aan gewerkt worden, het is 5 voor 12 !
Zijn er nog andere spelers met aflopende contracten ?
De club heeft nog een optie van 1 jaar die ze kan lichten. Ik heb nu wel een vermoeden dat ze dat in het geval van Boli zullen doen en hem daarna verkopen. Als hij de rest van het seizoen blijft spelen zoals de laatste matchen vrees ik dat je hem niet gaat kunnen houden.
Je kan toch perfect een nieuw contract onderhandelen en alsnog verkopen. Dan krijg je er meer voor, zo niet is het weer van moeten verkopen omdat je er anders niks meer voor krijgt.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door weekenders »

zipke373 schreef:
Henri is de man schreef:Om een tweede scenario Bezus te vermijden, is het hoog tijd om de contracten te bekijken.
Bv Boli heeft dacht ik een contract tot het einde van dit seizoen - daar moet nu toch wel dringend aan gewerkt worden, het is 5 voor 12 !
Zijn er nog andere spelers met aflopende contracten ?
De club heeft nog een optie van 1 jaar die ze kan lichten. Ik heb nu wel een vermoeden dat ze dat in het geval van Boli zullen doen en hem daarna verkopen. Als hij de rest van het seizoen blijft spelen zoals de laatste matchen vrees ik dat je hem niet gaat kunnen houden.
Volgens VoetbalBelgie heeft hij een contract tot 2020 plus een optie van 1 jaar.
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=115634
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door zipke373 »

weekenders schreef:
zipke373 schreef:
Henri is de man schreef:Om een tweede scenario Bezus te vermijden, is het hoog tijd om de contracten te bekijken.
Bv Boli heeft dacht ik een contract tot het einde van dit seizoen - daar moet nu toch wel dringend aan gewerkt worden, het is 5 voor 12 !
Zijn er nog andere spelers met aflopende contracten ?
De club heeft nog een optie van 1 jaar die ze kan lichten. Ik heb nu wel een vermoeden dat ze dat in het geval van Boli zullen doen en hem daarna verkopen. Als hij de rest van het seizoen blijft spelen zoals de laatste matchen vrees ik dat je hem niet gaat kunnen houden.
Volgens VoetbalBelgie heeft hij een contract tot 2020 plus een optie van 1 jaar.
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=115634
ik had mijn info van deze site:
https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... ler/280700

Daar staat juni 2019... 2020 zou mooier zijn ;)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Boli heeft onlangs wel zelf aangegeven in een interview met HBVL dat hij wilt vertrekken deze zomer, en dat lijkt me ook het beste voor elke partij. Misschien dat Sylla zijn plaats kan innemen, dat zullen we binnen een paar weken wel weten :)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

Halenaar schreef:Boli heeft onlangs wel zelf aangegeven in een interview met HBVL dat hij wilt vertrekken deze zomer, en dat lijkt me ook het beste voor elke partij. Misschien dat Sylla zijn plaats kan innemen, dat zullen we binnen een paar weken wel weten :)
Of dat het beste is voor elke partij weet ik niet. Akkoord, zeker in de eerste helft van het seizoen heeft Boli een pak kansen de nek omgewrongen. Maar hij is als werkend aanspeelpunt toch enorm belangrijk binnen het huidige systeem. Als je aanvallend wil versterken, dan kan je Boli beter houden, zorgen voor een goede concurrent op zijn positie en aanvullend zeker op zoek gaan naar een type Dompé/Junior.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Bestaat er iets wispelturiger dan een STVV supporter ? :lol:
Voor nieuwjaar wilde 80% Boli weg jagen
Na zijn puike prestatie na nieuwjaar zal het kot te klein zijn , als hij vertrekt .
Hoe dan ook , als hij blijft is het goed .
Als hij vertrekken wil , en hij blijf 4 goals in 3 wedstrijden scoren in de overige matchen , zal het voor de club financieel ook goed zijn .
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

We zien de Boli en Bezus hater bij uitstek nie meer
Hoe zou dat komen?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef:We zien de Boli en Bezus hater bij uitstek nie meer
Hoe zou dat komen?
Ikke ?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Jan Bulder schreef:
Halenaar schreef:Boli heeft onlangs wel zelf aangegeven in een interview met HBVL dat hij wilt vertrekken deze zomer, en dat lijkt me ook het beste voor elke partij. Misschien dat Sylla zijn plaats kan innemen, dat zullen we binnen een paar weken wel weten :)
Of dat het beste is voor elke partij weet ik niet. Akkoord, zeker in de eerste helft van het seizoen heeft Boli een pak kansen de nek omgewrongen. Maar hij is als werkend aanspeelpunt toch enorm belangrijk binnen het huidige systeem. Als je aanvallend wil versterken, dan kan je Boli beter houden, zorgen voor een goede concurrent op zijn positie en aanvullend zeker op zoek gaan naar een type Dompé/Junior.
Ik denk dat we meer naar het totaalgegeven bij Boli moeten kijken vind ik.

De twee vorige seizoenen waren matig tot slecht van hem, en nu speelt hij een redelijk goed seizoen. Een paar matchen in de heenronde waar hij uitblonk (op RSCA bijvoorbeeld), en een paar matchen waar hij echt slecht was. Corrigeer me als ik verkeerd ben, maar het is nu denk ik de eerste keer dit seizoen dat Boli 3 wedstrijden op rij aan een echt zeer hoog niveau speelt. Misschien heeft de winterstage hem deugd gedaan, is de concurrentie met Sylla nu scherper, is hij aan het spelen voor een transfer, of.... Feit is dat hij momenteel van goudwaarde is, én dat hij nog niet zo lang geleden nog één van de zwakke schakels was van het team.

Feit is ook dat Boli niet de makkelijkste is om mee samen te werken, maar bij Brys klikt het blijkbaar zeer goed. Ik heb Boli nog nooit zo gemotiveerd op het veld zien staan. Stel dat Boli dit niveau aanhoudt tot aan het einde van dit seizoen, en er komt een bod voor hem binnen van 3 miljoen, zou jij hem dan wegdoen of houden? De vorige keer dat er zo'n bod binnenkwam voor hem had iedereen er achteraf spijt van dat ze hem niet hadden laten gaan. Het is pas sinds de laatste weken dat de mensen hun kar over Boli beginnen te keren.

Ik zou als bestuur echt twijfelen bij zo'n bod...
Plaats reactie