Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:Op basis van beelden die ik van Lee heb gezien en de oefenmatch tegen Eupen.

Oo basis van veel anders (A-kern gewijs) is het vrij moeilijk he Dre...

Draai de rollen eens om, waarom denk jij dat Lee het slechter zou doen dan De Bruyn?
Voor mij is dat een magere basis.

Die laatste vraag is net mijn punt. Ik beweer het ene, noch het andere. Net omdat ik niks heb om mij op te baseren.
A loyal football fan only supports the shirt...
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door bert1924 »

Wat de trainer ook uit spookt met Debruin,hij is en zal nooit een nr 10 worden.
Hij heeft te weinig doorzicht en techniek .Hij zou alleen bruikbaar zijn als flankspeler,daar kan hij zijn loopvermogen aanwenden.Misschien kan hij ook nog een goede voorzet geven.Maan deze plaats is ingenomen door trainerlievertje Botaka.
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Oxbow »

De Rouches spreken met de geblesseerde Steppe. Savic zou er bij de winterstop mogen beschikken...Ze willen Belgisch gaan en komen dan uit bij Steppe...

Club Brugge zou dan weer mikken op Stef Peeters, wegens geen alternatief voor Hans Vanacken...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef:Op basis van beelden die ik van Lee heb gezien en de oefenmatch tegen Eupen.
Op basis van de match tegen Standard is De Bruyn ook ne goeie he. En beelden die ge gezien hebt - zo kunt ge ook een filmke maken van De Bruyn
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Positivo »

Volgens HbvL zit Marc Brijs op de wip.
Verder volgens hbvl hebben de laatste twee overwinningen hem van zijn ontslag behoed.

De Japanse top zou het moeilijk hebben dat hij topaankopen niet opstelt....

Velen zullen het hier graag lezen. Een ontslag van Marc Brijs.
En al ben ik de eerste om toe te geven dat het team Brijs, Buya Turay hier om zeep geholpen heeft.... toch vraag ik me af of een andere trainer het beter gaat doen....

Dat mijnheer Tateishi geen lovende woorden vanuit Japan in zijn mails ziet verschijnen, daar kan ik me iets bij voorstellen ...
Alle (dure) transfers horen zelfs niet tot de kern ....
Dat mijnheer Tateishi, Marc Brijs liever ziet verdwijnen , daar kan ik me ook iets bij voorstellen.... maar dan ? Een trainer in de plaats die spelers (die zich niet kunnen manifesteren in de tweede ploeg) gaat opstellen omdat de top het zo wenst .... dat wil nog wel eens zien.

Dat gaat nogal een trainer zijn.
En hoe gaat die de groep sussen ? Dat wil ik dan ook nog eens zien....
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Louis XIV »

Positivo schreef:Volgens HbvL zit Marc Brijs op de wip.
Verder volgens hbvl hebben de laatste twee overwinningen hem van zijn ontslag behoed.

De Japanse top zou het moeilijk hebben dat hij topaankopen niet opstelt....

Velen zullen het hier graag lezen. Een ontslag van Marc Brijs.
En al ben ik de eerste om toe te geven dat het team Brijs, Buya Turay hier om zeep geholpen heeft.... toch vraag ik me af of een andere trainer het beter gaat doen....

Dat mijnheer Tateishi geen lovende woorden vanuit Japan in zijn mails ziet verschijnen, daar kan ik me iets bij voorstellen ...
Alle (dure) transfers horen zelfs niet tot de kern ....
Dat mijnheer Tateishi, Marc Brijs liever ziet verdwijnen , daar kan ik me ook iets bij voorstellen.... maar dan ? Een trainer in de plaats die spelers (die zich niet kunnen manifesteren in de tweede ploeg) gaat opstellen omdat de top het zo wenst .... dat wil nog wel eens zien.

Dat gaat nogal een trainer zijn.
En hoe gaat die de groep sussen ? Dat wil ik dan ook nog eens zien....
Idd ik hoop dat het om roddel gaat, ik vind dit de beste trainer sinds jaren, houden aub
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Konate was ook weer niet aanwezig in de oefenwedstrijd tegen OHL.
Iemand enig nieuws over de ex speler van Dortmund?
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Elgromi »

Jean-Paul schreef:Konate was ook weer niet aanwezig in de oefenwedstrijd tegen OHL.
Iemand enig nieuws over de ex speler van Dortmund?
Kon alleen zeggen wat ik weet en dat is dat ik hem, Boli en Troonbeeckx vorige week donderdag in Fontanella in sint truiden heb gezien. Dus hij loopt er nog rond maar vind het raar dat hij nooit iets speelt.. Geblesseerd?
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Over Konate kan ik alleen maar zeggen wat ik in de oefenwedstrijd tegen Eupen had gezien.
Sterk kop en positiespel, won zowat alle duels en Garcia speelde in een zetel.
Werd gewisseld bij een 2-0 voorsprong en we verloren met 2-3.
Het was natuurlijk slechts een oefenwedstrijd en zeg niet dat de man competitie klaar was maar hij had wel specifieke kwaliteiten die hem na een aanpassingsperiode wel degelijk een plaats bij de kern zou toeeigenen.
Jammer, ik had er een goed oog in.
Brys niet dus zal ik mijn positief inzicht verkeerd ingeschat hebben.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Antismurf »

Nazon zou in gesprek zijn met Montréal en mogelijk dus verhuizen naar de MLS. Zou niet slecht zijn voor speler én voor STVV, kwestie van de transferkost (grotendeels) te kunnen recupereren.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Elgromi »

https://www.futbin.com/20/player/43693/ ... buya-turay
weet niet met 100% zeker of er een aankoopclausule is voor hem, heb wel eens gelezen van wel maarja is dat waar.
Maar de hype rond hem is er wel als fifa er ook een kaart van maakt. Zou meer waard moeten zijn dan toen we hem gekocht hebben.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lindoke »

Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Bartman »

Het gaat weer beginnen. Zever, gezever !
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Dreke »

Kan er geen ban komen op websites die enkel bestaan omdat ze zever verkopen?
Laatst gewijzigd door Dreke op 07 nov 2019, 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef:Kan er geen van komen op websites die enkel bestaan omdat ze zever verkopen?
Niet wanneer het gewoon een gerecycleerd artikel is van in de zomertransferperiode
Plaats reactie