Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

Jacques schreef:Die van ons waren gefocust op Suzuki, zijn spitsbroeder met veel betere statistieken. Hoe durven ze?! Amateuristisch ook dat we ons de kaas van het brood laten eten door een prul als FC Barcelona.
Suzuki is (nog) niet fit. Barcelona FC of niet. Indien je de Japanse markt door en door zou moeten kennen, had je Barcelona mijlen voor moeten zijn.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Yuma Suzuki is een kanarie ! (als hij slaagt voor de medische testen)
https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/a ... 26goC7nM_w
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Martinez1
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2019, 22:52
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Martinez1 »

WTF!? SUZUKI?? OMG! I think he is better than kamada guys. what a signing. I thought he is going to besiktas.
The problem is that he has not played for six months due to his injury.
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Oxbow »

Begint er op te lijken ! Nu de volgende dossiers :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Boxtobox schreef:
Jacques schreef:Die van ons waren gefocust op Suzuki, zijn spitsbroeder met veel betere statistieken. Hoe durven ze?! Amateuristisch ook dat we ons de kaas van het brood laten eten door een prul als FC Barcelona.
Suzuki is (nog) niet fit. Barcelona FC of niet. Indien je de Japanse markt door en door zou moeten kennen, had je Barcelona mijlen voor moeten zijn.
Het nietige Barcelona, een prullenclub van ocharm 95 trofeeën, van Messi, Suarez, Coutinho, Griezmann en straks mogelijk ook weer Neymar die wereldwijd scout en aantrekkingskracht heeft. Die hadden wij MIJLENVER voor moeten zijn, want ja, wij zijn in Japanse handen en dus moet en zal elke Japanner die deftig tegen een bal kan shotten passeren via STVV, zoniet hebben we gefaald? Daar komt jouw redenering min of meer op neer. :zot:

(maar o wee als het er meer dan 4 per seizoen zijn, want dat is onze eigenheid weer naar de vaantjes)

Anyway, Suzuki is dus (eindelijk) binnen. Op papier een profiel om U tegen te zeggen, waarschijnlijk enkel mogelijk door zijn blessure. Nu zal de vraag zijn hoe snel we die fit gaan krijgen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 15 jul 2019, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Martinez1 schreef:WTF!? SUZUKI?? OMG! I think he is better than kamada guys. what a signing. I thought he is going to besiktas.
The problem is that he has not played for six months due to his injury.
Als hij maar even goed is als Kamada hebben we een dikke transfer binnen
Als hij nog beter is , hebben we een TOP transfer beet .
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

Boxtobox schreef:
Jacques schreef:Die van ons waren gefocust op Suzuki, zijn spitsbroeder met veel betere statistieken. Hoe durven ze?! Amateuristisch ook dat we ons de kaas van het brood laten eten door een prul als FC Barcelona.
Suzuki is (nog) niet fit. Barcelona FC of niet. Indien je de Japanse markt door en door zou moeten kennen, had je Barcelona mijlen voor moeten zijn.
In Japan wonen 127 miljoen inwoners. Als gij nu echt denkt dat wij, omdat we een Japanse eigenaar hebben, elk Japans talent gaan binnenhalen, dan gaan we een kern van 80 spelers moeten voorzien.
supporter viktor
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jul 2019, 22:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door supporter viktor »

[quote="STVV1924"]In de balans, vanaf januari 2019 tem 15 juli 2019 vertrokken de volgende spelers:
Bezus, De Norre, Sekine, Kamada, Syllah, De Sardt, Pirard, Ceballos, Kinoshita, Koike, Tallyson, Gladon, Vloet, Duckens Nazon, Antunes, Turay en last but not least Tomiyasu. Om en bij de 12.000.000. euro in het laadje op zijn minst en serieus wat besparingen in loonkosten, 17 potentiële a-kernspelers verlieten dus de club op 6 maand tijd voeg daar binnenkort nog een sterkhouder aan toe met name Yohan Boli. Tegenover deze exodus staat er aan de overzijde...

De inkomende transfers, wissels op de toekomst Troonbeeckx en Baltic, een ervaren Japanse doublure voor Steppe met name Schmidt, een jonge Belgische verdediger Thibault Desmedt die bij Aa Gent nog niet wist door te breken en een door de Vietnamese sociale media uitgeroepen Messi met name Nguyen Cong Phuong maar waar we naar zijn sportieve meerwaarde serieus het raden hebben, de welke wij dan nog op de koop toe huren en zijn de transfers van Allan Sousa en Yuma Suzuki nog steeds niet definitief afgerond. Waarmee zijn ze bezig dat ze niet in het buidel durven of willen tasten is een vraag die mij alsmaar meer bezighoudt? Puur cijfermatig zijn er dus 4 nieuwe gezichten op Stayen geland, is Schmidt nog onderweg en komen er nog twee spelers al dan niet extra?

