Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jones »

Danel Sinani was ons target in de zomer van Dudelange. Afgeserveerd. Heeft wel weer 2 keer gescoord vanavond tegen Sevilla. Begrijpe wie kan...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door weekenders »

Jones schreef:Danel Sinani was ons target in de zomer van Dudelange. Afgeserveerd. Heeft wel weer 2 keer gescoord vanavond tegen Sevilla. Begrijpe wie kan...
van waar komt af geserveerd ??? wilde volgens mij niet komen omdat er Europees in zat voor hem.
Mocht ook niet vertrekken omdat ze maar bleven winnen in de voorrondes.
Begrijpe wie kan.... :lol:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jones »

weekenders schreef:
Jones schreef:Danel Sinani was ons target in de zomer van Dudelange. Afgeserveerd. Heeft wel weer 2 keer gescoord vanavond tegen Sevilla. Begrijpe wie kan...
van waar komt af geserveerd ??? wilde volgens mij niet komen omdat er Europees in zat voor hem.
Mocht ook niet vertrekken omdat ze maar bleven winnen in de voorrondes.
Begrijpe wie kan.... :lol:
In de media heeft zeer duidelijk gestaan dat men hem niet moest omdat scoutingsrapporten niet goed waren waar ik denk dat de echte reden is : te duur.
Hadden we hem nu maar...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

Jones schreef:
weekenders schreef:
Jones schreef:Danel Sinani was ons target in de zomer van Dudelange. Afgeserveerd. Heeft wel weer 2 keer gescoord vanavond tegen Sevilla. Begrijpe wie kan...
van waar komt af geserveerd ??? wilde volgens mij niet komen omdat er Europees in zat voor hem.
Mocht ook niet vertrekken omdat ze maar bleven winnen in de voorrondes.
Begrijpe wie kan.... :lol:
In de media heeft zeer duidelijk gestaan dat men hem niet moest omdat scoutingsrapporten niet goed waren waar ik denk dat de echte reden is : te duur.
Hadden we hem nu maar...
Ik heb het even moeten opzoeken. Volgens mij is dat niet als dusdanig in de media verschenen. Er was hier wel iemand die dat vernomen had van Pinto. Geen idee of we daar veel waarde aan mogen hechten (zou in principe wel moeten als 1 van de 2 verantwoordelijken voor de transfers). We hadden die inderdaad kunnen gebruiken, zeker op de 10, maar gezien het Europese parcours van Dudelange heb ik mijn twijfels bij de haalbaarheid.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STimVV »

Ik ben effe naar Virton-OHL aan het kijken en op linksback speelt ene Sylla bij Virton.
Blijkt dat de Sylla te zijn die hier 3j geleden een contract van 3j tekende maar al snel werd afgeserveerd.
Ik wist niet dat die bij Virton speelde nu...

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik vind dat ze die moeten gaan halen omdat het in deze topic staat... :D
Want geeft geen geweldige indruk.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Elgromi »

niet echt juiste plek voor forum te posten maar ben dit tegengekomen, beelden van ohl tegen stvv
https://www.youtube.com/watch?v=-UJI47tzh9I
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lindoke »

Elgromi schreef:niet echt juiste plek voor forum te posten maar ben dit tegengekomen, beelden van ohl tegen stvv
https://www.youtube.com/watch?v=-UJI47tzh9I
Die penaltyfout :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door pat@ »

Op die korte tijd zie je hoe Lee alles zo eenvoudig laat lijken. Het blijft zonde om hem niet eens een kans te geven.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jan Bulder »

pat@ schreef:Op die korte tijd zie je hoe Lee alles zo eenvoudig laat lijken. Het blijft zonde om hem niet eens een kans te geven.
Lee (nr10) raakt in deze samenvatting toch amper een bal. Ito (nr23) komt ietsje meer in beeld.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Mikman »

pat@ schreef:Op die korte tijd zie je hoe Lee alles zo eenvoudig laat lijken. Het blijft zonde om hem niet eens een kans te geven.
Ik heb Lee ( 10 ) geen enkele keer aan de bal gezien in de samenvatting. Die acties in het begin waren van Ito ( 23 ). Of heb ik er zo naast gekeken?

Na edit: Jan Bulder maakte blijkbaar al dezelfde opmerking.


Waar ik je dan wel in volg: als je ziet wat Ito kan, is het zonde dat hij zo weinig speelminuten krijgt.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door pat@ »

Mikman schreef:
pat@ schreef:Op die korte tijd zie je hoe Lee alles zo eenvoudig laat lijken. Het blijft zonde om hem niet eens een kans te geven.
Ik heb Lee ( 10 ) geen enkele keer aan de bal gezien in de samenvatting. Die acties in het begin waren van Ito ( 23 ). Of heb ik er zo naast gekeken?

Na edit: Jan Bulder maakte blijkbaar al dezelfde opmerking.


Waar ik je dan wel in volg: als je ziet wat Ito kan, is het zonde dat hij zo weinig speelminuten krijgt.
Idd, die waren van Ito. Die Aziaten lijken allemaal op elkaar. Had me nu echt niet vastgepind op de nummer. CP is al ingeburgerd als nummer 15.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jones »

Maatje van Suzuki en transfervrij in de winter...
https://www.transfermarkt.nl/shoma-doi/ ... ler/164243

Ook een bruikbare speler met gestalte bij AA Gent die geen speelkans krijgt :
https://www.transfermarkt.nl/timothy-de ... eler/31131
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door toyotacorolla »

Brys ?...... naar Genk?????werd hier en daar al eens voorzichtig ge-oppert.

ps: Wie wordt zijn opvolger? Laat Wouter Vrancken het mooie verhaal bij KV Mechelen vallen? Zelfs de naam van STVV-coach Marc Brys valt.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

toyotacorolla schreef:Brys ?...... naar Genk?????werd hier en daar al eens voorzichtig ge-oppert.

ps: Wie wordt zijn opvolger? Laat Wouter Vrancken het mooie verhaal bij KV Mechelen vallen? Zelfs de naam van STVV-coach Marc Brys valt.
De naam Brys valt in beide gevallen, ook in het antwerpse...
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door pat@ »

toyotacorolla schreef:Brys ?...... naar Genk?????werd hier en daar al eens voorzichtig ge-oppert.

ps: Wie wordt zijn opvolger? Laat Wouter Vrancken het mooie verhaal bij KV Mechelen vallen? Zelfs de naam van STVV-coach Marc Brys valt.
Het zou op zich niet eens zo slecht zijn. Je krijgt nog een transfersom voor iemand die waarschijnlijk ten laatste einde seizoen toch de bons krijgt. Het enigste probleem is om dan zelf een goede vervanger te vinden. Eentje waar de achterban tevreden mee kan zijn. De rest vd staf blijft volgens mij behouden aangezien ze daar ook niet alles gaan ontslaan omdat Brys dan komt. Ik denk wel niet dat Brys de man is die zijn staf in de steek zal laten, maar in voetbal is alles mogelijk.
Plaats reactie