Als dit het materiaal is waar onze coach na een sportief meer dan geslaagd zijn plan moet mee trekken, dan is dit een totaal gebrek aan respect voor de geleverde prestaties van Marc.

Project Play Off 1 in drie seizoenen tijd of we zuigen de ziel nog wat meer leeg uit deze club, we gaan het zien en beleven. De toekomst brengt ons raad...[/quote


Sousa is zeer zeker al afgerond was tijdens de oefenwedstrijd op het andere veld in stvv training aan het lopen samen met cp
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Anneke »

https://twitter.com/atlrs_official

Videoboodschap van Suzuki op de officiele twitterpagina van Kashima Antlers.
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Verrekeskop »

miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
lindoke schreef:
Jebus4life schreef:
STVV-fan schreef:Much ado about nothing.

Als reactie op de vraag van Niels Christiaens:"Denk je dat dit resultaat het bestuur zal verblinden". Doelend op: Denkt ge dat ze gaan zeggen:"ge krijgt geen spelers meer, doet het hier maar mee".

Even om "de stilte" van Marc Brys in CONTEXT te plaatsen
Het gaat niet over wat hij zegt, maar zijn lichaamstaal
Inderdaad, spreekt boekdelen. Hij beaamt op deze manier wat de "klagers" hier ook verkondigen. Dat het beschikbare spelersmateriaal niet denderend is.

En voor er hier een aantal afkomen met "jama, stop met klagen want ge weet niet welke versterkingen er nog op komst zijn". Inderdaad, dat weet ik niet. Maar Brys weet dat wel (zou niet normaal zijn moest het bestuur hem hier niet in betrekken) en daarom baart dat laatste stukje me toch wel zorgen.

Dat weet je wel ,er zijn geen concrete dossiers meer lopende zegt Meekers ....... dus niks .
Meekers zegt dat niet ? Gij verdraaid zijn woorden zoals het uw uitkomt
Tot nog toe het enige wat jij juist hebt vertelt is uw nick , al de rest is stemmingmakerij
Iedereen is ongeduldig en is er zich van bewust dat er nog moet bij komen
Maar liever kwaliteit , dan kwantiteit want vorig seizoen was onze kern veel maar dan ook veel te groot , en alle vertrekkers moeten heus niet vervangen worden .
Heb jij al een abbo als ik vragen mag ??
Indien neen heb je geen enkele reden om je bekocht te voelen en dat geld zeker voor verrekeskop want die weet ook alles , om niet te zeggen alles beter :lol:
Hier, weer ene van Team Prozac. Is er al uitgemaakt wie van jullie het licht mag uitdoen op Staaien, excuseer 'Stayen'?
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Anneke »

http://www.so-net.ne.jp/antlers/sp/news ... p_1906_134

Hieruit kan ik toch opmaken dat Suzuki definitief aangekocht wordt.
Dit is een speler waar je enkele jaren geleden enkel maar van kon dromen.

En voor de azijnpissers onder ons: ja, hij heeft een blessure gehad.. I know!

maar ik ben er 100% van overtuigd dat hij in een zeer goed en bekwaam medisch team van kiné's en dokters terecht komt.
Pol Garcia gaf na zijn laatste blessure ook al aan wat een top team dat is.

Draai het of keer het hoe je wil, dit is een toptransfer voor STVV.
Ongetwijfeld gaan we plezier hebben van Suzuki.

En stel dat dat zo is.. en STVV draait wél.. tegen alle voorspellingen in van sommigen hier..
komen ze dan wél naar de matchen? Of blijven ze dan koppig thuis in de zetel?
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Verrekeskop schreef:
miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
lindoke schreef:
Jebus4life schreef:
Het gaat niet over wat hij zegt, maar zijn lichaamstaal
Inderdaad, spreekt boekdelen. Hij beaamt op deze manier wat de "klagers" hier ook verkondigen. Dat het beschikbare spelersmateriaal niet denderend is.

En voor er hier een aantal afkomen met "jama, stop met klagen want ge weet niet welke versterkingen er nog op komst zijn". Inderdaad, dat weet ik niet. Maar Brys weet dat wel (zou niet normaal zijn moest het bestuur hem hier niet in betrekken) en daarom baart dat laatste stukje me toch wel zorgen.

Dat weet je wel ,er zijn geen concrete dossiers meer lopende zegt Meekers ....... dus niks .
Meekers zegt dat niet ? Gij verdraaid zijn woorden zoals het uw uitkomt
Tot nog toe het enige wat jij juist hebt vertelt is uw nick , al de rest is stemmingmakerij
Iedereen is ongeduldig en is er zich van bewust dat er nog moet bij komen
Maar liever kwaliteit , dan kwantiteit want vorig seizoen was onze kern veel maar dan ook veel te groot , en alle vertrekkers moeten heus niet vervangen worden .
Heb jij al een abbo als ik vragen mag ??
Indien neen heb je geen enkele reden om je bekocht te voelen en dat geld zeker voor verrekeskop want die weet ook alles , om niet te zeggen alles beter :lol:
Hier, weer ene van Team Prozac. Is er al uitgemaakt wie van jullie het licht mag uitdoen op Staaien, excuseer 'Stayen'?
Blij dat Prozac nog werkt in ons Team , bij jullie helpt dat al lang niet meer , probeer eens een exorcist
Neen er is nog niet uitgemaakt wie het licht mag uitdoen , in tegenstelling tot bij uw Team brand het nog :mrgreen:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

:bweik:
miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
lindoke schreef:
Jebus4life schreef:
STVV-fan schreef:Much ado about nothing.

Als reactie op de vraag van Niels Christiaens:"Denk je dat dit resultaat het bestuur zal verblinden". Doelend op: Denkt ge dat ze gaan zeggen:"ge krijgt geen spelers meer, doet het hier maar mee".

Even om "de stilte" van Marc Brys in CONTEXT te plaatsen
Het gaat niet over wat hij zegt, maar zijn lichaamstaal
Inderdaad, spreekt boekdelen. Hij beaamt op deze manier wat de "klagers" hier ook verkondigen. Dat het beschikbare spelersmateriaal niet denderend is.

En voor er hier een aantal afkomen met "jama, stop met klagen want ge weet niet welke versterkingen er nog op komst zijn". Inderdaad, dat weet ik niet. Maar Brys weet dat wel (zou niet normaal zijn moest het bestuur hem hier niet in betrekken) en daarom baart dat laatste stukje me toch wel zorgen.

Dat weet je wel ,er zijn geen concrete dossiers meer lopende zegt Meekers ....... dus niks .
Meekers zegt dat niet ? Gij verdraaid zijn woorden zoals het uw uitkomt
Tot nog toe het enige wat jij juist hebt vertelt is uw nick , al de rest is stemmingmakerij
Iedereen is ongeduldig en is er zich van bewust dat er nog moet bij komen
Maar liever kwaliteit , dan kwantiteit want vorig seizoen was onze kern veel maar dan ook veel te groot , en alle vertrekkers moeten heus niet vervangen worden .
Heb jij al een abbo als ik vragen mag ??
Indien neen heb je geen enkele reden om je bekocht te voelen en dat geld zeker voor verrekeskop want die weet ook alles , om niet te zeggen alles beter :lol:
Beste zelfverklaarde voetbalkenner :
mijn abo beste is er van voor 26 juli betaald en reeds meer dan 30 jaar !!
Meekers zijn woorden draait ge zoals gij dat wilt , zoals ze U het beste uitkomen ...
Kwaliteit ipv kawantiteit ...Hallo !? aah vorig jaar was de kern te groot , je had na nieuwjaar geen enkele speler meer op de bank met meerwaarde!" (dus er is nu al kwaliteit bijgehaald!)
Lees vooral zelf uw zelfverklaarde evangelie eens na eer je ander mensen beschuldigd van altijd alles te weten , in uw geval jij "Denkt" dat ge iets weet maar weet je juist niks.
Iedereen komt toch spelen voor stvv als je ze betaald ..ze spelen dan zelfs op het asfalt. :vomit:
Hoe achterlijk kan ne mens zijn om een gat in de lucht te springen wanneer er twee weken voor de competitiestart : uw prachtaankopen (neen zelfs dat niet) gratis of huurlingen.
- Troonbeeckx speler voor de beloften
-Desmedt Nog niet gespeeld (gekwetst) gratis
- de Messias geen Europese ervaring (Gekocht ? GEHUURD? )
-souza gehuurd
-suzuki gehuurd en niet fit
-over de keeper wil ik het zelfs niet hebben

Het is omdat je altijd met niets content bent ,dat je altijd met niks achterblijft.... en beste voetbalkenner ,ik voel me dit seizoen niet bekocht ,dat zou ik dan al jaaaren moet voelen . Maar ik ben in ieder geval niet zo een arm schaap dat zich denkt te moeten verheffen tot voetbalkenner en die het tot nu toe gevoerde belijd (met lange ij) fantastisch vind.Wat er afgelopen seizoen is gebeurt ,met aansluitend de stand van zaken tot op vandaag is ronduit belachelijk.
Groeten aan alle zelfverklaarde kenners / trainers hier op dit forum . :bweik:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Trunekson »

kenniksvanvoetbal schreef: -souza gehuurd
Tot zover de geloofwaardigheid van uw post. :zot:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Trunekson schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: -souza gehuurd
Tot zover de geloofwaardigheid van uw post. :zot:
Souza wordt wel degelijk gehuurd. Het is Suzuki die gekocht lijkt te gaan worden
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie